Details van de review

 
T-mobile glasvezel
Glasvezel providers
Sinds enige tijd ben ik van KPN overgestapt naar T-mobile vanwege de kosten.
Ik heb het abonnement met 100Mbit Down/upload.
De Download snelheid wordt bij lange na niet gehaald nl. slechts 28Mbit, waardoor internet zéér moeizaam opstart( na alle trucs zoals stekker er in / uit Modem resetten enz) blijft de snelheid zéér traag.

Contact gezocht met de klantenservice(Telefonisch) na 46 minuten eindelijk iemand aan de lijn en probleem voorgelegd, medewerker was het volledig eens dat dit niet zou moeten, hebben daarna nogmaals alle stappen doorlopen met als resultaat dat we het modem op een ander kanaal hebben aangesloten. Inderdaad dat hiel een beetje nu Download 58 Mbit.

Dit is nog lang niet voldoende en na enkele dagen was het weer het oude liedje 28 Mbit.
Nu dus elke dag het hele ritueel volgen stekkertje modem enz voordat ik kan beginnen met Internet.

Ik vraag mij af om het niet mogelijk is om het Abonnement kosteloos te kunnen beëindigen , Daar T-mobile niet aan zijn verplichtingen voldoet.

Ook opnemen in de Cloud Gaat alleen met enkele Nederlandse zenders België en Duitsland enz, kan men gewoonweg niet opnemen.

Weer contact gezocht met de Klantenservice ( 29 minuten wachttijd ) en het probleem voorgelegd en de medewerker vertelde mij het volgende: Het probleem was bekent en de uitrol van dit gebeuren zou in Januari 2022 zijn voltooiing bereikt moeten hebben.

Maar vandaag 27-01-2022 is er nog steeds niets verandert, terwijl ik daar wel extra voor betaal.
Ook hier vraag ik mij af of je niet kosteloos je abonnement kunt opzeggen.

Het is toch klip en klaar dat ze niet (kunnen) leveren waar je voor betaalt .
Heeft u een oplossing ik hoor het graag via mijn Email:[email protected]
Gemiddelde score 
 
3.5
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door B de Vos Januari 27, 2022

Slechte Snelheid Internet

Sinds enige tijd ben ik van KPN overgestapt naar T-mobile vanwege de kosten.
Ik heb het abonnement met 100Mbit Down/upload.
De Download snelheid wordt bij lange na niet gehaald nl. slechts 28Mbit, waardoor internet zéér moeizaam opstart( na alle trucs zoals stekker er in / uit Modem resetten enz) blijft de snelheid zéér traag.

Contact gezocht met de klantenservice(Telefonisch) na 46 minuten eindelijk iemand aan de lijn en probleem voorgelegd, medewerker was het volledig eens dat dit niet zou moeten, hebben daarna nogmaals alle stappen doorlopen met als resultaat dat we het modem op een ander kanaal hebben aangesloten. Inderdaad dat hiel een beetje nu Download 58 Mbit.

Dit is nog lang niet voldoende en na enkele dagen was het weer het oude liedje 28 Mbit.
Nu dus elke dag het hele ritueel volgen stekkertje modem enz voordat ik kan beginnen met Internet.

Ik vraag mij af om het niet mogelijk is om het Abonnement kosteloos te kunnen beëindigen , Daar T-mobile niet aan zijn verplichtingen voldoet.

Ook opnemen in de Cloud Gaat alleen met enkele Nederlandse zenders België en Duitsland enz, kan men gewoonweg niet opnemen.

Weer contact gezocht met de Klantenservice ( 29 minuten wachttijd ) en het probleem voorgelegd en de medewerker vertelde mij het volgende: Het probleem was bekent en de uitrol van dit gebeuren zou in Januari 2022 zijn voltooiing bereikt moeten hebben.

Maar vandaag 27-01-2022 is er nog steeds niets verandert, terwijl ik daar wel extra voor betaal.
Ook hier vraag ik mij af of je niet kosteloos je abonnement kunt opzeggen.

Het is toch klip en klaar dat ze niet (kunnen) leveren waar je voor betaalt .
Heeft u een oplossing ik hoor het graag via mijn Email:[email protected]

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.