Details van de review
Geen comentaar gewoon weg super niks anders vodafone
vast via glasvezel zelfs een switch wordt er bij geleverd voor
de tweede media box superbeeld zeer snel internet zonder
happeringen
vast via glasvezel zelfs een switch wordt er bij geleverd voor
de tweede media box superbeeld zeer snel internet zonder
happeringen
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Geschreven door
koos
April 09, 2012
superrrrrrr
Geen comentaar gewoon weg super niks anders vodafone
vast via glasvezel zelfs een switch wordt er bij geleverd voor
de tweede media box superbeeld zeer snel internet zonder
happeringen
Was deze review nuttig?
Commentaar
2 resultaten - getoond 1 - 2
Sortering
Vanaf augustus 2013 glasvezel haarscherp beeld supersnel internet en probleemloos bellen.
In oktober 2013 begon het met de telefoon niet bellen en niet gebeld worden.
Internet niet stabiel of zeer traag! Na verschillende malen de helpdesk te bellen met extra kosten voor mijn mobiel kreeg ik als mededeling we weten van het probleem reset de hele installatie dan is alles weer ok. Kreeg als vraag van de helpdesk waarom ik niet met mijn vaste toestel belde, waarop ik witheet antwoorde dat ik daar juist voor bel. Meerdere keren gebeld maar nog geen verbetering. Na mijn laatste telefoon storing gemeld te hebben 11-01-2014 kreeg ik als antwoord de update is reeds uitgevoerd dus het zou nu in orde moeten zijn, maar helaas nog steeds een telefoon storing. Kreeg wel het advies als het weer mocht gebeuren kijk eerst naar de bedrading en telefoontoestel!
Daarom wil de raad geven denk goed na voor je met Vodafone in zee gaat! Over de onkosten hoef ik me geen zorgen te maken! Maar de onkosten voor het bellen met mijn mobiel en alle narigheid die ik ondervind mogen ze wel geld toegeven.
Ik betaal netjes elke maand mijn onkosten aan Vodafone maar de diensten die ze leveren zijn gewoonweg slecht.
De helpdesk komt steeds met de opmerking komt goed en we werken eraan maar niet aan mijn onkosten.
Hoop dan ook voor een ieder die deze stap wil maken ben nu van augustus 2013 bezig en in januari 2014 nog steeds drama!!!
In oktober 2013 begon het met de telefoon niet bellen en niet gebeld worden.
Internet niet stabiel of zeer traag! Na verschillende malen de helpdesk te bellen met extra kosten voor mijn mobiel kreeg ik als mededeling we weten van het probleem reset de hele installatie dan is alles weer ok. Kreeg als vraag van de helpdesk waarom ik niet met mijn vaste toestel belde, waarop ik witheet antwoorde dat ik daar juist voor bel. Meerdere keren gebeld maar nog geen verbetering. Na mijn laatste telefoon storing gemeld te hebben 11-01-2014 kreeg ik als antwoord de update is reeds uitgevoerd dus het zou nu in orde moeten zijn, maar helaas nog steeds een telefoon storing. Kreeg wel het advies als het weer mocht gebeuren kijk eerst naar de bedrading en telefoontoestel!
Daarom wil de raad geven denk goed na voor je met Vodafone in zee gaat! Over de onkosten hoef ik me geen zorgen te maken! Maar de onkosten voor het bellen met mijn mobiel en alle narigheid die ik ondervind mogen ze wel geld toegeven.
Ik betaal netjes elke maand mijn onkosten aan Vodafone maar de diensten die ze leveren zijn gewoonweg slecht.
De helpdesk komt steeds met de opmerking komt goed en we werken eraan maar niet aan mijn onkosten.
Hoop dan ook voor een ieder die deze stap wil maken ben nu van augustus 2013 bezig en in januari 2014 nog steeds drama!!!
Bij ons precies het zelfde verhaal. Nu 8 weken glasvezel van Vodafone.
Hoge rekeningen voor dagelijks bellen maar geen stabiele internet verbinding, blokjes tv hebben we beeld dan is er weer geen geluid. Telefoon verbinding heel zwak of niet. Helpdesk idd dagelijks de zelfde antwoorden heeft u dit al geprobeerd of heeft u dat al geprobeerd maar een oplossing komt er niet. Wat een drama!
Hoge rekeningen voor dagelijks bellen maar geen stabiele internet verbinding, blokjes tv hebben we beeld dan is er weer geen geluid. Telefoon verbinding heel zwak of niet. Helpdesk idd dagelijks de zelfde antwoorden heeft u dit al geprobeerd of heeft u dat al geprobeerd maar een oplossing komt er niet. Wat een drama!
2 resultaten - getoond 1 - 2