Details van de review

T-mobile glasvezel
Glasvezel providers
Eerst word de glasvezel te kort afgeknipt.
Dan word er maar een las gelegt onder de vloer in de glasvezelkabel wat nooit mag onder de vloer een las.
Vervolgens ben ik al ruim 35 telefoontjes verder en niemand die helpt ! Maanden van traag internet en televisie vanwegen de las in de kabel wat door Guidion is uitgezogt.
En maar hopen elke dag dat er geen kortsluiting komt en brand uitbreekt.
Ik ben geen expert hierin maar t-mobile heeft er lak aan, zou vandaag terug gebeld worden maar wederom weer niemand.
Daarbij als je 1 serieuze vraag stelt aan 35 verschillende t-mobile medewerkers dan krijg je 35 verschillende antwoorden en dat en dit alles verdiend van mij een groot applaus omdat ik zo een waanzin nog nooit nergens heb meegemaakt.
Kan alleen nog maar help roepen.... ?
Gemiddelde score 

1.3
Installatie 

1.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

1.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

2.0
Geschreven door Marc Juli 08, 2022

Score NUL. t-mobile krijgt het voor elkaar !

Eerst word de glasvezel te kort afgeknipt.
Dan word er maar een las gelegt onder de vloer in de glasvezelkabel wat nooit mag onder de vloer een las.
Vervolgens ben ik al ruim 35 telefoontjes verder en niemand die helpt ! Maanden van traag internet en televisie vanwegen de las in de kabel wat door Guidion is uitgezogt.
En maar hopen elke dag dat er geen kortsluiting komt en brand uitbreekt.
Ik ben geen expert hierin maar t-mobile heeft er lak aan, zou vandaag terug gebeld worden maar wederom weer niemand.
Daarbij als je 1 serieuze vraag stelt aan 35 verschillende t-mobile medewerkers dan krijg je 35 verschillende antwoorden en dat en dit alles verdiend van mij een groot applaus omdat ik zo een waanzin nog nooit nergens heb meegemaakt.
Kan alleen nog maar help roepen.... ?

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.