Details van de review
- Overstap van Ziggo naar T-Mobile: het abonnement van Ziggo zou door T-Mobile opgezegd worden maar dit is slechts deels gebeurd, waardoor we na een maand T-Mobile ook nog een rekening van Ziggo kregen. T-Mobile erkende de fout, zou het teveel betaalde aan Ziggo verrekenen. Uiteindelijk hebben we dat geld nooit gehad (ging om iets van 60.euro), ondanks herhaaldelijk bellen met de klantenservice. Ooit één keer een bos bloemen opgestuurd gekregen met een excuusbriefje maar het geld moet nog komen.
- TV kastje: als je een menu structuur wilt uit 1998 dan moet je voor T-Mobile gaan. Schakelen tussen tv en radio kan alleen als de tv aan staat want dat moet omslachtig via het menu (er zit dus GEEN radio knop op de afstandbediening). Opnemen gaat op het kastje met harde schijf, dus niet in een 'cloud' waardoor je opnames dus alleen kunt kijken op het kastje waar je de opname hebt ingesteld. Als je al kunt opnemen want soms heeft het kastje een of andere vage storing waardoor hij aangeeft dat de harde schijf vol is, terwijl dit absoluut niet zo is. Een reset op afstand is dan nodig om opnemen mogelijk te maken.
- Internet snelheid en wifi snelheid. Voor een glasvezel verbinding is het erbarmelijk en echt niet heel stabiel.
- Glasvezel aansluiting. Tot slot, het Genexis kastje in de meterkast (hoofdaansluiting glasvezel) wordt door T-Mobile verbouwd bij aansluiten. Het binnenwerk waar de adapter op komt wordt er uit gehaald, dus bij een overstap naar een andere provider moet er altijd een monteur langskomen want er is geen mogelijkheid meer om een utp kabel in te pluggen.
Kortom: wij hebben een jaar met kromme tenen T-Mobile glasvezel gebruikt, maar gaan dit NOOIT meer doen!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Neem NOOIT glasvezel van T-Mobile
Wij gingen van Ziggo naar glasvezel van T-Mobile, maar wat hebben we daar een spijt van gehad. Er zijn zo enorm veel zaken op te noemen waarom we T-Mobile afraden, ik zal de belangrijkste opnoemen.
- Overstap van Ziggo naar T-Mobile: het abonnement van Ziggo zou door T-Mobile opgezegd worden maar dit is slechts deels gebeurd, waardoor we na een maand T-Mobile ook nog een rekening van Ziggo kregen. T-Mobile erkende de fout, zou het teveel betaalde aan Ziggo verrekenen. Uiteindelijk hebben we dat geld nooit gehad (ging om iets van 60.euro), ondanks herhaaldelijk bellen met de klantenservice. Ooit één keer een bos bloemen opgestuurd gekregen met een excuusbriefje maar het geld moet nog komen.
- TV kastje: als je een menu structuur wilt uit 1998 dan moet je voor T-Mobile gaan. Schakelen tussen tv en radio kan alleen als de tv aan staat want dat moet omslachtig via het menu (er zit dus GEEN radio knop op de afstandbediening). Opnemen gaat op het kastje met harde schijf, dus niet in een 'cloud' waardoor je opnames dus alleen kunt kijken op het kastje waar je de opname hebt ingesteld. Als je al kunt opnemen want soms heeft het kastje een of andere vage storing waardoor hij aangeeft dat de harde schijf vol is, terwijl dit absoluut niet zo is. Een reset op afstand is dan nodig om opnemen mogelijk te maken.
- Internet snelheid en wifi snelheid. Voor een glasvezel verbinding is het erbarmelijk en echt niet heel stabiel.
- Glasvezel aansluiting. Tot slot, het Genexis kastje in de meterkast (hoofdaansluiting glasvezel) wordt door T-Mobile verbouwd bij aansluiten. Het binnenwerk waar de adapter op komt wordt er uit gehaald, dus bij een overstap naar een andere provider moet er altijd een monteur langskomen want er is geen mogelijkheid meer om een utp kabel in te pluggen.
Kortom: wij hebben een jaar met kromme tenen T-Mobile glasvezel gebruikt, maar gaan dit NOOIT meer doen!