T-mobile glasvezel ervaringen
https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/7d/77/9c/t-mobile-glasvezel-11-1487598839.pngNu glasvezel 1000mbit en maar 10 tot 40mbit. Monteur van gideon langsgweest. Weet van geen wanten. Klantservice zou terugbellen 3 weken later nog niets.. wat een bagger service. 3mverder van de modem en 960mbit minder?? Wordt steeds afgewinpeld
Gemiddelde score | 1.2 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Wifi bagger via glasvezel en t mobile lost niks op
Eerst had ik dsl. 100mbit 70mbit wifi in huiskamer.
Nu glasvezel 1000mbit en maar 10 tot 40mbit. Monteur van gideon langsgweest. Weet van geen wanten. Klantservice zou terugbellen 3 weken later nog niets.. wat een bagger service. 3mverder van de modem en 960mbit minder?? Wordt steeds afgewinpeld
Dan word er maar een las gelegt onder de vloer in de glasvezelkabel wat nooit mag onder de vloer een las.
Vervolgens ben ik al ruim 35 telefoontjes verder en niemand die helpt ! Maanden van traag internet en televisie vanwegen de las in de kabel wat door Guidion is uitgezogt.
En maar hopen elke dag dat er geen kortsluiting komt en brand uitbreekt.
Ik ben geen expert hierin maar t-mobile heeft er lak aan, zou vandaag terug gebeld worden maar wederom weer niemand.
Daarbij als je 1 serieuze vraag stelt aan 35 verschillende t-mobile medewerkers dan krijg je 35 verschillende antwoorden en dat en dit alles verdiend van mij een groot applaus omdat ik zo een waanzin nog nooit nergens heb meegemaakt.
Kan alleen nog maar help roepen.... ?
Gemiddelde score | 1.3 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 2.0 |
Score NUL. t-mobile krijgt het voor elkaar !
Eerst word de glasvezel te kort afgeknipt.
Dan word er maar een las gelegt onder de vloer in de glasvezelkabel wat nooit mag onder de vloer een las.
Vervolgens ben ik al ruim 35 telefoontjes verder en niemand die helpt ! Maanden van traag internet en televisie vanwegen de las in de kabel wat door Guidion is uitgezogt.
En maar hopen elke dag dat er geen kortsluiting komt en brand uitbreekt.
Ik ben geen expert hierin maar t-mobile heeft er lak aan, zou vandaag terug gebeld worden maar wederom weer niemand.
Daarbij als je 1 serieuze vraag stelt aan 35 verschillende t-mobile medewerkers dan krijg je 35 verschillende antwoorden en dat en dit alles verdiend van mij een groot applaus omdat ik zo een waanzin nog nooit nergens heb meegemaakt.
Kan alleen nog maar help roepen.... ?
Ik heb het abonnement met 100Mbit Down/upload.
De Download snelheid wordt bij lange na niet gehaald nl. slechts 28Mbit, waardoor internet zéér moeizaam opstart( na alle trucs zoals stekker er in / uit Modem resetten enz) blijft de snelheid zéér traag.
Contact gezocht met de klantenservice(Telefonisch) na 46 minuten eindelijk iemand aan de lijn en probleem voorgelegd, medewerker was het volledig eens dat dit niet zou moeten, hebben daarna nogmaals alle stappen doorlopen met als resultaat dat we het modem op een ander kanaal hebben aangesloten. Inderdaad dat hiel een beetje nu Download 58 Mbit.
Dit is nog lang niet voldoende en na enkele dagen was het weer het oude liedje 28 Mbit.
Nu dus elke dag het hele ritueel volgen stekkertje modem enz voordat ik kan beginnen met Internet.
Ik vraag mij af om het niet mogelijk is om het Abonnement kosteloos te kunnen beëindigen , Daar T-mobile niet aan zijn verplichtingen voldoet.
Ook opnemen in de Cloud Gaat alleen met enkele Nederlandse zenders België en Duitsland enz, kan men gewoonweg niet opnemen.
Weer contact gezocht met de Klantenservice ( 29 minuten wachttijd ) en het probleem voorgelegd en de medewerker vertelde mij het volgende: Het probleem was bekent en de uitrol van dit gebeuren zou in Januari 2022 zijn voltooiing bereikt moeten hebben.
Maar vandaag 27-01-2022 is er nog steeds niets verandert, terwijl ik daar wel extra voor betaal.
Ook hier vraag ik mij af of je niet kosteloos je abonnement kunt opzeggen.
Het is toch klip en klaar dat ze niet (kunnen) leveren waar je voor betaalt .
Heeft u een oplossing ik hoor het graag via mijn Email:[email protected]
Gemiddelde score | 3.5 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 2.0 |
Slechte Snelheid Internet
Sinds enige tijd ben ik van KPN overgestapt naar T-mobile vanwege de kosten.
Ik heb het abonnement met 100Mbit Down/upload.
De Download snelheid wordt bij lange na niet gehaald nl. slechts 28Mbit, waardoor internet zéér moeizaam opstart( na alle trucs zoals stekker er in / uit Modem resetten enz) blijft de snelheid zéér traag.
Contact gezocht met de klantenservice(Telefonisch) na 46 minuten eindelijk iemand aan de lijn en probleem voorgelegd, medewerker was het volledig eens dat dit niet zou moeten, hebben daarna nogmaals alle stappen doorlopen met als resultaat dat we het modem op een ander kanaal hebben aangesloten. Inderdaad dat hiel een beetje nu Download 58 Mbit.
Dit is nog lang niet voldoende en na enkele dagen was het weer het oude liedje 28 Mbit.
Nu dus elke dag het hele ritueel volgen stekkertje modem enz voordat ik kan beginnen met Internet.
Ik vraag mij af om het niet mogelijk is om het Abonnement kosteloos te kunnen beëindigen , Daar T-mobile niet aan zijn verplichtingen voldoet.
Ook opnemen in de Cloud Gaat alleen met enkele Nederlandse zenders België en Duitsland enz, kan men gewoonweg niet opnemen.
Weer contact gezocht met de Klantenservice ( 29 minuten wachttijd ) en het probleem voorgelegd en de medewerker vertelde mij het volgende: Het probleem was bekent en de uitrol van dit gebeuren zou in Januari 2022 zijn voltooiing bereikt moeten hebben.
Maar vandaag 27-01-2022 is er nog steeds niets verandert, terwijl ik daar wel extra voor betaal.
Ook hier vraag ik mij af of je niet kosteloos je abonnement kunt opzeggen.
Het is toch klip en klaar dat ze niet (kunnen) leveren waar je voor betaalt .
Heeft u een oplossing ik hoor het graag via mijn Email:[email protected]
Gemiddelde score | 1.7 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
slechte glasvezel aansluiting
heb vanaf februari glasvezel van t-mobile en is slechter dan al mijn internet ervaringen van de laatste 30 jaar service slecht, wifi en vast internet slecht. internet is afgelopen donderdag helemaal weggevallen, kreeg vrijdag een mail dat ik afspraak moet maken met de monteur. eerst mogelijke data was 3 december dus 1week geen internet??. heb zelf een glasvezel kabel kunnen regelen en bevestigd. het werkt nu in ieder geval weer. nog niet zoals het hoort maar nu kan ik rustig wachten tot 3 december heb weer internet. maar niet door medewerking van t-mobile. heb spijt dat ik over gestapt ben
Wat een verschrikkelijke ramp is dat netwerk van hun, packetloss, instabiele ping, upload bij 1000/1000 abonnement is soms nog geen 3 Mbit, problemen zijn bekent bij de provider maar je word aan het lijntje gehouden, en de moneur van Guidion wordt weer voor niets langsgestuurd.
Kortom, vermijden als de pest.
Gemiddelde score | 3.7 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Om te huilen, zo slecht.
Van Tele2 VDSL naar T-Mobile Glasvezel overgestap, had ik m'n trouwe koperlijntje maar nooit weggedaan.
Wat een verschrikkelijke ramp is dat netwerk van hun, packetloss, instabiele ping, upload bij 1000/1000 abonnement is soms nog geen 3 Mbit, problemen zijn bekent bij de provider maar je word aan het lijntje gehouden, en de moneur van Guidion wordt weer voor niets langsgestuurd.
Kortom, vermijden als de pest.
Gemiddelde score | 1.3 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Internet valt weg. 4dagen wachten
Ineens rode lampje bij wereldbol.. helpdesk zegt dat het tot 4dagen kan duren voordat de technische dienst er na gaat kijken.. dat vind ik echt onwerkelijk
Helpdesk slecht te bereiken gooien telefoon erop als je klacht bespreekt
Komen niet na wat ze beloven en dat is dat we internet willen.
Zijn afhankelijk van kpn, maar hebben geen goed contact mee
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Niet doen!!!!
Onprofessionele monteur
Helpdesk slecht te bereiken gooien telefoon erop als je klacht bespreekt
Komen niet na wat ze beloven en dat is dat we internet willen.
Zijn afhankelijk van kpn, maar hebben geen goed contact mee
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
"Vooruitgang"
Sinds we glasvezel hebben is het internet volledig waardeloos. Valt om het halfuur uit en wanneer het wel "werkt" mag je genieten van 7000ms om de minuut. Echte vooruitgang boys
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Service is top
Ik lees hier slechte ervaringen met de helpdesk van t-mobile thuis. Mijn eigen ervaring daarmee was top. Afspraken keurig nagekomen, goede oplossing geboden voor mijn probleem. Zelfs later nog teruggebeld of alles naar behoren was afgehandeld. Ook de glasvezelverbinding van t-mobile is zoals het hoort. Top!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Wat een belabberde Klantenservice
6 weken geleden glasvezel internet aangevraagd. Klacht 1; de KPN kan niet bij het kastje komen, Klacht 2, KPN kan niet bij het kastje komen. Klacht 3, Nee meneer dit kan echt niet, we gaan er wat aan doen, NIETS dus, Klacht 4, Nee echt we escaleren het er wordt nu echt aan dit probleem gewerkt. En de rest van de tijd,...........helemaal NIETS gebeurt.
zelf al na ontvangst het zaakje aangesloten in de meterkast.
1 juli, monteur komt, oh ik ben snel klaar , hee ik heb geen licht,
kpn komt, alles is goed vanaf de centrale tot aan huis.
toen werdt het stil,
ben gaan bellen de maandag erna, tmobile, hoe zit het ? Eh ja... vreemd, uiteinelijk een afspraak via hun kunnen maken voor de 14e , monteur komt, alles is goed, kpn komt, wel licht vanaf de centrale tot hier, maar eh,,, tmobile heeft performance problemen, ze hebben geen vrije plek op de switch (!) gaat us niet werken.
gebeld met tmobile, hoe zit het nu... U wordt teruggebeld, prima maar de 17e wil ik een antwoord anders annuleer ik alles (heeft me al 2 vrije dagen gekost) , 17e gebeld, waar kan ik die troep van jullie heensturen want er komt niets bij jullie vandaan.
- Tmobile is een groot zootje qua alles, geen terugkoppelingen, geen acties, geen tijdspanne geen van wanneer ze het wel kunnen opleveren, Niets, een groot drama !
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
waardeloos , mijn advies niet doen.
In mei de overstap aangevraagd en op 1 juli zouden ze het overzetten. (!)
zelf al na ontvangst het zaakje aangesloten in de meterkast.
1 juli, monteur komt, oh ik ben snel klaar , hee ik heb geen licht,
kpn komt, alles is goed vanaf de centrale tot aan huis.
toen werdt het stil,
ben gaan bellen de maandag erna, tmobile, hoe zit het ? Eh ja... vreemd, uiteinelijk een afspraak via hun kunnen maken voor de 14e , monteur komt, alles is goed, kpn komt, wel licht vanaf de centrale tot hier, maar eh,,, tmobile heeft performance problemen, ze hebben geen vrije plek op de switch (!) gaat us niet werken.
gebeld met tmobile, hoe zit het nu... U wordt teruggebeld, prima maar de 17e wil ik een antwoord anders annuleer ik alles (heeft me al 2 vrije dagen gekost) , 17e gebeld, waar kan ik die troep van jullie heensturen want er komt niets bij jullie vandaan.
- Tmobile is een groot zootje qua alles, geen terugkoppelingen, geen acties, geen tijdspanne geen van wanneer ze het wel kunnen opleveren, Niets, een groot drama !
1000 mbps UP en down voor 30 euro!
bye bye ziggo, welcome T-mobile:)
Ze leggen hier dus hun eigen glasvezelnetwerk aan, voorlopig geen problemen en mocht er een probleem zijn dan zullen ze er zeker als de kippetjes bij zijn OMDAT HET HUN EIGEN NETWERK IS. Daar zit dus waarschijnlijk de cru van heel wat negatieve reacties van de klantjes T-Mobile, daar het KPN netwerk wordt gebruikt voor hun diensten.
okt 19 bekendmaking gigabit pilot Den Haag, inschrijving voor aanbieding
nov 19 lijkt wel een loopgravenoorlog in mijn wijkkie, maar alles wordt binnen een dag weer keurig op opgeleverd, toppie!
feb 20 bevestiging abo
mrt 20 t-mobile doos met de goodies
april 20 glasvezel punt in huis aangelegd door Volkers
mei 20 guidion monteur heeft alles aangesloten
een jaartje voor 30 euro p/m en daarna 45 euro en als het duurder wordt.... KPN begint ook al te dieken... dus zometeen een derde aansluitpunt in mijn meterkast .... wordt een leuke concurrentiestrijd in mijn wijkkie SEGBROEK en helemaal als derden ook van die twee glasvezelnetwerken gebruik gaan maken...
ik heb geen "bellen" en de helpdesk nog niet nodig gehad dus kan dat niet beoordelen
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 10.0 |
the pilot 1000down/1000up!
DE GIGABIT T-Mobile pilot in den haag en nog wel in mijn wijkkie Segbroek
1000 mbps UP en down voor 30 euro!
bye bye ziggo, welcome T-mobile:)
Ze leggen hier dus hun eigen glasvezelnetwerk aan, voorlopig geen problemen en mocht er een probleem zijn dan zullen ze er zeker als de kippetjes bij zijn OMDAT HET HUN EIGEN NETWERK IS. Daar zit dus waarschijnlijk de cru van heel wat negatieve reacties van de klantjes T-Mobile, daar het KPN netwerk wordt gebruikt voor hun diensten.
okt 19 bekendmaking gigabit pilot Den Haag, inschrijving voor aanbieding
nov 19 lijkt wel een loopgravenoorlog in mijn wijkkie, maar alles wordt binnen een dag weer keurig op opgeleverd, toppie!
feb 20 bevestiging abo
mrt 20 t-mobile doos met de goodies
april 20 glasvezel punt in huis aangelegd door Volkers
mei 20 guidion monteur heeft alles aangesloten
een jaartje voor 30 euro p/m en daarna 45 euro en als het duurder wordt.... KPN begint ook al te dieken... dus zometeen een derde aansluitpunt in mijn meterkast .... wordt een leuke concurrentiestrijd in mijn wijkkie SEGBROEK en helemaal als derden ook van die twee glasvezelnetwerken gebruik gaan maken...
ik heb geen "bellen" en de helpdesk nog niet nodig gehad dus kan dat niet beoordelen
Ik ben echt super tevreden met de verbinding. Hij is zeer stabiel, snel en een lage ping. Speedtesten levert bijna de maximale snelheid.
Zowel de het bestellen als de fysieke installatie verliepen erg soepel. Het was wel even wachten voordat ik kon bestellen, de kabel was in de straat aangelegd en deze ook kon worden ingevoerd, maar dan heb je ook wat :)
Een aanbeveling!
Gemiddelde score | 9.5 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Erg tevreden met T-Mobile thuis glasvezel
Nu een kleine maand aangesloten op het glasvezel van T-Mobile thuis in de Haagse wijk Segbroek. Ik heb gekozen voor alleen Internet van 1 Gbit/s.
Ik ben echt super tevreden met de verbinding. Hij is zeer stabiel, snel en een lage ping. Speedtesten levert bijna de maximale snelheid.
Zowel de het bestellen als de fysieke installatie verliepen erg soepel. Het was wel even wachten voordat ik kon bestellen, de kabel was in de straat aangelegd en deze ook kon worden ingevoerd, maar dan heb je ook wat :)
Een aanbeveling!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
verbinding
bij t-mobile moet je geen abonement afsluiten zit inmiddels al sinds 5 febr te wachten op een aansluiting en telkens wordt dit verlengt.
Gemiddelde score | 1.3 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Waardeloos, al 3 keer meerdere weken zonder verbinding gezeten. Vaste klanten staan onderaan de prioriteiten lijst van t-mobile. 5 weken moeten wachten op een monteur omdat ze liever nieuwe klanten binnen harken en aansluiten. Elke keer weer is het iets in de centrale van KPN maar toch sturen ze hun eigen monteur die niet in de centrale mag komen. Dus eerst weken wachten op T-mobile om vervolgens binnen enkele dagen het opgelost te hebben door KPN. Waarom bellen ze niet gelijk KPN?
Haal met Fritz 7590 meer dan 900 MB.
Had wat problemen met voip, maar die kan je eenvoudig oplossen..
Gemiddelde score | 4.3 | |
Installatie | 3.0 | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Prima internet
Sinds vrijdag internet glas van T Mobil.
Haal met Fritz 7590 meer dan 900 MB.
Had wat problemen met voip, maar die kan je eenvoudig oplossen..
Maar vooral belaberde glasvezel snelheid en stabiliteit. Helpdesk....welke?
Tv geen opname mogelijkheid
Gemiddelde score | 3.6 | |
Installatie | 6.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 5.0 | |
Digitale televisie | 5.0 |
Instabiel veel langzamer dan 500mbs
Instalateur mag geen meter extra doen.
Maar vooral belaberde glasvezel snelheid en stabiliteit. Helpdesk....welke?
Tv geen opname mogelijkheid
internet valt voortdurend uit, tv interface is ouderwets en onpraktisch.Zeer slechte Huawai modem. Kortom gewoon niet doen als je erover denkt om over te stappen naar T-Mobile!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Absoluut de slechtste provider die ik ooit heb gehad! Scoort op alles slecht.
internet valt voortdurend uit, tv interface is ouderwets en onpraktisch.Zeer slechte Huawai modem. Kortom gewoon niet doen als je erover denkt om over te stappen naar T-Mobile!
Pauzeren, alleen mogelijk als je de opnamebox van +5 euro/pm aan schaft, bij alle andere providers is dit gewoon standaard.
Heb je Netflix? Zeg het abonnement maar vast op of koop die ChromeCast, dit ondersteunen ze niet.
De aansluiting was snel geregeld. In april. Van het begin altijd al problemen gehad met internet en wofi die uitviel, 2x is me verteld dat er niks aan de hand was volgens de helpdesk, zelf maar oplossen want we hadden oude bekabeling. Tuurlijk, glasvezel en alles is nog geen 5 jaar oud.
Dan valt echt alles uit, tv, internet, bellen, wifi. Tja, er moet een monteur komen. Ook goed, en het duurt maar liefst 8(!!) weken voor deze kan komen. Nogmaals gebeld want dit duurt me veel te lang. Kunnen ze niets aan doen, ze hebben namelijk heel veel nieuwe aansluitingen die ze moeten doen dus ja, dan moet u voor storing ook lang wachten (storing als geen ontvangst/verbinding is dus niet belangrijk, de nieuwe aansluitingen die overigens gewoon internet en tv nog hebben wel). We kunnen u vanaf hier door verbinden, dat gaat sneller. Ook niet, in totaal heb ik bijna 2 uur aan de telefoon gehangen zonder resultaat, die mensen hebben ook geen zin om de problemen bij T-mobile op te lossen, "Of u een mobiel abonnement heeft van T-mobile?" Nee, hoezo, internetten en tv kijken op mijn telefoon? Ik ben over de 50. En mijn partner dan? Ik ben heus wel eens van huis. Met mobiel.
Er is een interne technische dienst bij T-mobile, die zouden het dan oplossen, daar krijg je bericht van hoe en wanneer. Het eerste bericht is dus; Hoe beviel het contact met onze dienst? Welk contact? Oeps, foutje, dat was niet de bedoeling volgens een volgend telefoontje. Maar ze hadden het opgelost en door gezet naar de monteurs, daar kan ik dan een afspraak mee maken. Dat is dus die van 8 weken later.
In de buurt liep op die dag een monteur, snel een foto gemaakt van het euvel en die beste man gaf gelijk aan dat zij hier niets mee kunnen. Het is flauwekul dat ik 8 weken ga wachten op dat antwoord en vervolgens nog eens moet wachten op een actie van KPN, (daar zat de storing namelijk) dus hij heeft het voor ons geregeld. Top kerel!!!!
De helpdesk, van de 8 waren er maar 3 die een beetje wisten wat ze aan het doen waren.
En de uiteindelijke verbinding (na oplossing van KPN)? Die is nog steeds slecht. Het werkt, en daar heb je dan ook alles mee gezegd.
Nooit weer t-mobile
Echt niet doen. Als je wel eens iets terug kijkt, dit kan alleen met Uitzending Gemist en dat is niet veel. Ja, koop een ChromeCast en je kunt via de app op telefoon of tablet kijken maar dit is een waardeloze oplossing.
Pauzeren, alleen mogelijk als je de opnamebox van +5 euro/pm aan schaft, bij alle andere providers is dit gewoon standaard.
Heb je Netflix? Zeg het abonnement maar vast op of koop die ChromeCast, dit ondersteunen ze niet.
De aansluiting was snel geregeld. In april. Van het begin altijd al problemen gehad met internet en wofi die uitviel, 2x is me verteld dat er niks aan de hand was volgens de helpdesk, zelf maar oplossen want we hadden oude bekabeling. Tuurlijk, glasvezel en alles is nog geen 5 jaar oud.
Dan valt echt alles uit, tv, internet, bellen, wifi. Tja, er moet een monteur komen. Ook goed, en het duurt maar liefst 8(!!) weken voor deze kan komen. Nogmaals gebeld want dit duurt me veel te lang. Kunnen ze niets aan doen, ze hebben namelijk heel veel nieuwe aansluitingen die ze moeten doen dus ja, dan moet u voor storing ook lang wachten (storing als geen ontvangst/verbinding is dus niet belangrijk, de nieuwe aansluitingen die overigens gewoon internet en tv nog hebben wel). We kunnen u vanaf hier door verbinden, dat gaat sneller. Ook niet, in totaal heb ik bijna 2 uur aan de telefoon gehangen zonder resultaat, die mensen hebben ook geen zin om de problemen bij T-mobile op te lossen, "Of u een mobiel abonnement heeft van T-mobile?" Nee, hoezo, internetten en tv kijken op mijn telefoon? Ik ben over de 50. En mijn partner dan? Ik ben heus wel eens van huis. Met mobiel.
Er is een interne technische dienst bij T-mobile, die zouden het dan oplossen, daar krijg je bericht van hoe en wanneer. Het eerste bericht is dus; Hoe beviel het contact met onze dienst? Welk contact? Oeps, foutje, dat was niet de bedoeling volgens een volgend telefoontje. Maar ze hadden het opgelost en door gezet naar de monteurs, daar kan ik dan een afspraak mee maken. Dat is dus die van 8 weken later.
In de buurt liep op die dag een monteur, snel een foto gemaakt van het euvel en die beste man gaf gelijk aan dat zij hier niets mee kunnen. Het is flauwekul dat ik 8 weken ga wachten op dat antwoord en vervolgens nog eens moet wachten op een actie van KPN, (daar zat de storing namelijk) dus hij heeft het voor ons geregeld. Top kerel!!!!
De helpdesk, van de 8 waren er maar 3 die een beetje wisten wat ze aan het doen waren.
En de uiteindelijke verbinding (na oplossing van KPN)? Die is nog steeds slecht. Het werkt, en daar heb je dan ook alles mee gezegd.
In bed je opnames bekijken.
Is een box die 10 jaar geleden aardig zou zijn, maar we leven in 2019, dus net als andere aanbieders , alles in de cloud , dan heb je dit probleem niet.
ik zeg het gelijkt op , zodat ik na een jaar van deze miskoop af ben.
Gemiddelde score | 7.2 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | 4.0 |
Spijt van overstappen naar t-mobile
T- mobile heeft een media box , die zet de opnames lokaal op HD, dus je kunt niet via je iPad
In bed je opnames bekijken.
Is een box die 10 jaar geleden aardig zou zijn, maar we leven in 2019, dus net als andere aanbieders , alles in de cloud , dan heb je dit probleem niet.
ik zeg het gelijkt op , zodat ik na een jaar van deze miskoop af ben.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Slechte klantenservice
Zeer slechte klantenservice die problemen niet kan op lossen en je maanden bezig kan houden. Afrader
De geleverde router weigerde vorige week dienst en 1 uur (!) na bellen met de klantenservice kwam er een monteur de router vervangen.
Goede prijs/kwaliteitverhouding, wij zijn tevreden.
Gemiddelde score | 8.7 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Glasvezel T-Mobile stabiel & snel in Den Haag
Sinds oktober 2018 glasvezel van T-Mobile. 50Mb snelheid besteld en door Klantvoordeel i.c.m. met mijn mobiele abonnement gratis geupgrade naar 100mb. Snelle installatie door de monteur en alles werkte direct. Stabiele internetverbinding voor thuiswerken en snel genoeg om met meerdere gebruikers tegelijkertijd te streamen.
De geleverde router weigerde vorige week dienst en 1 uur (!) na bellen met de klantenservice kwam er een monteur de router vervangen.
Goede prijs/kwaliteitverhouding, wij zijn tevreden.
De internet levering is ok. Zodra de verbinding niet meer werkt (is nu twee keer gebeurd bij mij) dan ben je ook goed aan de beurt. Onderstaand mijn verhaal.
Eerst was het vodafone thuis. Dit werkte heel erg goed. Toen is het overgegaan naar T-mobile. Ik betaalde 23,50 per maand (20/20mb). Ik ging verhuizen en wilde de zaak meeverhuizen. Dit was gratis, maar ik moest wel verplicht een nieuw jaarcontract aangaan. 20mb was niet meer leverbaar, dus ik moest verplicht 50mb kiezen á 32,50.
De oplevering was op zich ok. Echter na een paar maanden deed het internet het niet. Ik heb 2,5 week zonder verbinding gezeten. De grootste bottleneck is de monteursdienst van Guidion met ongelofelijk lange wachttijden. Tijdens de wachttijd op internet kreeg ik geen alternatief, bijvoorbeeld door een dongle. Dit was alleen voor 'T-mobile klanten' van de mobiele diensten.
Recent ging mijn modem kapot. Hij ging niet meer aan. 10 juni geconstateerd, 11 juni gebeld. De eerste afspraakmogelijkheid was 1 juli (!). Slechts voor het aansluiten van een nieuwe modem, want ik mag dat als consument zelf niet doen vanwege garantie. Wederom niet meedenken om voor mij tussentijds via 4G een internetverbinding te realiseren. Ik heb als aanbod gedaan dat ik een prepaid simkaart koop van t-mobile, en dan mag ik, als ik geluk heb (ik ben nog in afwachting), een voucher van ze krijgen voor 7 (!) dagen internet. Daarna mag ik weer terugbellen voor een nieuwe.
De klantenservice is heel erg slecht. Maar dan ook echt heel erg slecht. De medewerkers zijn regelmatig (maar niet altijd) onbeschoft. Ze bellen niet terug als de verbinding eruit valt, ook al weten ze wie ze aan de lijn hadden. De wachttijd loopt vaak op tot 30 minuten of meer. Ik ben inmiddels 2x automatisch opgehangen na heel lang te hebben gewacht (de laatste keer na 31 minuten). Mijn record is bijna 40 minuten in de wacht en 30 minuten in gesprek (1 uur 10 minuten).
Gemiddelde score | 1.3 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Ongelofelijk slechte service, WEES VERSTANDIG: neem hier niets af.
Zeer slecht bedrijf. Ga hier absoluut niet meer in zee!
De internet levering is ok. Zodra de verbinding niet meer werkt (is nu twee keer gebeurd bij mij) dan ben je ook goed aan de beurt. Onderstaand mijn verhaal.
Eerst was het vodafone thuis. Dit werkte heel erg goed. Toen is het overgegaan naar T-mobile. Ik betaalde 23,50 per maand (20/20mb). Ik ging verhuizen en wilde de zaak meeverhuizen. Dit was gratis, maar ik moest wel verplicht een nieuw jaarcontract aangaan. 20mb was niet meer leverbaar, dus ik moest verplicht 50mb kiezen á 32,50.
De oplevering was op zich ok. Echter na een paar maanden deed het internet het niet. Ik heb 2,5 week zonder verbinding gezeten. De grootste bottleneck is de monteursdienst van Guidion met ongelofelijk lange wachttijden. Tijdens de wachttijd op internet kreeg ik geen alternatief, bijvoorbeeld door een dongle. Dit was alleen voor 'T-mobile klanten' van de mobiele diensten.
Recent ging mijn modem kapot. Hij ging niet meer aan. 10 juni geconstateerd, 11 juni gebeld. De eerste afspraakmogelijkheid was 1 juli (!). Slechts voor het aansluiten van een nieuwe modem, want ik mag dat als consument zelf niet doen vanwege garantie. Wederom niet meedenken om voor mij tussentijds via 4G een internetverbinding te realiseren. Ik heb als aanbod gedaan dat ik een prepaid simkaart koop van t-mobile, en dan mag ik, als ik geluk heb (ik ben nog in afwachting), een voucher van ze krijgen voor 7 (!) dagen internet. Daarna mag ik weer terugbellen voor een nieuwe.
De klantenservice is heel erg slecht. Maar dan ook echt heel erg slecht. De medewerkers zijn regelmatig (maar niet altijd) onbeschoft. Ze bellen niet terug als de verbinding eruit valt, ook al weten ze wie ze aan de lijn hadden. De wachttijd loopt vaak op tot 30 minuten of meer. Ik ben inmiddels 2x automatisch opgehangen na heel lang te hebben gewacht (de laatste keer na 31 minuten). Mijn record is bijna 40 minuten in de wacht en 30 minuten in gesprek (1 uur 10 minuten).
Omdat er bij T Mobile op geen enkele wijze contact mogelijk lijkt te zijn met een klantenservice hebben wij ons netwerk door een bedrijf laten analyseren om de mogelijkheid van eventuele stoorzenders in onze woonomgeving uit te sluiten. Deze kwam tot de slotsom dat onze eigen apparatuur uitstekend was en dat er geen sprake was van bronnen in de omgeving waardoor onze wifi niet goed zou werken. Na meting kwam de monteur ook niet op een hogere snelheid dan 160 mb.
Slotsom na grondige analyse en dure investering. T-Mobile voldoet niet en lijkt de beloofde 750 mb als verkooptruc te gebruiken. Rest ons om de einddatum van het jaarcontract maar af te wachten en zo snel mogelijk weer over te stappen naar een andere provider.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
T-Mobile thuis glasvezel 750 mb
In de maand oktober 2018 zijn wij van KPN-glasvezel 500 mb internet overgestapt naar T-Mobile glasvezel met maar liefst 750 MB-internet. Het scheelde een paar tientjes in de maand aan kosten en de snelheid van het internet was ook nog sneller. Dan is de keuze snel gemaakt. Helaas…. Met de internetsnelheid is het goed mis. Met geluk halen wij ongeveer 160 mb downloadt en zelfde snelheid uploadsnelheid. Bij KPN was dit altijd rond de 500 MB. Wij hebben de modem van T-Mobile inmiddels op alle kanalen uitgeprobeerd, maar de snelheid blijft belabberd. Een paar maanden geleden hebben wij een eigen router aangesloten. Om alle problemen met internetsnelheid te voorkomen hebben wij groots uitgepakt met de aanschaf van een Multi room wifi set Netgear Orbi RBK50 t.w.v. 600 Euro. Deze set wordt op elle vak sites als beste set omschreven, wat ook wel mag met zo’n prijs. Met deze set halen wij echter dezelfde snelheid van 160 mb.
Omdat er bij T Mobile op geen enkele wijze contact mogelijk lijkt te zijn met een klantenservice hebben wij ons netwerk door een bedrijf laten analyseren om de mogelijkheid van eventuele stoorzenders in onze woonomgeving uit te sluiten. Deze kwam tot de slotsom dat onze eigen apparatuur uitstekend was en dat er geen sprake was van bronnen in de omgeving waardoor onze wifi niet goed zou werken. Na meting kwam de monteur ook niet op een hogere snelheid dan 160 mb.
Slotsom na grondige analyse en dure investering. T-Mobile voldoet niet en lijkt de beloofde 750 mb als verkooptruc te gebruiken. Rest ons om de einddatum van het jaarcontract maar af te wachten en zo snel mogelijk weer over te stappen naar een andere provider.
Ellende ellende ellende, begin gemist blijft maar problemen geven, dus kijken via de app. Steeds haperende beelden. Internet na 3 maanden en talloze contactmomenten met de helpdesk en extra bezoeken monteur nog steeds niet wat het moet zijn. 100mb. T-Mobile geeft aan dat het probleem bij mij zelf ligt omdat ik meer dan 15 apparaten tegelijkertijd gebruik. Hoezo zelfde kwaliteit als Telfort, daar heeft het jaren probleemloos gewerkt. Helpen doen ze niet meer, moet de apparaten maar afkoppelen. Worden nog 9 ellendige maanden, daarna gauw weer terug naar Telfort. T-Mobile nooit weer.......
Gemiddelde score | 3.6 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
T-Mobile glasvezel alles in één
De meest slechte provider die je je maar kunt voorstellen, letterlijk in mooie verkooppraatjes getrapt. Gaven aan dat ze zelfde kwaliteit als Telfort konden leveren voor een mooie aanbieding.
Ellende ellende ellende, begin gemist blijft maar problemen geven, dus kijken via de app. Steeds haperende beelden. Internet na 3 maanden en talloze contactmomenten met de helpdesk en extra bezoeken monteur nog steeds niet wat het moet zijn. 100mb. T-Mobile geeft aan dat het probleem bij mij zelf ligt omdat ik meer dan 15 apparaten tegelijkertijd gebruik. Hoezo zelfde kwaliteit als Telfort, daar heeft het jaren probleemloos gewerkt. Helpen doen ze niet meer, moet de apparaten maar afkoppelen. Worden nog 9 ellendige maanden, daarna gauw weer terug naar Telfort. T-Mobile nooit weer.......
Gemiddelde score | 4.3 | |
Installatie | 6.0 | |
Helpdesk | 4.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 4.0 |
t-mobile thuis
Het probleem met t-mobile thuis, ik heb alleen internet dat er geen continuiteit is in de datastroom, het ene moment werkt alles prima en het volgende moment blokkeert de boel: buffering op netflix, simpele internet pagina's laden niet meer en e-mail gaat er niet meer uit. Vaak is dit 's avonds na het eten maar soms ook midden op de dag. we zouden 100mb moeten hebben maar dat is geenszins het geval. Ik had absoluut meer verwacht van glasvezel, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat er veel capaciteit verder op de lijn gedeeld wordt waardoor de snelheid verloren gaat. Maar ja, klagen helpt niet, de helpdesk bied geen oplossingen.
- Overstap van Ziggo naar T-Mobile: het abonnement van Ziggo zou door T-Mobile opgezegd worden maar dit is slechts deels gebeurd, waardoor we na een maand T-Mobile ook nog een rekening van Ziggo kregen. T-Mobile erkende de fout, zou het teveel betaalde aan Ziggo verrekenen. Uiteindelijk hebben we dat geld nooit gehad (ging om iets van 60.euro), ondanks herhaaldelijk bellen met de klantenservice. Ooit één keer een bos bloemen opgestuurd gekregen met een excuusbriefje maar het geld moet nog komen.
- TV kastje: als je een menu structuur wilt uit 1998 dan moet je voor T-Mobile gaan. Schakelen tussen tv en radio kan alleen als de tv aan staat want dat moet omslachtig via het menu (er zit dus GEEN radio knop op de afstandbediening). Opnemen gaat op het kastje met harde schijf, dus niet in een 'cloud' waardoor je opnames dus alleen kunt kijken op het kastje waar je de opname hebt ingesteld. Als je al kunt opnemen want soms heeft het kastje een of andere vage storing waardoor hij aangeeft dat de harde schijf vol is, terwijl dit absoluut niet zo is. Een reset op afstand is dan nodig om opnemen mogelijk te maken.
- Internet snelheid en wifi snelheid. Voor een glasvezel verbinding is het erbarmelijk en echt niet heel stabiel.
- Glasvezel aansluiting. Tot slot, het Genexis kastje in de meterkast (hoofdaansluiting glasvezel) wordt door T-Mobile verbouwd bij aansluiten. Het binnenwerk waar de adapter op komt wordt er uit gehaald, dus bij een overstap naar een andere provider moet er altijd een monteur langskomen want er is geen mogelijkheid meer om een utp kabel in te pluggen.
Kortom: wij hebben een jaar met kromme tenen T-Mobile glasvezel gebruikt, maar gaan dit NOOIT meer doen!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Neem NOOIT glasvezel van T-Mobile
Wij gingen van Ziggo naar glasvezel van T-Mobile, maar wat hebben we daar een spijt van gehad. Er zijn zo enorm veel zaken op te noemen waarom we T-Mobile afraden, ik zal de belangrijkste opnoemen.
- Overstap van Ziggo naar T-Mobile: het abonnement van Ziggo zou door T-Mobile opgezegd worden maar dit is slechts deels gebeurd, waardoor we na een maand T-Mobile ook nog een rekening van Ziggo kregen. T-Mobile erkende de fout, zou het teveel betaalde aan Ziggo verrekenen. Uiteindelijk hebben we dat geld nooit gehad (ging om iets van 60.euro), ondanks herhaaldelijk bellen met de klantenservice. Ooit één keer een bos bloemen opgestuurd gekregen met een excuusbriefje maar het geld moet nog komen.
- TV kastje: als je een menu structuur wilt uit 1998 dan moet je voor T-Mobile gaan. Schakelen tussen tv en radio kan alleen als de tv aan staat want dat moet omslachtig via het menu (er zit dus GEEN radio knop op de afstandbediening). Opnemen gaat op het kastje met harde schijf, dus niet in een 'cloud' waardoor je opnames dus alleen kunt kijken op het kastje waar je de opname hebt ingesteld. Als je al kunt opnemen want soms heeft het kastje een of andere vage storing waardoor hij aangeeft dat de harde schijf vol is, terwijl dit absoluut niet zo is. Een reset op afstand is dan nodig om opnemen mogelijk te maken.
- Internet snelheid en wifi snelheid. Voor een glasvezel verbinding is het erbarmelijk en echt niet heel stabiel.
- Glasvezel aansluiting. Tot slot, het Genexis kastje in de meterkast (hoofdaansluiting glasvezel) wordt door T-Mobile verbouwd bij aansluiten. Het binnenwerk waar de adapter op komt wordt er uit gehaald, dus bij een overstap naar een andere provider moet er altijd een monteur langskomen want er is geen mogelijkheid meer om een utp kabel in te pluggen.
Kortom: wij hebben een jaar met kromme tenen T-Mobile glasvezel gebruikt, maar gaan dit NOOIT meer doen!
Gemiddelde score | 9.4 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Glasvezel T-Mobile Thuis werkt uitstekend
T-Mobile Thuis 50/50 glasvezel werkt uitstekend vanaf april 2016. Altijd goed stabiel internet met volledig down en up snelheid en TV met opnemen. Geen uitval en goede service. Een aanrader.
-
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Excuses dat wij gisteren ons aansluit moment hebben gemist, bij nader onderzoek bleek dat onze uitvoerende partij een storing heeft gehad dit hele weekend waardoor ze geen lijnen konden activeren. Wij hebben zojuist de toezegging gekregen dat alle openstaande opdracht vandaag uitgevoerd gaan worden. Aan het eind van deze dag zal de lijn actief zijn en kan uw provider diensten leveren op uw adres.
Reggefiber Klachten
-
Het is inmiddels einde van de dag en nog steeds geen internet. Weer een half uur aan de lijn gehangen bij T-mobile, daar heeft een kerel nog voor 7 dagen onbeperkt internet aangeboden voor de mobiel van mijn vrouw. Meer kon hij niet doen. Reggefiber opgebeld. Zij zagen inderdaad dat de lijn nog niet opengesteld is, ondanks dat ze het belooft hebben in de mail. Bovendien konden ze de desbetreffende uitvoerende afdeling niet bereiken. Het enige wat ze kunnen doen is weer een verzoek bij de interne afdeling leggen. Dus weer een dag zonder tv en internet...
-
Dat stelt me teleur. Wij kregen gisteren het bericht dat het signaal gisteren nog gezet zou worden, helaas is dat niet gelukt. Wij hebben de vraag uitstaan wat u kunt verwachten en gaan ervan uit dat het zo spoedig mogelijk wordt geregeld. Ik zou u in de loop van de dag een update geven.
Mijn oprechte excuses.
-
In de loop van de week diverse keren telefonisch en mail contact gehad met T-mobile én Reggefiber. Iedere keer een andere smoes. Dan hebben ze een storing in het systeem, dan weer op de lijn van mijn adres. Sinds vorige week is het laatste smoesje dat er geen deurknop (!) aanwezig is op het kastje van de wijkcentrale...
T-mobile thuis deugd NIET
Reggefiber deugd NIET
Na 10 jaar tevreden te zijn met T-mobile mobiel samen met mijn vrouw, ga ik die ook opzeggen.
Nooit meer T-mobile en Reggefiber...!!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
NIET overstappen naar T-mobile thuis!!
29 oktober overgestapt naar T-mobile. Eerst mogelijke datum van aansluiting zou 29 november zijn. Kreeg 2 dagen voor die datum het bericht dat de overstap datum wordt gewijzigd naar 10 december. Vandaag om 1400 uur monteur langs geweest, alles goed geïnstalleerd, maar de lijn zou door Reggefiber opengezet worden voor 1500 of uiterlijk voor 1800 uur. Niet gebeurt. T-Mobile gebeld. Zij hadden de opdracht gestuurd naar Reggefiber, welke werd bevestigt door Reggefiber na telefonisch contact. Maar Reggefiber heeft die opdracht intern niet gestuurd naar degenen die de lijn horen open te zetten in de wijk.
-
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Excuses dat wij gisteren ons aansluit moment hebben gemist, bij nader onderzoek bleek dat onze uitvoerende partij een storing heeft gehad dit hele weekend waardoor ze geen lijnen konden activeren. Wij hebben zojuist de toezegging gekregen dat alle openstaande opdracht vandaag uitgevoerd gaan worden. Aan het eind van deze dag zal de lijn actief zijn en kan uw provider diensten leveren op uw adres.
Reggefiber Klachten
-
Het is inmiddels einde van de dag en nog steeds geen internet. Weer een half uur aan de lijn gehangen bij T-mobile, daar heeft een kerel nog voor 7 dagen onbeperkt internet aangeboden voor de mobiel van mijn vrouw. Meer kon hij niet doen. Reggefiber opgebeld. Zij zagen inderdaad dat de lijn nog niet opengesteld is, ondanks dat ze het belooft hebben in de mail. Bovendien konden ze de desbetreffende uitvoerende afdeling niet bereiken. Het enige wat ze kunnen doen is weer een verzoek bij de interne afdeling leggen. Dus weer een dag zonder tv en internet...
-
Dat stelt me teleur. Wij kregen gisteren het bericht dat het signaal gisteren nog gezet zou worden, helaas is dat niet gelukt. Wij hebben de vraag uitstaan wat u kunt verwachten en gaan ervan uit dat het zo spoedig mogelijk wordt geregeld. Ik zou u in de loop van de dag een update geven.
Mijn oprechte excuses.
-
In de loop van de week diverse keren telefonisch en mail contact gehad met T-mobile én Reggefiber. Iedere keer een andere smoes. Dan hebben ze een storing in het systeem, dan weer op de lijn van mijn adres. Sinds vorige week is het laatste smoesje dat er geen deurknop (!) aanwezig is op het kastje van de wijkcentrale...
T-mobile thuis deugd NIET
Reggefiber deugd NIET
Na 10 jaar tevreden te zijn met T-mobile mobiel samen met mijn vrouw, ga ik die ook opzeggen.
Nooit meer T-mobile en Reggefiber...!!
1. zeer onstabiel
2. zeer slechte wifi verbinding
3. alleen 2,4 ghz
4. dagelijks herstarten is noodzakelijk om verbinding te behouden
TV tuner
1. zeer traag
2. loopt dagelijk vast
3. afstandbediening waardeloos, zacht rubberen toetsen die altijd vast zitten.
4. gebruiksonvriendelijk menu
Gemiddelde score | 1.6 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
de allerslechtse glasvezel provider
Modem
1. zeer onstabiel
2. zeer slechte wifi verbinding
3. alleen 2,4 ghz
4. dagelijks herstarten is noodzakelijk om verbinding te behouden
TV tuner
1. zeer traag
2. loopt dagelijk vast
3. afstandbediening waardeloos, zacht rubberen toetsen die altijd vast zitten.
4. gebruiksonvriendelijk menu
Gemiddelde score | 3.0 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 5.0 | |
Digitale televisie | 3.0 |
waardeloos t mobile
23-8 is het geïnstalleerd zo ik de kast gegooit behaald de snelheid bij lange na niet wifi zeer zwak extra betalen voor 1 tv er was afgesproken dat het bij in zou zitten dus mensen niet doen ze maken het niet waar
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
T-mobile thuis
Waardeloos! Na 3 maanden nog geen werkend glasvezel. Ik kan steeds weer bellen en lang in de wacht staan. Elke keer weer een ander excuus. Het is sterk afhankelijk van de medewerker die je spreekt of ze actie ondernemen. Terug bellen doen ze in elk geval niet, ondanks herhaalde toezegging. Compensatie van kosten doen ze alleen als je ook een mobiel abbonnement hebt bij hen. Zelfs opzeggen gaat niet makkelijk dan komen ze met een opzegboete. Die zou evt. kwijtgescholden kunnen worden maar daar wordt je dan ook weer niet over terug gebeld. Echt absoluut een afrader!
Gemiddelde score | 1.5 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
glasvezel van T-mobile
Nu een jaar gebruik gemaakt van T-Mobile thuis. Bij aanschaf dachten wij eindelijk overgestapt te zijn op glasvezel en dus snel internet. Dit viel echter zwaar tegen. De communicatie tussen de apparaten is zelfs heel slecht in de buurt van de meterkast. Wij hebben diverse pogingen gewaagd om het probleem op een andere manier op te lossen. Helaas heeft dit niet gewerkt en hebben wij nu al drie kwart jaar een kabel door ons appartement liggen, omdat de router van T-Mobile van zeer slechte kwaliteit blijkt te zijn. Het voelt als een teruggang in tijd voor bijna 50€ in de maand is dit wel een hele zware tegenvaller. Nu zijn wij eindelijk af van dit contract en kunnen wij met deze ervaring op zoek naar een nieuwe aanbieder. Hopen dat wij nu wel zonder kabel kunnen internetten.
Gemiddelde score | 3.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 7.0 |
Egoistisch bedrijf schuilt achter interne procedures
Er is twee keer een monteur langs geweest om internet mij regelen. De monteurs zijn ZZP'ers en werken niet alleen voor T-Mobile, maar ook voor andere aanbieders. Ik heb geen enkele betrokkenheid ervaren van deze mensen. Hun doel is duidelijk omdat ze per klant betaald krijgen. Namelijk, zo snel mogelijk de boel installeren en vervolgens door naar de volgende klant. De tweede keer is er een WIFI-versterker geplaatst, maar de boel werkt nog steeds niet naar behoren. WIFI werk nauwelijks. Vaak een zwak signaal en soms is het onmogelijk om met laptops contact te maken. Bij de klantenservice sta je structureel meer dan 20 minuten in de wacht. De helpdesk handelt alleen naar testgegevens die zij op afstand in kunnen zien. Als je op wil zeggen dreigt men met een afkoopfee die je dient te betalen. Ze bieden aan een monteur te sturen als je er zelf voor betaald. Het feit dat je al 6 weken geen werkend internet hebt lijkt ze niet te interesseren. In het verleden heb ik gebruik gemaakt van Ziggo. Internet van Ziggo over de kabel was veel sneller dan glasvezel van T-Mobile.
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 10.0 |
Werkt perfect
Sinds een week T Mobile thuis. De monteur sloot alles binnen een mum van tijd aan. WiFi was niet overal in huis even sterk. Maar dit viel te wijten aan de locatie van mijn meterkast. Monteur bood aan een gratis repeater te plaatsen. Ik heb het uiteindelijk opgelost door op een gunstigere locatie in huis een access point te plaatsen. Het tv beeld is aanzienlijk beter dan bij mijn vorige aanbieder (KPN).
Vorige week 17! minuten in de wacht gestaan met de klantenservice van T-Mobile en uiteindelijk opgehangen. Vandaag weer gebeld +- 6 minuten krijg ik iemand aan de lijn. Die geeft aan dat er eerst allemaal andere dingen uitgeprobeerd moeten worden voordat ze een wifi repeater opsturen. Hij wou al mijn instellingen wissen en de router opnieuw instellen. Vervolgens moest ik dan morgen terugbellen. En zeker weer 17 minuten in de wacht gaan. Heb hem verteld of een repeater of ik zeg op. Opzeggen dus. Ik zie hier dat KPN redelijke beoordelingen heeft, ga ik die maar proberen.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Echt triest
Ben nu een tijdje klant en wil graag een wifi versterker omdat er niet overal in het huis wifi goed werkt.
Vorige week 17! minuten in de wacht gestaan met de klantenservice van T-Mobile en uiteindelijk opgehangen. Vandaag weer gebeld +- 6 minuten krijg ik iemand aan de lijn. Die geeft aan dat er eerst allemaal andere dingen uitgeprobeerd moeten worden voordat ze een wifi repeater opsturen. Hij wou al mijn instellingen wissen en de router opnieuw instellen. Vervolgens moest ik dan morgen terugbellen. En zeker weer 17 minuten in de wacht gaan. Heb hem verteld of een repeater of ik zeg op. Opzeggen dus. Ik zie hier dat KPN redelijke beoordelingen heeft, ga ik die maar proberen.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Kat in de zak
Om te janken de glasvezel verbinding van t mobile. Had eerst xs4all en dat werkte perfect maar was wat duur. Was ik maar nooit overgestapt. Via Twitter vinden ze dat je het zelf moet oplossen via een forum en aan de telefoon na een half uur wachten willen ze je een duurder abonnement aansmeren voor 10 per maand meer. Heb zo een spijt dat ik ben overgestapt zal het niemand aanraden
Op 1 kamer had de monteur gemerkt dat er nagenoeg geen Wifisignaal was. Snel en eenvoudig door hem opgelost na het plaatsen van een Wifiversterker.
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 10.0 |
Top
Sinds kort hebben wij T-Mobile Thuis. Lekker snel over de digitale Glasvezelsnelweg. Afsluiten en aansluiten ging prima! Sinds het aansluiten geen problemen en halen wij de volle snelheid en hebben haarscherp beeld op de televisie. Dat er mensen klagen over de snelheid via Wifi is niet te wijten aan T-Mobile. Het is algemeen bekend dat je met Wifi niet de snelheid haalt die je af hebt genomen. Er gaat veel verloren in de "lucht" aan snelheid.
Op 1 kamer had de monteur gemerkt dat er nagenoeg geen Wifisignaal was. Snel en eenvoudig door hem opgelost na het plaatsen van een Wifiversterker.
Gelukkig heb ik de aanvraag al gedaan bij een andere provider en ben ik zo weer goedkoper uit,
Gemiddelde score | 2.3 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 3.0 | |
Digitale televisie | 3.0 |
Drijfzand netwerk
Na twee jaar Vodafone waar ik redelijk tevreden over was is het netwerk overgegaan naar T-mobile. In het begin nog niet zo merkbaar totdat de verbinding geporteerd werd vanaf dat moment is internet een drama. Constant trage verbinding met geluk een 40 mb verbinding terwijl ik betaal voor 100/100. Verbinding valt regelmatig uit 1-3 minuten en dan is het weer even. Als je snel bent kan je nog net een filmpje kijken maar meestal niet. Zelfs mijn mobile internet verbinding is sneller. Wifi is goed maar dat ligt aan de router en niet aan een provider en gelukkig is een vigor gewoon een goede modem.
Gelukkig heb ik de aanvraag al gedaan bij een andere provider en ben ik zo weer goedkoper uit,
Had de klantenservice hier meerdere keren over gebeld, geen wachtrijen en werd vriendelijk geholpen. Echter kwam ik tot de conclusie dat ik het maar beter zelf kon aansluiten, met toestemming van t-mobile maar op eigen risico. De aansluiting was SC terwijl ik voor mijn eigen netwerk voor fiber LC MM was gegaan. De monteur kwam een week later langs om te controleren, was vriendelijk en bedankte me voor het doen van zijn werk haha :P. Het modem heeft een slecht wifi bereik en alleen 2.4ghz. Je kan wifi het beste uitzetten, en zelf switches en routers/APs plaatsen. Verder is webui bij draytek modems niet bepaald overzichtelijk maar ze presteren goed, helaas alleen geen LACP en admin. Wel DMZ, IP reservering, Mac binding, Port- forwarding/triggers en DHCP ranges, alleen even zoeken want alles staat onlogisch ingedeeld.
Wel bizar dat veel mensen het hier hebben over dat t-mobile netwerk kabels moet aanleggen door vloeren en muren bij mensen thuis? T-mobile levert een internet aansluiting aan huis, je dient zelf je eigen netwerk aan te leggen. Vind het al heel wat dat ze bereid zijn een stopcontact te monteren, heb dit gewoon aan de elektricien overgelaten. En waarom zitten er Vodafone reviews tussen de T-mobile glasvezel reviews? :S
Gemiddelde score | 8.7 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Eindelijk glasvezel
Na verhuizen was een glasvezel aansluiting eindelijk mogelijk. Kijk al jaren geen tv meer en ben dus voor een internet only abo gegaan. Blij verrast met de internet snelheid (ipv 100 zelfs 125+) en stabiliteit, was voorheen ADSL en Kabel gewend. Wel had ik net als anderen problemen met afspraken maken voor de installatie. Dit zou worden geregeld binnen 6-7 dagen, echter zou ik toch meer dan 2 weken moeten wachten op de monteur.
Had de klantenservice hier meerdere keren over gebeld, geen wachtrijen en werd vriendelijk geholpen. Echter kwam ik tot de conclusie dat ik het maar beter zelf kon aansluiten, met toestemming van t-mobile maar op eigen risico. De aansluiting was SC terwijl ik voor mijn eigen netwerk voor fiber LC MM was gegaan. De monteur kwam een week later langs om te controleren, was vriendelijk en bedankte me voor het doen van zijn werk haha :P. Het modem heeft een slecht wifi bereik en alleen 2.4ghz. Je kan wifi het beste uitzetten, en zelf switches en routers/APs plaatsen. Verder is webui bij draytek modems niet bepaald overzichtelijk maar ze presteren goed, helaas alleen geen LACP en admin. Wel DMZ, IP reservering, Mac binding, Port- forwarding/triggers en DHCP ranges, alleen even zoeken want alles staat onlogisch ingedeeld.
Wel bizar dat veel mensen het hier hebben over dat t-mobile netwerk kabels moet aanleggen door vloeren en muren bij mensen thuis? T-mobile levert een internet aansluiting aan huis, je dient zelf je eigen netwerk aan te leggen. Vind het al heel wat dat ze bereid zijn een stopcontact te monteren, heb dit gewoon aan de elektricien overgelaten. En waarom zitten er Vodafone reviews tussen de T-mobile glasvezel reviews? :S
De installatie verliep overigens uiterst soepel en snel.
De Wifi is echt belabberd slecht; op de 2e verdieping heb ik af en toe nog een verbinding van 1Mb(it) met een externe Wifi antenne !!!! (omdat de interne het eigenlijk helemaal niet meer doet)
Nou zijn er hier in de buurt (te) veel Wifi netwerken, maar bij Ziggo hadden we daar toch geen last van.
Met de helpdesk het ik geen contact gehad (gelukkig niet, aan de overige reviews te zien).
Het enige probleem dat ik HAD is dat het internet erg traag is met het zoeken naar en opbouwen van pagina's.
Ik kwam er namelijk achter dat de DNS servers van Vodafone (tegenwoordig T-Mobile) zeer traag zijn. Door de servers van OpenDNS te gebruiken is het zoeken en opbouwen van internetpagina's ineens weer een verademing.
Dit kun je in je PC aanpassen, maar beter is het om dat in de router aan te passen, zodat die servers ook gebruikt worden voor alle aangesloten apparatuur zoals telefoons/ipads e.d.
Hoe:
- http://192.168.1.1 inloggen met user/user
- LAN - General Setup
- Achter LAN 1 de knop "Details Page" clicken
- Vul bij "DNS Server IP Address" het volgende in:
Prim: 202.67.222.222 / Sec: 202.67.220.220
Hoop dat velen hier baat bij hebben
Gemiddelde score | 5.5 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 4.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Na de bestelling duurt het eerst 14 dagen voordat er eens actie ondernomen wordt om een afspraak te plannen voor de installatie, waarna het dan nog eens ruim een week duurt, dus je bent al bijna een maand verder voordat je gebruik kunt maken van je internet verbinding.
De installatie verliep overigens uiterst soepel en snel.
De Wifi is echt belabberd slecht; op de 2e verdieping heb ik af en toe nog een verbinding van 1Mb(it) met een externe Wifi antenne !!!! (omdat de interne het eigenlijk helemaal niet meer doet)
Nou zijn er hier in de buurt (te) veel Wifi netwerken, maar bij Ziggo hadden we daar toch geen last van.
Met de helpdesk het ik geen contact gehad (gelukkig niet, aan de overige reviews te zien).
Het enige probleem dat ik HAD is dat het internet erg traag is met het zoeken naar en opbouwen van pagina's.
Ik kwam er namelijk achter dat de DNS servers van Vodafone (tegenwoordig T-Mobile) zeer traag zijn. Door de servers van OpenDNS te gebruiken is het zoeken en opbouwen van internetpagina's ineens weer een verademing.
Dit kun je in je PC aanpassen, maar beter is het om dat in de router aan te passen, zodat die servers ook gebruikt worden voor alle aangesloten apparatuur zoals telefoons/ipads e.d.
Hoe:
- http://192.168.1.1 inloggen met user/user
- LAN - General Setup
- Achter LAN 1 de knop "Details Page" clicken
- Vul bij "DNS Server IP Address" het volgende in:
Prim: 202.67.222.222 / Sec: 202.67.220.220
Hoop dat velen hier baat bij hebben
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Internet bagger
Na regelmatig testen blijkt mijn 100-100 abonnement 40-40 te zijn, tv valt geregeld uit en het bereik van Wifi met deze router haalt de bovenste verdieping niet. De harddisc neemt programma's dubbel op en doordat het niet via een server gaat kan je er maar 1 tegelijk opnemen. Het is dat ik tot september moet anders was ik al overgestapt!
Vervolgens heb ik contact gehad met de helpdesk, een glasvezelverbinding zou binnen 7-10 dagen geinstalleerd worden werd mij verzekerd. Althans mits ik af zou zien van de wettelijke afkoelperiode van 14 dagen.
Dit heb ik gedaan, vervolgens bleek de installatie alsnog 3-4 weken te duren. T-mobile was zo schappelijk dat ze mij aan het contract hebben gehouden. Over 12 maanden neem ik een nieuwe provider.
ps. het duurde gemiddeld 10 minuten per keer om iemand aan de lijn te krijgen.
Gemiddelde score | 1.8 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 2.0 |
Na 3 weken kreeg ik te horen dat een DSL aansluiting niet mogelijk was op mijn adres. Prima, kan gebeuren.
Vervolgens heb ik contact gehad met de helpdesk, een glasvezelverbinding zou binnen 7-10 dagen geinstalleerd worden werd mij verzekerd. Althans mits ik af zou zien van de wettelijke afkoelperiode van 14 dagen.
Dit heb ik gedaan, vervolgens bleek de installatie alsnog 3-4 weken te duren. T-mobile was zo schappelijk dat ze mij aan het contract hebben gehouden. Over 12 maanden neem ik een nieuwe provider.
ps. het duurde gemiddeld 10 minuten per keer om iemand aan de lijn te krijgen.
Een jaar ben ik klant geweest bij Vodafone / T-mobile glasvezel. In de laatste 6 maanden viel regelmatig het internet 2-3 minuten uit. Dat lijkt heel weinig, maar als het zo vaak gebeurt en je met Netflix en co. afhankelijk bent van internet (en wie is dat tegenwoordig niet?), dan is dat heel irritant. Ook ontmoette ik laatst iemand uit mijn buurt die dit ook had ondervonden. Bij haar hield in dit geval Spotify er dan enkele minuten mee op.
10-20 gesprekken, met de helpdesk, allen op mijn initiatief en een stuk of 4 van die 'Experts' op locatie later, precies hetzelfde probleem nog niet verholpen. Toch wordt elke keer het 'ticket' van mijn probleem gesloten, zonder check of het daadwerkelijk verholpen is. Niet dus!
Waarom werd mij later duidelijk. De ZZP-ers die Guidion voor deze werkzaamheden inhuurt krijgen pas betaald (naar eigen zeggen) indien ze het probleem als verholpen afvinken. Hoezo belangenverstrengeling?
Gaat het er niet om, of wij als klanten geholpen zijn? Dat kan namelijk best eenvoudig gecontroleerd worden door even te bellen. Dat moet voor een Vodafone / T-mobile met als basis een telefonie club toch wel kunnen? Toon je ook nog eens daadwerkelijk interesse in je klant.
Meerdere malen is mij van alles toegezegd, zonder dat ik dit, ook al vroeg er er expliciet naar, bevestigd kreeg (vooral compensatie voor de tijd en energie die ik er telkens weer, op eigen initiatief in moest steken). Uit frustratie heb ik mijn laatste factuur gestorneerd, nou dan kan er ineens gecommuniceerd worden: de ene aanmaning na de andere... Terwijl een medewerker me wel toe heeft gezegd dat ik een nieuwe factuur zou tegemoet zien. Zelfs een uur geleden sprak ik iemand die alle begrip toonde en met toe zegt dat ik direct een mail zou krijgen. Zoals gezegd, meer dan een uur geleden. Ik denk dat hij sindsdien alweer 3 andere toezegging zal hebben gedaan...alleen die bevestigingen die we zo graag zien bij dit soort zaken blijven maar uit.
Ik hoop op een spoedig einde van de noodzaak om contact te hebben met Vodafone.
Zelf ben ik nu overgestapt op XS4All, die mij reeds 2x hebben gebeld uit interesse of alles goed bevalt en waarvan de internetverbinding prima werkt. Dan maar iets duurder, maar wel kwaliteit.
Gemiddelde score | 2.3 | |
Installatie | 4.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Zeer slechte helpdesk ervaring en continu wegvallende internetverbinding
Ik heb me lang voorgenomen om geen review te schrijven, maar ik moet het toch even kwijt na mijn laatste frustrerende contact met Vodafone / T-mobile.
Een jaar ben ik klant geweest bij Vodafone / T-mobile glasvezel. In de laatste 6 maanden viel regelmatig het internet 2-3 minuten uit. Dat lijkt heel weinig, maar als het zo vaak gebeurt en je met Netflix en co. afhankelijk bent van internet (en wie is dat tegenwoordig niet?), dan is dat heel irritant. Ook ontmoette ik laatst iemand uit mijn buurt die dit ook had ondervonden. Bij haar hield in dit geval Spotify er dan enkele minuten mee op.
10-20 gesprekken, met de helpdesk, allen op mijn initiatief en een stuk of 4 van die 'Experts' op locatie later, precies hetzelfde probleem nog niet verholpen. Toch wordt elke keer het 'ticket' van mijn probleem gesloten, zonder check of het daadwerkelijk verholpen is. Niet dus!
Waarom werd mij later duidelijk. De ZZP-ers die Guidion voor deze werkzaamheden inhuurt krijgen pas betaald (naar eigen zeggen) indien ze het probleem als verholpen afvinken. Hoezo belangenverstrengeling?
Gaat het er niet om, of wij als klanten geholpen zijn? Dat kan namelijk best eenvoudig gecontroleerd worden door even te bellen. Dat moet voor een Vodafone / T-mobile met als basis een telefonie club toch wel kunnen? Toon je ook nog eens daadwerkelijk interesse in je klant.
Meerdere malen is mij van alles toegezegd, zonder dat ik dit, ook al vroeg er er expliciet naar, bevestigd kreeg (vooral compensatie voor de tijd en energie die ik er telkens weer, op eigen initiatief in moest steken). Uit frustratie heb ik mijn laatste factuur gestorneerd, nou dan kan er ineens gecommuniceerd worden: de ene aanmaning na de andere... Terwijl een medewerker me wel toe heeft gezegd dat ik een nieuwe factuur zou tegemoet zien. Zelfs een uur geleden sprak ik iemand die alle begrip toonde en met toe zegt dat ik direct een mail zou krijgen. Zoals gezegd, meer dan een uur geleden. Ik denk dat hij sindsdien alweer 3 andere toezegging zal hebben gedaan...alleen die bevestigingen die we zo graag zien bij dit soort zaken blijven maar uit.
Ik hoop op een spoedig einde van de noodzaak om contact te hebben met Vodafone.
Zelf ben ik nu overgestapt op XS4All, die mij reeds 2x hebben gebeld uit interesse of alles goed bevalt en waarvan de internetverbinding prima werkt. Dan maar iets duurder, maar wel kwaliteit.
Gemiddelde score | 4.4 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 5.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | 4.0 |
Traag en onbetrouwbaar internet, tv valt regelmatig uit
"Expert" bij aanleg van Guidion was onaardig tegen mijn vrouw, kortaf, geen bereidheid om goed internet te installeren; vodafone gebeld, kwam nogmaals expert, niet bereid om kabels naar woonkamers te leggen, ondanks garantie voor installatie van vodafone, helpdesk wilde niet helpen, mocht ook niet mijn contract opzeggen. Heb glasvezel contract voor 100 mbit; haal meestal nog geen 3-5 mbit. Helpdesk: kan interferentie zijn met andere modems, op ander kanaal zetten helpt niet. Daarbij valt regelmatig tv uit, moet dan alles resetten, tv tuner en modem. Om gek van te worden. Was beter met gewoon kabel internet van ziggo. Alleen bellen gaat goed (Vodafone, duh..).
Internet valt paar keer per dag uit. Voor het trekken van de kabel naar de kamer heb ik extra betaald. Toch had de monteur geen zin onder de vloer te kruipen.
Leveren van een glasvezel router zonder utp kabels te trekken door muren en vloer van meterkast naar de woonkamer waar bij de meestal mensen primair de eerste TV staat is vergelijkbaar met een nieuwe auto leveren zonder remkabels. De leverancier kan logisch beredeneren dat dit niet gaat werken naar zet toch gewoon in zijn aanbiedingsbrief voor de monteur installatie zonder breken of boren. Dit is misleiding, de CEO van Vodafone moet zich schamen voor deze diensten anno 2017.
Aan deze ellende zit ik nu een jaar vast anno 2017, dank je wel vodafone!
Gemiddelde score | 1.5 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 2.0 |
Modem aanleggen glasvezel zonder utp kabels
TV valt past keer per dag uit,
Internet valt paar keer per dag uit. Voor het trekken van de kabel naar de kamer heb ik extra betaald. Toch had de monteur geen zin onder de vloer te kruipen.
Leveren van een glasvezel router zonder utp kabels te trekken door muren en vloer van meterkast naar de woonkamer waar bij de meestal mensen primair de eerste TV staat is vergelijkbaar met een nieuwe auto leveren zonder remkabels. De leverancier kan logisch beredeneren dat dit niet gaat werken naar zet toch gewoon in zijn aanbiedingsbrief voor de monteur installatie zonder breken of boren. Dit is misleiding, de CEO van Vodafone moet zich schamen voor deze diensten anno 2017.
Aan deze ellende zit ik nu een jaar vast anno 2017, dank je wel vodafone!
Wij gaan weg bij Vodafone omdat wij foxsport door de strot geduwd kregen dat hadden ze eerst met ons moeten overleggen wij betalen voor iets wat er niet gebruiken we hebben nog tot maart en dan zijn we weg het internet en tv is goed maar vast bellen moet je er bijnemen om korting te krijgen wij bellen allemaal mobiel en niet vast .
Gemiddelde score | 5.6 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 5.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | 7.0 | |
Digitale televisie | 6.0 |
matig
Kan was echt veel beter. Zelfs Ziggo was beter. Naja ff abonnement opzeggen en aftellen.
Dankjewel VODAFONE
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Vodafone internet
Ik had hiervoor Alles in 1 van Tele 2. Nu gebruik ik Vodafone. Nou weet ik dat het 2 jaar geleden minder was dan nu. Slechts ik ben ontzettend blij om te besparen en een goeie netwerk te krijgen!
Dankjewel VODAFONE
Gemiddelde score | 5.6 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | 4.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 9.0 | |
Digitale televisie | 8.0 |
Internet
Alles goed behalve draadloos internet is echt bagger!