Details van de review

T-Mobile
Internet providers
Tot nu toe (ruim drie weken klant bij Vodafone/nu T-Mobile thuis) zeer tevreden! Overstap is vlot verlopen; na afzien van de bedenktijd was ik in een ruime week al aangesloten. In de tussentijd goed geïnformeerd over de gang van zaken. Zelf installeren was met de heldere omschrijving geen enkel probleem. Internetsnelheid prima, goede wifi-ontvangst. TV geeft goed beeld, ook met gebruik van TP-link, om geen kabel te hoeven trekken. Alleen de afstandsbediening (knopjes, tekst) vind ik wat aan de kleine kant voor mijn achteruitgaande ogen. Al met al ben ik blij: dit is hoe het ook kan!
Gemiddelde score 

9.0
Installatie 

9.0
Helpdesk 

Onbekend
Internet 

9.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

9.0
Geschreven door S. Spaan Februari 18, 2017

Tevreden klant

Tot nu toe (ruim drie weken klant bij Vodafone/nu T-Mobile thuis) zeer tevreden! Overstap is vlot verlopen; na afzien van de bedenktijd was ik in een ruime week al aangesloten. In de tussentijd goed geïnformeerd over de gang van zaken. Zelf installeren was met de heldere omschrijving geen enkel probleem. Internetsnelheid prima, goede wifi-ontvangst. TV geeft goed beeld, ook met gebruik van TP-link, om geen kabel te hoeven trekken. Alleen de afstandsbediening (knopjes, tekst) vind ik wat aan de kleine kant voor mijn achteruitgaande ogen. Al met al ben ik blij: dit is hoe het ook kan!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door S. Spaan
Februari 22, 2017
Moet dat bij T-Mobile Thuis wel zo blijven, vandaag kwam ik maar aan 3 van de 40 beloofde Mbps.
Geschreven door Marja
Oktober 26, 2017
En, al meer problemen met de verbinding? Wij wel. Terwijl het bij vodafonethuis als een zonnetje liep. Erg jammer.
2 resultaten - getoond 1 - 2