Details van de review
heb vanaf februari glasvezel van t-mobile en is slechter dan al mijn internet ervaringen van de laatste 30 jaar service slecht, wifi en vast internet slecht. internet is afgelopen donderdag helemaal weggevallen, kreeg vrijdag een mail dat ik afspraak moet maken met de monteur. eerst mogelijke data was 3 december dus 1week geen internet??. heb zelf een glasvezel kabel kunnen regelen en bevestigd. het werkt nu in ieder geval weer. nog niet zoals het hoort maar nu kan ik rustig wachten tot 3 december heb weer internet. maar niet door medewerking van t-mobile. heb spijt dat ik over gestapt ben
Gemiddelde score | 1.7 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
v d Rijt
November 30, 2021
slechte glasvezel aansluiting
heb vanaf februari glasvezel van t-mobile en is slechter dan al mijn internet ervaringen van de laatste 30 jaar service slecht, wifi en vast internet slecht. internet is afgelopen donderdag helemaal weggevallen, kreeg vrijdag een mail dat ik afspraak moet maken met de monteur. eerst mogelijke data was 3 december dus 1week geen internet??. heb zelf een glasvezel kabel kunnen regelen en bevestigd. het werkt nu in ieder geval weer. nog niet zoals het hoort maar nu kan ik rustig wachten tot 3 december heb weer internet. maar niet door medewerking van t-mobile. heb spijt dat ik over gestapt ben
Was deze review nuttig?