T-mobile glasvezel ervaringen
https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/7d/77/9c/t-mobile-glasvezel-11-1487598839.pngGemiddelde score | 1.7 | |
Installatie | 3.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Glasvezel scherven brengen geen geluk bij vodafone
Ik was zeer verheugd met glasvezel aan de slag te gaan en te genieten van snelle verbinding ik heb vodafone 100 mb, helaas ik kwam van een hele koude kermis thuis, hoewel bedraad de 100 mb gehaald wordt krijg ik met wifi tussen de 0.8 en 10% snelheid van bedraad, natuurlijjk wordt er geadviseerd van kanaal te wisselen of om bovenop je modem te gaan zitten of en die vind ik helemaal om te gillen, gebruik gewoon geen wifi dan heb je er ook geen last van, maar helaas behalve de laatste oplossing werkt het niet, ik wil zo graag van vodafone af. Ik vind dat er een prestatie garantie moet komen voor wifi als is het maar 20% van bekabeld dan heb ik al 100 procent verbetering.
Wat ik hiermee wil zeggen, dat van de vele klanten die ze hebben hier alleen maar mensen komen klagen wanneer er wat mis is en als alles goed werkt (zoals ik denk in 99% van de gevallen) dan komen mensen hier niet. Dus mede om deze rede wil ik even zeggen dat ik een uiterst tevreden klant ben.
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 10.0 |
Perfect
Ik weet nog dat ik een jaar geleden op deze website keek omdat ik mij aan het oriënteren was op een glasvezel verbinding. Ik schok destijds van de reviews, maar omdat ik zelf al een mobiel abonnement had bij Vodafone dacht ik, ik ga het gewoon proberen, kan altijd weer overstappen. Nu een jaar later moet ik zeggen dat ik extreem tevreden ben. Meest stabiele (en snelle) internet wat ik ooit heb gehad (in de jaren heb ik bij Ziggo, UPC, KPN en XS4ALL gezeten. Klanten service maar 1x contact mee gehad omdat de TV niet meer wou werken, dit was op afstand (werd een update gepusht naar mij op afstand om een reset en dergelijke te doen), dit was allemaal perfect. Vaste telefoon lijn gebruik ik verder niet (niet eens een telefoon aangesloten).
Wat ik hiermee wil zeggen, dat van de vele klanten die ze hebben hier alleen maar mensen komen klagen wanneer er wat mis is en als alles goed werkt (zoals ik denk in 99% van de gevallen) dan komen mensen hier niet. Dus mede om deze rede wil ik even zeggen dat ik een uiterst tevreden klant ben.
De WiFi service is niet helemaal wat ik had gedacht, zo wordt er alleen op de eerste etage gescand, als je op zolder geen bereik hebt is dat een probleem voor de klant. Was jammer, maar met een beetje kennis van netwerken is het simpel om ervoor te zorgen dat je boven een bekabelde access point hebt liggen.
De snelheid van het internet is fenomenaal, en dat alleen al op een abonnement van 50Mbit/s. Wij krijgen de volledige snelheid binnen. Er is tot nu nog geen storing geweest, niet bij internet en niet bij tv en bellen. De beeldkwaliteit van de televisie is beter dan dat ik ooit eerder ergens anders heb gezien.
De montage van de apparatuur ging super snel en werd gedaan door een erg vriendelijke en professioneel installateur.
Al met al een prima dienst en tot nu nog niks te klagen gehad. Het is misschien wel handig te vermelden dat dit is geinstalleerd in een nieuwbouwwoning en dat ik zelf redelijk kennis heb van netwerken. Zo had ik zelf alle voorbereidingen al gedaan in de woning, zoals kabels getrokken naar moeilijk bereikbare ruimtes(met Wifi signaal) enz.
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Na alle negatieve woorden wil ik toch een keer een positief bericht plaatsen. Vodafone Thuis is een geweldige dienst. Wij hebben nu twee maanden internet, tv en bellen over glasvezel van Vodafone. Het is een redelijk betaalbaar abonnement met vele extra's. Zo hebben we gratis een 2e settopbox, TV-Anywhere door heel Nederland, zo veel regionale zenders dat bijna elke gemeentelijke tv-zender wel vertegenwoordigd is in het zenderpakket, enz.
De WiFi service is niet helemaal wat ik had gedacht, zo wordt er alleen op de eerste etage gescand, als je op zolder geen bereik hebt is dat een probleem voor de klant. Was jammer, maar met een beetje kennis van netwerken is het simpel om ervoor te zorgen dat je boven een bekabelde access point hebt liggen.
De snelheid van het internet is fenomenaal, en dat alleen al op een abonnement van 50Mbit/s. Wij krijgen de volledige snelheid binnen. Er is tot nu nog geen storing geweest, niet bij internet en niet bij tv en bellen. De beeldkwaliteit van de televisie is beter dan dat ik ooit eerder ergens anders heb gezien.
De montage van de apparatuur ging super snel en werd gedaan door een erg vriendelijke en professioneel installateur.
Al met al een prima dienst en tot nu nog niks te klagen gehad. Het is misschien wel handig te vermelden dat dit is geinstalleerd in een nieuwbouwwoning en dat ik zelf redelijk kennis heb van netwerken. Zo had ik zelf alle voorbereidingen al gedaan in de woning, zoals kabels getrokken naar moeilijk bereikbare ruimtes(met Wifi signaal) enz.
zou € 150. per jaar goedkoper moeten zijn met hetzelfde pakket als ik bij KPN had.
maar helaas, slechter internet, ik kan niet meer opnemen en terug kijken, zappen gaat langzaam en een heleboel regionale zenders erbij gekregen waar je niets aan hebt, tevens was mij een pakket aangeboden voor € 0, wat ik ook niet kreeg ( misleiding verkoper ).
zakelijk hebben wij een Red abonnement wat goed voldoet.
de overstap naar Vodafone thuis is zeer slecht bevallen, wij gaan naar 1 dag alles opzeggen.
Gemiddelde score | 3.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 2.0 |
Opgelicht door vodafone verkoper
vandaag Vodafone thuis & internetten ontvangen.
zou € 150. per jaar goedkoper moeten zijn met hetzelfde pakket als ik bij KPN had.
maar helaas, slechter internet, ik kan niet meer opnemen en terug kijken, zappen gaat langzaam en een heleboel regionale zenders erbij gekregen waar je niets aan hebt, tevens was mij een pakket aangeboden voor € 0, wat ik ook niet kreeg ( misleiding verkoper ).
zakelijk hebben wij een Red abonnement wat goed voldoet.
de overstap naar Vodafone thuis is zeer slecht bevallen, wij gaan naar 1 dag alles opzeggen.
Gemiddelde score | 8.5 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Vodafone 500Mbit Internet only
Overgestapt van Ziggo naar 500Mbit Internet only. Reguliere TV keek ik toch nooit en het irritieerde me altijd dat ik daarvoor moest betalen bij Ziggo. Voor 5 Euro meer geswitcht van Ziggo 40Mbit internet + TV naar Vodafone 500Mbit internet only. Heerlijk, installatie verliep soepel en zonder problemen. Binnen 1 uurtje was het rond. Internet is zeer snel en die 500Mbit haal ik makkelijk. Soms even niet, maar dat komt dan meer omdat mijn harde schijf het even niet bijhoudt heb ik het idee. Als je download, zorg ervoor dat die schijf dan verder niets anders doet dan alleen schrijven, dus niet lezen & schrijven. Wifi bereik van de modem gaat zeer ver. Zelfs op de hoek van de straat (ongeveer 100 meter) heb ik nog ontvangst (Modem / router zit ook achter het voorraam). Het enige nadeel wat ik merk, is het kijken van online video. Die laadt op de een of andere manier traag, waardoor soms de buffer niet voldoende is en de video gaat haperen. Kan ook een PC instelling zijn, maar Ziggo had ik daar nooit last van. Nu 2 maanden in gebruik, modem nog niet een keer hoeven te resetten. Dat was met Ziggo wel anders. Al met al best tevreden over Vodafone Internet only.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Vodafail verkoopt leugens!
Een halve ster is nog teveel. Vodafone thuis verkoper smeert mij een product aan dat ze niet kunnen leveren, maar als ik om die omstandigheden het contract al binnen de eerste maand wil ontbinden beroept Vodafail zich op het contract en verwacht dat ik een boete betaal? Nog niet misschien! Na 2 klachten te hebben gemaild en verzoek om response plus 2 beloftes terug gebeld te worden door de afdeling verkoop die me dit aan hebben gesmeerd wacht ik nu nog op hun antwoord, maar krijg wel nietszeggende prutsers via twitter en facebook die niets voor mij kunnen betekenen.
Halen je binnen met mooie praatjes maar service is waardeloos!
Ze hebben het over overstapservice...geen omkijken naar en geen dubbele kosten. Zo staat het ook op hun website vermeld.Had zelf gebeld om mijzelf af te melden maar moest ik geen zorg over maken want dat gingen ze regelen met mijn nieuwe aanbieder en zal het alvast noteren dat ik had gebeld.
Bleek dat ik nog een 7 maanden contract bij Vodafone toeval ik mijn zelf heb afgemeld en geen gebruik meer maak van hun diensten.
Heb nu 350 euro ,ben nog elke maand 50 euro aan het betalen t/m december en nu was het wel prima om zelf mijn abonnement af te zeggen ,maar krijg mijn geld niet terug, blijkt de persoon die ik had eerst gesproken om mijn abonnement af te zeggen had het blijkbaar niet genoteerd,dus is het mijn probleem.
Komen mij nergens in tegemoet.
Ik moest het allemaal neerleggen en gewoon door betalen t/m december dubbel blijven betalen ,zolang zijn geld binnen krijgen dan is het prima en ik mag oprotten.vodafone verdient niet eens 1 ster of een half ster.stelletjes oplichters zijn ze met zijn alleen.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Zeer slecht Vodafone
Vodafone thuis ,nooit doen, van het begin nooit tevreden ,slecht communicatie,zijn niet cliënten gericht.is er een probleem ,wordt van een naar de ander gestuurd,dan sta je letterlijk alleen voor .Wat een slechte service!
Halen je binnen met mooie praatjes maar service is waardeloos!
Ze hebben het over overstapservice...geen omkijken naar en geen dubbele kosten. Zo staat het ook op hun website vermeld.Had zelf gebeld om mijzelf af te melden maar moest ik geen zorg over maken want dat gingen ze regelen met mijn nieuwe aanbieder en zal het alvast noteren dat ik had gebeld.
Bleek dat ik nog een 7 maanden contract bij Vodafone toeval ik mijn zelf heb afgemeld en geen gebruik meer maak van hun diensten.
Heb nu 350 euro ,ben nog elke maand 50 euro aan het betalen t/m december en nu was het wel prima om zelf mijn abonnement af te zeggen ,maar krijg mijn geld niet terug, blijkt de persoon die ik had eerst gesproken om mijn abonnement af te zeggen had het blijkbaar niet genoteerd,dus is het mijn probleem.
Komen mij nergens in tegemoet.
Ik moest het allemaal neerleggen en gewoon door betalen t/m december dubbel blijven betalen ,zolang zijn geld binnen krijgen dan is het prima en ik mag oprotten.vodafone verdient niet eens 1 ster of een half ster.stelletjes oplichters zijn ze met zijn alleen.
Ben benieuwd............
Gemiddelde score | 2.8 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | 6.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Ongelooflijke matige kwaliteit
Begin september 2016 Glasvezel via Vodafone besteld (online). Via de online installatie afspraak werd gevraagd waar mijn meterkast was (in de woning of buiten de woning) BUITEN, waar moet het modem komen, (in de woonkamer of anders) WONING, (is er een loze leiding) JA. Komt monteur langs en hangt gelijk de modem op in de meterkast, ik zeg dat is niet de afspraak oh volgens de installatiesite wel. Nee kan niet anders dan bij glasvezelpunt meterkast, probleem geen stopcontact. Oke wordt geregeld a 50 euro. Op zaterdag komt de monteur langs en monteert het stopcontact. Sluit modem aan via lossen kabel van Meterkast buiten naar de tv-box. Blokken op de TV. Hmm zegt de monteur is niet goed. Andere TV-box gepakt en nog steeds. Monteur belt Vodafone en resetten van alles ook 3x TV-box. Nog steeds blokken. Wordt ticket aangemaakt en moeten binnen 5 werkdagen het probleem oplossen. A.s. zaterdag zal de monteur wederom langskomen om het installeren van Wifirepeater en trekken van de bekabeling afmaken. Ben voorlopig weer terug bij ZIGGO totdat Vodafone zijn diensten gaat leveren.
Ben benieuwd............
Het tv beeld in de slaapkamer valt steeds weg.
Verder heb ik ook een zeer negatieve ervaring met de overstapservice van Vodafone.
Een ramp is dit bedrijf.
Gemiddelde score | 1.4 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
slechte internet en TV ontvangst
Mijn internet snelheid is een ramp. Valt steeds weg of soms helemaal geen ontvangst.
Het tv beeld in de slaapkamer valt steeds weg.
Verder heb ik ook een zeer negatieve ervaring met de overstapservice van Vodafone.
Een ramp is dit bedrijf.
Duurde geen 2 wkn en ik had zo'n spijt! De tv duurt ellenlang om op te starten, het zappen gaat erg traag, de afstandsbedieningen zijn onlogisch ingedeeld waardoor je snel op het verkeerde knopje drukt, meestal exit. En het ergste vind ik het internet. Om de haverklap valt dit gewoon weg!. Ben je iets aan het opzoeken, reageert de laptop/pc/mobiel gewoon niet meer omdat het internet er even niet meer is. Al een mdw geweest om te kijken maar volgens hem niets aan de hand. Wij hebben de maanden afgeteld en over 2 wkn stappen we eindelijk weer over, terug naar Telfort. En dan blijven we daar ook. Want voor een tientje korting per maand hebben we 2 tientjes frustratie per maand teruggekregen. Ik doe het niet meer.
Gemiddelde score | 5.0 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | 6.0 | |
Digitale televisie | 4.0 |
tijd om over te stappen
Vorig jaar over laten halen om naar Vodafone te gaan. Scheelde een tientje per maand.
Duurde geen 2 wkn en ik had zo'n spijt! De tv duurt ellenlang om op te starten, het zappen gaat erg traag, de afstandsbedieningen zijn onlogisch ingedeeld waardoor je snel op het verkeerde knopje drukt, meestal exit. En het ergste vind ik het internet. Om de haverklap valt dit gewoon weg!. Ben je iets aan het opzoeken, reageert de laptop/pc/mobiel gewoon niet meer omdat het internet er even niet meer is. Al een mdw geweest om te kijken maar volgens hem niets aan de hand. Wij hebben de maanden afgeteld en over 2 wkn stappen we eindelijk weer over, terug naar Telfort. En dan blijven we daar ook. Want voor een tientje korting per maand hebben we 2 tientjes frustratie per maand teruggekregen. Ik doe het niet meer.
Er was 500 mbit beloofd. Maar we hebben zelfs 572 mbit. Veel meer als beloofd.
Internet werkt prima, evenals de reikwijdte van de Draytek router. Deze is subliem.
Geen extra accespoints meer nodig in het hele huis.
De installatie was in 15 minuten gepiept. (Bekabeling lag er tenslotte al.)
Al met al zeer tevreden.
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Super
Sinds 1 augustus Vodafone glasvezel als opvolger van Telfort.
Er was 500 mbit beloofd. Maar we hebben zelfs 572 mbit. Veel meer als beloofd.
Internet werkt prima, evenals de reikwijdte van de Draytek router. Deze is subliem.
Geen extra accespoints meer nodig in het hele huis.
De installatie was in 15 minuten gepiept. (Bekabeling lag er tenslotte al.)
Al met al zeer tevreden.
Gemiddelde score | 7.0 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Glasvezel duurzaam?
Ook wij hebben ons over laten halen om op glasvezel over te gaan. Het beeld is goed en het ziet er allemaal mooi uit. Het aansluiten ging soepel. Het werd ons mooi verteld maar later bleek het toch niet zoals beloofd. Onder andere de aansluit kosten en de maandelijks kosten zijn ons anders beloofd. Erg jammer.... volgende keer denk ik wel even 10 x na voordat ik aan zoiets begin.
Top
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Super
Zelf een foutje gemaakt bij de bestelling, binnen een dag opgelost door klantenservice.
Top
Er werd mij een compensatie beloofd voor de vervelende omstandigheden. Deze heb ik nooit mogen ontvangen.
Het glasvezelinternet werkt goed. De tv iets minder ivm met een trage tv-box. Na mijn contract ga ik op zoek naar een andere provider, vanwege de slechte service.
Gemiddelde score | 3.8 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 7.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 6.0 |
Goed internet, slechte service
De installatie heeft bij mij drie weken geduurd. In totaal zijn er zeven keer monteurs langs geweest. Iedere keer als ik de klantenservice belde, dan werd er mij steeds iets anders verteld. Dit zelfde geldt ook voor de monteurs. Zij werden telkens verkeerd aangestuurd vanuit Vodafone.
Er werd mij een compensatie beloofd voor de vervelende omstandigheden. Deze heb ik nooit mogen ontvangen.
Het glasvezelinternet werkt goed. De tv iets minder ivm met een trage tv-box. Na mijn contract ga ik op zoek naar een andere provider, vanwege de slechte service.
Tv doet het om de dag.
Internet happeren, vandaag kom een monteur binnen om de modem te vervangen
Ik dacht wordt dan alles opgelost.
Alles werkt weer voor 2 uur , daarna doet tv niet en internet is ook niet!
Klanten service gebeld 8 minuten aan de lijn toen ging de verbinding weg , opnieuw bellen maar er was niemand.
Mijn geduld raak op, ik ga afzeggen.
En Vodafone heeft klant vriendelijker monteur nodig want de laaste die geweest is heeft dat niet
Gemiddelde score | 4.0 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 6.0 | |
Internet | 5.0 | |
Bellen | 5.0 | |
Digitale televisie | 2.0 |
Ontevreden
Sinds een maand of twee hebben we problemen met internet
Tv doet het om de dag.
Internet happeren, vandaag kom een monteur binnen om de modem te vervangen
Ik dacht wordt dan alles opgelost.
Alles werkt weer voor 2 uur , daarna doet tv niet en internet is ook niet!
Klanten service gebeld 8 minuten aan de lijn toen ging de verbinding weg , opnieuw bellen maar er was niemand.
Mijn geduld raak op, ik ga afzeggen.
En Vodafone heeft klant vriendelijker monteur nodig want de laaste die geweest is heeft dat niet
Ten eerste voorgelogen door de verkoper over het feit dat draadloze tv absoluut geen probleem zou zijn. Ik kwam hier achter toen het installatiebedrijf belde en een vragenlijst doornam. Dit was 2 dagen nadat de bedenktermijn afgelopen was. Toeval??? Ik kwam in elk geval niet meer onder het abonnement uit want de nogal arrogante klantenservice deed mijn klacht af met de opmerking dat zij niet bij het gesprek met de verkoper waren geweest... Ik kon het abonnement wel afkopen voor zo'n 250 euro. Heel klantvriendelijk allemaal. De installateur zei later echter ook dat draadloos geen probleem zou opleveren, ze konden alleen de beeldkwaliteit niet garanderen maar die zou gewoon goed moeten zijn. Waarom ook niet want bij KPN met draadloze tv ook nooit problemen gehad. Nou, niets is minder waar, zo goed als dagelijks zulke erge storingen dat kijken naar een programma onmogelijk is en ik kan niets beginnen omdat ze immers de kwaliteit niet konden garanderen. Zodra de termijn verstreken is weer gillend terug naar KPN!
Gemiddelde score | 3.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 5.0 | |
Bellen | 7.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
waardeloos
Ik ben in juni overgestapt van KPN alles in 1 glasvezel naar Vodafone alles in 1 glasvezel. Was ik maar nooit zo stom geweest en dat alleen voor een paar maanden korting!
Ten eerste voorgelogen door de verkoper over het feit dat draadloze tv absoluut geen probleem zou zijn. Ik kwam hier achter toen het installatiebedrijf belde en een vragenlijst doornam. Dit was 2 dagen nadat de bedenktermijn afgelopen was. Toeval??? Ik kwam in elk geval niet meer onder het abonnement uit want de nogal arrogante klantenservice deed mijn klacht af met de opmerking dat zij niet bij het gesprek met de verkoper waren geweest... Ik kon het abonnement wel afkopen voor zo'n 250 euro. Heel klantvriendelijk allemaal. De installateur zei later echter ook dat draadloos geen probleem zou opleveren, ze konden alleen de beeldkwaliteit niet garanderen maar die zou gewoon goed moeten zijn. Waarom ook niet want bij KPN met draadloze tv ook nooit problemen gehad. Nou, niets is minder waar, zo goed als dagelijks zulke erge storingen dat kijken naar een programma onmogelijk is en ik kan niets beginnen omdat ze immers de kwaliteit niet konden garanderen. Zodra de termijn verstreken is weer gillend terug naar KPN!
Gemiddelde score | 9.4 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 9.0 |
Perfect
Van Ziggo met alleen maar problemen overgestapt naar Vodafone. Nog geen seconde spijt van gehad. De afgelopen maanden nog geen enkel probleem gehad, internet werkt snel en overal in huis is de ontvangst prima, de digitale tv is ook van prima kwaliteit (ook boven in de slaapkamer dankzij de gratis 2e box) al is het beeld volgens mij wel een fractie minder als van Ziggo. Maar is echt te verwaarlozen. Bovendien heb ik nu veel extra gratis zenders omdat ik ook een mobiel abonnement bij Vodafone heb. Helpdesk in het begin 1x nodig gehad omdat de meegeleverde netwerkkabel kapot was gegaan door mijn eigen fout, maar zonder probleem een nieuwe toegestuurd gekregen, en had ik ook in een paar dagen in huis. Zeer tevreden.
Snelheid op het internet,is behoolijk goed(100mb).
Woon zelf in Eindhoven.
Al de afspraken,zijn goed na gekomen.
Gemiddelde score | 9.0 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 9.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 9.0 | |
Digitale televisie | 9.0 |
Alles is bij mij goed verlopen,helemaal geen klachten.
Snelheid op het internet,is behoolijk goed(100mb).
Woon zelf in Eindhoven.
Al de afspraken,zijn goed na gekomen.
Vervolgens krijg ik een brief thuis. 'Uw internet wordt geïnstalleerd op 20 juli'. Dat is ruim 3 week na de 27e.
Ik zou gebeld worden voor een afspraak. Eind van de middag op de 19e zelf maar gebeld. 'Er is iets fout gegaan.' vervolgens de volgende afspraak op 8 augustus 17:00. Uurtje eerder naar huis gegaan om de monteur op te vangen.
Worden we om kwart over 5 gebeld. 'Ik ben weer weg gegaan want u was niet thuis'.
Nu komen ze 12 augustus in de avond. Ik ben heel benieuwd.
In totaal 4.5 week na de twee wek levertijd.
Conclusie: Geen Vodafone als je niet 4.5 week zonder internet wil zitten.
Gemiddelde score | 1.5 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Vodafone Thuis
Op 27 juni Vodafone Thuis besteld. Hierop zit 2 week levertijd. Telefonisch afgesproken dat ze de 15e langs zouden komen. Dat is dus al meer dan 2 weken.
Vervolgens krijg ik een brief thuis. 'Uw internet wordt geïnstalleerd op 20 juli'. Dat is ruim 3 week na de 27e.
Ik zou gebeld worden voor een afspraak. Eind van de middag op de 19e zelf maar gebeld. 'Er is iets fout gegaan.' vervolgens de volgende afspraak op 8 augustus 17:00. Uurtje eerder naar huis gegaan om de monteur op te vangen.
Worden we om kwart over 5 gebeld. 'Ik ben weer weg gegaan want u was niet thuis'.
Nu komen ze 12 augustus in de avond. Ik ben heel benieuwd.
In totaal 4.5 week na de twee wek levertijd.
Conclusie: Geen Vodafone als je niet 4.5 week zonder internet wil zitten.
Gemiddelde score | 8.0 | |
Installatie | 6.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 9.0 |
Glasvezel vodafone
Sinds 1,5 week glasvezel van Vodafone.internet 50mb.installatie was aardig maar hij had de wifi van de draytek router niet uitgezet.terwijl hij toch mijn eigen router Asus aangesloten had.hij vertelde mij dat er maar twee tv,s aangesloten konden worden.vreemd dacht ik .ik had met Vodafone afgesproken drie stuks.ik zij tegen hem ik heb er een switch bij ok zei hij toen ik begrijp het.tv's3stuks bleken te trekken. Dit heb ik opgelost door een cat 7kabeltje te kopen van router naar switch.Er zat een kabeltje 5e bij .Probleem is nu verholpen en ben toch we tevreden.
Maar ja, opzeggen kan niet meer. Vodafone is zo klantvriendelijk dat het niet eerder met installatie begint voordat de 'bedenkperiode' is verlopen. Ik vraag me af of de wet dit zo heeft bedoeld. Ik heb iets gekocht en kan het niet meer terugbrengen.
Mooie wervende reclames dat je overal digitale televisie kunt ontvangen. Ze 'vergeten' te melden dat toegang van het TV kanaal NIET werkt op een normale PC/MAC. Wat een afgang. TVAnywhere is overigens veruit mindere van Ziggo Horizon.tv. Wat een slecht programma!!
De volgende teleurstelling/frustratie kwam vandaag. VodafoneThuis blokkeert functionaliteit af van het modem dat bij mij is geplaatst. Admin-rechten worden niet verstrekt, alleen gebruikersrechten. En dat betekent dat er iets bij mij in huis hangt waar ik geen volledige controle over heb. Dit vind ik niet acceptabel. VodafoneThuis weigert mij het admin wachtwoord niet geven!
Ik wou dat ik nooit was overgestapt van Ziggo naar VodafoneThuis.
PS De installatie verliep vlekkeloos en de helpdesk is een verademing t.o.v. Ziggo (5 jaar klant geweest)
Roel Westhoff
Nuth, Nederland
Gemiddelde score | 5.0 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 2.0 |
Teleurstellend Vodafone Thuis.
Ik had na een dag al genoeg van Vodafone Thuis.
Maar ja, opzeggen kan niet meer. Vodafone is zo klantvriendelijk dat het niet eerder met installatie begint voordat de 'bedenkperiode' is verlopen. Ik vraag me af of de wet dit zo heeft bedoeld. Ik heb iets gekocht en kan het niet meer terugbrengen.
Mooie wervende reclames dat je overal digitale televisie kunt ontvangen. Ze 'vergeten' te melden dat toegang van het TV kanaal NIET werkt op een normale PC/MAC. Wat een afgang. TVAnywhere is overigens veruit mindere van Ziggo Horizon.tv. Wat een slecht programma!!
De volgende teleurstelling/frustratie kwam vandaag. VodafoneThuis blokkeert functionaliteit af van het modem dat bij mij is geplaatst. Admin-rechten worden niet verstrekt, alleen gebruikersrechten. En dat betekent dat er iets bij mij in huis hangt waar ik geen volledige controle over heb. Dit vind ik niet acceptabel. VodafoneThuis weigert mij het admin wachtwoord niet geven!
Ik wou dat ik nooit was overgestapt van Ziggo naar VodafoneThuis.
PS De installatie verliep vlekkeloos en de helpdesk is een verademing t.o.v. Ziggo (5 jaar klant geweest)
Roel Westhoff
Nuth, Nederland
Ook is TV anywhere zeker niet anywhere: Het is niet overal te bekijken! Misleidende naam, want op mn laptop op de bank naast de kids die iets anders willen kijken kan ik niks! Dan moet ik op mn mobiel kijken, hallo vodafone, leveren jullie dan ook een beamer of een vergrootglas mee?
Misschien zijn we verwend met KPN, ik weet het niet, maar ik baal er wel goed van! Ook de afstandsbediening is niet compatible met onze tv waardoor we weer met 2 verschillende afstandsbedieningen zitten te hannesen.
Internet 100Mbps is helemaal prima. iig 1 ding (erg belangrijk in een wereld met pubers ;)) dat werkt.
Gemiddelde score | 5.3 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
tv slecht, internet prima
De gids op de TV is niet leesbaar, raar lettertype waardoor (met de resolutie van onze oude flatscreen) en werkelijk geen woord leesbaar is.
Ook is TV anywhere zeker niet anywhere: Het is niet overal te bekijken! Misleidende naam, want op mn laptop op de bank naast de kids die iets anders willen kijken kan ik niks! Dan moet ik op mn mobiel kijken, hallo vodafone, leveren jullie dan ook een beamer of een vergrootglas mee?
Misschien zijn we verwend met KPN, ik weet het niet, maar ik baal er wel goed van! Ook de afstandsbediening is niet compatible met onze tv waardoor we weer met 2 verschillende afstandsbedieningen zitten te hannesen.
Internet 100Mbps is helemaal prima. iig 1 ding (erg belangrijk in een wereld met pubers ;)) dat werkt.
eerste jaar,verlengen word het niet zo.
Gemiddelde score | 3.8 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | 5.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 3.0 |
slecht
dagelijks storing vooral met het entone kastje, ook de wifi is om te huilen.
eerste jaar,verlengen word het niet zo.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Slecht
Die entone kastjes lopen continu vast dan bel je de helpdesk en die resetten dan vervolgens het kastje en zeggen ze zo is opgelost nu doet ie het weer ja voor 1 dag en dan begint het gezeik weer heb spijt dat ik een abb bij ze heb afgesloten en als termijn voorbij is ga ik zeker weg bij Vodafone
triest is en dan ook diep triest.
de verkoper aan de deur garandeerde een stabiele wifi
maar helaas.....
ik zit op een vrij kanaal en de wifi komt en gaat wanneer
het zin heeft.
de klantenservice heeft vanalles geprobeerd maar ook helaas.
Gemiddelde score | 5.3 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 4.0 | |
Internet | 6.0 | |
Bellen | 6.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
slechte wifi
Bij deze kan ik alleen maar melden dat de wifi van Vodafone
triest is en dan ook diep triest.
de verkoper aan de deur garandeerde een stabiele wifi
maar helaas.....
ik zit op een vrij kanaal en de wifi komt en gaat wanneer
het zin heeft.
de klantenservice heeft vanalles geprobeerd maar ook helaas.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Vodafone Overstap (service)
Vandaag overgestapt naar Vodafone thuis, alles door monteur aangesloten, niets werkt, misschien nog voor het weekend of anders na de Pinksteren zeggen ze. Dat noemt Vodafone overstapservice. Ze schrijven in de brief, overstapservice, geen minuut zonder netwerk, en dat klopt geen minuut maar wel 4 dagen geen tv of internet. Maar weer zo snel mogelijk opzeggen, mobiel abo ook. Waardeloos bedrijf.
Als je films via youtube wilt bekijken dan stopt het telkens. Ik zat hiervoor bij upc en als ik dit met hun vergelijk dan is dit rotzooi. Ik zal het dan ook niemand aanraden.
Gemiddelde score | 3.8 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 5.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 6.0 | |
Digitale televisie | 6.0 |
Vodafone glasvezel zeer slecht
Ik ben zeer ontevreden over internet snelheid, er word je beloofd dat je glasvezel 100mb krijgt maar dat krijg je niet, en de snelheid via wiffi die haalt bij mij de 30-35 mb, ook zou die de 70-80 mb halen.
Als je films via youtube wilt bekijken dan stopt het telkens. Ik zat hiervoor bij upc en als ik dit met hun vergelijk dan is dit rotzooi. Ik zal het dan ook niemand aanraden.
Gemiddelde score | 5.0 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 6.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
glasvezel is goed en slecht
We hadden eerst adsl van telfort koste €20,- omdat we niet de volledige 20 mb haalde , zijn we overgestapt op glasvezel van vodafone ook omdat het maar €3,- duurde was . Eerste dag behaalde we de volledige snelheden, de volgende dag was het een drama slechts 3 mb we merkte dat het absoluut niet stabiel was. Ik heb daarbij gebruik gemaakt van een externe modem , dat ging wel wat beter . Je kon ook via een vodafone forum de instellingen van het modem wijzigen , maar dat hielp ook niks. Conclusie het werkt wel mits je je eigen dure router erop aan sluit . Boven is het ontvangst beroerd , maar dat komt door mijn eigen router. Het ontvangst met de vodafone router is uitstekend , maar het internet is soms niet aan te spreken. Maar als we in de huiskamer zitten naast het modem dan is er geen probleem (mits je je eigen router hebt aangesloten )
Enig minpunt: geleverd draytek modem is verouderd. Wifi uitgezet en eigen NETGEAR nighthawk router in AP mode erachter gezet.
Geen spijt van overstap van ziggo horizon naar vodafone glasvezel. Veel sneller internet, minder storingen in internet en tv aansluiting en overal tv en internet (utp kabels trekken is nu eenmaal een stuk eenvoudiger dan stugge coax).
Dus voor mijn situatie vodafone glasvezel perfect.
Gemiddelde score | 9.2 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | 9.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Prima
Even afgezien van geen data over glasvezel kabel (lag aan kpn, hadden paar kabels verkeerd gelabeld in de wijkcentrale), geen klachten over vodafone. Prima en snel geholpen door de helpdesk, 300mbit up en down, fraai beeld op vier tv's (ook twee over homeplug, dit werkt prima).
Enig minpunt: geleverd draytek modem is verouderd. Wifi uitgezet en eigen NETGEAR nighthawk router in AP mode erachter gezet.
Geen spijt van overstap van ziggo horizon naar vodafone glasvezel. Veel sneller internet, minder storingen in internet en tv aansluiting en overal tv en internet (utp kabels trekken is nu eenmaal een stuk eenvoudiger dan stugge coax).
Dus voor mijn situatie vodafone glasvezel perfect.
Voordelen Vodafone tov KPN:
(Zelfs de prijs is niet beter)
Nadelen Vodafone tov KPN:
*Vanaf je router moeten er 2 (!) kabels worden doorgetrokken, een voor tv en een voor computer
* uitzending gemist vanaf begin niet mogelijk
* losse voetbal wedstrijden kopen niet mogelijk
* Maximaal 2 programma's op te nemen tegelijkertijd
* Geen Spotify abonnement meer
* Interactieve tv boxen communiceren niet. Dus programma's bij de ene opgenomen niet op de ander te bekijken
* Afstandbediening heel onlogisch, elke keer druk je op verkeerde knoppen
* Uitzending gemist van RTL bestaat niet
* Max 16x doorspoelen (ipv 64x)
* hele onlogische menu indeling
* grote blauwe neon letters op kastje met tijdsweergave; niet uit te zetten
* ik vergeet vast nog dingen.
Kortom, nog 8 maanden en dan weer gierende banden terug naar KPN.
Gemiddelde score | 3.5 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 5.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 2.0 |
In vergelijking met KPN: waardeloos
Dit product hebben we nu 4 maanden. Installatie goed gegaan, contact met klantenservice prima geweest. Internet snelheid, van de 100/100 komt er 70/70 binnen. Helaas gaat het streamen naar chromecast via Plex of Netflix echt niet vlekkeloos. Aan de internetsnelheid zou het niet moeten liggen, die lijkt me prima, maar wat dan wel? We hebben heel veel spijt over te zijn gegaan van KPN. KPN biedt zo veel betere interactieve tv.
Voordelen Vodafone tov KPN:
(Zelfs de prijs is niet beter)
Nadelen Vodafone tov KPN:
*Vanaf je router moeten er 2 (!) kabels worden doorgetrokken, een voor tv en een voor computer
* uitzending gemist vanaf begin niet mogelijk
* losse voetbal wedstrijden kopen niet mogelijk
* Maximaal 2 programma's op te nemen tegelijkertijd
* Geen Spotify abonnement meer
* Interactieve tv boxen communiceren niet. Dus programma's bij de ene opgenomen niet op de ander te bekijken
* Afstandbediening heel onlogisch, elke keer druk je op verkeerde knoppen
* Uitzending gemist van RTL bestaat niet
* Max 16x doorspoelen (ipv 64x)
* hele onlogische menu indeling
* grote blauwe neon letters op kastje met tijdsweergave; niet uit te zetten
* ik vergeet vast nog dingen.
Kortom, nog 8 maanden en dan weer gierende banden terug naar KPN.
Al met al heel tevreden over Vodafone, veel waar voor je geld zonder gedoe. Aanrader dus!
Gemiddelde score | 9.0 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 9.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 9.0 | |
Digitale televisie | 9.0 |
Gewoon goed
Sinds een jaar Vodafone alles in een (glasvezel Rijen). Probleemloze installatie. Wifi van de meegeleverde router gebruiken we niet, maar een eigen (betere) router erachter. Snelheden van 5MB worden gehaald, dus de volledige 50Mbit waarvoor we betalen. De interactieve TV gebruiken we nauwelijks (nog kabel via CI+), dus opgezegd. Dit ging zonder enig probleem, zonder wachten en zonder verkooppraatje oid.
Al met al heel tevreden over Vodafone, veel waar voor je geld zonder gedoe. Aanrader dus!
Installatie door monteur was snel en goed en Helpdesk heb ik maar een keer nodig gehad en heb toen keurig per e-mail antwoord ontvangen. Het telefonisch bereiken van de Vodafone helpdesk is alleen niet heel makkelijk. Ook het aan en uitzetten van opties in het abonnement werkt alleen bij nieuwe abonnementen of abonnement onderdelen.
al met al prima product voor niet al teveel geld.
Gemiddelde score | 9.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 7.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Prima prijs prestatie
Internet en Televisie is met een glasvezel aansluiting uitstekend en ook het zender aanbod van Vodafone thuis spreekt mij aan. De beelden zijn haarscherp en afgezien van de storing in februari werkt het altijd prima. de telefonie ben ik iets minder positief over maar dit kan te maken hebben met de plaatst waar mijn dect basisset is gemonteerd (in de meterkast direct boven het modem). Ik kan hem niet makkelijk ergens anders kwijt en bel weinig dus dat laat ik dan maar zo. De zoom toon op de lijn neem ik dan maar op de koop toe.
Installatie door monteur was snel en goed en Helpdesk heb ik maar een keer nodig gehad en heb toen keurig per e-mail antwoord ontvangen. Het telefonisch bereiken van de Vodafone helpdesk is alleen niet heel makkelijk. Ook het aan en uitzetten van opties in het abonnement werkt alleen bij nieuwe abonnementen of abonnement onderdelen.
al met al prima product voor niet al teveel geld.
Het frustrerende is dat ieder helpdeskknaapje het afschuift op het feit dat wij met 4 mensen wonen. Ik kan u vertellen dat de problemen exact hetzelfde zijn wanneer er geen enkele huisgenoot thuis is. Dat was ook de aanzet tot het uiten van mijn ervaring. Ik zit nu alleen thuis met op de achtergrond een constant haperende twitch.tv stream.
Gemiddelde score | 1.7 | |
Installatie | 3.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Online gaming? Dacht het niet...
Het vodafone glasvezel 50/50 pakket zou ik iedereen die online gaming of streaming waardeert sterk afraden. Wij hebben dit pakket nu ruim een maand en ervaren dagelijkse problemen met de verbinding Mijn enige optie is om constante lagspikes and dc's te accepteren. Meermaals met vodafone gebeld die me verscheidene wijzigingen in de router settings hebben aangeraden. Geen van die wijzigingen heeft ook maar iets uitgemaakt.
Het frustrerende is dat ieder helpdeskknaapje het afschuift op het feit dat wij met 4 mensen wonen. Ik kan u vertellen dat de problemen exact hetzelfde zijn wanneer er geen enkele huisgenoot thuis is. Dat was ook de aanzet tot het uiten van mijn ervaring. Ik zit nu alleen thuis met op de achtergrond een constant haperende twitch.tv stream.
Internet is een drama, nou wifi tenminste. Die klapt er zo goed als elke 5 min. uit. bedraad lijkt te werken maar met 2 lan poorten red je het tegenwoordig niet meer. Het hielp om mijn oude router er achter te zetten om mijn apparatuur van lan en wifi te voorzien (mits er wekelijks gereset werd en duimen dat de boel weer opstart). Ik doe ook geen moeite meer om contact op te nemen met de klantenservice en ook ik tel de dagen af dat ik over mag stappen.
Gemiddelde score | 4.0 | |
Installatie | 6.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 5.0 |
Het is van vodafone, wat verwacht je dan.
Installatie werd grotendeels gedaan door monteur die overigens meteen al aangaf niet veel tijd te hebben om het 1 en ander uit te leggen over het gebruik (in het kader van besparing). Geen probleem, dat vogel ik wel uit zei ik tegen hem, maar dat gaf me meteen al het gevoel dat vodafone je laat stikken als je problemen hebt met je verbinding. Die problemen kwamen er (en zijn er nog steeds) Na een update van de settupbox is dat ding retetraag geworden. Het menu heeft soms wel pieken van 2 tot 3 sec.vertraging. Schandalig gewoon. HD zenders zijn verder prima maar daar is ook zo'n beetje alles mee gezegd.Tot zover de TV.
Internet is een drama, nou wifi tenminste. Die klapt er zo goed als elke 5 min. uit. bedraad lijkt te werken maar met 2 lan poorten red je het tegenwoordig niet meer. Het hielp om mijn oude router er achter te zetten om mijn apparatuur van lan en wifi te voorzien (mits er wekelijks gereset werd en duimen dat de boel weer opstart). Ik doe ook geen moeite meer om contact op te nemen met de klantenservice en ook ik tel de dagen af dat ik over mag stappen.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Nooit overstappen naar deze! Na maanden overleg zit ik zonder tv internet en telefonie
Ik ben al jaren tevreden klant van ziggo. Met een glasvezel installatie van fiber, besloten om naar glasvezel over te stappen. Na 2 maanden (wegens drukte) hebben ze een afspraak gepland. Installatie monteur kwam achter dat wij geen stopcontact in de meterkast hebben. Eerst zij hij dat hij wel kan plaatsen maar extra kosten over enkele minuten kon hij niet omdat we een nieuwe model meterkast hebben. Hij ging weg en wij zitten nu zonder internet, tv en telefonie omdat ze ook bij ziggo hebben afgezegd. Elke keer als ik ze bel wacht ik minimaal 30 minuten totdat ik iemand kan spreken. Ik zeg gewoon blijf bij ziggo of jouw provider.
De week erop kwam de monteur langs en heeft dit naar mijn zegge alles zeer snel aangesloten (20 minuten geduurd). Internet, telefonie en televisie werkte naar behoren.
Internet download snelheid is +/- 5% minder dan wat ze beloven.
Internet upload snelheid is +/- 10% meer dan wat ze beloven.
Dit compenseert dus.
De televisie hd kanalen zijn voor mij scherp genoeg.
En als laatste telefonie, het werkt zoals het moet werken.
De facturen worden netjes en automatisch van mijn rekening afgeschreven.
Bereik klantenservice kan wat beter, ik moet ongeveer +/- 10 minuten wachten voordat ik geholpen kan worden.
Wanneer er onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd moeten worden word dat netjes van te voren gemaild.
Ga zo door Vodafone!
Gemiddelde score | 9.6 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Zeer tevreden. Uit Enschede.
Vodafone alles in 1 pakket gekregen en de volgende werkdag heeft Guidion mij gebeld om een afspraak te maken om een monteur langs te brengen en alles aan te sluiten.
De week erop kwam de monteur langs en heeft dit naar mijn zegge alles zeer snel aangesloten (20 minuten geduurd). Internet, telefonie en televisie werkte naar behoren.
Internet download snelheid is +/- 5% minder dan wat ze beloven.
Internet upload snelheid is +/- 10% meer dan wat ze beloven.
Dit compenseert dus.
De televisie hd kanalen zijn voor mij scherp genoeg.
En als laatste telefonie, het werkt zoals het moet werken.
De facturen worden netjes en automatisch van mijn rekening afgeschreven.
Bereik klantenservice kan wat beter, ik moet ongeveer +/- 10 minuten wachten voordat ik geholpen kan worden.
Wanneer er onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd moeten worden word dat netjes van te voren gemaild.
Ga zo door Vodafone!
Gemiddelde score | 1.7 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
bezin voor je begin
glasvezel valt heel vaak weg, na 7 weken abonnement heb ik de modem vele malen moeten herstarten, heel vaak gebeld. Ik tel nu de dagen af wanneer ik een andere aan bieder mag verwelkomen. Vele monteurs aan de deur gehad. Ik ben bellen moe geworden. Natuurlijk kan je vaak de steker er in en er uit halen, maar dat vind ik geen oplossing. Het moet gewoon werken. Ik wilde een optie gewoon opzeggen. Je betaald voor een dienst die niet werkt naar behoren. Hadden ze dit gedaan, had ik dit niet vermeld.
Vodafone thuis afgesloten in de winkel en afspraken gemaakt over de installatie. Die zou erbij zitten maar wat volgens de verkoper en volgens de Vodafone site bij de installatie zou moeten zitten klopt niks van! Voor allemaal normale dingen moet dik worden bijbetaald (bijvoorbeeld een draad trekken door een loze leiding want alleen een draad over de trap naar boven zit bij de installatie) compleet onlogisch. Als je hier iets over zegt krijg je te horen, ja mevrouw zo is het nu eenmaal. Totaal niet klantvriendelijk. De klantenservice is ook slecht bereikbaar meerdere keren minstens een kwartier in de wacht gehangen. frustrerend. Waren we er maar nooit aan begonnen.
Gemiddelde score | 4.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 6.0 | |
Bellen | 6.0 | |
Digitale televisie | 6.0 |
Waardeloos.
Vodafone thuis afgesloten in de winkel en afspraken gemaakt over de installatie. Die zou erbij zitten maar wat volgens de verkoper en volgens de Vodafone site bij de installatie zou moeten zitten klopt niks van! Voor allemaal normale dingen moet dik worden bijbetaald (bijvoorbeeld een draad trekken door een loze leiding want alleen een draad over de trap naar boven zit bij de installatie) compleet onlogisch. Als je hier iets over zegt krijg je te horen, ja mevrouw zo is het nu eenmaal. Totaal niet klantvriendelijk. De klantenservice is ook slecht bereikbaar meerdere keren minstens een kwartier in de wacht gehangen. frustrerend. Waren we er maar nooit aan begonnen.
Meneer, u kunt pas 11 februari gebruik maken van onze diensten, mijn excuses voor het ongemak. (Al 1 uur aan de telefoon, inclusief 20 minuten wachttijd.)
Vrijdag 12 februari hier aan begonnen en onderweg naar huis in de auto al even gebeld of alles naar behoren werkt (Omdat mijn voorgevoel al vertelde van hmm)
Na 15 minuten werd er opgenomen; Dag meneer, u heeft inderdaad aansluiting en kunt gelukkig nu gebruik maken van onze goede diensten ( hoe kan je het je keel uitkrijgen, maar goed dat geheel terzijde.) Mocht het nog niet lukken? Belt u gerust even terug, ik ben er tot 7 uur.
Thuis aangekomen, alles netjes aangesloten zoals het boekje beschrijft, en u raad het al geen televisie, geen internet, geen verbinding.
Redelijk gefrustreerd de telefoon gepakt en maar weer eens bellen na 20 minuten kreeg ik vriend Matthew aan de telefoon. Ja sorry meneer, de technische dienst is al naar huis, ik maak een ticket aan en binnen 5 werkdagen wordt u terug gebeld. (Waar heb ik dit vaker gehoord?!) en na enkele tegenvragen van mij wist vriend Matthew het niet meer en hing hij in mijn oor op.
Moet kunnen als betalende klant.
Boos als ik was naar de vodafone winkel gegaan en met hun service desk gesproken;
Nee meneer, dit is een misverstand, ik neem gelijk contact op (Vreemd dat hij wel de technische dienst kon bereiken die naar het schijnt door Matthew al aan een heerlijk pilsje met wat nootjes op de bank zaten. Maargoed, ook dit terzijde)
Meneer er is een ticket aangemaakt, met de hoogste prioriteit, het spijt ons zo verschrikkelijk!! Ik zou u graag verder helpen, maar nu kan ik niks. U wordt echt binnen 5 dagen gebeld.
Dinsdag zelf maar weer contact opgenomen, (U raad het al, 20 minuten wacht, callcenter persoon, enfin, we houden de hoop erin.)
Goedemiddag Vodafone thuis, waarmee kan ik u van dienst zijn; Verhaal uitgelegd, ja meneer we zijn afhankelijk van KPN, die sluiten alles aan, ik kan helemaal niks, mijn excuses, en er werd opgehangen.
Boos terugbellen, en wederom lange wachttijd, kreeg ik een vriendelijke jongeman die mij vertelde, welnu wat vervelend! ik maak direct een afspraak met de monteur, hij zal donderdag 18-2 langskomen om 12.45.
Eindelijk iemand die er wel iets aan deed (dacht ik.)
18/2 12.45 er wordt aangebeld, monteur staat voor de deur, komt binnen sluit alles aan, (en nu komt het leuke gedeelte..)
U heeft geen signaal?! ik bel even de technische dienst. Loopt even weg, komt terug en verteld mij;
Meneer, er is een ticket aangemaakt, wij zijn afhankelijk van KPN, wij komen met 5 dagen bericht geven over de stand van zaken en weg is de monteur.
Opgebeld naar VODAFONE en na 18 minuten neemt Mevrouw BREGJE de telefoon op;
Lief als dat ze is hoort ze mijn iet wat geërgerde verhaal aan en neemt ze contact op met de technische dienst. Na 5 minuten in de wacht te hebben gestaan, ja meneer, mijn excuus, er is een ticket gemaakt en wij doen ons best. Zijn zeer afhankelijk van KPN. Na wat heen en weer te hebben gesproken over mijn ontevredenheid over de service en dat dit al ticket nummer 3 of 4 is en ik graag nu iemand zou willen spreken die daad bij woord voegt, werd ik weer in de wacht gezet en ik ben zo bij u terug..
Na 8 minuten wederom de vriendelijke stem door de telefoon, ja meneer sorry, ik moet u toch echt teleurstellen, ik kan er niets anders van maken, 5 werkdagen en u krijgt contact met diegene die de ticket behandeld. En wederom geen stap verder, na 4 uur telefoon gesprekken, boze gesprekken in de winkel, monteur langs, helemaal niets.
Nou wil ik hier graag aan toevoegen het volgende;
Ik heb nog nooit in mijn leven de moeite genomen om recensies te schrijven, omdat ik altijd dacht agh laat maar, het komt wel goed.
Maar dit is zo verschrikkelijk slecht, niemand die ook maar iets voor je kan betekenen, kastje naar de muur, ik adviseer iedereen maar dan ook iedereen, nooit maar dan ook nooit ook maar één dienst of abonnement te nemen bij VODAFONE Thuis want dit is echt het slechtste van het slechtste
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Meest slechte ervaring ooit
Wat een vreselijke prutsers bij dit bedrijf. Inmiddels 5 weken geleden gekozen voor VODAFONE thuis, 2 weken geleden het pakketje ontvangen en dit aangesloten. Helaas werkt dit niet dus contact opgenomen, (Let op; hier begint alle ellende.)
Meneer, u kunt pas 11 februari gebruik maken van onze diensten, mijn excuses voor het ongemak. (Al 1 uur aan de telefoon, inclusief 20 minuten wachttijd.)
Vrijdag 12 februari hier aan begonnen en onderweg naar huis in de auto al even gebeld of alles naar behoren werkt (Omdat mijn voorgevoel al vertelde van hmm)
Na 15 minuten werd er opgenomen; Dag meneer, u heeft inderdaad aansluiting en kunt gelukkig nu gebruik maken van onze goede diensten ( hoe kan je het je keel uitkrijgen, maar goed dat geheel terzijde.) Mocht het nog niet lukken? Belt u gerust even terug, ik ben er tot 7 uur.
Thuis aangekomen, alles netjes aangesloten zoals het boekje beschrijft, en u raad het al geen televisie, geen internet, geen verbinding.
Redelijk gefrustreerd de telefoon gepakt en maar weer eens bellen na 20 minuten kreeg ik vriend Matthew aan de telefoon. Ja sorry meneer, de technische dienst is al naar huis, ik maak een ticket aan en binnen 5 werkdagen wordt u terug gebeld. (Waar heb ik dit vaker gehoord?!) en na enkele tegenvragen van mij wist vriend Matthew het niet meer en hing hij in mijn oor op.
Moet kunnen als betalende klant.
Boos als ik was naar de vodafone winkel gegaan en met hun service desk gesproken;
Nee meneer, dit is een misverstand, ik neem gelijk contact op (Vreemd dat hij wel de technische dienst kon bereiken die naar het schijnt door Matthew al aan een heerlijk pilsje met wat nootjes op de bank zaten. Maargoed, ook dit terzijde)
Meneer er is een ticket aangemaakt, met de hoogste prioriteit, het spijt ons zo verschrikkelijk!! Ik zou u graag verder helpen, maar nu kan ik niks. U wordt echt binnen 5 dagen gebeld.
Dinsdag zelf maar weer contact opgenomen, (U raad het al, 20 minuten wacht, callcenter persoon, enfin, we houden de hoop erin.)
Goedemiddag Vodafone thuis, waarmee kan ik u van dienst zijn; Verhaal uitgelegd, ja meneer we zijn afhankelijk van KPN, die sluiten alles aan, ik kan helemaal niks, mijn excuses, en er werd opgehangen.
Boos terugbellen, en wederom lange wachttijd, kreeg ik een vriendelijke jongeman die mij vertelde, welnu wat vervelend! ik maak direct een afspraak met de monteur, hij zal donderdag 18-2 langskomen om 12.45.
Eindelijk iemand die er wel iets aan deed (dacht ik.)
18/2 12.45 er wordt aangebeld, monteur staat voor de deur, komt binnen sluit alles aan, (en nu komt het leuke gedeelte..)
U heeft geen signaal?! ik bel even de technische dienst. Loopt even weg, komt terug en verteld mij;
Meneer, er is een ticket aangemaakt, wij zijn afhankelijk van KPN, wij komen met 5 dagen bericht geven over de stand van zaken en weg is de monteur.
Opgebeld naar VODAFONE en na 18 minuten neemt Mevrouw BREGJE de telefoon op;
Lief als dat ze is hoort ze mijn iet wat geërgerde verhaal aan en neemt ze contact op met de technische dienst. Na 5 minuten in de wacht te hebben gestaan, ja meneer, mijn excuus, er is een ticket gemaakt en wij doen ons best. Zijn zeer afhankelijk van KPN. Na wat heen en weer te hebben gesproken over mijn ontevredenheid over de service en dat dit al ticket nummer 3 of 4 is en ik graag nu iemand zou willen spreken die daad bij woord voegt, werd ik weer in de wacht gezet en ik ben zo bij u terug..
Na 8 minuten wederom de vriendelijke stem door de telefoon, ja meneer sorry, ik moet u toch echt teleurstellen, ik kan er niets anders van maken, 5 werkdagen en u krijgt contact met diegene die de ticket behandeld. En wederom geen stap verder, na 4 uur telefoon gesprekken, boze gesprekken in de winkel, monteur langs, helemaal niets.
Nou wil ik hier graag aan toevoegen het volgende;
Ik heb nog nooit in mijn leven de moeite genomen om recensies te schrijven, omdat ik altijd dacht agh laat maar, het komt wel goed.
Maar dit is zo verschrikkelijk slecht, niemand die ook maar iets voor je kan betekenen, kastje naar de muur, ik adviseer iedereen maar dan ook iedereen, nooit maar dan ook nooit ook maar één dienst of abonnement te nemen bij VODAFONE Thuis want dit is echt het slechtste van het slechtste
Gemiddelde score | 5.6 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | 8.0 |
goede performance, slechte ondersteuning.
Na een zéér moeizame start door een onkundige monteur werkt alles, Internet, bellen en TV, al bijna twee jaar naar behoren, op paar keer storing na. Helaas is de website vooral gericht op mobiel bellen en té weinig op Glasvezel-Internet. Onduidelijk is hoe een vraag te stellen via e-mail aan de klantenservice/helpdesk. De functionaliteiten en instelbaarheid van het (Draytek) modem is drastisch beperkt; ook de documentatie over het modem is minimaal. De, overigens vriendelijke, helpdesk (Chantal!) verwijst gemakshalve naar het gebruikersforum op internet, dat ik uiteraard al had geraadpleegd, zonder succes.
Gemiddelde score | 5.0 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | 6.0 | |
Bellen | 6.0 | |
Digitale televisie | 2.0 |
Waardeloos
Een paar maanden niets aan de hand en na landelijke storing bij Vodafone alle Nederlandse Zenders niet meer te ontvangen. Bijdehandje aan de telefoon zegt moet je maar een kabel aansluiten ik kan dus niets voor je doen. Natuurlijk dit wordt niet gemeld bij aanvragen en monteur zei; niemand doet dat want je gaat geen kabel langs je plint spijkeren, dat is belachelijk. Dus snel overstappen en anderen waarschuwen voor Vodafone
Na een maand heb ik een tweede TV aangesloten en een van de kastjes vervangen door een kastje met opname mogelijkheid. Het internet is zeer stabiel en werkt eigenlijk altijd. De telefoon geeft nog wel problemen omdat bij het gebruik van de draadloze Swatch telefoons na het gekozen nummer de ingesprek toon volgt, de vaste telefoon wordt weinig gebruikt en was onderdeel van de actie. De kastjes van de TV heb ik in bijna een jaar tijd 3 keer van de stroom moeten halen voor een rest en daarna deed alles het weer. Bijzonder tevreden ben ik over de app TV anywhere waardoor ik thuis op de iPad tv kan kijken in elke ruimte en ook als ik op vakantie ben ergens in Nederland. Jammer dat het aantal zenders nog zo beperkt is zeker na de grote storing van 9 februari 2016. Kom op Vodafone doe hier een iets aan.
Al met al ben ik een tevreden gebruiker die geen spijt heeft van de overstap van Ziggo naar Vodafone.
En zeer belangrijk is met glasvezel ben je seconden sneller dan alle buren met hun kabel abonnement, bij rechtstreekse uitzendingen zoals de Tour of voetbal is dit toch wel fijn.
Gemiddelde score | 8.4 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 6.0 | |
Digitale televisie | 9.0 |
Tevreden gebruiker
Ik heb nu bijna een jaar het Vodafone thuis abonnement met internet, TV en telefoon via glasvezel en ben daar bijzonder tevreden over. Voorheen had ik een kabel abonnement bij Ziggo en dat was drama, dat krijg je als er geen concurrentie is. Ik heb gekozen voor Vodafone vanwege de goede berichten en het standaard zender pakket, dit werd een jaar als actie aangeboden tegen een zeer aantrekkelijke prijs.
Na een maand heb ik een tweede TV aangesloten en een van de kastjes vervangen door een kastje met opname mogelijkheid. Het internet is zeer stabiel en werkt eigenlijk altijd. De telefoon geeft nog wel problemen omdat bij het gebruik van de draadloze Swatch telefoons na het gekozen nummer de ingesprek toon volgt, de vaste telefoon wordt weinig gebruikt en was onderdeel van de actie. De kastjes van de TV heb ik in bijna een jaar tijd 3 keer van de stroom moeten halen voor een rest en daarna deed alles het weer. Bijzonder tevreden ben ik over de app TV anywhere waardoor ik thuis op de iPad tv kan kijken in elke ruimte en ook als ik op vakantie ben ergens in Nederland. Jammer dat het aantal zenders nog zo beperkt is zeker na de grote storing van 9 februari 2016. Kom op Vodafone doe hier een iets aan.
Al met al ben ik een tevreden gebruiker die geen spijt heeft van de overstap van Ziggo naar Vodafone.
En zeer belangrijk is met glasvezel ben je seconden sneller dan alle buren met hun kabel abonnement, bij rechtstreekse uitzendingen zoals de Tour of voetbal is dit toch wel fijn.
Meteen spijt van gehad. Huistelefoon moet in de gangkast geplaatst en de kabel naar de woonkamer is zeer slordig bevestigd. Zo slordig dat een gleuf gemaakt moest worden onder de deur zodat het dicht kon. Lekker professioneel. Niet.
TV moet telkens gereset worden, want de beeld Is verkleurd, of vaal, of allemaal flikkerende blokjes.
Klanten service, nou ja, service? Heb ik vandaag alweer gebeld. Dit keer over de storing dat sinds 7am bezig is.
Wat bijzonder dat op Vodafone site wordt x aangegeven dat er geen storing Is. Ook bij Nu.nl beweren ze dat alles is opgelost.
De eerste 5x dat ik probeerde te bellen werd de verbinding verbroken steeds afgebroken. Vreemd.
Eindelijk ging het over en ik heb letterlijk 40 minuten gewacht.
Voor niets.
Volgens mij hebben ze doorgeschakeld naar een band. Dat de medewerkers nog steeds bezet zijn.
Geloven ze het zelf?
Een totaal waardeloos provider die hun klanten niet eens ter woord kunnen staan.
Voor mij kan 24 december niet snel genoeg komen. Dan ga ik zeker terug bij KPN.
SPIJT!
Heb nu al bijna 10 weken Vodafone glasvezel.
Meteen spijt van gehad. Huistelefoon moet in de gangkast geplaatst en de kabel naar de woonkamer is zeer slordig bevestigd. Zo slordig dat een gleuf gemaakt moest worden onder de deur zodat het dicht kon. Lekker professioneel. Niet.
TV moet telkens gereset worden, want de beeld Is verkleurd, of vaal, of allemaal flikkerende blokjes.
Klanten service, nou ja, service? Heb ik vandaag alweer gebeld. Dit keer over de storing dat sinds 7am bezig is.
Wat bijzonder dat op Vodafone site wordt x aangegeven dat er geen storing Is. Ook bij Nu.nl beweren ze dat alles is opgelost.
De eerste 5x dat ik probeerde te bellen werd de verbinding verbroken steeds afgebroken. Vreemd.
Eindelijk ging het over en ik heb letterlijk 40 minuten gewacht.
Voor niets.
Volgens mij hebben ze doorgeschakeld naar een band. Dat de medewerkers nog steeds bezet zijn.
Geloven ze het zelf?
Een totaal waardeloos provider die hun klanten niet eens ter woord kunnen staan.
Voor mij kan 24 december niet snel genoeg komen. Dan ga ik zeker terug bij KPN.
De digitale televisie was vanaf het begin wel duidelijk een min puntje, de besturing is behoorlijk achterhaald en zit niet lekker in elkaar. Hiervoor KPN en Ziggo voor langere periodes gehad en die zijn duidelijk verder in dit gebeuren. Tot voor kort verder niet veel te zeuren of op aan te merken, totdat je te maken krijgt met een storing auw, dan wordt het wel ff wat anders.
Zaterdagmiddag keken we TV en zomaar spontaan zat het beeld vast, wat we ook deden, niets werkte meer en alleen het stroom van het kastje afhalen hielp. Dit was schijnbaar ff nodig want daarna deed de TV het weer voor even. Na een half uur zwart beeld en weer doet niets het meer, om de standaard verhalen aan de telefoon te voorkomen maar gelijk de modem en het kastje gereset. Ook dit leverde maar een half uur kijkplezier op helaas en dus toch maar de telefoon gepakt om de storing door te geven. Natuurlijk krijg je dan eerst de standaard items voorgelezen maar daar waren we snel doorheen, nu gingen ze ook nog een nieuwe update sturen waardoor ik alles nog maar een keer moest resetten, alleee toch maar weer gedaan en helaas weer maar een half uurtje kunnen kijken. Weer aan de bel en toen was het voor hun wel duidelijk dat ze dit niet konden verhelpen, we geven het nu gelijk door aan de technische dienst, denk nog oke ff wachten weer dus, maar nee helaas die werken niet in het weekend, zij zullen maandag wel contact met u opnemen! En ja, de rest van het weekend zult u even geen TV kunnen kijken daar kunnen wij niets aan doen, sorry, sorry. U wordt wel vergoed voor de dagen dat u geen TV kunt kijken hoor! Ach ja ik heb nog een klein kastje die alleen niet interactief is dus denk dat los ik wel ff op voor die paar dagen. Nu zijn we ruim 2 weken verder, 10 uur bellen en tig mailtjes gehad van de TD, uw probleem is opgelost!
Mooi niet nog steeds geen TV en je kunt stikken in het kastje maar een nieuwe krijg je niet!
Inmiddels gelijk maar opgezegd en was nog net op tijd voor het verlopen van het jaar, echter kan ik straks in totaal ruim een maand geen interactieve TV kijken en de opnemen kan nu ook niet meer.
Jammer, begin was goed, zolang je maar geen contact opneemt!
Gemiddelde score | 5.3 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 4.0 |
Uitermate slechte klantenservice
Nu bijna een jaar Vodafone thuis en moet zeggen tot voor kort redelijk tevreden. Het internet is gewoon goed tot zeer goed, geen echte storingen gehad en goede verbinding door het hele huis (voor zover ik het gebruikte), ook draadloos met de laptop.
De digitale televisie was vanaf het begin wel duidelijk een min puntje, de besturing is behoorlijk achterhaald en zit niet lekker in elkaar. Hiervoor KPN en Ziggo voor langere periodes gehad en die zijn duidelijk verder in dit gebeuren. Tot voor kort verder niet veel te zeuren of op aan te merken, totdat je te maken krijgt met een storing auw, dan wordt het wel ff wat anders.
Zaterdagmiddag keken we TV en zomaar spontaan zat het beeld vast, wat we ook deden, niets werkte meer en alleen het stroom van het kastje afhalen hielp. Dit was schijnbaar ff nodig want daarna deed de TV het weer voor even. Na een half uur zwart beeld en weer doet niets het meer, om de standaard verhalen aan de telefoon te voorkomen maar gelijk de modem en het kastje gereset. Ook dit leverde maar een half uur kijkplezier op helaas en dus toch maar de telefoon gepakt om de storing door te geven. Natuurlijk krijg je dan eerst de standaard items voorgelezen maar daar waren we snel doorheen, nu gingen ze ook nog een nieuwe update sturen waardoor ik alles nog maar een keer moest resetten, alleee toch maar weer gedaan en helaas weer maar een half uurtje kunnen kijken. Weer aan de bel en toen was het voor hun wel duidelijk dat ze dit niet konden verhelpen, we geven het nu gelijk door aan de technische dienst, denk nog oke ff wachten weer dus, maar nee helaas die werken niet in het weekend, zij zullen maandag wel contact met u opnemen! En ja, de rest van het weekend zult u even geen TV kunnen kijken daar kunnen wij niets aan doen, sorry, sorry. U wordt wel vergoed voor de dagen dat u geen TV kunt kijken hoor! Ach ja ik heb nog een klein kastje die alleen niet interactief is dus denk dat los ik wel ff op voor die paar dagen. Nu zijn we ruim 2 weken verder, 10 uur bellen en tig mailtjes gehad van de TD, uw probleem is opgelost!
Mooi niet nog steeds geen TV en je kunt stikken in het kastje maar een nieuwe krijg je niet!
Inmiddels gelijk maar opgezegd en was nog net op tijd voor het verlopen van het jaar, echter kan ik straks in totaal ruim een maand geen interactieve TV kijken en de opnemen kan nu ook niet meer.
Jammer, begin was goed, zolang je maar geen contact opneemt!
Gemiddelde score | 9.2 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 8.0 |
Toppie!
Al jaren van provider naar provider, van dure abonnementen, maanden geen internet, wazige telefoonverbinding, over het paard getilde en ronduit onbeschofte klantenservice-popjes tot een jaar op onverklaarbare wijze geen mail kunnen ontvangen. Maar dat is gelukkig allemaal verleden tijd! Vodafone heeft laten zien dat het anders kan! Ik zit voor een prima prijs eerste rang. Alles werkt en goed ook. Ja, tv een paar keer (in inmiddels een half jaar tijd) moeten resetten, maar dat kan ik zelf eenvoudig doen en binnen 1 minuut geregeld, prima dus. Klantenservice krijgt van mij een dikke 10. Uiterst vriendelijk, ze weten waar ze over praten, denken mee en behulpzaam +. Ja, zeer tevreden. Zo tevreden dat ik dit zelfs schrijf terwijl er landelijk een storing op het tv signaal is "-) Vodafone blijf je ding doen want dat doen jullie goed!
Na verschillende settings geprobeerd te hebben, hebben wij eindelijk een Linksys router werkend kunnen krijgen, maar niet zonder problemen. Om de dag valt de verbinding weg en moet de modem en router gereset worden.
Het probleem werd alleen maar erger, zo erg dat wij de router ertussenuit hebben gehaald, en het modem rechtstreeks op een pc hebben aangesloten. Ook hier valt het internet telkens eruit en halen we bij lange na het maximum snelheid ook niet (max 6 van de 50 Mbit).
Voor ons geen Vodafone meer, we hebben ons aangemeld voor Tweak.nl, waar het internet niet geblokkeerd en ook niet geknepen wordt.
Gemiddelde score | 2.8 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 6.0 |
Waardeloos
Sinds februari 2015 aangesloten op glasvezel van Vodafone. Al vanaf het begin ondervinden wij problemen met de verbinding. Bij Vodafone kan het modem niet in bridget modus, dat houdt in dat je geen routers op de modem kan aansluiten, waardoor je in principe maar 2 apparaten kan aansluiten.
Na verschillende settings geprobeerd te hebben, hebben wij eindelijk een Linksys router werkend kunnen krijgen, maar niet zonder problemen. Om de dag valt de verbinding weg en moet de modem en router gereset worden.
Het probleem werd alleen maar erger, zo erg dat wij de router ertussenuit hebben gehaald, en het modem rechtstreeks op een pc hebben aangesloten. Ook hier valt het internet telkens eruit en halen we bij lange na het maximum snelheid ook niet (max 6 van de 50 Mbit).
Voor ons geen Vodafone meer, we hebben ons aangemeld voor Tweak.nl, waar het internet niet geblokkeerd en ook niet geknepen wordt.
Tv: beeld is goed maar alleen het beeld bevriest soms. dan moet je alles resetten.
Internet: Gaat als een speer, speedtest gedaan en zoals beloofd behaal ik mijn MB's. zelfs met wifi.
Kort gezegd: Ik ben tevreden. en ik kan het zeker een ander ook aanraden.
Gemiddelde score | 9.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 7.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 9.0 |
Probleemloos
Nu 3 maand all in one thuis. Een perfecte installatie, het ging 100% goed snel en vakkundig.
Tv: beeld is goed maar alleen het beeld bevriest soms. dan moet je alles resetten.
Internet: Gaat als een speer, speedtest gedaan en zoals beloofd behaal ik mijn MB's. zelfs met wifi.
Kort gezegd: Ik ben tevreden. en ik kan het zeker een ander ook aanraden.
Heb een bagger modem in bruikleen, de draytek vigor 2132Fvn, die eens per maand vastloopt,
Heb al 15 keer het afgelopen jaar het apparaat uit en aan moeten zetten via het ontkoppelen van de electricteit.
Helpdesk geeft dit zelf toe.
Aanbeveling? niet echt, tenzij je het voor de prijs doet. 50euro voor 500Mbps
Gemiddelde score | 4.0 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 4.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Slecht modem
heb hier de 500Mbps, die ik ook haal.
Heb een bagger modem in bruikleen, de draytek vigor 2132Fvn, die eens per maand vastloopt,
Heb al 15 keer het afgelopen jaar het apparaat uit en aan moeten zetten via het ontkoppelen van de electricteit.
Helpdesk geeft dit zelf toe.
Aanbeveling? niet echt, tenzij je het voor de prijs doet. 50euro voor 500Mbps
Thuis werken en afhankelijk zijn van internet begint nu in de papieren te lopen. Volgens Vodafone ligt het aan de glasvezel, ( Regefiber) en volgens Regefiber ligt het aan Vodafone. Steeds resetten wordt ik een beetje zat.
Misschien toch terug naar Ziggo, hoewel hun laatste modem ook problemen gaf, of misschien XS4ALL?
Gemiddelde score | 5.8 | |
Installatie | 6.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Waardeloos
Internet blijft haperen, muziek (Spotify/Sonos) valt steeds uit en pakt weer op, maar het ergste is niet kunnen werken omdat je steeds traag of geen internet hebt.
Thuis werken en afhankelijk zijn van internet begint nu in de papieren te lopen. Volgens Vodafone ligt het aan de glasvezel, ( Regefiber) en volgens Regefiber ligt het aan Vodafone. Steeds resetten wordt ik een beetje zat.
Misschien toch terug naar Ziggo, hoewel hun laatste modem ook problemen gaf, of misschien XS4ALL?
Gemiddelde score | 1.5 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Niet functionerend bedrijf
Vodafone is niet in staat problemen die op te lossen die zich bij de installatie voordoen. Ik heb 18 November een aanvraag voor een nieuwe aansluiting ingediend. Op 16 December heeft de monteur het modem geïnstalleerd en is er een storing vastgesteld. Nu op 11 januari is Vodafone nog steeds bezig deze storing op te lossen. Pas op, Vodafone geeft aan dat storingen binnen 5 werkdagen worden opgelost maar de helpdesk zegt dat dit slechts een indicatie is.