Details van de review

T-mobile glasvezel
Glasvezel providers
In mei de overstap aangevraagd en op 1 juli zouden ze het overzetten. (!)
zelf al na ontvangst het zaakje aangesloten in de meterkast.
1 juli, monteur komt, oh ik ben snel klaar , hee ik heb geen licht,
kpn komt, alles is goed vanaf de centrale tot aan huis.
toen werdt het stil,
ben gaan bellen de maandag erna, tmobile, hoe zit het ? Eh ja... vreemd, uiteinelijk een afspraak via hun kunnen maken voor de 14e , monteur komt, alles is goed, kpn komt, wel licht vanaf de centrale tot hier, maar eh,,, tmobile heeft performance problemen, ze hebben geen vrije plek op de switch (!) gaat us niet werken.
gebeld met tmobile, hoe zit het nu... U wordt teruggebeld, prima maar de 17e wil ik een antwoord anders annuleer ik alles (heeft me al 2 vrije dagen gekost) , 17e gebeld, waar kan ik die troep van jullie heensturen want er komt niets bij jullie vandaan.
- Tmobile is een groot zootje qua alles, geen terugkoppelingen, geen acties, geen tijdspanne geen van wanneer ze het wel kunnen opleveren, Niets, een groot drama !

Gemiddelde score 

1.0
Installatie 

1.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

1.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

Onbekend
Geschreven door J. Juli 17, 2020

waardeloos , mijn advies niet doen.

In mei de overstap aangevraagd en op 1 juli zouden ze het overzetten. (!)
zelf al na ontvangst het zaakje aangesloten in de meterkast.
1 juli, monteur komt, oh ik ben snel klaar , hee ik heb geen licht,
kpn komt, alles is goed vanaf de centrale tot aan huis.
toen werdt het stil,
ben gaan bellen de maandag erna, tmobile, hoe zit het ? Eh ja... vreemd, uiteinelijk een afspraak via hun kunnen maken voor de 14e , monteur komt, alles is goed, kpn komt, wel licht vanaf de centrale tot hier, maar eh,,, tmobile heeft performance problemen, ze hebben geen vrije plek op de switch (!) gaat us niet werken.
gebeld met tmobile, hoe zit het nu... U wordt teruggebeld, prima maar de 17e wil ik een antwoord anders annuleer ik alles (heeft me al 2 vrije dagen gekost) , 17e gebeld, waar kan ik die troep van jullie heensturen want er komt niets bij jullie vandaan.
- Tmobile is een groot zootje qua alles, geen terugkoppelingen, geen acties, geen tijdspanne geen van wanneer ze het wel kunnen opleveren, Niets, een groot drama !

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.