Details van de review
De internet levering is ok. Zodra de verbinding niet meer werkt (is nu twee keer gebeurd bij mij) dan ben je ook goed aan de beurt. Onderstaand mijn verhaal.
Eerst was het vodafone thuis. Dit werkte heel erg goed. Toen is het overgegaan naar T-mobile. Ik betaalde 23,50 per maand (20/20mb). Ik ging verhuizen en wilde de zaak meeverhuizen. Dit was gratis, maar ik moest wel verplicht een nieuw jaarcontract aangaan. 20mb was niet meer leverbaar, dus ik moest verplicht 50mb kiezen á 32,50.
De oplevering was op zich ok. Echter na een paar maanden deed het internet het niet. Ik heb 2,5 week zonder verbinding gezeten. De grootste bottleneck is de monteursdienst van Guidion met ongelofelijk lange wachttijden. Tijdens de wachttijd op internet kreeg ik geen alternatief, bijvoorbeeld door een dongle. Dit was alleen voor 'T-mobile klanten' van de mobiele diensten.
Recent ging mijn modem kapot. Hij ging niet meer aan. 10 juni geconstateerd, 11 juni gebeld. De eerste afspraakmogelijkheid was 1 juli (!). Slechts voor het aansluiten van een nieuwe modem, want ik mag dat als consument zelf niet doen vanwege garantie. Wederom niet meedenken om voor mij tussentijds via 4G een internetverbinding te realiseren. Ik heb als aanbod gedaan dat ik een prepaid simkaart koop van t-mobile, en dan mag ik, als ik geluk heb (ik ben nog in afwachting), een voucher van ze krijgen voor 7 (!) dagen internet. Daarna mag ik weer terugbellen voor een nieuwe.
De klantenservice is heel erg slecht. Maar dan ook echt heel erg slecht. De medewerkers zijn regelmatig (maar niet altijd) onbeschoft. Ze bellen niet terug als de verbinding eruit valt, ook al weten ze wie ze aan de lijn hadden. De wachttijd loopt vaak op tot 30 minuten of meer. Ik ben inmiddels 2x automatisch opgehangen na heel lang te hebben gewacht (de laatste keer na 31 minuten). Mijn record is bijna 40 minuten in de wacht en 30 minuten in gesprek (1 uur 10 minuten).
Gemiddelde score | 1.3 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Ongelofelijk slechte service, WEES VERSTANDIG: neem hier niets af.
Zeer slecht bedrijf. Ga hier absoluut niet meer in zee!
De internet levering is ok. Zodra de verbinding niet meer werkt (is nu twee keer gebeurd bij mij) dan ben je ook goed aan de beurt. Onderstaand mijn verhaal.
Eerst was het vodafone thuis. Dit werkte heel erg goed. Toen is het overgegaan naar T-mobile. Ik betaalde 23,50 per maand (20/20mb). Ik ging verhuizen en wilde de zaak meeverhuizen. Dit was gratis, maar ik moest wel verplicht een nieuw jaarcontract aangaan. 20mb was niet meer leverbaar, dus ik moest verplicht 50mb kiezen á 32,50.
De oplevering was op zich ok. Echter na een paar maanden deed het internet het niet. Ik heb 2,5 week zonder verbinding gezeten. De grootste bottleneck is de monteursdienst van Guidion met ongelofelijk lange wachttijden. Tijdens de wachttijd op internet kreeg ik geen alternatief, bijvoorbeeld door een dongle. Dit was alleen voor 'T-mobile klanten' van de mobiele diensten.
Recent ging mijn modem kapot. Hij ging niet meer aan. 10 juni geconstateerd, 11 juni gebeld. De eerste afspraakmogelijkheid was 1 juli (!). Slechts voor het aansluiten van een nieuwe modem, want ik mag dat als consument zelf niet doen vanwege garantie. Wederom niet meedenken om voor mij tussentijds via 4G een internetverbinding te realiseren. Ik heb als aanbod gedaan dat ik een prepaid simkaart koop van t-mobile, en dan mag ik, als ik geluk heb (ik ben nog in afwachting), een voucher van ze krijgen voor 7 (!) dagen internet. Daarna mag ik weer terugbellen voor een nieuwe.
De klantenservice is heel erg slecht. Maar dan ook echt heel erg slecht. De medewerkers zijn regelmatig (maar niet altijd) onbeschoft. Ze bellen niet terug als de verbinding eruit valt, ook al weten ze wie ze aan de lijn hadden. De wachttijd loopt vaak op tot 30 minuten of meer. Ik ben inmiddels 2x automatisch opgehangen na heel lang te hebben gewacht (de laatste keer na 31 minuten). Mijn record is bijna 40 minuten in de wacht en 30 minuten in gesprek (1 uur 10 minuten).