Details van de review

 
T-mobile glasvezel
Glasvezel providers
Sinds 11 maart 2013 aangesloten via glasvezel met abonnement Vodafone all. In de eerste maanden zelf dagen internet niet beschikbaar. Meestal werkt digitale TV wel. Maar laaste 2 maanden ook regelmatig, korstondig (paar minuten tot uren) geen internet. Heeft niets te maken met huis apparatuur, de DNS servervice is er gewoon uit. En Helpdesk? Vriendelijk hoor maar herstarten diverse apparatuur en wachten tot 2 uur, terwijl de oorzaak elders in het netwerk ligt. En klachten worden niet aangenomen, dan moet je de helpdesk bellen. Ik ben 11 maar 2014 weg, nu uitzoeken welke aanbieder wel een continue dienstverlening kan bieden. Wordt nog wel een zoektocht.
Gemiddelde score 
 
3.6
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Frans Hubbers December 23, 2013

Internet nog steeds regelmatig niet beschikbaar. Klachten worden niet serieus genomen.

Sinds 11 maart 2013 aangesloten via glasvezel met abonnement Vodafone all. In de eerste maanden zelf dagen internet niet beschikbaar. Meestal werkt digitale TV wel. Maar laaste 2 maanden ook regelmatig, korstondig (paar minuten tot uren) geen internet. Heeft niets te maken met huis apparatuur, de DNS servervice is er gewoon uit. En Helpdesk? Vriendelijk hoor maar herstarten diverse apparatuur en wachten tot 2 uur, terwijl de oorzaak elders in het netwerk ligt. En klachten worden niet aangenomen, dan moet je de helpdesk bellen. Ik ben 11 maar 2014 weg, nu uitzoeken welke aanbieder wel een continue dienstverlening kan bieden. Wordt nog wel een zoektocht.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.