Details van de review

T-mobile glasvezel
Glasvezel providers
DE GIGABIT T-Mobile pilot in den haag en nog wel in mijn wijkkie Segbroek
1000 mbps UP en down voor 30 euro!
bye bye ziggo, welcome T-mobile:)
Ze leggen hier dus hun eigen glasvezelnetwerk aan, voorlopig geen problemen en mocht er een probleem zijn dan zullen ze er zeker als de kippetjes bij zijn OMDAT HET HUN EIGEN NETWERK IS. Daar zit dus waarschijnlijk de cru van heel wat negatieve reacties van de klantjes T-Mobile, daar het KPN netwerk wordt gebruikt voor hun diensten.

okt 19 bekendmaking gigabit pilot Den Haag, inschrijving voor aanbieding
nov 19 lijkt wel een loopgravenoorlog in mijn wijkkie, maar alles wordt binnen een dag weer keurig op opgeleverd, toppie!
feb 20 bevestiging abo
mrt 20 t-mobile doos met de goodies
april 20 glasvezel punt in huis aangelegd door Volkers
mei 20 guidion monteur heeft alles aangesloten

een jaartje voor 30 euro p/m en daarna 45 euro en als het duurder wordt.... KPN begint ook al te dieken... dus zometeen een derde aansluitpunt in mijn meterkast .... wordt een leuke concurrentiestrijd in mijn wijkkie SEGBROEK en helemaal als derden ook van die twee glasvezelnetwerken gebruik gaan maken...

ik heb geen "bellen" en de helpdesk nog niet nodig gehad dus kan dat niet beoordelen

Gemiddelde score 

10.0
Installatie 

10.0
Helpdesk 

Onbekend
Internet 

10.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

10.0
Geschreven door rudi Mei 09, 2020

the pilot 1000down/1000up!

DE GIGABIT T-Mobile pilot in den haag en nog wel in mijn wijkkie Segbroek
1000 mbps UP en down voor 30 euro!
bye bye ziggo, welcome T-mobile:)
Ze leggen hier dus hun eigen glasvezelnetwerk aan, voorlopig geen problemen en mocht er een probleem zijn dan zullen ze er zeker als de kippetjes bij zijn OMDAT HET HUN EIGEN NETWERK IS. Daar zit dus waarschijnlijk de cru van heel wat negatieve reacties van de klantjes T-Mobile, daar het KPN netwerk wordt gebruikt voor hun diensten.

okt 19 bekendmaking gigabit pilot Den Haag, inschrijving voor aanbieding
nov 19 lijkt wel een loopgravenoorlog in mijn wijkkie, maar alles wordt binnen een dag weer keurig op opgeleverd, toppie!
feb 20 bevestiging abo
mrt 20 t-mobile doos met de goodies
april 20 glasvezel punt in huis aangelegd door Volkers
mei 20 guidion monteur heeft alles aangesloten

een jaartje voor 30 euro p/m en daarna 45 euro en als het duurder wordt.... KPN begint ook al te dieken... dus zometeen een derde aansluitpunt in mijn meterkast .... wordt een leuke concurrentiestrijd in mijn wijkkie SEGBROEK en helemaal als derden ook van die twee glasvezelnetwerken gebruik gaan maken...

ik heb geen "bellen" en de helpdesk nog niet nodig gehad dus kan dat niet beoordelen

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.