T-mobile glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/7d/77/9c/t-mobile-glasvezel-11-1487598839.png
 
4.6 (211)
0   1   0   0  
220 resultaten - getoond 201 - 220
1 2 3 4 5  
Sortering 
 
Sind de eerste week had ik problemen met modem, het ergste was dat de telefoon lijn happert. ik heb het uitgesloten dat het niet aan de telefoon ligt. door andere telefoon te gebruiken en andere kabel. dus duidelijk licht het probleem aan de modem zelf. zit nu 3 maanden met het zelfde probleem. Ik vraag om een nieuwe modem zeggen ze dat ze het niet kunnen doen. en een tegemoed koming daar voor krijg ik 3 flims die ik 1 keer kan kijken.

instalatie heb ik zelf gedaan monteur kwam en ging alles alleen controleren.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Ali September 29, 2014

Slechte klantenservice

Sind de eerste week had ik problemen met modem, het ergste was dat de telefoon lijn happert. ik heb het uitgesloten dat het niet aan de telefoon ligt. door andere telefoon te gebruiken en andere kabel. dus duidelijk licht het probleem aan de modem zelf. zit nu 3 maanden met het zelfde probleem. Ik vraag om een nieuwe modem zeggen ze dat ze het niet kunnen doen. en een tegemoed koming daar voor krijg ik 3 flims die ik 1 keer kan kijken.

instalatie heb ik zelf gedaan monteur kwam en ging alles alleen controleren.

Was deze review nuttig? 
Heb via een deur aan deurverkoper een glasvezel 50 mb abonnement afgesloten.
Heb deze persoon expliciet gevraagd of vodafone ook nieuwsgroepen heeft en of je het beeld van de televisie op pauze kan zetten voor b.v. 10 minuten.
Hij vertelde mij dat vodafone nieuwsgroepen heeft met een retentie van 900 dagen en dat je het beeld met de bijgeleverde televisie ontvanger die hoort bij het 50 mb 37,50 euro abonnement gewoon stil kan zetten.
Nu kom ik erachter dat dit helemaal niet waar is !
Dus ik eerst een mailtje gestuurd naar de helpdesk van vodafone met de simpele vraag ze nieuwsgroepen hebben en of ik het beeld stil kan zetten.
Krijg ik de volgende dag als antwoord dat ze m’n vraag graag willen beantwoorden maar mijn contact gegevens niet in de email staan.
Het is ook mogelijk om antwoord te geven zonder deze gegevens maar goed?
Nu heb ik de contact gegevens gemaild maar geen antwoord gehad
Bel ik het gratis nummer om het dan maar via de telefoon te vragen hoor ik op het bandje dat als je service wilt je een 0900 nummer moet bellen terwijl de deurverkoper mij wijs heeft gemaakt dat als er ooit iets is met je internet verbinding je altijd een gratis 0800 nummer kan bellen.
Nu zit ik al op 3 leugens !
Normaal koop ik nooit aan de deur en nu voel ik me heel erg voorgelogen en belazerd en daarom ga ik nu het abonnement opzeggen nu het nog kan.
Nu heb ik een klacht ingediend op de site bij de link 'Klachten' krijg ik als antwoord:
'Ik begrijp dat het vervelend is wat er is gebeurd.
Maar ik kan je hier niet mee helpen. Vodafone Thuis is alleen telefonisch bereikbaar via 0900 717 1000'
Wat een bedrijf!

Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Mario September 28, 2014

Voorgelogen

Heb via een deur aan deurverkoper een glasvezel 50 mb abonnement afgesloten.
Heb deze persoon expliciet gevraagd of vodafone ook nieuwsgroepen heeft en of je het beeld van de televisie op pauze kan zetten voor b.v. 10 minuten.
Hij vertelde mij dat vodafone nieuwsgroepen heeft met een retentie van 900 dagen en dat je het beeld met de bijgeleverde televisie ontvanger die hoort bij het 50 mb 37,50 euro abonnement gewoon stil kan zetten.
Nu kom ik erachter dat dit helemaal niet waar is !
Dus ik eerst een mailtje gestuurd naar de helpdesk van vodafone met de simpele vraag ze nieuwsgroepen hebben en of ik het beeld stil kan zetten.
Krijg ik de volgende dag als antwoord dat ze m’n vraag graag willen beantwoorden maar mijn contact gegevens niet in de email staan.
Het is ook mogelijk om antwoord te geven zonder deze gegevens maar goed?
Nu heb ik de contact gegevens gemaild maar geen antwoord gehad
Bel ik het gratis nummer om het dan maar via de telefoon te vragen hoor ik op het bandje dat als je service wilt je een 0900 nummer moet bellen terwijl de deurverkoper mij wijs heeft gemaakt dat als er ooit iets is met je internet verbinding je altijd een gratis 0800 nummer kan bellen.
Nu zit ik al op 3 leugens !
Normaal koop ik nooit aan de deur en nu voel ik me heel erg voorgelogen en belazerd en daarom ga ik nu het abonnement opzeggen nu het nog kan.
Nu heb ik een klacht ingediend op de site bij de link 'Klachten' krijg ik als antwoord:
'Ik begrijp dat het vervelend is wat er is gebeurd.
Maar ik kan je hier niet mee helpen. Vodafone Thuis is alleen telefonisch bereikbaar via 0900 717 1000'
Wat een bedrijf!

Was deze review nuttig? 
Dankzij vodafone heb ik nu al 2 weken geen internet en tv. Geleverd modem is kapot. Vervanging hiervan is blijkbaar erg moeilijk. De klantenservice is, in tegenstelling tot de verkoopafdeling, zeer slecht bereikbaar. Ze komen zelf niet met oplossingen en komen afspraken niet na. Vandaag zou ik teruggebeld worden over wanneer mijn nieuwe modem komt. Niet gebeld. Na 2 weken frustratie en veel kosten doordat ik met de klantenservice moet bellen (meer dan 15 min wachttijd niet ongebruikelijk) en doordat ik geen WiFi mee heb ben ik klaar met vodafone. Na contact met de klantenservice blijkt dat ze mij willen vasthouden aan mijn jaarcontract. Beëindigen kon wel maar dan kwam er een boete. Toch beëindigd en aangegeven dat vodafone een wanprestatie levert en zwaar in gebreke zijn. Ik ga hier nog een fijne briefwisseling aan wijden! Ik ga nu naar KPN! Hopelijk kennen zij wel het principe van Klantgerichtheid en proactief handelen! Mijn tip: ga niet met vodafone thuis in zee! Klinkt leuk maar het is waardeloos!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Bartjan van der Jagt September 22, 2014

Vodofone thuis.... Bezint eer gij begint!

Dankzij vodafone heb ik nu al 2 weken geen internet en tv. Geleverd modem is kapot. Vervanging hiervan is blijkbaar erg moeilijk. De klantenservice is, in tegenstelling tot de verkoopafdeling, zeer slecht bereikbaar. Ze komen zelf niet met oplossingen en komen afspraken niet na. Vandaag zou ik teruggebeld worden over wanneer mijn nieuwe modem komt. Niet gebeld. Na 2 weken frustratie en veel kosten doordat ik met de klantenservice moet bellen (meer dan 15 min wachttijd niet ongebruikelijk) en doordat ik geen WiFi mee heb ben ik klaar met vodafone. Na contact met de klantenservice blijkt dat ze mij willen vasthouden aan mijn jaarcontract. Beëindigen kon wel maar dan kwam er een boete. Toch beëindigd en aangegeven dat vodafone een wanprestatie levert en zwaar in gebreke zijn. Ik ga hier nog een fijne briefwisseling aan wijden! Ik ga nu naar KPN! Hopelijk kennen zij wel het principe van Klantgerichtheid en proactief handelen! Mijn tip: ga niet met vodafone thuis in zee! Klinkt leuk maar het is waardeloos!

Was deze review nuttig? 
Een jaar weinig problemen gehad (alles in één 50mb ) bij snelheids test meestal tussen 50 en 60 mb up en down draadloos Sinds ca. anderhalve week is nieuw modem en tv box geplaatst. Eerste dagen werkte alles naar behoren. Maar daarna viel mijn uploadsnelheid terug naar 10 tot 12 mb. Ook geeft mijn tv regelmatig een zwartbeeld.
Om inzicht te krijgen in het probleem zou ik een kabel tussen mijn glasvezelmodem en computer moeten aansluiten en vervolgens een hele procedure moeten doorlopen en div. screenshots maken enz M.a.w.het lijkt erop dat ik wordt ingezet als monteur om dat zij een wanprestatie leveren.
Gemiddelde score 
 
6.8
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door C.Sweeris September 09, 2014

Uploadsnelheid 3 x niks

Een jaar weinig problemen gehad (alles in één 50mb ) bij snelheids test meestal tussen 50 en 60 mb up en down draadloos Sinds ca. anderhalve week is nieuw modem en tv box geplaatst. Eerste dagen werkte alles naar behoren. Maar daarna viel mijn uploadsnelheid terug naar 10 tot 12 mb. Ook geeft mijn tv regelmatig een zwartbeeld.
Om inzicht te krijgen in het probleem zou ik een kabel tussen mijn glasvezelmodem en computer moeten aansluiten en vervolgens een hele procedure moeten doorlopen en div. screenshots maken enz M.a.w.het lijkt erop dat ik wordt ingezet als monteur om dat zij een wanprestatie leveren.

Was deze review nuttig? 
2 weken vodafone thuis en geen enkel probleem. 50mb internet abonnementje en speedtest met wifi tikt iedere keer tegen de 50mb aan. ( bedraad met utp nog niet getest ) maar ik ga ervan uit dat ook geen probleem zal geven daar bedraad altijd beter is dan draadloos. Goed bereik door het hele huis en tuin en tot nu toe geen enkele storing. HD beeld is haarscherp. Ik heb geen bellen optie afgesloten.

Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Joost September 07, 2014

Geen problemen

2 weken vodafone thuis en geen enkel probleem. 50mb internet abonnementje en speedtest met wifi tikt iedere keer tegen de 50mb aan. ( bedraad met utp nog niet getest ) maar ik ga ervan uit dat ook geen probleem zal geven daar bedraad altijd beter is dan draadloos. Goed bereik door het hele huis en tuin en tot nu toe geen enkele storing. HD beeld is haarscherp. Ik heb geen bellen optie afgesloten.

Was deze review nuttig? 
Ga niet met Vodafone in zee, want het is een onbetrouwbare aanbieder!
1,5 jaar geleden zouden we glasvezel krijgen. We hebben toen bij Vodafone een abonnement genomen, in de eerste plaats omdat het ook analoge radio aanbood.
Toen de gemeente een dik jaar later eindelijk glasvezel aangelegd had, bleek Vodafone geen analoog signaal meer te bieden. En we konden niet van ons abonnement af, dat had maar 14 dagen na de ondertekening gekund, zo bleek. Maar toen was er nog niets aan de hand.
Oplichters!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Emma Augustus 29, 2014

Opgelicht!

Ga niet met Vodafone in zee, want het is een onbetrouwbare aanbieder!
1,5 jaar geleden zouden we glasvezel krijgen. We hebben toen bij Vodafone een abonnement genomen, in de eerste plaats omdat het ook analoge radio aanbood.
Toen de gemeente een dik jaar later eindelijk glasvezel aangelegd had, bleek Vodafone geen analoog signaal meer te bieden. En we konden niet van ons abonnement af, dat had maar 14 dagen na de ondertekening gekund, zo bleek. Maar toen was er nog niets aan de hand.
Oplichters!

Was deze review nuttig? 
Zojuist mijn contract op willen zeggen omdat het nog 1,5 jaar duurd voordat we überhaupt glasvezel hebben, wat denk je kan niet want die 2 weken bedenktijd zijn voorbij ja gek he als je in december vorig jaar aanvraagt en nu nog niks hebt. Zelfs op grond van artikel 4.4 niet mogelijk terwijl er duidelijk in staat dat als het leveren te lang duurd je het op kan zeggen. Maar advocaat al ingeschakeld en dan maar zien of het dan nog niet mogelijk is want na deze recensies te lezen hoef ik absoluut geen klant van oplichters te worden.
Geschreven door gaatjeniksan Augustus 27, 2014

Zojuist mijn contract op willen zeggen omdat het nog 1,5 jaar duurd voordat we überhaupt glasvezel hebben, wat denk je kan niet want die 2 weken bedenktijd zijn voorbij ja gek he als je in december vorig jaar aanvraagt en nu nog niks hebt. Zelfs op grond van artikel 4.4 niet mogelijk terwijl er duidelijk in staat dat als het leveren te lang duurd je het op kan zeggen. Maar advocaat al ingeschakeld en dan maar zien of het dan nog niet mogelijk is want na deze recensies te lezen hoef ik absoluut geen klant van oplichters te worden.

Was deze review nuttig? 
Installatie:
De modem wordt altijd in de meterkast geinstalleerd, in mijn geval is dat op de gang, buiten mijn studio. Prima installateur, maar wel erg uit op het extra geld verdienen.

Helpdesk:
Onbeschoft en niet behulpzaam.

Internet:
Mijn voornamelijke klacht, het internet valt vaak weg, zowel via de wifi als via een kabel. Regelmatig problemen mee. Instabiel.

Bellen:
Zit niet in mijn pakket.

Digitale TV:
Prima zender aanbod, het kastje is wat onhandig, de menu's wat klungelig en het voelt allemaal wat goedkoop aan.
Gemiddelde score 
 
3.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Aat Augustus 23, 2014

Waardeloos!

Installatie:
De modem wordt altijd in de meterkast geinstalleerd, in mijn geval is dat op de gang, buiten mijn studio. Prima installateur, maar wel erg uit op het extra geld verdienen.

Helpdesk:
Onbeschoft en niet behulpzaam.

Internet:
Mijn voornamelijke klacht, het internet valt vaak weg, zowel via de wifi als via een kabel. Regelmatig problemen mee. Instabiel.

Bellen:
Zit niet in mijn pakket.

Digitale TV:
Prima zender aanbod, het kastje is wat onhandig, de menu's wat klungelig en het voelt allemaal wat goedkoop aan.

Was deze review nuttig? 
Ik kan onderstaande reviews alleen maar onderschrijven. Triest dat je een jaar moet blijven.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Hoeben Augustus 21, 2014

Ik kan onderstaande reviews alleen maar onderschrijven. Triest dat je een jaar moet blijven.

Was deze review nuttig? 
Als ik het zelf niet had meegemaakt had ik het niet geloofd.Kreeg thuis een herinneringsbrief dat ze het geld niet van mijn rekening konden afschrijven. Met klantenservice gebeld bleek dat ze verkeerde bankrekening nr hadden(wel een keer eerder van de juiste rek nr geld afgeschreven )Opnieuw rek nr doorgegeven en gevraagd of ik het geld alsnog zelf moet overmaken maar dat hoefde niet ze zouden regelen dat het geld werd afgeschreven. Na vier weken vakantie zat een onaangename verassing op me te wachten, aansluiting geblokkeerd omdat de factuur nog niet betaald was(voor alle duidelijkheid hebben ze de factuur die daarna kwam wel afgeschreven van mijn bankrekening ) Weer met klantenservice gebeld maar ze hadden totaal geen begrip voor de situatie want in hun systeem stond deze afspraak niet genoteerd, wel dat ik iemand hierover had gesproken en dat de rekening nr was aangepast.Ik mocht ook de naam van diegene die ik toen heb gesproken niet weten en op de vraag of ik zijn naam mag weten kreeg ik alleen voornaam(Chris), de achternaam wou hij niet zeggen. Ik heb toen ter plekke besloten om mijn abonnement op te zeggen omdat ik zo onvriendelijk ben behandeld en ze deden geen enkele poging om mij als klant te behouden. Dus als je mij vraagt vermijd Vodafone aub.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door S Augustus 17, 2014

Vodafone thuis niet doen

Als ik het zelf niet had meegemaakt had ik het niet geloofd.Kreeg thuis een herinneringsbrief dat ze het geld niet van mijn rekening konden afschrijven. Met klantenservice gebeld bleek dat ze verkeerde bankrekening nr hadden(wel een keer eerder van de juiste rek nr geld afgeschreven )Opnieuw rek nr doorgegeven en gevraagd of ik het geld alsnog zelf moet overmaken maar dat hoefde niet ze zouden regelen dat het geld werd afgeschreven. Na vier weken vakantie zat een onaangename verassing op me te wachten, aansluiting geblokkeerd omdat de factuur nog niet betaald was(voor alle duidelijkheid hebben ze de factuur die daarna kwam wel afgeschreven van mijn bankrekening ) Weer met klantenservice gebeld maar ze hadden totaal geen begrip voor de situatie want in hun systeem stond deze afspraak niet genoteerd, wel dat ik iemand hierover had gesproken en dat de rekening nr was aangepast.Ik mocht ook de naam van diegene die ik toen heb gesproken niet weten en op de vraag of ik zijn naam mag weten kreeg ik alleen voornaam(Chris), de achternaam wou hij niet zeggen. Ik heb toen ter plekke besloten om mijn abonnement op te zeggen omdat ik zo onvriendelijk ben behandeld en ze deden geen enkele poging om mij als klant te behouden. Dus als je mij vraagt vermijd Vodafone aub.

Was deze review nuttig? 
Internet valt dagelijks en met de regelmaat van de klok uit. Ik ben zoals de titel het al zegt zeer teleurgesteld. Ik ben geneigd het contract af te kopen en over te stappen op de groene collega's.
Gemiddelde score 
 
5.5
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Hans Augustus 14, 2014

Teleurstellend!

Internet valt dagelijks en met de regelmaat van de klok uit. Ik ben zoals de titel het al zegt zeer teleurgesteld. Ik ben geneigd het contract af te kopen en over te stappen op de groene collega's.

Was deze review nuttig? 
Ik word steeds lastig gevallen door Vodafone verkopers aan de deur die mij een glasvezelabonnement willen aansmeren. Ze zijn in korte tijd nu al 4x langsgeweest en reageren chagrijnig en onvriendelijk als ik ze vraag mij niet meer lastig te vallen. Het heeft ervoor gezorgd dat ik niets met Vodafone te maken wil hebben.
Geschreven door Yvet Juli 30, 2014

Lastigvallen

Ik word steeds lastig gevallen door Vodafone verkopers aan de deur die mij een glasvezelabonnement willen aansmeren. Ze zijn in korte tijd nu al 4x langsgeweest en reageren chagrijnig en onvriendelijk als ik ze vraag mij niet meer lastig te vallen. Het heeft ervoor gezorgd dat ik niets met Vodafone te maken wil hebben.

Was deze review nuttig? 
Telefonisch een aanvraag gedaan (inclusief voicelog) voor Vodafone Thuis (alles in één). Bevestigingsmail ontvangen, maar een maand later nog steeds geen installatiepakket. Toen maar eens gebeld... Blijkt Vodafone de order te hebben geannuleerd omdat ik twee keer de telefoon niet had opgenomen toen ze geprobeerd hebben me te bellen om de order te bevestigen (maar dat had ik toch al gedaan d.m.v. een voicelog bij de aanvraag van het abonnement??)

Omdat het glasvezel is (en ik overstapte vanaf een andere glasvezelprovider) gaat er een maand over een nieuwe abonnementsaanvraag heen. Resultaat: een maand geen diensten, ook niet via andere glasvezelaanbieders. Nu dus noodgedwongen weer een kabel-abonnement (de enige dienst die direct aangesloten kan worden)
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Ruben Mei 09, 2014

Klantonvriendelijker dan dit wordt het niet

Telefonisch een aanvraag gedaan (inclusief voicelog) voor Vodafone Thuis (alles in één). Bevestigingsmail ontvangen, maar een maand later nog steeds geen installatiepakket. Toen maar eens gebeld... Blijkt Vodafone de order te hebben geannuleerd omdat ik twee keer de telefoon niet had opgenomen toen ze geprobeerd hebben me te bellen om de order te bevestigen (maar dat had ik toch al gedaan d.m.v. een voicelog bij de aanvraag van het abonnement??)

Omdat het glasvezel is (en ik overstapte vanaf een andere glasvezelprovider) gaat er een maand over een nieuwe abonnementsaanvraag heen. Resultaat: een maand geen diensten, ook niet via andere glasvezelaanbieders. Nu dus noodgedwongen weer een kabel-abonnement (de enige dienst die direct aangesloten kan worden)

Was deze review nuttig? 
Binnen en jaar aan de 3e router bezig. Internet valt nog steeds weg of zakt qua snelheid volledig in. Bijv. bijna elke avond na een uur of 9 uur.
Snelheden van 5 Mb liggen dichter bij de waarheid.

Digitale TV viel voortdurend weg in een zwart beeld, na 20-30 minuten TV kijken.
Na tig bellen met de klanten "service?" (steeds hetzelfde antwoord: settopbox resetten en/of updaten, duurt 15 of 30 minuten) liet iemand uit zijn ons vallen dat men bekend was met het feit dat er problemen met de settopbox waren, maar dat er niets ondernomen werd zolang men niet precies wat er mis was en hoe het op te lossen.

De nummers die je kan bellen à 10 cent per minuut ("excl. de kosten van uw mobiele telefoon"!) worden bemenst met medewerkers die niets anders kunnen dan standaard "zit de stekker er wel in" vragen en "even resetten" oplossingen van hun schermpje af te lezen.
Geen kennis, geen bevoegdheden iets te ondernemen.
Maar wel regelmatig meer dan 25 minuten in de wacht voordat je zo iemand te spreken krijgt.
Leidinggevenden die wel bevoegd zouden zijn om iets te beslissen zijn altijd nèt afwezig.

Tenslotte deugt er van de financiële administratie ook niets. Zo worden betalingen en creditnota's verkeerd verwerkt (bijv. op nog niet vervallen facturen, zodat terwijl je helemaal bij bent met betalen de boel toch "om administratieve redenen" wordt afgesloten.
Kan je weer gaan bellen met de klanten "service?", die, na een half uurtje wachten voordat je iemand te spreken krijgt je rustig ook nog eens een kwartier (à 10/minuut + de kosten van uw mobiel) in de wacht zet "om het uit te zoeken in het systeem". Om vervolgens weer niets kunnen te doen omdat de betreffende afdeling alleen op werkdagen van 9 tot 5 bereikbaar is.

Kortom:
Blijf zover mogelijk uit de buurt van Vodafone mocht je provider voor je glasvezelaansluiting zoeken.
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door J. van Keemeren Maart 23, 2014

Vodafone? Niet doen!

Binnen en jaar aan de 3e router bezig. Internet valt nog steeds weg of zakt qua snelheid volledig in. Bijv. bijna elke avond na een uur of 9 uur.
Snelheden van 5 Mb liggen dichter bij de waarheid.

Digitale TV viel voortdurend weg in een zwart beeld, na 20-30 minuten TV kijken.
Na tig bellen met de klanten "service?" (steeds hetzelfde antwoord: settopbox resetten en/of updaten, duurt 15 of 30 minuten) liet iemand uit zijn ons vallen dat men bekend was met het feit dat er problemen met de settopbox waren, maar dat er niets ondernomen werd zolang men niet precies wat er mis was en hoe het op te lossen.

De nummers die je kan bellen à 10 cent per minuut ("excl. de kosten van uw mobiele telefoon"!) worden bemenst met medewerkers die niets anders kunnen dan standaard "zit de stekker er wel in" vragen en "even resetten" oplossingen van hun schermpje af te lezen.
Geen kennis, geen bevoegdheden iets te ondernemen.
Maar wel regelmatig meer dan 25 minuten in de wacht voordat je zo iemand te spreken krijgt.
Leidinggevenden die wel bevoegd zouden zijn om iets te beslissen zijn altijd nèt afwezig.

Tenslotte deugt er van de financiële administratie ook niets. Zo worden betalingen en creditnota's verkeerd verwerkt (bijv. op nog niet vervallen facturen, zodat terwijl je helemaal bij bent met betalen de boel toch "om administratieve redenen" wordt afgesloten.
Kan je weer gaan bellen met de klanten "service?", die, na een half uurtje wachten voordat je iemand te spreken krijgt je rustig ook nog eens een kwartier (à 10/minuut + de kosten van uw mobiel) in de wacht zet "om het uit te zoeken in het systeem". Om vervolgens weer niets kunnen te doen omdat de betreffende afdeling alleen op werkdagen van 9 tot 5 bereikbaar is.

Kortom:
Blijf zover mogelijk uit de buurt van Vodafone mocht je provider voor je glasvezelaansluiting zoeken.

Was deze review nuttig? 
Makkelijk aan te sluiten.
Internet is traag en valt soms uit
Tv valt ook regelmatig uit en en ontvanger moet dan aan en uit worden gezet.
Geen aanrader, over een maand heb ik het een jaar en stap ik zeker over!
Gemiddelde score 
 
6.3
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door B Maart 21, 2014

Makkelijk aan te sluiten.
Internet is traag en valt soms uit
Tv valt ook regelmatig uit en en ontvanger moet dan aan en uit worden gezet.
Geen aanrader, over een maand heb ik het een jaar en stap ik zeker over!

Was deze review nuttig? 
Ik een 50 Mb Intern/TV/Tel. abonnement.De beloofde uploadsnelheid wordt zelden gehaald na een klacht bedroeg de upl.snelh. een paar weken 57 Mb meer dan beloofd,maar nu kom ik weer niet verder dan 12-15Mb
Gemiddelde score 
 
6.4
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door C.Sweeris Maart 02, 2014

Uploadsnelheid glasvezel wordt meestal bij langena niet gehaald

Ik een 50 Mb Intern/TV/Tel. abonnement.De beloofde uploadsnelheid wordt zelden gehaald na een klacht bedroeg de upl.snelh. een paar weken 57 Mb meer dan beloofd,maar nu kom ik weer niet verder dan 12-15Mb

Was deze review nuttig? 
Sinds 11 maart 2013 aangesloten via glasvezel met abonnement Vodafone all. In de eerste maanden zelf dagen internet niet beschikbaar. Meestal werkt digitale TV wel. Maar laaste 2 maanden ook regelmatig, korstondig (paar minuten tot uren) geen internet. Heeft niets te maken met huis apparatuur, de DNS servervice is er gewoon uit. En Helpdesk? Vriendelijk hoor maar herstarten diverse apparatuur en wachten tot 2 uur, terwijl de oorzaak elders in het netwerk ligt. En klachten worden niet aangenomen, dan moet je de helpdesk bellen. Ik ben 11 maar 2014 weg, nu uitzoeken welke aanbieder wel een continue dienstverlening kan bieden. Wordt nog wel een zoektocht.
Gemiddelde score 
 
3.6
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Frans Hubbers December 23, 2013

Internet nog steeds regelmatig niet beschikbaar. Klachten worden niet serieus genomen.

Sinds 11 maart 2013 aangesloten via glasvezel met abonnement Vodafone all. In de eerste maanden zelf dagen internet niet beschikbaar. Meestal werkt digitale TV wel. Maar laaste 2 maanden ook regelmatig, korstondig (paar minuten tot uren) geen internet. Heeft niets te maken met huis apparatuur, de DNS servervice is er gewoon uit. En Helpdesk? Vriendelijk hoor maar herstarten diverse apparatuur en wachten tot 2 uur, terwijl de oorzaak elders in het netwerk ligt. En klachten worden niet aangenomen, dan moet je de helpdesk bellen. Ik ben 11 maar 2014 weg, nu uitzoeken welke aanbieder wel een continue dienstverlening kan bieden. Wordt nog wel een zoektocht.

Was deze review nuttig? 
Vanaf het begin problemen. Eerste kastje dreigde door te branden. Installatiemonteur was wel top. Goede service gegeven. Geleverde router tot 3x toe vervangen, internet bleef instabiel. Toen was de boodschap: niet tevreden. Koop er zelf maar een,! Zelf een gekocht, zelfde probleem, ping schiet heen en weer van 4 naar 214! Bovendien wS opeens mijn webmailbox verdwenen. Wordt aan gewerkt, wisten niet hoelang. Heb zelf moeten vragen om een nieuwe, zodat ik vooruit kon, met alle gedoe vandoen.. Zit nu op gmail. TV heeft nu ook storing. Overweeg een andere provider. Ronduit bagger!
Gemiddelde score 
 
4.4
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door H.ddelheij Oktober 05, 2013

Bagger...

Vanaf het begin problemen. Eerste kastje dreigde door te branden. Installatiemonteur was wel top. Goede service gegeven. Geleverde router tot 3x toe vervangen, internet bleef instabiel. Toen was de boodschap: niet tevreden. Koop er zelf maar een,! Zelf een gekocht, zelfde probleem, ping schiet heen en weer van 4 naar 214! Bovendien wS opeens mijn webmailbox verdwenen. Wordt aan gewerkt, wisten niet hoelang. Heb zelf moeten vragen om een nieuwe, zodat ik vooruit kon, met alle gedoe vandoen.. Zit nu op gmail. TV heeft nu ook storing. Overweeg een andere provider. Ronduit bagger!

Was deze review nuttig? 
Je ziet het al aan de score: internet via wifi via de tp-link is ruk. Soms ligt-ie eruit. Soms is de snelheid bedroevend laag. Op andere fora is te lezen waaraan dit ligt: men weet het niet bij vodafone. En als je belt is het wachten op een andere route of op een softwareupdate. Dit terwijl een andere router erop zetten geen zin heeft volgens de helpdesk.
Bellen is ook matig. Soms hoort de andere partij ons niet of horen wij niet de gebelde.
Wat wel goed was, was de installatiemonteur. Die leverde de boel netjes af. En de digitale tv is haarscherp.

Dus ja: overstappen na een jaartjes Vodafone? Dat zou kunnen ,maar als ik dit forum lees, deugt er geen één. Zelfs het alom geprezen XS4ALL wordt de grond ingeboord.
Gemiddelde score 
 
6.4
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Leo Schouwenaar Juli 08, 2013

ruk-router

Je ziet het al aan de score: internet via wifi via de tp-link is ruk. Soms ligt-ie eruit. Soms is de snelheid bedroevend laag. Op andere fora is te lezen waaraan dit ligt: men weet het niet bij vodafone. En als je belt is het wachten op een andere route of op een softwareupdate. Dit terwijl een andere router erop zetten geen zin heeft volgens de helpdesk.
Bellen is ook matig. Soms hoort de andere partij ons niet of horen wij niet de gebelde.
Wat wel goed was, was de installatiemonteur. Die leverde de boel netjes af. En de digitale tv is haarscherp.

Dus ja: overstappen na een jaartjes Vodafone? Dat zou kunnen ,maar als ik dit forum lees, deugt er geen één. Zelfs het alom geprezen XS4ALL wordt de grond ingeboord.

Was deze review nuttig? 
Geen comentaar gewoon weg super niks anders vodafone
vast via glasvezel zelfs een switch wordt er bij geleverd voor
de tweede media box superbeeld zeer snel internet zonder
happeringen
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door koos April 09, 2012

superrrrrrr

Geen comentaar gewoon weg super niks anders vodafone
vast via glasvezel zelfs een switch wordt er bij geleverd voor
de tweede media box superbeeld zeer snel internet zonder
happeringen

Was deze review nuttig? 
220 resultaten - getoond 201 - 220
1 2 3 4 5  
Sortering