T-Mobile ervaringen
https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/9b/9f/77/t-mobile-75-1487599537.pngBezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider
Gemiddelde bezoekers score van: 28 bezoeker(s)
Gemiddelde score | 9.3 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 9.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Eindelijk goed internet
Na jarenlang internet via de kabel van Ziggo gehad te hebben, met altijd gedonder, op 4 meter van het modem was 5% over van de totale snelheid waarvoor we betaalden. 10 down over 3 up was standaard. Klagen hielp niet. Ze lieten ons zelfs upgraden van 200 naar 500 terwijl 200 het Max is op ons adres. T-mobile bood internet via DSL. Beetje over getwijfeld. Maar geen spijt! De installatie lukte niet, niet onze schuld maar lag aan de hoofdaansluiting in ons huis, en 1 werkdag later stond er een monteur op de stoep. Niets dan lof voor de klantenservice en de prijs is de helft van wat we bij Ziggo betaalden. Op de eerste verdieping hebben we nog ruim de helft van de beloofde snelheid over terwijl het modem in de kelder staat.
De overstap ging moeiteloos. Op tijd keurig installatiepakket ontvangen met duidelijke instructies. Kabeltjes aansluiten, alles werkt direct. Het overzetten van het telefoonnummer (ja ik heb nog een vaste lijn) ging eveneens soepel.
De mediabox biedt minder mogelijkheden dan dat onding van Ziggo, maar daar staat tegenover dat hij 10x vlotter opstart en reageert, en maar een fractie zo groot is.
Ik ben 100% tevreden met alles-in-een van T Mobile
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Soepele overstap, alles prima geregeld
Na de zoveelste abonnementsverhoging van Ziggo was ik het beu en besloot over te stappen naar T-mobile. In mijn buurt is alleen ADSL beschikbaar. Dat betekent wat minder snelheid dan ik had. Ik ben van 50mbit naar 30mbit gegaan. Ik merk het verschil niet.
De overstap ging moeiteloos. Op tijd keurig installatiepakket ontvangen met duidelijke instructies. Kabeltjes aansluiten, alles werkt direct. Het overzetten van het telefoonnummer (ja ik heb nog een vaste lijn) ging eveneens soepel.
De mediabox biedt minder mogelijkheden dan dat onding van Ziggo, maar daar staat tegenover dat hij 10x vlotter opstart en reageert, en maar een fractie zo groot is.
Ik ben 100% tevreden met alles-in-een van T Mobile
Gemiddelde score | 4.7 | |
Installatie | 4.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 5.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 5.0 |
Waarschuwing T-Mobile kan u schaden
◦ Waarschuwing. Het gebruik van T-mobile kan u schade berokkenen. Sinds januari 2020 internet en tv van hen. Op een morgen geen verbinding meer. Mail gestuurd. Kreeg onbegrijpelijk bericht terug. Verklaring gevraagd. Zij beweerden dat “iemand” een account bij een onbekende provider op mijn adres had genomen en dat ze daarom mijn account hadden afgesloten. Bovendien dat dit onherroepelijk was. Maar dat ik wel een nieuwe overeenkomst met hen kon sluiten. Eerder bericht hierover had ik niet gehad. Natuurlijk was ik woedend over gebrek aan zorgplicht en aan onzorgvuldigheid. Op alle voor de hand liggende vragen kreeg ik geen antwoord. Een nieuw account kon pas over drie weken gerealiseerd en de kosten moest ik zelf dragen. Ook de apparatuur terugsturen. Het was verbijsterend te merken dat ze helemaal niets voor je doen als klant en na gemaakte fouten, geen enkel zelfcorrigerend vermogen hebben. Klantenservice blijkt te fungeren als een soort slotgracht rond het bedrijf. Diep triest als je daar werkt. Mijn verontwaardiging werd nog groter toen ik navraag deed bij KPN netwerkbeheer over de z.g overname van de lijn. Daarover was bij hen niets bekend. Dat was dus niet gebeurd. T-Mobile daarmee geconfronteerd vroeg mij dat te bewijzen. Kenmerkend alles bij de klant neerleggen. Hen gevraagd hun bewering te staven. Conform het beginsel wie beweert, bewijst. Ik ben 70 jaar oud. Nog nooit eerder een bedrijf tegengekomen met zoveel minachting voor de klant. Schade voor mij: kosten van de aansluiting/activatie en extra databundels voor mijn telefoon, een alternatief voor een maand geen internet. Daarom bespaar uzelf kosten, problemen en frustratie, neem nooit iets van T-mobile
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
slecht
negatief. internet is sloom en valt steeds uit, heb glasvezel. communicatie met medewerkers gaat steeds vaker fout, bellen niet terug en problemen blijven. nu blijkt mijn factuur te zijn verhoogd door die zogenaamde inflatie factor en ze willen dit niet terugdraaien, mag ook niet stoppen met mijn contract, ze dreigen dat ik dan alles moet betalen, het hele jaar contract als ik stop. Schande.
Blij overgestapt te zijn.
Gemiddelde score | 1.2 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Waardeloos bedrijf
Niks werkt daar, zelfs het personeel niet. Waardeloze tent.
Blij overgestapt te zijn.
Ik merk geen verschil met het gebruik van internet, telefoon werkt (maar verder niet getest omdat ik deze bijna niet gebruik). Ik dacht dat de router slechter zou zijn (huawei), maar lijkt een iets beter bereik te hebben t.o.v. de Fritzbox.
TV: interactieve tv werk gewoon goed. Ik heb het idee dat de "traditionele" doorgifte bij Trined (dvb-c via de kabel) sommige kanalen iets scherper en mooier waren dan bij t-mobile. Ook aan de kleuren moest ik even wennen. Schakelen met de afstandbediening werkt goed, de snelheid is ik ook sneller dan bij mijn oude provider. Al met al ben ik nu erg tevreden met het beeld. Alles werkt goed en ik heb geen last van storingen gehad.
Tot nu toe dus blij met de overstap. De argwaan (door de verschillende horror verhalen) was bij mij onterecht.
Gemiddelde score | 8.6 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | 9.0 |
Prima
Met enige argwaan de overstap gemaakt van Trined glasvezel 500 Mb naar T-mobile Thuis glasvezel 100 Mb (Alles-in-1, Rosmalen). Argwaan omdat ik ook veel negatieve recensies op internet las. Ik zocht een provider met Fox Sports Eredivisie in het basispakket. T-Mobile heeft kanaal 1 in het basispakket. Alles mbt de overstap ging vloeiend. Met de overstapservice werd alles netjes naadloos overgezet. De monteur was op tijd en vriendelijk. Hij nam de tijd om e.e.a. uit te leggen en te testen. Ik maak nu ruim 2 weken gebruik van mijn nieuwe provider.
Ik merk geen verschil met het gebruik van internet, telefoon werkt (maar verder niet getest omdat ik deze bijna niet gebruik). Ik dacht dat de router slechter zou zijn (huawei), maar lijkt een iets beter bereik te hebben t.o.v. de Fritzbox.
TV: interactieve tv werk gewoon goed. Ik heb het idee dat de "traditionele" doorgifte bij Trined (dvb-c via de kabel) sommige kanalen iets scherper en mooier waren dan bij t-mobile. Ook aan de kleuren moest ik even wennen. Schakelen met de afstandbediening werkt goed, de snelheid is ik ook sneller dan bij mijn oude provider. Al met al ben ik nu erg tevreden met het beeld. Alles werkt goed en ik heb geen last van storingen gehad.
Tot nu toe dus blij met de overstap. De argwaan (door de verschillende horror verhalen) was bij mij onterecht.
Heb 25 hele euro's compensatie gekregen, een lachertje voor al die ellende.
Gemiddelde score | 2.7 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 6.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Ze hadden dik 2 maanden nodig in internet in mijn huis te krijgen
Op 26 april glasvezel aangevraagd. Eerste instantie kon pas na 2 weken. Daarna ben ik van het kastje naar de muur gestuurd gedurende 2 maanden. Op 19 juli werkte het internet pas. Als een monteur zijn bevindingen doorgeeft aan T-Mobile gaat het eerst 3 afdelingen over, de boodschap is totaal verdraaid bij de laatste afdeling en tot mijn (en zijn) verbazing stond dezelfde monteur een week later weer voor de deur. Te achterlijk voor woorden. Na dik 2 maanden wachten was een redelijke vergoeding niet mogelijk. Ik hoop dat ik geen storing krijg, als dat gebeurt stap ik direct over. Want dat zal ook wel 2 maanden duren. Een zootje ongeregeld.
Heb 25 hele euro's compensatie gekregen, een lachertje voor al die ellende.
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Gewoon goed
Goede stabiele verbinding. Goede kwaliteit tv. Gunstige prijs. Wat wil je nog meer. Gewoon doen.
The install kit was delivered very quick and I could start connecting internet faster than I expected.
The connection is very fast, 26M down 4M up.
it is very satisfying.
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Easy installation and high speed internet
I have only contracted with internet.
The install kit was delivered very quick and I could start connecting internet faster than I expected.
The connection is very fast, 26M down 4M up.
it is very satisfying.
T-mobile had via het internet een leuke aanbieding: T-Mobile thuis alleen internet, 37,50 euro per maand voor 750Mb/s. Alles geregeld, overstap service en alles. Vervolgens probeer ik via hun website een afspraak te maken zodat er een monteur langs komt. Mijn abonnement gaat in per 05-03-2018 maar dan kan er geen moteur langs komen? Dit kan pas op 13-03-2018. Dus ik bel met de monteur service van T-mobile(Giudion) met de vraag of dit eerder kan. Betreffende mevrouw geeft aan dat dit niet kan, luistert niet naar mijn verhaal en verbindt me door met T-mobile. De mevrouw van T-mobile geeft ook aan dat dit niet kan, Ik zit dus een week zonder internet. Vervolgens ga ik een discussie met mevrouw aan, wordt ze bijzonder onbeschoft en als ik haar naam vraag hangt ze op! Dus ik denk, met zo een bedrijf wil ik geen zaken doen. Op de website staat aangegeven dat je moet bellen om op te zeggen. Dit doe ik dus. Ik krijg wederom een mederwerker van T-mobile aan de lijn, ik leg alles uit en geef aan dat ik wil opzeggen. De man verbindt mij door met een andere afdeling. Ik krijg weer een man aan de lijn, leg weer alles uit en geeft aan dat ik wil opzeggen. LET OP: mijn abonnement zou officieel pas ingaan per 05-03-2018!! Nu zegt de man dat dat niet gaat en indien ik wel opzeg, ik aan een boete van 75 zit euro! Vervolgens geeft ik aan dat ik toch recht heb op herroepingsrecht van 14 dagen?? Blijkbaar staat in hun algemene voorwaarden dat het herroepingsrecht in gaat vanaf de dag dat je het abonnement afsluit. Dus niet de dag dat je het product KRIJGT, nee de dag dat je op de internetpagina op oke drukt. Heel stiekem van T-mobile, aangezien de monteur pas na 14 dagen contact met je opneemt (dus daaaag herroeppingsrecht). Ik weer de discussie aan, vervolgens zegt meneer dat ik naar hem moet luisteren?? zit ik in een omgekeerde wereld?? ik ben toch de klant? Ik weet niet wie er personeel aanneemt bij T-mobile maar ontsla die persoon en de helft van het personeel. De betreffende man die ik als laatste sprak, sprak met een zwaar buitenlands accent, toen ik zijn naam vroeg, zei hij dat hij Kees-Jan heette en weigerde zijn achternaam te geven. Jammer dat T-mobile zo met nieuwe klanten omgaat. Natuurlijk zit ik nu aan een jaarcontract vast. Wat een enorm trietste aanfluiting van een bedrijf. Onbeleefd tegen klanten, ophangen, kleine lettertjes in het contract en achterbakse streken. Mijden als de pest!!!!!!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Nooit doen!
Wat een verschrikkelijk bedrijf! Nooit, maar dan ook NOOIT iets kopen!!
T-mobile had via het internet een leuke aanbieding: T-Mobile thuis alleen internet, 37,50 euro per maand voor 750Mb/s. Alles geregeld, overstap service en alles. Vervolgens probeer ik via hun website een afspraak te maken zodat er een monteur langs komt. Mijn abonnement gaat in per 05-03-2018 maar dan kan er geen moteur langs komen? Dit kan pas op 13-03-2018. Dus ik bel met de monteur service van T-mobile(Giudion) met de vraag of dit eerder kan. Betreffende mevrouw geeft aan dat dit niet kan, luistert niet naar mijn verhaal en verbindt me door met T-mobile. De mevrouw van T-mobile geeft ook aan dat dit niet kan, Ik zit dus een week zonder internet. Vervolgens ga ik een discussie met mevrouw aan, wordt ze bijzonder onbeschoft en als ik haar naam vraag hangt ze op! Dus ik denk, met zo een bedrijf wil ik geen zaken doen. Op de website staat aangegeven dat je moet bellen om op te zeggen. Dit doe ik dus. Ik krijg wederom een mederwerker van T-mobile aan de lijn, ik leg alles uit en geef aan dat ik wil opzeggen. De man verbindt mij door met een andere afdeling. Ik krijg weer een man aan de lijn, leg weer alles uit en geeft aan dat ik wil opzeggen. LET OP: mijn abonnement zou officieel pas ingaan per 05-03-2018!! Nu zegt de man dat dat niet gaat en indien ik wel opzeg, ik aan een boete van 75 zit euro! Vervolgens geeft ik aan dat ik toch recht heb op herroepingsrecht van 14 dagen?? Blijkbaar staat in hun algemene voorwaarden dat het herroepingsrecht in gaat vanaf de dag dat je het abonnement afsluit. Dus niet de dag dat je het product KRIJGT, nee de dag dat je op de internetpagina op oke drukt. Heel stiekem van T-mobile, aangezien de monteur pas na 14 dagen contact met je opneemt (dus daaaag herroeppingsrecht). Ik weer de discussie aan, vervolgens zegt meneer dat ik naar hem moet luisteren?? zit ik in een omgekeerde wereld?? ik ben toch de klant? Ik weet niet wie er personeel aanneemt bij T-mobile maar ontsla die persoon en de helft van het personeel. De betreffende man die ik als laatste sprak, sprak met een zwaar buitenlands accent, toen ik zijn naam vroeg, zei hij dat hij Kees-Jan heette en weigerde zijn achternaam te geven. Jammer dat T-mobile zo met nieuwe klanten omgaat. Natuurlijk zit ik nu aan een jaarcontract vast. Wat een enorm trietste aanfluiting van een bedrijf. Onbeleefd tegen klanten, ophangen, kleine lettertjes in het contract en achterbakse streken. Mijden als de pest!!!!!!