Details van de review

 
T-mobile glasvezel
Glasvezel providers
Echt niet doen. Als je wel eens iets terug kijkt, dit kan alleen met Uitzending Gemist en dat is niet veel. Ja, koop een ChromeCast en je kunt via de app op telefoon of tablet kijken maar dit is een waardeloze oplossing.
Pauzeren, alleen mogelijk als je de opnamebox van +5 euro/pm aan schaft, bij alle andere providers is dit gewoon standaard.
Heb je Netflix? Zeg het abonnement maar vast op of koop die ChromeCast, dit ondersteunen ze niet.

De aansluiting was snel geregeld. In april. Van het begin altijd al problemen gehad met internet en wofi die uitviel, 2x is me verteld dat er niks aan de hand was volgens de helpdesk, zelf maar oplossen want we hadden oude bekabeling. Tuurlijk, glasvezel en alles is nog geen 5 jaar oud.
Dan valt echt alles uit, tv, internet, bellen, wifi. Tja, er moet een monteur komen. Ook goed, en het duurt maar liefst 8(!!) weken voor deze kan komen. Nogmaals gebeld want dit duurt me veel te lang. Kunnen ze niets aan doen, ze hebben namelijk heel veel nieuwe aansluitingen die ze moeten doen dus ja, dan moet u voor storing ook lang wachten (storing als geen ontvangst/verbinding is dus niet belangrijk, de nieuwe aansluitingen die overigens gewoon internet en tv nog hebben wel). We kunnen u vanaf hier door verbinden, dat gaat sneller. Ook niet, in totaal heb ik bijna 2 uur aan de telefoon gehangen zonder resultaat, die mensen hebben ook geen zin om de problemen bij T-mobile op te lossen, "Of u een mobiel abonnement heeft van T-mobile?" Nee, hoezo, internetten en tv kijken op mijn telefoon? Ik ben over de 50. En mijn partner dan? Ik ben heus wel eens van huis. Met mobiel.
Er is een interne technische dienst bij T-mobile, die zouden het dan oplossen, daar krijg je bericht van hoe en wanneer. Het eerste bericht is dus; Hoe beviel het contact met onze dienst? Welk contact? Oeps, foutje, dat was niet de bedoeling volgens een volgend telefoontje. Maar ze hadden het opgelost en door gezet naar de monteurs, daar kan ik dan een afspraak mee maken. Dat is dus die van 8 weken later.
In de buurt liep op die dag een monteur, snel een foto gemaakt van het euvel en die beste man gaf gelijk aan dat zij hier niets mee kunnen. Het is flauwekul dat ik 8 weken ga wachten op dat antwoord en vervolgens nog eens moet wachten op een actie van KPN, (daar zat de storing namelijk) dus hij heeft het voor ons geregeld. Top kerel!!!!
De helpdesk, van de 8 waren er maar 3 die een beetje wisten wat ze aan het doen waren.
En de uiteindelijke verbinding (na oplossing van KPN)? Die is nog steeds slecht. Het werkt, en daar heb je dan ook alles mee gezegd.
Geschreven door Erna Juli 11, 2019

Nooit weer t-mobile

Echt niet doen. Als je wel eens iets terug kijkt, dit kan alleen met Uitzending Gemist en dat is niet veel. Ja, koop een ChromeCast en je kunt via de app op telefoon of tablet kijken maar dit is een waardeloze oplossing.
Pauzeren, alleen mogelijk als je de opnamebox van +5 euro/pm aan schaft, bij alle andere providers is dit gewoon standaard.
Heb je Netflix? Zeg het abonnement maar vast op of koop die ChromeCast, dit ondersteunen ze niet.

De aansluiting was snel geregeld. In april. Van het begin altijd al problemen gehad met internet en wofi die uitviel, 2x is me verteld dat er niks aan de hand was volgens de helpdesk, zelf maar oplossen want we hadden oude bekabeling. Tuurlijk, glasvezel en alles is nog geen 5 jaar oud.
Dan valt echt alles uit, tv, internet, bellen, wifi. Tja, er moet een monteur komen. Ook goed, en het duurt maar liefst 8(!!) weken voor deze kan komen. Nogmaals gebeld want dit duurt me veel te lang. Kunnen ze niets aan doen, ze hebben namelijk heel veel nieuwe aansluitingen die ze moeten doen dus ja, dan moet u voor storing ook lang wachten (storing als geen ontvangst/verbinding is dus niet belangrijk, de nieuwe aansluitingen die overigens gewoon internet en tv nog hebben wel). We kunnen u vanaf hier door verbinden, dat gaat sneller. Ook niet, in totaal heb ik bijna 2 uur aan de telefoon gehangen zonder resultaat, die mensen hebben ook geen zin om de problemen bij T-mobile op te lossen, "Of u een mobiel abonnement heeft van T-mobile?" Nee, hoezo, internetten en tv kijken op mijn telefoon? Ik ben over de 50. En mijn partner dan? Ik ben heus wel eens van huis. Met mobiel.
Er is een interne technische dienst bij T-mobile, die zouden het dan oplossen, daar krijg je bericht van hoe en wanneer. Het eerste bericht is dus; Hoe beviel het contact met onze dienst? Welk contact? Oeps, foutje, dat was niet de bedoeling volgens een volgend telefoontje. Maar ze hadden het opgelost en door gezet naar de monteurs, daar kan ik dan een afspraak mee maken. Dat is dus die van 8 weken later.
In de buurt liep op die dag een monteur, snel een foto gemaakt van het euvel en die beste man gaf gelijk aan dat zij hier niets mee kunnen. Het is flauwekul dat ik 8 weken ga wachten op dat antwoord en vervolgens nog eens moet wachten op een actie van KPN, (daar zat de storing namelijk) dus hij heeft het voor ons geregeld. Top kerel!!!!
De helpdesk, van de 8 waren er maar 3 die een beetje wisten wat ze aan het doen waren.
En de uiteindelijke verbinding (na oplossing van KPN)? Die is nog steeds slecht. Het werkt, en daar heb je dan ook alles mee gezegd.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.