T-mobile glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/7d/77/9c/t-mobile-glasvezel-11-1487598839.png
 
4.6 (211)
0   1   0   0  
220 resultaten - getoond 101 - 150
1 2 3 4 5  
Sortering 
 
Voordat wij overstapten naar Vodafone thuis heb ik op internet gezocht naar de ervaringen. De conclusie leek duidelijk: als het werkt werkt het goed, maar als het niet werkt in de helpdesk geen geweldige hulp.

Ik was zelf niet thuis op het moment dat de monteur langskwam, maar de installatie verliep zonder problemen. Mail instellen was simpel te doen door een beetje te Googlen.

Het grootste nadeel aan het hele pakket in wel het geleverde Draytek modem. De wifi heeft slecht bereik in vergelijking met andere routers, doet alleen 2.4GHz en heeft maar 2 bruikbare LAN-poorten vanwege de digitale telefonie. Dit is heel simpel opgelost met een wifirouter van zo'n 30-40 euro.

Als het bereik/snelheid van draadloos internet het probleem is zal geen enkele provider daar zomaar wat aan kunnen doen. Jammer genoeg denken mensen dat ze op de wifi hun 100mb verbinding makkelijk moeten kunnen halen. De indicaties op websites gaan natuurlijk over de snelheid die het modem kan geven over een UDP kabel, niet over wifi. Als je je snelheid niet haalt op je laptop, sluit hem eens aan op de kabel, dan zul je zien dat de meeste internetproblemen worden veroorzaakt door een storingsbron op de wifi (dikke muren, wifi netwerken in de buurt, magnetron van de buren, drone die overvliegt, draadloze grasmaaier, etc.)

Haal de beloofde internetsnelheid zonder problemen. De 500Mbit down en up gaan zonder problemen. Logisch, Vodafone maakt natuurlijk gebruik van het reggefiber/KPN netwerk en die hebben de infrastructuur goed op orde. De speed test websites snappen alleen niet hoeveel overhead er is door al dat verkeer en geven de verkeerde waarden aan. Speedtest.net, de betrouwbaarste testversie, kiest vervolgens ook nog een test server die de snelheid niet bij kan houden, dus het testen was een uitdaging. Dit komt natuurlijk niet door Vodafone, maar meer door de ontiegelijk snelle verbinding die zij ons leveren.

De televisie gaat bij ons ook via de glasvezel. De interface van de decoder lijkt gericht te zijn op de 100" tv's die tegenwoordig in de winkel staan, want alhoewel het beeld full HD geleverd wordt is de tekst van de gebruikersinterface klein en lastig te lezen. Hier heb ik nog geen optie voor kunnen vinden helaas. Een ander punt waar ik me wat aan erger is het feit dat het BBC kanaal de versie voor slechtzienden lijkt te zijn: op de achtergrond vertelt een stem alles wat er gebeurt.

Voor de problemen met de televisie overweeg ik de helpdesk te bellen, maar zo te lezen zal dat niet veel uitmaken. Het internet werkt met een eigen route perfect, ik heb Netflix en YouTube dus de tv wordt toch steeds minder gebruikt. Al met al ben ik redelijk tevreden over Vodafone thuis.

Ik zal wellicht wat meer computerkennis hebben dan de doorsnee gebruiker, maar iedere provider heeft zo zijn beperkingen qua apparatuur en helpdesk.
Gemiddelde score 
 
8.7
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Jeroen Januari 10, 2016

Ik merk niks van de problemen die anderen hebben

Voordat wij overstapten naar Vodafone thuis heb ik op internet gezocht naar de ervaringen. De conclusie leek duidelijk: als het werkt werkt het goed, maar als het niet werkt in de helpdesk geen geweldige hulp.

Ik was zelf niet thuis op het moment dat de monteur langskwam, maar de installatie verliep zonder problemen. Mail instellen was simpel te doen door een beetje te Googlen.

Het grootste nadeel aan het hele pakket in wel het geleverde Draytek modem. De wifi heeft slecht bereik in vergelijking met andere routers, doet alleen 2.4GHz en heeft maar 2 bruikbare LAN-poorten vanwege de digitale telefonie. Dit is heel simpel opgelost met een wifirouter van zo'n 30-40 euro.

Als het bereik/snelheid van draadloos internet het probleem is zal geen enkele provider daar zomaar wat aan kunnen doen. Jammer genoeg denken mensen dat ze op de wifi hun 100mb verbinding makkelijk moeten kunnen halen. De indicaties op websites gaan natuurlijk over de snelheid die het modem kan geven over een UDP kabel, niet over wifi. Als je je snelheid niet haalt op je laptop, sluit hem eens aan op de kabel, dan zul je zien dat de meeste internetproblemen worden veroorzaakt door een storingsbron op de wifi (dikke muren, wifi netwerken in de buurt, magnetron van de buren, drone die overvliegt, draadloze grasmaaier, etc.)

Haal de beloofde internetsnelheid zonder problemen. De 500Mbit down en up gaan zonder problemen. Logisch, Vodafone maakt natuurlijk gebruik van het reggefiber/KPN netwerk en die hebben de infrastructuur goed op orde. De speed test websites snappen alleen niet hoeveel overhead er is door al dat verkeer en geven de verkeerde waarden aan. Speedtest.net, de betrouwbaarste testversie, kiest vervolgens ook nog een test server die de snelheid niet bij kan houden, dus het testen was een uitdaging. Dit komt natuurlijk niet door Vodafone, maar meer door de ontiegelijk snelle verbinding die zij ons leveren.

De televisie gaat bij ons ook via de glasvezel. De interface van de decoder lijkt gericht te zijn op de 100" tv's die tegenwoordig in de winkel staan, want alhoewel het beeld full HD geleverd wordt is de tekst van de gebruikersinterface klein en lastig te lezen. Hier heb ik nog geen optie voor kunnen vinden helaas. Een ander punt waar ik me wat aan erger is het feit dat het BBC kanaal de versie voor slechtzienden lijkt te zijn: op de achtergrond vertelt een stem alles wat er gebeurt.

Voor de problemen met de televisie overweeg ik de helpdesk te bellen, maar zo te lezen zal dat niet veel uitmaken. Het internet werkt met een eigen route perfect, ik heb Netflix en YouTube dus de tv wordt toch steeds minder gebruikt. Al met al ben ik redelijk tevreden over Vodafone thuis.

Ik zal wellicht wat meer computerkennis hebben dan de doorsnee gebruiker, maar iedere provider heeft zo zijn beperkingen qua apparatuur en helpdesk.

Was deze review nuttig? 
Verhuisd naar een woning met Glasvezel. Na ervaring van kennisen de keuze gelaten tussen kpn en vodaphone. Uiteindelijk voor Vodaphone gekozen met een alles in 1 pakket en 500/500 glasvezel.

Monteur was netjes op tijd, had 20 min nodig om alles aan te sluiten. Het testen ging niet vlekkeloos, haalde snelheid niet, bleef steken op 1/3 van maximaal. Nadat hij met Vodaphone gebeld had kwamen we erachter dat LAN port 1 en 2 voor tv zijn en LAN 3 en 4 voor internet.
Dus kabel omgeplugt en ik ga zelfs iets over de 500 heen up en download.

Modem draait nu een dik 5 maanden onafgebroken, en het gaat nog steeds prima, zelfs met streamen en uploaden en downloaden van foto's naar cloud enzo, geen enkele problemen gehad.
2x tv er wel eruit gelegen, maar dat was al aangekondigd netjes via een mailtje.

Ik wil niet meer terug naar DSL / Coax
Gemiddelde score 
 
9.2
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door pc-freak Januari 09, 2016

Perfect

Verhuisd naar een woning met Glasvezel. Na ervaring van kennisen de keuze gelaten tussen kpn en vodaphone. Uiteindelijk voor Vodaphone gekozen met een alles in 1 pakket en 500/500 glasvezel.

Monteur was netjes op tijd, had 20 min nodig om alles aan te sluiten. Het testen ging niet vlekkeloos, haalde snelheid niet, bleef steken op 1/3 van maximaal. Nadat hij met Vodaphone gebeld had kwamen we erachter dat LAN port 1 en 2 voor tv zijn en LAN 3 en 4 voor internet.
Dus kabel omgeplugt en ik ga zelfs iets over de 500 heen up en download.

Modem draait nu een dik 5 maanden onafgebroken, en het gaat nog steeds prima, zelfs met streamen en uploaden en downloaden van foto's naar cloud enzo, geen enkele problemen gehad.
2x tv er wel eruit gelegen, maar dat was al aangekondigd netjes via een mailtje.

Ik wil niet meer terug naar DSL / Coax

Was deze review nuttig? 
Ongelooflijk wat een zooitje. Inmiddels al 9 maanden klant, maar nog nooit zo'n slechte klantenservice gekregen van Vodafone. Het internet is op zich prima, maar HD TV alles behalve. Mijn beeld loopt constant vast. Al tig keer geprobeerd te bellen en krijg telkens verschillend advies en ze beweren allemaal 'voor 95% zeker te zijn dat het probleem nu verholpen moet zijn'. Ik heb digitale tv die ik zonder kabel heb aangesloten via de WI-FI. Volgens de monteur kon dat prima. Ik ga natuurlijk geen kabel door mijn huis laten lopen, dat ziet er niet uit. Nu beweren ze dat de kwaliteit niet kunnen garanderen als het niet via de kabel loopt. Nu is mij dat nooit verteld, en moest ik dus goed de kleine lettertjes lezen.

Ze hebben mij geadviseerd, om een andere digitale TV aanbieder in te schakelen voor de TV. Ik vond het prima, maar ze willen geen compensatie uitbetalen voor die 3 maanden. Door deze idiote actie ga ik dus compleet afstappen van Vodafone. I.p.v. 3 maanden compensatie voor een nieuwe TV aanbieder, hebben ze liever een klant minder. Ongelooflijk.
Gemiddelde score 
 
2.5
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Inno Januari 08, 2016

Digatale telivisie is echt een drama

Ongelooflijk wat een zooitje. Inmiddels al 9 maanden klant, maar nog nooit zo'n slechte klantenservice gekregen van Vodafone. Het internet is op zich prima, maar HD TV alles behalve. Mijn beeld loopt constant vast. Al tig keer geprobeerd te bellen en krijg telkens verschillend advies en ze beweren allemaal 'voor 95% zeker te zijn dat het probleem nu verholpen moet zijn'. Ik heb digitale tv die ik zonder kabel heb aangesloten via de WI-FI. Volgens de monteur kon dat prima. Ik ga natuurlijk geen kabel door mijn huis laten lopen, dat ziet er niet uit. Nu beweren ze dat de kwaliteit niet kunnen garanderen als het niet via de kabel loopt. Nu is mij dat nooit verteld, en moest ik dus goed de kleine lettertjes lezen.

Ze hebben mij geadviseerd, om een andere digitale TV aanbieder in te schakelen voor de TV. Ik vond het prima, maar ze willen geen compensatie uitbetalen voor die 3 maanden. Door deze idiote actie ga ik dus compleet afstappen van Vodafone. I.p.v. 3 maanden compensatie voor een nieuwe TV aanbieder, hebben ze liever een klant minder. Ongelooflijk.

Was deze review nuttig? 
4 december vodafone gebeld om ingelicht te worden over de mogelijkheden van internet en televisie.
Alles was mogelijk volgens de persoon die ik aan de telefoon had. ik zou na 2 weken gebeld worden door guidon die een afspraak zou maken om het te installeren.
Na 3 en half week nog niks gehoord van vodafone of guidon, dus dacht bel zelf even krijg ik te horen dat het eerste instantie afgekeurd was en vervolgens goedgekeurd was en dat ik die week erop gebeld zou worden voor een afspraak te maken.(wensdatum was 4 januari) dus ik heb 4 januari guidon gebeld om een afspraak te maken.. wisten hun nog steeds van niks dus ik werd door hun doorgeschakeld naar vodafone, die ging het na kijken voor me, werd er gezegd dat het onderweg was dat na de contactpersoon was doorgestuurd en dat het einde van de middag terecht kwam bij guidon en dat ik in de loop van de week gebeld zou worden.
Nu had ik tot vanmiddag niks gehoord tot ik zelf maar weer eens bel naar guidon word er weer gezegd dat decorder nog steeds niet binnen is dus ik werd weer doorgestuurd naar vodafone, dus die persoon nakijken wat er nou aan de hand is krijg ik te horen dat vodafone helemaal geen netwerk in de straat heeft waar ik woon! Ze proberen het via kpn netwerk door te voeren, die vanmiddag is afgekeurd door kpn. Maar goed nieuws want ze hebben de aanvraag opnieuw verstuurd! Jippie. Kan ik weer 5 dagen wachten! Dus ik heb vermeld dat ik het wil opzeggen want ze komen duidelijk niet hun afspraken na want ze bieden je iets wat ze niet kunnen leveren, na een hele discussie blijven ze zeggen je moet even geduld hebben en als je het toch wilt opzeggen kost het je 300 euro! Wat een oplichterij die vodafone belachelijk zaken doen! 300 euro vragen voor iets wat ze eerste instantie niet kunnen leveren. Dus ik zeg mensen ga nooit overstappen naar vodafone!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door justin orta Januari 08, 2016

zeer slecht!

4 december vodafone gebeld om ingelicht te worden over de mogelijkheden van internet en televisie.
Alles was mogelijk volgens de persoon die ik aan de telefoon had. ik zou na 2 weken gebeld worden door guidon die een afspraak zou maken om het te installeren.
Na 3 en half week nog niks gehoord van vodafone of guidon, dus dacht bel zelf even krijg ik te horen dat het eerste instantie afgekeurd was en vervolgens goedgekeurd was en dat ik die week erop gebeld zou worden voor een afspraak te maken.(wensdatum was 4 januari) dus ik heb 4 januari guidon gebeld om een afspraak te maken.. wisten hun nog steeds van niks dus ik werd door hun doorgeschakeld naar vodafone, die ging het na kijken voor me, werd er gezegd dat het onderweg was dat na de contactpersoon was doorgestuurd en dat het einde van de middag terecht kwam bij guidon en dat ik in de loop van de week gebeld zou worden.
Nu had ik tot vanmiddag niks gehoord tot ik zelf maar weer eens bel naar guidon word er weer gezegd dat decorder nog steeds niet binnen is dus ik werd weer doorgestuurd naar vodafone, dus die persoon nakijken wat er nou aan de hand is krijg ik te horen dat vodafone helemaal geen netwerk in de straat heeft waar ik woon! Ze proberen het via kpn netwerk door te voeren, die vanmiddag is afgekeurd door kpn. Maar goed nieuws want ze hebben de aanvraag opnieuw verstuurd! Jippie. Kan ik weer 5 dagen wachten! Dus ik heb vermeld dat ik het wil opzeggen want ze komen duidelijk niet hun afspraken na want ze bieden je iets wat ze niet kunnen leveren, na een hele discussie blijven ze zeggen je moet even geduld hebben en als je het toch wilt opzeggen kost het je 300 euro! Wat een oplichterij die vodafone belachelijk zaken doen! 300 euro vragen voor iets wat ze eerste instantie niet kunnen leveren. Dus ik zeg mensen ga nooit overstappen naar vodafone!

Was deze review nuttig? 
Leuk de monteur had haast.
Heb tv,telefoon en internet ,alleen is de telefoon niet aangesloten.
En is de internet dat het soms uit ploft.
Ook had ik Nick jr en was dat een pleister op de wond.
Waarom mijn kleintje is er helemaal verzot op.
En dat heb ik vanaf augustus altijd gehad.
En het is januari 2016 en Vodafone is gelijk geluk aan het zoeken ,(centen).
Ineens is NICK jr weg.
En zeuren ze om geld.
En dat hun een fout hebben gemaakt ,en dan weer dat het van een tijdelijke gratis aktie was.
En dan weer dat ze het zogenaamd tijdelijk opengesteld hebben.
Ook heb ik zo nu en dan geen internet ,door gerommel en werkzaamheden.
Waarom moet je als klant hieronder lijden omdat hun dingen zogenaamd moeten verbeteren.
En dan aan de lopende band fouten en smoezen en leugens.
Dit is geen aanrader, alles word ook telkens tegen je gebruikt.
Naja gelukkig heb ik een smart tv en heb je youtube.
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door joyce Januari 06, 2016

Geen aanrader afgeraffelde flurservice

Leuk de monteur had haast.
Heb tv,telefoon en internet ,alleen is de telefoon niet aangesloten.
En is de internet dat het soms uit ploft.
Ook had ik Nick jr en was dat een pleister op de wond.
Waarom mijn kleintje is er helemaal verzot op.
En dat heb ik vanaf augustus altijd gehad.
En het is januari 2016 en Vodafone is gelijk geluk aan het zoeken ,(centen).
Ineens is NICK jr weg.
En zeuren ze om geld.
En dat hun een fout hebben gemaakt ,en dan weer dat het van een tijdelijke gratis aktie was.
En dan weer dat ze het zogenaamd tijdelijk opengesteld hebben.
Ook heb ik zo nu en dan geen internet ,door gerommel en werkzaamheden.
Waarom moet je als klant hieronder lijden omdat hun dingen zogenaamd moeten verbeteren.
En dan aan de lopende band fouten en smoezen en leugens.
Dit is geen aanrader, alles word ook telkens tegen je gebruikt.
Naja gelukkig heb ik een smart tv en heb je youtube.

Was deze review nuttig? 
Onlangs overgestapt van Ziggo naar Vodafone thuis met 500 Mb. Monteur was binnen een kwartier weg om weekend te vieren. De helft van de tijd geen ontvangst en de snelheid houdt bij 250 Mb op. Tig keer de klantenservice gebeld (de helft van die Limbo's versta je niet eens maar goed) en het enige wat ze zeggen is om een screenshot te maken. Ook tig keer gedaan, maar een monteur sturen, ho maar. Ik zou extra zenderpakket krijgen en 3G op m'n mobiele telefoon. Ook niks van gezien. Ik ben al maanden bezig, maar echt helpen? vergeet het maar. Ik wil wel kruipend terug naar Ziggo.
Gemiddelde score 
 
3.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Pat December 12, 2015

Vodafone Thuis

Onlangs overgestapt van Ziggo naar Vodafone thuis met 500 Mb. Monteur was binnen een kwartier weg om weekend te vieren. De helft van de tijd geen ontvangst en de snelheid houdt bij 250 Mb op. Tig keer de klantenservice gebeld (de helft van die Limbo's versta je niet eens maar goed) en het enige wat ze zeggen is om een screenshot te maken. Ook tig keer gedaan, maar een monteur sturen, ho maar. Ik zou extra zenderpakket krijgen en 3G op m'n mobiele telefoon. Ook niks van gezien. Ik ben al maanden bezig, maar echt helpen? vergeet het maar. Ik wil wel kruipend terug naar Ziggo.

Was deze review nuttig? 
November 2014 bestelde ik internet bij vodafonethuis, Verkoper was een gladjanus, maar, korting dus toch maar gedaan. Je krijgt een kastje om tv te kijken. Elk ander kastje kost 5 euro p/m. Je moet, indien je zoals ik, alle coaxkabels vervangen door UTP, is wel effe een dingetje. De draytekmodem die je erbij te leen krijgt is een dramatisch slecht ding. Overigens door de software van vodafone, die allerlei handige opties uitzet. Bridged modus is onmogelijk. De wifi van de draytek is niet eens dramatisch te noemen, maar eerder rampzalig. 6 meter van t modem totaal geen bereik. Dus oude DDWRT er maar weer tussen gehangen. Dat gaat redelijk, als de draytek mn modem er niet uitlazert. De installatie was een drama. "monteur" kwam binnen, jensde met een hamer nieten om de glasvezel die daardoor brak. Wist ik niet. Meneer ging een uur later weg, geen internet meer. Bellen kan niet, tv kijken ook niet.
Da bel je de "helpdesk". Die zeiden doodleuk, over 5 dagen komt er een monteur, terwijl ik nog geen 2 uur klant was. Niks krijg je gedaan van ze, ze lezen een riedeltje van een pagina op, en zijn niet in staat om ook maar iets op te lossen. Na 4 dagen kwam er een monteur. Die heeft de kabel vernieuwd en de nieuwe zo geknikt opgehangen dat ie weer brak, wist ik ook niet. Heb een abo van 100/100 up down. Haalde ik niet. 6 mb up en 2 down. Maar, wel afschrijven voor 100 mb. Weer een monteur, nieuw kabeltje, nu goed opgehangen. down 55 up 26. Terwijl ik nog steeds betaalde voor 100/100.
Weer een monteur, backbone vervangen in de wijkkast. Weer andere problemen. We zijn nu dus al bijna 4 maanden verder. Bellen ging nog steeds niet. Kreeg wel een hele maand restitutie. Dat dan weer wel.
Uiteindelijk heeft men iets, na zes maanden, vervangen in een wijkkast waardoor waarschijnlijk iemand anders het probleem heeft wat ik toen had. Ik haal nooit 100/100 ik mag in mn handen knijpen dat ik 55 a 60 down haal. Krijg ik vanmiddag telefoon, of ik wil verlengen. ik heb gevraagd of ie t dossier gelezen had, dat ie dat eerst maar moet doen, en dan even terugbellen. Ik heb nog niemand gehoord, dus hij zit nog te lezen denk ik. Echt geen aanrader.
Gemiddelde score 
 
3.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door GJ December 02, 2015

Slecht

November 2014 bestelde ik internet bij vodafonethuis, Verkoper was een gladjanus, maar, korting dus toch maar gedaan. Je krijgt een kastje om tv te kijken. Elk ander kastje kost 5 euro p/m. Je moet, indien je zoals ik, alle coaxkabels vervangen door UTP, is wel effe een dingetje. De draytekmodem die je erbij te leen krijgt is een dramatisch slecht ding. Overigens door de software van vodafone, die allerlei handige opties uitzet. Bridged modus is onmogelijk. De wifi van de draytek is niet eens dramatisch te noemen, maar eerder rampzalig. 6 meter van t modem totaal geen bereik. Dus oude DDWRT er maar weer tussen gehangen. Dat gaat redelijk, als de draytek mn modem er niet uitlazert. De installatie was een drama. "monteur" kwam binnen, jensde met een hamer nieten om de glasvezel die daardoor brak. Wist ik niet. Meneer ging een uur later weg, geen internet meer. Bellen kan niet, tv kijken ook niet.
Da bel je de "helpdesk". Die zeiden doodleuk, over 5 dagen komt er een monteur, terwijl ik nog geen 2 uur klant was. Niks krijg je gedaan van ze, ze lezen een riedeltje van een pagina op, en zijn niet in staat om ook maar iets op te lossen. Na 4 dagen kwam er een monteur. Die heeft de kabel vernieuwd en de nieuwe zo geknikt opgehangen dat ie weer brak, wist ik ook niet. Heb een abo van 100/100 up down. Haalde ik niet. 6 mb up en 2 down. Maar, wel afschrijven voor 100 mb. Weer een monteur, nieuw kabeltje, nu goed opgehangen. down 55 up 26. Terwijl ik nog steeds betaalde voor 100/100.
Weer een monteur, backbone vervangen in de wijkkast. Weer andere problemen. We zijn nu dus al bijna 4 maanden verder. Bellen ging nog steeds niet. Kreeg wel een hele maand restitutie. Dat dan weer wel.
Uiteindelijk heeft men iets, na zes maanden, vervangen in een wijkkast waardoor waarschijnlijk iemand anders het probleem heeft wat ik toen had. Ik haal nooit 100/100 ik mag in mn handen knijpen dat ik 55 a 60 down haal. Krijg ik vanmiddag telefoon, of ik wil verlengen. ik heb gevraagd of ie t dossier gelezen had, dat ie dat eerst maar moet doen, en dan even terugbellen. Ik heb nog niemand gehoord, dus hij zit nog te lezen denk ik. Echt geen aanrader.

Was deze review nuttig? 
Ik heb van alles gelezen maar kan mij zelf niet in vinden,
Ben al een jaar bij Vodafone, om dat ziggo bij ons van de kabel moest van Cogas.
In heb nu een verlenging door gegeven, alles werkt goed ook WiFi prima.
Gemiddelde score 
 
7.2
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Leo November 14, 2015

Vodafone is prima.

Ik heb van alles gelezen maar kan mij zelf niet in vinden,
Ben al een jaar bij Vodafone, om dat ziggo bij ons van de kabel moest van Cogas.
In heb nu een verlenging door gegeven, alles werkt goed ook WiFi prima.

Was deze review nuttig? 
Ik heb altijd bij vodafone thuis gezeten zonder problemen. En we moesten verplicht een nieuwe aansluiting van Vodafone thuis sindsdien om te janken ze zijn inmiddels al 2x geweest maar de wifi is gewoon 3x ruk gewoon 0 verbinding en dat ligt aan alles behalve aan hun omdat ik een nieuwe verbinding moest kreeg ik gelijk maar weer een jaarcontract! Terwijl ik al 5 jaar bij ze zit schofterig. Mensen doe het niet
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door ezzy November 08, 2015

vodafone thuis om te janken

Ik heb altijd bij vodafone thuis gezeten zonder problemen. En we moesten verplicht een nieuwe aansluiting van Vodafone thuis sindsdien om te janken ze zijn inmiddels al 2x geweest maar de wifi is gewoon 3x ruk gewoon 0 verbinding en dat ligt aan alles behalve aan hun omdat ik een nieuwe verbinding moest kreeg ik gelijk maar weer een jaarcontract! Terwijl ik al 5 jaar bij ze zit schofterig. Mensen doe het niet

Was deze review nuttig? 
Tussen maas & Waal hetzelfde probleem.
Hele dag geen tv, radio, Internet en telefoon.
In het weekend doen ze niks aan dat probleem.
Zeggen dood leuk aan de telefoon het is vrijdag.
What the fuck.
Hele weekend zonder tv.werk lijdt daar ook onder, aangezien wij thuis werken. Ben je net 2 mnd klant van hun. Echt hele slechte service ook. Je laat je klanten toch geen weekend wachten. Wie gaat voor die kosten opdraaien. vodafone?
Ik zweer bij xs4all. Helaas kan ik pas over 10 mnd terug.
Geschreven door van kuilenburg November 06, 2015

Tussen maas & Waal hetzelfde probleem.
Hele dag geen tv, radio, Internet en telefoon.
In het weekend doen ze niks aan dat probleem.
Zeggen dood leuk aan de telefoon het is vrijdag.
What the fuck.
Hele weekend zonder tv.werk lijdt daar ook onder, aangezien wij thuis werken. Ben je net 2 mnd klant van hun. Echt hele slechte service ook. Je laat je klanten toch geen weekend wachten. Wie gaat voor die kosten opdraaien. vodafone?
Ik zweer bij xs4all. Helaas kan ik pas over 10 mnd terug.

Was deze review nuttig? 
2 maanden geleden me laten ompraten door een man aan de deur om op het glasvezel over te stappen bij de vodafone. Omdat de prijs heel gunstig was, toch maar gekozen om het te proberen. We maken er nu 3 weken gebruik van en het werkt allemaal goed. De monteur heeft voor een klein prijsje ook de televisies boven aangesloten, was zo gebeurd ook. De telefoon werkte de eerste 2 dagen niet, maar dat probleem werd direct opgelost. Zat wel een half uur te wachten om geholpen te worden aan de telefoon maar da is volgens mij bij elke provider hetzelfde. Internet is super snel en de tv is een stuk mooier geworden!
Gemiddelde score 
 
9.2
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door B. F. de Waard November 06, 2015

Alles in een goeie keuze

2 maanden geleden me laten ompraten door een man aan de deur om op het glasvezel over te stappen bij de vodafone. Omdat de prijs heel gunstig was, toch maar gekozen om het te proberen. We maken er nu 3 weken gebruik van en het werkt allemaal goed. De monteur heeft voor een klein prijsje ook de televisies boven aangesloten, was zo gebeurd ook. De telefoon werkte de eerste 2 dagen niet, maar dat probleem werd direct opgelost. Zat wel een half uur te wachten om geholpen te worden aan de telefoon maar da is volgens mij bij elke provider hetzelfde. Internet is super snel en de tv is een stuk mooier geworden!

Was deze review nuttig? 
Nu een paar maanden vodafone thuis, Internet is inderdaad een stuk sneller en beeld is ook een stuk heldere.
Nadeel vinden wij het digitale tv pakket. Videotheek is niet overzichtelijk ten opzichte van kpn of ziggo. Rommelig moeilijk zoeken. Niet duidelijk wat nieuwe films zijn. En dan bedoel ik niet films die nieuw zijn toegevoegd.Ook zoeken in gids kan niet naar progamma s waardoor je dus de hele gids Door moet bladeren om je progamma s klaar te zetten om op te nemen. Wat betreft de digitale tv kunnen ze nog wel wat leren van kpn! Ik denk als dit niet veranderd dat wij weer overstappen naar kpn!
Gemiddelde score 
 
7.6
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Dijkman November 05, 2015

vodafone thuis is het nog niet helemaal

Nu een paar maanden vodafone thuis, Internet is inderdaad een stuk sneller en beeld is ook een stuk heldere.
Nadeel vinden wij het digitale tv pakket. Videotheek is niet overzichtelijk ten opzichte van kpn of ziggo. Rommelig moeilijk zoeken. Niet duidelijk wat nieuwe films zijn. En dan bedoel ik niet films die nieuw zijn toegevoegd.Ook zoeken in gids kan niet naar progamma s waardoor je dus de hele gids Door moet bladeren om je progamma s klaar te zetten om op te nemen. Wat betreft de digitale tv kunnen ze nog wel wat leren van kpn! Ik denk als dit niet veranderd dat wij weer overstappen naar kpn!

Was deze review nuttig? 
Sinds kort kunnen wij glasvezel ontvangen, dus zijn we overgestapt. Nadat de installateur kwam, zagen we direct verschil. Het internet is snel, het beeld van de televisie is een stuk scherper, en ook de prijs is mooi. Ik las op deze website dat mensen er veel problemen mee hebben, alleen hebben wij daar geen last van. We gebruiken het nu 2 maanden en alles werkt. We zijn blij dat we niet meer elke week weer naar de klantenservice hoeven te bellen zoals we dat bij de Ziggo hadden. Wij zijn er in ieder geval blij mee!
Gemiddelde score 
 
8.8
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Jesse de Vroedt November 03, 2015

Vodafone glasvezel alles-in-één 50mb

Sinds kort kunnen wij glasvezel ontvangen, dus zijn we overgestapt. Nadat de installateur kwam, zagen we direct verschil. Het internet is snel, het beeld van de televisie is een stuk scherper, en ook de prijs is mooi. Ik las op deze website dat mensen er veel problemen mee hebben, alleen hebben wij daar geen last van. We gebruiken het nu 2 maanden en alles werkt. We zijn blij dat we niet meer elke week weer naar de klantenservice hoeven te bellen zoals we dat bij de Ziggo hadden. Wij zijn er in ieder geval blij mee!

Was deze review nuttig? 
Ik ben een aantal maanden geleden overgestapt van de Ziggo naar Vodafone. Ondanks dat ik slechte recensies las, ben ik het toch maar aan gegaan. De monteur kwam alles gratis voor me installeren, en sindsdien werkt het gewoon. Het internet is snel (speedtest 46mbps via de wifi), het beeldkwaliteit is een stuk beter, en het werkt naar behoren. Met andere woorden, gewoon dikke prima!
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Gerard Valkenwaard November 03, 2015

Werkt super!

Ik ben een aantal maanden geleden overgestapt van de Ziggo naar Vodafone. Ondanks dat ik slechte recensies las, ben ik het toch maar aan gegaan. De monteur kwam alles gratis voor me installeren, en sindsdien werkt het gewoon. Het internet is snel (speedtest 46mbps via de wifi), het beeldkwaliteit is een stuk beter, en het werkt naar behoren. Met andere woorden, gewoon dikke prima!

Was deze review nuttig? 
Nu al meerdere keren problemen gehad met het tv kastje met opname functie. 1 x een nieuwe gekregen en de wifi was waardeloos. afgelopen vrijdag 16-oktober-2015 is er een monteur langs geweest nieuw modus geplaatst en keurig geholpen. Niks van te zeggen maar nu ondervind ik opnieuw problemen weer met het tv kastje met opname functie. Hij reageert nergens meer op. dus weer gebeld weer alle stappen doorgenomen en nu word er waarschijnlijk weer een monteur gestuurd dus weer dagen zonder tv? Sorry maar daar betaal ik toch echt te veel voor naar mijn mening. ik hoop op een goede en vooral ook snelle oplossing want nog even en ik stap over! Het werkt gewoon allemaal niet naar behoren. Bent u tevreden nee dat ben ik zeer zeker niet!
Gemiddelde score 
 
4.5
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door M Oktober 23, 2015

Het leet dat vodafone heet .ik begin het te geloven wat een ellende

Nu al meerdere keren problemen gehad met het tv kastje met opname functie. 1 x een nieuwe gekregen en de wifi was waardeloos. afgelopen vrijdag 16-oktober-2015 is er een monteur langs geweest nieuw modus geplaatst en keurig geholpen. Niks van te zeggen maar nu ondervind ik opnieuw problemen weer met het tv kastje met opname functie. Hij reageert nergens meer op. dus weer gebeld weer alle stappen doorgenomen en nu word er waarschijnlijk weer een monteur gestuurd dus weer dagen zonder tv? Sorry maar daar betaal ik toch echt te veel voor naar mijn mening. ik hoop op een goede en vooral ook snelle oplossing want nog even en ik stap over! Het werkt gewoon allemaal niet naar behoren. Bent u tevreden nee dat ben ik zeer zeker niet!

Was deze review nuttig? 
Sinds aug 2015 overgestapt, een grotere fout had ik niet kunnen maken, WIFI doet het nog steeds niet of slecht, telefoon heeft het nog nooit gedaan! Sinds aansluiting maak ik gebruik van WIFI van de buurman, enige wat Vodafone zegt is dat ik een router moet aanschaffen en moet plaatsen, dit heb ik ook gedaan en nog geen verbetering, ook geprobeerd met een WIFI repeater, ook dat was geen success, en het probleem oplossen ho maar! PS. router moest ik zelf aanschaffen! Hiervoor KPN gehad nooit een problemen gehad, Vodafone thuis belooft je gouden bergen, maar puntje bij paaltje alleen maar bull wat ze je verkopen, Vodafone Thuis bedankt voor de ergernis die ik bij jullie heb aangeschaft en in huis heb gehaald, kan niet wachten om mijn abonnement op te kunnen zeggen! Goedkoop is duurkoop, trap er niet in.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Djakout! Oktober 23, 2015

Vodafone thuis niet dan bagger!

Sinds aug 2015 overgestapt, een grotere fout had ik niet kunnen maken, WIFI doet het nog steeds niet of slecht, telefoon heeft het nog nooit gedaan! Sinds aansluiting maak ik gebruik van WIFI van de buurman, enige wat Vodafone zegt is dat ik een router moet aanschaffen en moet plaatsen, dit heb ik ook gedaan en nog geen verbetering, ook geprobeerd met een WIFI repeater, ook dat was geen success, en het probleem oplossen ho maar! PS. router moest ik zelf aanschaffen! Hiervoor KPN gehad nooit een problemen gehad, Vodafone thuis belooft je gouden bergen, maar puntje bij paaltje alleen maar bull wat ze je verkopen, Vodafone Thuis bedankt voor de ergernis die ik bij jullie heb aangeschaft en in huis heb gehaald, kan niet wachten om mijn abonnement op te kunnen zeggen! Goedkoop is duurkoop, trap er niet in.

Was deze review nuttig? 
3 maanden terug Vodafone thuis genomen, de grootste fout die we hebben kunnen maken. Gratis installatie kregen we erbij, via Guidion, deze "expert" heeft meer kapot gemaakt dan hij ons geholpen heeft. Onze meterkast is een wirwar aan draden, elektrabuizen kapot getrokken enz. enz. Foto's gestuurd naar Vodafone en guidion maar we krijgen alleen maar te horen: we zijn er mee bezig ( nog maar 10 wkn inmiddels)
Internet is een drama, of het er nu aan ligt dat we alleen maar Apple produkten hebben, weet ik niet maar dit lees je op verschillende forums. WiFi ligt er om de 2 minuten uit, downloaden 25 MB/sec ? Haha haalt de 0,5 MB per minuut ongeveer.
TV en bellen wel OK. Tv reageert wel traag op de afstandsbediening, maar hier valt wel mee te leven.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Westra Oktober 06, 2015

Vodafone thuis: niet doen

3 maanden terug Vodafone thuis genomen, de grootste fout die we hebben kunnen maken. Gratis installatie kregen we erbij, via Guidion, deze "expert" heeft meer kapot gemaakt dan hij ons geholpen heeft. Onze meterkast is een wirwar aan draden, elektrabuizen kapot getrokken enz. enz. Foto's gestuurd naar Vodafone en guidion maar we krijgen alleen maar te horen: we zijn er mee bezig ( nog maar 10 wkn inmiddels)
Internet is een drama, of het er nu aan ligt dat we alleen maar Apple produkten hebben, weet ik niet maar dit lees je op verschillende forums. WiFi ligt er om de 2 minuten uit, downloaden 25 MB/sec ? Haha haalt de 0,5 MB per minuut ongeveer.
TV en bellen wel OK. Tv reageert wel traag op de afstandsbediening, maar hier valt wel mee te leven.

Was deze review nuttig? 
op verzoek van Vodafone ben ik overgestapt naar Vodafone anywhere. De app op de ipad heeft veel minder functionaliteiten dan zijn voorganger. Ik kan niet eens meer opnemen vanaf de ipad. Moet ik de tv voor aanzetten. Dan het menu van de tv. Hoe traag wil je het hebben. Daarnaast regelmatig een koude start omdat er weer eens iets vastloopt. O ja, probeer niet klantenservice te bellen. Na een "ogenblikje" van 15 minuten ben ik afgehaakt.
Helaas heb ik voor een jaar moeten tekenen. Dat betekent nog ongeveer tien maanden wachten voordat ik naar een andere provider kan overstappen. Zucht.
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door daymen heemskerk Oktober 06, 2015

vodafone anywhere is enorm slecht

op verzoek van Vodafone ben ik overgestapt naar Vodafone anywhere. De app op de ipad heeft veel minder functionaliteiten dan zijn voorganger. Ik kan niet eens meer opnemen vanaf de ipad. Moet ik de tv voor aanzetten. Dan het menu van de tv. Hoe traag wil je het hebben. Daarnaast regelmatig een koude start omdat er weer eens iets vastloopt. O ja, probeer niet klantenservice te bellen. Na een "ogenblikje" van 15 minuten ben ik afgehaakt.
Helaas heb ik voor een jaar moeten tekenen. Dat betekent nog ongeveer tien maanden wachten voordat ik naar een andere provider kan overstappen. Zucht.

Was deze review nuttig? 
Aanbod is ok, internet snelheid goed, alleen als er iets mis is, is het drama om de helpdesk aan de telefoon te krijgen, en als je dan iemand hebt die antwoord geeft, wordt er daarna niets gedaan.
Reggefiber (exploiteur van de glasvezel kabel samen met KPN) zelf maar gaan bellen, die sturen Volker & Wessels om de kabel door te meten. Deze was goed, dus ligt het probleem bij Vodafone. Deze geven niet thuis. "we zijn bezig met het probleem, we vragen u wat geduld te hebben" Dat is inmiddels al 7 werkdagen geleden. Drama dus.
Gemiddelde score 
 
4.4
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Ed van Ruiten Oktober 02, 2015

Vodafone glasvezel

Aanbod is ok, internet snelheid goed, alleen als er iets mis is, is het drama om de helpdesk aan de telefoon te krijgen, en als je dan iemand hebt die antwoord geeft, wordt er daarna niets gedaan.
Reggefiber (exploiteur van de glasvezel kabel samen met KPN) zelf maar gaan bellen, die sturen Volker & Wessels om de kabel door te meten. Deze was goed, dus ligt het probleem bij Vodafone. Deze geven niet thuis. "we zijn bezig met het probleem, we vragen u wat geduld te hebben" Dat is inmiddels al 7 werkdagen geleden. Drama dus.

Was deze review nuttig? 
TV prima, bellen prima, maar Wifi wordt steeds langzamer en valt tot wel 40 x per avond uit. Opnieuw router opstarten, gaat het weer heel even vlot, daarna zeer traag en uiteindelijk valt de Wifi weer weg. Zeer storend! Sinds 2 weken nieuw abonnement afgesloten na 2 jaar contract. Nu maandabonnement, dus ik ben zo weg.
Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Tom Oktober 01, 2015

Wifi waardeloos

TV prima, bellen prima, maar Wifi wordt steeds langzamer en valt tot wel 40 x per avond uit. Opnieuw router opstarten, gaat het weer heel even vlot, daarna zeer traag en uiteindelijk valt de Wifi weer weg. Zeer storend! Sinds 2 weken nieuw abonnement afgesloten na 2 jaar contract. Nu maandabonnement, dus ik ben zo weg.

Was deze review nuttig? 
Na alle recensies te hebben gelezen en kennissen te hebben gesproken over hun ervaringen met Glasvezel van Vodafone heb ik nog net op tijd het contract ontbonden. Het lokkertje zat m in de prijs een lager maandabonnement met een lagere/slechte kwaliteit, dan maar iets meer betalen maar wel betrouwbaar. KPN oer Nederlands product!
Geschreven door Rudolf September 30, 2015

Bagger KPN is gewoon goed!

Na alle recensies te hebben gelezen en kennissen te hebben gesproken over hun ervaringen met Glasvezel van Vodafone heb ik nog net op tijd het contract ontbonden. Het lokkertje zat m in de prijs een lager maandabonnement met een lagere/slechte kwaliteit, dan maar iets meer betalen maar wel betrouwbaar. KPN oer Nederlands product!

Was deze review nuttig? 
Sinds mei 2014 nu All-in-One pakket van VodafoneThuis met 100/100 internet.
Ben daar best wel tevreden over. Bijna geen uitval waargenomen.
Zie nu al een paar maanden dat er 500/500 mogelijk is hier in de wijk.
Echter dien je dan je huidige abo op te zeggen en een nieuw abonnement aan te gaan.
Met gevolg dat je wel een paar weken zonder diensten komt te zitten.
Onacceptabel!
Het lijkt er op alsof Vodafone de diensten inkoopt bij een andere 'glasoperator' als waarvan zij de 100/100 verbinding hebben.
Wie heeft er hier meer inside information over ?
Gemiddelde score 
 
8.8
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Onno van Huet September 23, 2015

All-in-One prima, alleen aanpassen gaat niet

Sinds mei 2014 nu All-in-One pakket van VodafoneThuis met 100/100 internet.
Ben daar best wel tevreden over. Bijna geen uitval waargenomen.
Zie nu al een paar maanden dat er 500/500 mogelijk is hier in de wijk.
Echter dien je dan je huidige abo op te zeggen en een nieuw abonnement aan te gaan.
Met gevolg dat je wel een paar weken zonder diensten komt te zitten.
Onacceptabel!
Het lijkt er op alsof Vodafone de diensten inkoopt bij een andere 'glasoperator' als waarvan zij de 100/100 verbinding hebben.
Wie heeft er hier meer inside information over ?

Was deze review nuttig? 
Zeer slechte ervaring, installatiedatum gekregen van Vodafone en uitgaande van die gegevens ook mijn huidige Ziggo opgezegd.
Pas na de bedenktijd krijg je een compleet andere datum van Vodafone door, twee week later dus als gevolg nu zonder internet, tv etc. (Gelukkig hebben we lieve buren zodat alles nog draait hier ;-)).
Veel smoesjes met indicatiedatum etc. Onzin, datum is voor aanmelding doorgegeven door Vodafone !
De klantenservice kan en/of wil hier niks aan doen, cancelen kan volgens hun niet meer (alleen afkopen).
Gevolg is dat ik nu 5 zakelijk contracten per direct heb opgezegd, Vodafone heeft dus liever 1 nieuwe aansluiting erbij en een ontevreden klant dan een passende oplossing te vinden voor een bestaande klant.
Voor ons dus geen Vodafone producten meer.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Edwin September 21, 2015

Slechte service Vodafone Thuis

Zeer slechte ervaring, installatiedatum gekregen van Vodafone en uitgaande van die gegevens ook mijn huidige Ziggo opgezegd.
Pas na de bedenktijd krijg je een compleet andere datum van Vodafone door, twee week later dus als gevolg nu zonder internet, tv etc. (Gelukkig hebben we lieve buren zodat alles nog draait hier ;-)).
Veel smoesjes met indicatiedatum etc. Onzin, datum is voor aanmelding doorgegeven door Vodafone !
De klantenservice kan en/of wil hier niks aan doen, cancelen kan volgens hun niet meer (alleen afkopen).
Gevolg is dat ik nu 5 zakelijk contracten per direct heb opgezegd, Vodafone heeft dus liever 1 nieuwe aansluiting erbij en een ontevreden klant dan een passende oplossing te vinden voor een bestaande klant.
Voor ons dus geen Vodafone producten meer.

Was deze review nuttig? 
overgestapt van ziggo naar Vodafone internet is sloom als een slak al 2x contact gehad raad eens wat ik te horen krijg wat wij kunnen is hooguit van kanaal verwisselen ondertussen ook router gehaald voor boven dan zou het beter werken zo gezegt mensen trap niet in die leuke praatjes je bent niks meer na dat je hebt getekend.
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Sahin September 17, 2015

zeer slecht!

overgestapt van ziggo naar Vodafone internet is sloom als een slak al 2x contact gehad raad eens wat ik te horen krijg wat wij kunnen is hooguit van kanaal verwisselen ondertussen ook router gehaald voor boven dan zou het beter werken zo gezegt mensen trap niet in die leuke praatjes je bent niks meer na dat je hebt getekend.

Was deze review nuttig? 
Bij overstappen naar glasvezel van Vodafone Thuis kom je standaard een a twee weken zonder internet, televisie en telefoon te zitten. Niemand weet wanneer er geleverd word, ze bijten zich vast in contractverplichting en de helpdesk communiceert totaal niet. Zo slecht heb ik nog nooit meegemaakt! Niet aan beginnen!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Robin September 12, 2015

Dramatisch slechte diensten en service

Bij overstappen naar glasvezel van Vodafone Thuis kom je standaard een a twee weken zonder internet, televisie en telefoon te zitten. Niemand weet wanneer er geleverd word, ze bijten zich vast in contractverplichting en de helpdesk communiceert totaal niet. Zo slecht heb ik nog nooit meegemaakt! Niet aan beginnen!

Was deze review nuttig? 
Sinds 23 juli 2015 aangesloten via glasvezel. Heb een basis VodafoneThuis abonnement gekozen. De eerste week was internet heerlijk snel. Helaas duurde dit maar een week. Na een week is de snelheid van internet slecht. Net zo slecht als bij Ziggo waar we juist om deze reden zijn weggegaan. Ook regelmatig de stroom van het modem afgehaald als het internet voorbij kroop. Soms was internet dan even sneller maar meestal duurt dit dan hooguit een paar uur. Glasvezel supersnel.......laat me niet lachen. Spijt van de overstap maar ja volgens mij beloven alle providers gouden bergen maar als je het eenmaal in huis hebt dan is het drama. Helaas ook zo bij Vodafone. Ga over een jaar toch maar weer kijken of er toch nog ergens bij de providers een betrouwbare zit die wel kan leveren wat er beloofd wordt!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door P Vedder September 12, 2015

Klacht Vodafone thuis

Sinds 23 juli 2015 aangesloten via glasvezel. Heb een basis VodafoneThuis abonnement gekozen. De eerste week was internet heerlijk snel. Helaas duurde dit maar een week. Na een week is de snelheid van internet slecht. Net zo slecht als bij Ziggo waar we juist om deze reden zijn weggegaan. Ook regelmatig de stroom van het modem afgehaald als het internet voorbij kroop. Soms was internet dan even sneller maar meestal duurt dit dan hooguit een paar uur. Glasvezel supersnel.......laat me niet lachen. Spijt van de overstap maar ja volgens mij beloven alle providers gouden bergen maar als je het eenmaal in huis hebt dan is het drama. Helaas ook zo bij Vodafone. Ga over een jaar toch maar weer kijken of er toch nog ergens bij de providers een betrouwbare zit die wel kan leveren wat er beloofd wordt!

Was deze review nuttig? 
Van Vodafone hebben onze abonnement veranderd en moest een nieuw modem geïnstalleerd worden. Gisteren gebeld proberen de afspraak te verzetten maar volgens hun was onmogelijk.Vandaag is de monteur geweest om de nieuw modem te installeren. Oud signaal is afgesloten maar er is geen nieuw signaal! Van de klantenservice zeggen dat ze weten niet wanneer wordt de nieuwe signaal aangesloten. Het kan tot 5 dagen duren! Dus nu zonder telefoon, televisie, Internet! Dat is zeker geen goede service!
Gemiddelde score 
 
3.6
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Niki September 11, 2015

Onacceptabel!

Van Vodafone hebben onze abonnement veranderd en moest een nieuw modem geïnstalleerd worden. Gisteren gebeld proberen de afspraak te verzetten maar volgens hun was onmogelijk.Vandaag is de monteur geweest om de nieuw modem te installeren. Oud signaal is afgesloten maar er is geen nieuw signaal! Van de klantenservice zeggen dat ze weten niet wanneer wordt de nieuwe signaal aangesloten. Het kan tot 5 dagen duren! Dus nu zonder telefoon, televisie, Internet! Dat is zeker geen goede service!

Was deze review nuttig? 
Leverdatum wordt niet nagekomen. Spijt als haren op mijn hoofd heb ik dat ik van KPN op Vodafone ben overgestapt.

E-mails wordt niet op gereageerd.
Helpdesk belooft zaken die zij niet nakomt.
Door dit geintje weken zonder internet en TV!

Nooit meer Vodafone. Heb je de keuze? Niet doen.
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door IJ September 02, 2015

Bagger!

Leverdatum wordt niet nagekomen. Spijt als haren op mijn hoofd heb ik dat ik van KPN op Vodafone ben overgestapt.

E-mails wordt niet op gereageerd.
Helpdesk belooft zaken die zij niet nakomt.
Door dit geintje weken zonder internet en TV!

Nooit meer Vodafone. Heb je de keuze? Niet doen.

Was deze review nuttig? 
In 1 woord bagger! Niet doen!
Zo ongeveer alles wat je maar kon denken ging mis bij Vodafone glasvezel.

- Opleverdatum niet nagekomen
- Oplevering uiteindelijk mislukt
- Na 3 pogingen en weken wachten pas opgeleverd
- Ondanks dat er duidelijke afspraken waren gemaakt dat de facturering dan ook later moest starten toch facturen gekregen over periode dat de oplevering nog niet was gelukt, met betalingsherinneringen en alle gevolgen van dien.
- heel veel storingen van TV, Geluid, Haperende internetverbinding

- Klantenservice alleen te bereiken op duur 0900 nummer
- Geen reactie op E-mails
- Afspraken via de chat gemaakt worden niet nagekomen

Uiteindelijk vodafone in gebreke moeten stellen wegens wanprestaties en omdat men weigert de haperende modem te vervangen.

Dit heb ik nog nooit in mijn leven hoeven te doen bij welke provider dan ook..

Kortom

Nooit meer Vodafone!


"Slechte internetprovider Vodafone"
"Glasvezel vodafone niet doen"
"slechte klantenservice vodafone"
Gemiddelde score 
 
1.7
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Boyette Augustus 29, 2015

Vodafone Slechtste provider ooit!

In 1 woord bagger! Niet doen!
Zo ongeveer alles wat je maar kon denken ging mis bij Vodafone glasvezel.

- Opleverdatum niet nagekomen
- Oplevering uiteindelijk mislukt
- Na 3 pogingen en weken wachten pas opgeleverd
- Ondanks dat er duidelijke afspraken waren gemaakt dat de facturering dan ook later moest starten toch facturen gekregen over periode dat de oplevering nog niet was gelukt, met betalingsherinneringen en alle gevolgen van dien.
- heel veel storingen van TV, Geluid, Haperende internetverbinding

- Klantenservice alleen te bereiken op duur 0900 nummer
- Geen reactie op E-mails
- Afspraken via de chat gemaakt worden niet nagekomen

Uiteindelijk vodafone in gebreke moeten stellen wegens wanprestaties en omdat men weigert de haperende modem te vervangen.

Dit heb ik nog nooit in mijn leven hoeven te doen bij welke provider dan ook..

Kortom

Nooit meer Vodafone!


"Slechte internetprovider Vodafone"
"Glasvezel vodafone niet doen"
"slechte klantenservice vodafone"

Was deze review nuttig? 
Nu ruim een half jaar glasvezel van Vodafone. Daarvoor een paar jaar van KPN. Beide internet TV bellen.
Alles werkt perfect! Bij KPN ook wel, alleen ben ik nu ruim €30 per maand goedkoper uit!
Gemiddelde score 
 
9.6
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Remco Augustus 25, 2015

Zeer tevreden

Nu ruim een half jaar glasvezel van Vodafone. Daarvoor een paar jaar van KPN. Beide internet TV bellen.
Alles werkt perfect! Bij KPN ook wel, alleen ben ik nu ruim €30 per maand goedkoper uit!

Was deze review nuttig? 
Normaal reageer ik niet op dit soort forums, maar ik was gaan zoeken op Internet naar tips omdat onze aansluiting niet aan de verwachtingen voldoet. Ergens is het wel fijn om te lezen dat we niet de enige zijn die problemen hebben ervaren. We hebben nu een paar maanden Vodafone glasvezel. De snelheid is, tegen de verwachting in, lager dan bij onze vorige aanbieder KPN. Wel hebben we een nieuw wifi modem met beter signaal in huis.
De installatie door de Guideon monteur was niet gratis. De telefonische verkopers zeggen een gratis aansluiting toe, die Gideon niet waar kan maken. Onze monteur had bovendien niet de goede afdekplaatjes bij zich voor het wegwerken van de kabels en stekkertjes. Hij zou binnen een paar dagen bellen om het af te komen maken, helaas niks meer van hem gehoord.
Een tip voor mensen die nog moeten besluiten: maak vooraf heel concrete afspraken over de installatie en leg deze vast per mail.
Geschreven door martijn berg Augustus 24, 2015

traag

Normaal reageer ik niet op dit soort forums, maar ik was gaan zoeken op Internet naar tips omdat onze aansluiting niet aan de verwachtingen voldoet. Ergens is het wel fijn om te lezen dat we niet de enige zijn die problemen hebben ervaren. We hebben nu een paar maanden Vodafone glasvezel. De snelheid is, tegen de verwachting in, lager dan bij onze vorige aanbieder KPN. Wel hebben we een nieuw wifi modem met beter signaal in huis.
De installatie door de Guideon monteur was niet gratis. De telefonische verkopers zeggen een gratis aansluiting toe, die Gideon niet waar kan maken. Onze monteur had bovendien niet de goede afdekplaatjes bij zich voor het wegwerken van de kabels en stekkertjes. Hij zou binnen een paar dagen bellen om het af te komen maken, helaas niks meer van hem gehoord.
Een tip voor mensen die nog moeten besluiten: maak vooraf heel concrete afspraken over de installatie en leg deze vast per mail.

Was deze review nuttig? 
De overstap van ziggo naar Vodafone gedaan.Ik had internet 500/500 besteld en tv start.
De monteur was op tijd en de boel was binnen tien min aangesloten. Het internet is prima en het beeld is goed. Ik heb diezelfde dag besloten om ook mijn telefoonnummer over te zetten naar Vodafone en dit was via de helpdesk binnen een dag geregeld en deze doet het ook prima .Dus voor nu dik tevreden. Alleen de app tv anywhere mag nog wat beter.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Gerrit Augustus 21, 2015

Prima

De overstap van ziggo naar Vodafone gedaan.Ik had internet 500/500 besteld en tv start.
De monteur was op tijd en de boel was binnen tien min aangesloten. Het internet is prima en het beeld is goed. Ik heb diezelfde dag besloten om ook mijn telefoonnummer over te zetten naar Vodafone en dit was via de helpdesk binnen een dag geregeld en deze doet het ook prima .Dus voor nu dik tevreden. Alleen de app tv anywhere mag nog wat beter.

Was deze review nuttig? 
Zeer slecht beeld en het duurt 2 seconden bij het zappen, eer er beeld ontstaat.
Hiervoor KPN, echt zoveel beter!
Wi-Fi is ook slecht
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Daniëlle Verbeek Augustus 20, 2015

Afrader!

Zeer slecht beeld en het duurt 2 seconden bij het zappen, eer er beeld ontstaat.
Hiervoor KPN, echt zoveel beter!
Wi-Fi is ook slecht

Was deze review nuttig? 
Net bij mij glasvezel 50/50 geïnstalleerd. Bij maken afspraak werd mij al verteld dat tv/telefoon door de muur 2 kwartier extra zou kosten a 17,50 (=€ 35). Installateur zei dat langs de plinten timmeren hooguit 5 minuten kost, vandaar. Totaal is hij een uurtje bezig geweest. Daarvan wordt vervolgens 45 minuten aan kabeltje door de muur trekken toegerekend. Komen ook nog twee muurbevestigingen bij en 21% btw. Al met al ruim € 90. Kabel naar internet zou gratis naar zolder door getrokken worden. Ter plekke kreeg ik te horen dat dat ook door het trapgat en over de vloer is. Door de daarvoor bestemde buis in de muur kost, je raadt het al nog eens € 90,- extra. Onder het mom van dat het meer werk is. Ik heb er maar helemaal van af gezien.
En dan de ontvangst: bedroevend! Op zolder via powerline 40/15. Draadloos in de woonkamer 10/15. Och moeder was ik maar bij Ziggo thuis gebleven.
Gemiddelde score 
 
5.8
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Kris Augustus 16, 2015

vodafone glasvezel

Net bij mij glasvezel 50/50 geïnstalleerd. Bij maken afspraak werd mij al verteld dat tv/telefoon door de muur 2 kwartier extra zou kosten a 17,50 (=€ 35). Installateur zei dat langs de plinten timmeren hooguit 5 minuten kost, vandaar. Totaal is hij een uurtje bezig geweest. Daarvan wordt vervolgens 45 minuten aan kabeltje door de muur trekken toegerekend. Komen ook nog twee muurbevestigingen bij en 21% btw. Al met al ruim € 90. Kabel naar internet zou gratis naar zolder door getrokken worden. Ter plekke kreeg ik te horen dat dat ook door het trapgat en over de vloer is. Door de daarvoor bestemde buis in de muur kost, je raadt het al nog eens € 90,- extra. Onder het mom van dat het meer werk is. Ik heb er maar helemaal van af gezien.
En dan de ontvangst: bedroevend! Op zolder via powerline 40/15. Draadloos in de woonkamer 10/15. Och moeder was ik maar bij Ziggo thuis gebleven.

Was deze review nuttig? 
Vodafone Thuis wordt verkocht met gratis installatie die helemaal niet gratis is. De telefonische verkopers zijn bijzonder aardig en voorkomend en 'mogen' je bij wijze van uitzondering een compleet gratis 3 in 1 installatie aanbieden. Dat moet wel gratis, anders zijn ze duurder dan de gecombineerde drie diensten samen. Dus als je dan besluit om het te doen, wordt je door Guideon gebeld en verteld dat het niet gratis is maar 19,50 per kwartier kost. Dus is het allemaal duurder dan gewoon de drie losse diensten samen. De installatie hierop afblazen mag niet van Vodafone op straffe van een boete van 390 euro die ze gewoon gaan innen. De helpdesk helpt je geen steek verder en ze doen gewoon waar ze zin in hebben.
Wat een ranzig verkoop model heeft Vodafone. Bewust foute voorlichting en je dan in hun administratieve molen vermorzelen om toch over jouw rug die 390 euri te innen.
Ik ben/was een trouwe mobiele klant, maar zal om deze reden ook mijn mobiele abonnement wijzigen naar een andere provider. Ik ben helemaal klaar met Vodafone. Klantonvriendelijkste provider ooit.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Michiel Augustus 12, 2015

gratis installaite bij Vodafone kost 390 Euro

Vodafone Thuis wordt verkocht met gratis installatie die helemaal niet gratis is. De telefonische verkopers zijn bijzonder aardig en voorkomend en 'mogen' je bij wijze van uitzondering een compleet gratis 3 in 1 installatie aanbieden. Dat moet wel gratis, anders zijn ze duurder dan de gecombineerde drie diensten samen. Dus als je dan besluit om het te doen, wordt je door Guideon gebeld en verteld dat het niet gratis is maar 19,50 per kwartier kost. Dus is het allemaal duurder dan gewoon de drie losse diensten samen. De installatie hierop afblazen mag niet van Vodafone op straffe van een boete van 390 euro die ze gewoon gaan innen. De helpdesk helpt je geen steek verder en ze doen gewoon waar ze zin in hebben.
Wat een ranzig verkoop model heeft Vodafone. Bewust foute voorlichting en je dan in hun administratieve molen vermorzelen om toch over jouw rug die 390 euri te innen.
Ik ben/was een trouwe mobiele klant, maar zal om deze reden ook mijn mobiele abonnement wijzigen naar een andere provider. Ik ben helemaal klaar met Vodafone. Klantonvriendelijkste provider ooit.

Was deze review nuttig? 
Installatie ging soepel, nette duidelijke monteur.
Tv is zeer goed, loepzuiver beeld.
Telefoon niet laten aansluiten, dit omdat ik alles met mijn mobiel doe.
Internet is zeer slecht, draadloos haal ik maar gemiddeld 5 mb van de 50mb.
Helpdesk zegt resetten van modem, van kanaal wisselen, dit allemaal gedaan maar helpt voor geen meter.
Voor Vodafone gekozen omdat ze een goedkope aanbieding hadden maar toch spijt dat ik niet bij Telfort ben gebleven, daar nooit problemen gehad. Helpdesk netjes maar je moet veel te lang wachten en het kost 45ct per minuut.
Gemiddelde score 
 
6.8
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door raymond Augustus 10, 2015

Zeer traag

Installatie ging soepel, nette duidelijke monteur.
Tv is zeer goed, loepzuiver beeld.
Telefoon niet laten aansluiten, dit omdat ik alles met mijn mobiel doe.
Internet is zeer slecht, draadloos haal ik maar gemiddeld 5 mb van de 50mb.
Helpdesk zegt resetten van modem, van kanaal wisselen, dit allemaal gedaan maar helpt voor geen meter.
Voor Vodafone gekozen omdat ze een goedkope aanbieding hadden maar toch spijt dat ik niet bij Telfort ben gebleven, daar nooit problemen gehad. Helpdesk netjes maar je moet veel te lang wachten en het kost 45ct per minuut.

Was deze review nuttig? 
Mijn installateur probeerde me te verleiden, leuk maar niet professioneel. Internet doet het veel trager dan toen ik nog geen glasvezel had en via Telfort regulier internet had. Tv hapert af en toe, geen optie om te pauzeren, alleen via een speciaal kastje wat ik niet heb, is trouwens wel standaard in het Telfort-pakket. Het menu is zwart wat meer op mannen gericht, de letters zijn te klein bij de programma-info. Ik ben een zeer positief ingesteld mens, iets teveel soms, maar over Vodafone ben ik niet te spreken. Het enige wat sneller is, is het opstarten en herstarten van 'programma gemist'. Kortom, ik mis Telfort en ga weer terug as soon as possible!
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Anne Augustus 09, 2015

Nee..

Mijn installateur probeerde me te verleiden, leuk maar niet professioneel. Internet doet het veel trager dan toen ik nog geen glasvezel had en via Telfort regulier internet had. Tv hapert af en toe, geen optie om te pauzeren, alleen via een speciaal kastje wat ik niet heb, is trouwens wel standaard in het Telfort-pakket. Het menu is zwart wat meer op mannen gericht, de letters zijn te klein bij de programma-info. Ik ben een zeer positief ingesteld mens, iets teveel soms, maar over Vodafone ben ik niet te spreken. Het enige wat sneller is, is het opstarten en herstarten van 'programma gemist'. Kortom, ik mis Telfort en ga weer terug as soon as possible!

Was deze review nuttig? 
ik heb nu bijna 1 jaar Vodafone.
Wat een spijt heb ik hier van ik, moet eerlijk zeggen de apparatuur werkt goed, alleen de wifi vind ik erg slecht.
zenders vallen soms gewoon de hele avond weg!
En dan de helpdesk! te gek voor woorden
Gemiddelde score 
 
2.4
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Leroy Augustus 07, 2015

Vodafone

ik heb nu bijna 1 jaar Vodafone.
Wat een spijt heb ik hier van ik, moet eerlijk zeggen de apparatuur werkt goed, alleen de wifi vind ik erg slecht.
zenders vallen soms gewoon de hele avond weg!
En dan de helpdesk! te gek voor woorden

Was deze review nuttig? 
De spullen die werden aangeleverd voor televisie kwamen niet overeen met onze wensen, in eerste instantie was dat volgens vodafone ons probleem. Televisie werkt in de afgelopen maanden slecht, reageert niet en sommige zenders doen het dagen niet. Het internet is hier in 10 jaar nog nooit zo langzaam geweest terwijl we op glasvezel zitten. Even uitzitten maar hierna nooit meer vodafone
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Sander Augustus 02, 2015

De spullen die werden aangeleverd voor televisie kwamen niet overeen met onze wensen, in eerste instantie was dat volgens vodafone ons probleem. Televisie werkt in de afgelopen maanden slecht, reageert niet en sommige zenders doen het dagen niet. Het internet is hier in 10 jaar nog nooit zo langzaam geweest terwijl we op glasvezel zitten. Even uitzitten maar hierna nooit meer vodafone

Was deze review nuttig? 
Vodafone thuis heeft voor mij altijd goed gewerkt (bellen deed ik via een eigen VoIP lijn, want dat is erg duur bij Vodafone thuis). Digitale TV is wel ok, alleen de STB (ik had een Amino 140 recorder, de crashte nogal eens). Het werkte dus totdat ik platgebeld werd met 'aanbiedingen'. Nee,geen brief, maar men bleef maar bellen. Niet handig toen ik in een andere tijdzone zat en dus geen behoefte aan nachtelijke telefonades met verkooppraatjes had. Wat bleek : Vodafone neemt de technologie in eigen beheer (ipv KPN en laat daarbij DVB-C/analoge TV/radio vallen. Jammer, dan zoek ik wel een andere. Pas daarna werd duidelijk dat het niet accepteren van de aanbieding een maand later tot afsluiting zou leiden. En zelfs de helpdesk (ook 2e lijns) kon geen duidelijkheid verschaffen. Ik had hier graag minpunten voor gegeven.
Gemiddelde score 
 
4.5
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Adriaan Juli 25, 2015

Aanbiedingen accepteren of afgesloten worden

Vodafone thuis heeft voor mij altijd goed gewerkt (bellen deed ik via een eigen VoIP lijn, want dat is erg duur bij Vodafone thuis). Digitale TV is wel ok, alleen de STB (ik had een Amino 140 recorder, de crashte nogal eens). Het werkte dus totdat ik platgebeld werd met 'aanbiedingen'. Nee,geen brief, maar men bleef maar bellen. Niet handig toen ik in een andere tijdzone zat en dus geen behoefte aan nachtelijke telefonades met verkooppraatjes had. Wat bleek : Vodafone neemt de technologie in eigen beheer (ipv KPN en laat daarbij DVB-C/analoge TV/radio vallen. Jammer, dan zoek ik wel een andere. Pas daarna werd duidelijk dat het niet accepteren van de aanbieding een maand later tot afsluiting zou leiden. En zelfs de helpdesk (ook 2e lijns) kon geen duidelijkheid verschaffen. Ik had hier graag minpunten voor gegeven.

Was deze review nuttig? 
We hebben nu een paar weken Vodafone Thuis glasvezel, en de ervaringen tot nu toe zijn uitstekend. De beloofde 500/500mbit wordt (over UTP) echt gehaald en is stabiel, het WiFi bereik van de Draytek modem is meer dan voldoende. STB voor de tv met recorder werkt prima, scherp beeld en geen hangers, blokjes of wat dan ook. Wel is de box niet altijd even snel met bedienen, en ook het menu is goed maar niet super. Wel heerlijk stil ten opzichte van bijvoorbeeld de Horizon box van Ziggo. Tot slot de telefoon, werkt gewoon net als vroeger bij KPN dus prima. Ook nummerportering was zo geregeld.
Installatie wordt keurig verzorgd trouwens, kundige engineer die alle tijd voor je neemt en niet weg gaat voor het allemaal naar wens is, top!
Al met al uitstekend!
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door EerselZuid Juli 24, 2015

Top!

We hebben nu een paar weken Vodafone Thuis glasvezel, en de ervaringen tot nu toe zijn uitstekend. De beloofde 500/500mbit wordt (over UTP) echt gehaald en is stabiel, het WiFi bereik van de Draytek modem is meer dan voldoende. STB voor de tv met recorder werkt prima, scherp beeld en geen hangers, blokjes of wat dan ook. Wel is de box niet altijd even snel met bedienen, en ook het menu is goed maar niet super. Wel heerlijk stil ten opzichte van bijvoorbeeld de Horizon box van Ziggo. Tot slot de telefoon, werkt gewoon net als vroeger bij KPN dus prima. Ook nummerportering was zo geregeld.
Installatie wordt keurig verzorgd trouwens, kundige engineer die alle tijd voor je neemt en niet weg gaat voor het allemaal naar wens is, top!
Al met al uitstekend!

Was deze review nuttig? 
Maanden geleden i.v.m. slecht Internet bij een verkoper van Vodafone een nieuw abonnement afgesloten en daarbij afspraken gemaakt over wat wij willen.
Nu wil Vodafone langskomen voor de aansluiting, maar niet zoals wij het hebben besproken met de verkoper.
Deze verkoper geeft geen reactie meer en werkt waarschijnlijk niet meer voor Vodafone.
Nu weiger ik de aansluiting omdat ik dan 3 tv's bij de kinderen heb die niet werken.
Reactie van Vodafone, een dreigmail met een boete van €390 omdat ik het product niet af neem.
Ik vindt oplichting! Zo heet dat toch als een bedrijf de gemaakte afspraken niet nakomt.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Karel Juli 22, 2015

Opgelicht door Vodafone

Maanden geleden i.v.m. slecht Internet bij een verkoper van Vodafone een nieuw abonnement afgesloten en daarbij afspraken gemaakt over wat wij willen.
Nu wil Vodafone langskomen voor de aansluiting, maar niet zoals wij het hebben besproken met de verkoper.
Deze verkoper geeft geen reactie meer en werkt waarschijnlijk niet meer voor Vodafone.
Nu weiger ik de aansluiting omdat ik dan 3 tv's bij de kinderen heb die niet werken.
Reactie van Vodafone, een dreigmail met een boete van €390 omdat ik het product niet af neem.
Ik vindt oplichting! Zo heet dat toch als een bedrijf de gemaakte afspraken niet nakomt.

Was deze review nuttig? 
Sinds een maand of 10 nu Vodafone en wat een genot zeg t.o.v. Ziggo. Sinds 10 maanden een heel stabiel netwerk en TV. Dit was bij Ziggo wel anders. Regelmatig storingen op het TV beeld en wegvallen van de WIFI.

Wel commentaar op de helpdesk van Vodafone. Ze nemen de telefoontjes netjes aan en luisteren aandachtig. Wat alleen jammer is dat ze afspraken als nabellen etc. niet nakomen. Dit moet echt beter Vodafone ! Gelukkig kon ik na veel speuren op het internet mijn probleempje zelf verhelpen.
Gemiddelde score 
 
8.2
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Marco Juli 19, 2015

Aanrader !

Sinds een maand of 10 nu Vodafone en wat een genot zeg t.o.v. Ziggo. Sinds 10 maanden een heel stabiel netwerk en TV. Dit was bij Ziggo wel anders. Regelmatig storingen op het TV beeld en wegvallen van de WIFI.

Wel commentaar op de helpdesk van Vodafone. Ze nemen de telefoontjes netjes aan en luisteren aandachtig. Wat alleen jammer is dat ze afspraken als nabellen etc. niet nakomen. Dit moet echt beter Vodafone ! Gelukkig kon ik na veel speuren op het internet mijn probleempje zelf verhelpen.

Was deze review nuttig? 
Blijkt dat ik een tweede hands ip adres heb oftwel uit iran. Hierdoor zijn diverse websites geblokkeerd. Vodafone weigert mij te helpen, zij claimen "wij bieden u alleen de toegang tot het internet en dat heeft u".

Daarnaast heb ik binnen een jaar al 6 storingen opgemerkt. Vaak een DNS probleem, iets wat ze blijkbaar niet onder controle kunnen krijgen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Rowan Juli 16, 2015

Een iraans ip adres

Blijkt dat ik een tweede hands ip adres heb oftwel uit iran. Hierdoor zijn diverse websites geblokkeerd. Vodafone weigert mij te helpen, zij claimen "wij bieden u alleen de toegang tot het internet en dat heeft u".

Daarnaast heb ik binnen een jaar al 6 storingen opgemerkt. Vaak een DNS probleem, iets wat ze blijkbaar niet onder controle kunnen krijgen.

Was deze review nuttig? 
I've ordered my connection in March. All the installation have been performed somewhere in April, but there were no signal in fiber. Support kept telling me it is going to be fixed next week, and the next week, and the next week. I asked about canceling my subscription to try with some other provider, and I've been said that if I cancel it in less than 21 days since installation date I have to pay year contract, even I never been connected. I waited until June(!), as support kept telling me it is almost fixed it is going to be real soon, etc.

In June I asked about canceling again and they cancelled my contract “without any fines”. But then one of the cancellation emails I got was invoice for the whole year, I forwarded that to customers service and asked what the heck is that and they told me that it is just a mistake and I should ignore it.

Imagine my face when I saw a direct debit for ~500eur in my online banking. We're still sorting this out.

Also, it took two weeks of me calling vodafone support almost every day to finally mark my port as free in reggefiber system so my new provider could connect me.

Advice: never ever apply for Vodafone thuis. All the positive reviews here are probably written by someone from vodafone. service is Awful
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Victor Juli 14, 2015

nightmare

I've ordered my connection in March. All the installation have been performed somewhere in April, but there were no signal in fiber. Support kept telling me it is going to be fixed next week, and the next week, and the next week. I asked about canceling my subscription to try with some other provider, and I've been said that if I cancel it in less than 21 days since installation date I have to pay year contract, even I never been connected. I waited until June(!), as support kept telling me it is almost fixed it is going to be real soon, etc.

In June I asked about canceling again and they cancelled my contract “without any fines”. But then one of the cancellation emails I got was invoice for the whole year, I forwarded that to customers service and asked what the heck is that and they told me that it is just a mistake and I should ignore it.

Imagine my face when I saw a direct debit for ~500eur in my online banking. We're still sorting this out.

Also, it took two weeks of me calling vodafone support almost every day to finally mark my port as free in reggefiber system so my new provider could connect me.

Advice: never ever apply for Vodafone thuis. All the positive reviews here are probably written by someone from vodafone. service is Awful

Was deze review nuttig? 
Ik heb nu 2 jaar Vodafone thuis op glasvezel. Werkt allemaal prima! De keren dat ik mijn modem/router opnieuw heb moeten starten, zijn op één hand te tellen. Dat was voorheen met Ziggo wel anders.

Zender pakket is prima! Mooie kwaliteit ook en het schakelen tussen zenders gaat lekker vlot. Bellen werkt ook prima, maar gebruik ik eigenlijk zelden. Internet werkt (bekabeld) perfect. Nog nooit problemen mee gehad. Waar ik wel problemen mee heb gehad, is de router die Vodafone toen gratis erbij gaf. Afgelopen week kreeg ik een telefoontje om mijn abonnement te verlengen en aan te passen. Het gaat goedkoper worden voor me, én ik krijg een nieuw glasvezelmodem waar al wifi zit ingebouwd. Hopelijk is hiermee het wifi probleem opgelost.

Ik vind Vodafone Thuis een aanrader als je glasvezel in huis hebt!
Gemiddelde score 
 
8.8
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Niels Juli 03, 2015

Prima!

Ik heb nu 2 jaar Vodafone thuis op glasvezel. Werkt allemaal prima! De keren dat ik mijn modem/router opnieuw heb moeten starten, zijn op één hand te tellen. Dat was voorheen met Ziggo wel anders.

Zender pakket is prima! Mooie kwaliteit ook en het schakelen tussen zenders gaat lekker vlot. Bellen werkt ook prima, maar gebruik ik eigenlijk zelden. Internet werkt (bekabeld) perfect. Nog nooit problemen mee gehad. Waar ik wel problemen mee heb gehad, is de router die Vodafone toen gratis erbij gaf. Afgelopen week kreeg ik een telefoontje om mijn abonnement te verlengen en aan te passen. Het gaat goedkoper worden voor me, én ik krijg een nieuw glasvezelmodem waar al wifi zit ingebouwd. Hopelijk is hiermee het wifi probleem opgelost.

Ik vind Vodafone Thuis een aanrader als je glasvezel in huis hebt!

Was deze review nuttig? 
Na enige twijfel toch maar een glasvezelaansluiting genomen.
Vodafone had de eer ons als klant te zien toetreden.
En UPC/Ziggo was er weer een zeurkous armer.
Belangrijkste reden was de prijsverhoging van Ziggo en
de betere (draadloze) internetsnelheden op glasvezel.

Vodafone-thuis TV, Internet en Bellen.
Nadat een vriendelijke behulpzame monteur in de meterkast het glasvezelmodum had opgehangen
bleek deze niet te werken: "wij hadden geen licht". Maar de techneuten van de glasvezelbeheerder
kwamen dezelfde dag het euvel oplossen: er was een glasvezeltje in de centrale verwisseld.
Nu na 2 dagen uitgebreid testen en proberen heb ik een zeer goed gevoel:
Super bereik van m'n wifi en fantastisch HD beeld op de TV.
En vooral de draadloze internetsnelheid is super: op de 2,4 Ghz band is de maximum te behalen snelheid
immers toch maar zo'n 50 Mb/sec. Voor ons is 50 down en 50 up dus genoeg.
En we hebben (iets) meer snelheid dan we toegezegd hebben gekregen.
Mocht het niet snel genoeg zijn dan kunnen we elke maand zelf overschakelen naar 100/100 of zelfs 500/500.

Heel belangrijk: nu besparen we in 1 jaar meer dan E 200,-
Hulde aan Vodafone. Hadden we veel eerder aan moeten beginnen.
Of de telefoon werkt? Geen idee: gebruiken we niet.
Gemiddelde score 
 
9.7
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Erik uit Nijkerk Juli 02, 2015

Zeer tevreden

Na enige twijfel toch maar een glasvezelaansluiting genomen.
Vodafone had de eer ons als klant te zien toetreden.
En UPC/Ziggo was er weer een zeurkous armer.
Belangrijkste reden was de prijsverhoging van Ziggo en
de betere (draadloze) internetsnelheden op glasvezel.

Vodafone-thuis TV, Internet en Bellen.
Nadat een vriendelijke behulpzame monteur in de meterkast het glasvezelmodum had opgehangen
bleek deze niet te werken: "wij hadden geen licht". Maar de techneuten van de glasvezelbeheerder
kwamen dezelfde dag het euvel oplossen: er was een glasvezeltje in de centrale verwisseld.
Nu na 2 dagen uitgebreid testen en proberen heb ik een zeer goed gevoel:
Super bereik van m'n wifi en fantastisch HD beeld op de TV.
En vooral de draadloze internetsnelheid is super: op de 2,4 Ghz band is de maximum te behalen snelheid
immers toch maar zo'n 50 Mb/sec. Voor ons is 50 down en 50 up dus genoeg.
En we hebben (iets) meer snelheid dan we toegezegd hebben gekregen.
Mocht het niet snel genoeg zijn dan kunnen we elke maand zelf overschakelen naar 100/100 of zelfs 500/500.

Heel belangrijk: nu besparen we in 1 jaar meer dan E 200,-
Hulde aan Vodafone. Hadden we veel eerder aan moeten beginnen.
Of de telefoon werkt? Geen idee: gebruiken we niet.

Was deze review nuttig? 
wij hebben nu 1 jaar glasvezel van Vodafone, zeker 4 x een tv storing gehad.
in het begint viel het internet steeds weg, daarna voor 2 maanden verholpen maar de laatste 4 maanden is echt helemaal slecht! de verbinding valt steeds weg en als we wel verbinding hebben dan is het echt traag!
voor ons geen Vodafone meer, we mogen (kunnen) gelukkig naar een andere provider.
Gemiddelde score 
 
4.5
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door apg Juli 01, 2015

helemaal slecht

wij hebben nu 1 jaar glasvezel van Vodafone, zeker 4 x een tv storing gehad.
in het begint viel het internet steeds weg, daarna voor 2 maanden verholpen maar de laatste 4 maanden is echt helemaal slecht! de verbinding valt steeds weg en als we wel verbinding hebben dan is het echt traag!
voor ons geen Vodafone meer, we mogen (kunnen) gelukkig naar een andere provider.

Was deze review nuttig? 
Internet is goed. Tv programma standaard gaat wel. Soms storingen en laat alles langzaam. Installatie is bagger
Service die is er niet als er wat kapot is. We zijn nu anderhalve week bezig met het ontvangen van een voedingsadapter. Niet alle gesprekken worden genoteerd. Op mail is de behandel tijd 2 dagen. Vodafone mobiel en Vodafone thuis bieden zeker niet de zelfde service.
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door DJ Juli 01, 2015

Service is slecht

Internet is goed. Tv programma standaard gaat wel. Soms storingen en laat alles langzaam. Installatie is bagger
Service die is er niet als er wat kapot is. We zijn nu anderhalve week bezig met het ontvangen van een voedingsadapter. Niet alle gesprekken worden genoteerd. Op mail is de behandel tijd 2 dagen. Vodafone mobiel en Vodafone thuis bieden zeker niet de zelfde service.

Was deze review nuttig? 
Super provider. Ben blij met mijn overstap naar deze isp. Ik lees heel veel klachten betreft wifi. Ik zou zeggen mensen kijk zelf eens verder en verdiep je er wat meer in want dit valt in de meeste gevallen zelf heel simpel op te lossen
Het forum van Vodafone is echt top en kan al je problemen oplossen. Kijk eerst met een wifi analyseren welk kanaal goed beschikbaar is dit scheelt al meer dan 50% ipv op auto te laten staan ik haal gewoon al 50mb draadloos overal in huis. Verder is de tv kwaliteit uitmuntend een goede tv app voor Android en ios. Dus ik snap alle negatieve reacties niet. Hier werkt alles perfect maar heb dan ook wel zelf diversen tweaks ingesteld
Gemiddelde score 
 
8.2
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door peter Juni 29, 2015

Super provider. Ben blij met mijn overstap naar deze isp. Ik lees heel veel klachten betreft wifi. Ik zou zeggen mensen kijk zelf eens verder en verdiep je er wat meer in want dit valt in de meeste gevallen zelf heel simpel op te lossen
Het forum van Vodafone is echt top en kan al je problemen oplossen. Kijk eerst met een wifi analyseren welk kanaal goed beschikbaar is dit scheelt al meer dan 50% ipv op auto te laten staan ik haal gewoon al 50mb draadloos overal in huis. Verder is de tv kwaliteit uitmuntend een goede tv app voor Android en ios. Dus ik snap alle negatieve reacties niet. Hier werkt alles perfect maar heb dan ook wel zelf diversen tweaks ingesteld

Was deze review nuttig? 
220 resultaten - getoond 101 - 150
1 2 3 4 5  
Sortering