Details van de review
Wat een ellende v.a dag 1. Eerst een decoder die al beschadigd was. Toen een afstandbediening die het niet deed. 2e afstandbediening reageert niet op volumeknoppen! Nu geven ze de Samsung tv de schuld en gaan ze, via hoofdkantoor 'bij Samsung om een code vragen?
Ik wou dat we onder het contract uit konden komen. Dan maar wat meer betalen, bij Ziggo nooit problemen gehad!
Ik wou dat we onder het contract uit konden komen. Dan maar wat meer betalen, bij Ziggo nooit problemen gehad!
Gemiddelde score | 1.6 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 4.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Geschreven door
Judith
Augustus 21, 2014
Wat een spijt van overstappen nr tele2
Wat een ellende v.a dag 1. Eerst een decoder die al beschadigd was. Toen een afstandbediening die het niet deed. 2e afstandbediening reageert niet op volumeknoppen! Nu geven ze de Samsung tv de schuld en gaan ze, via hoofdkantoor 'bij Samsung om een code vragen?
Ik wou dat we onder het contract uit konden komen. Dan maar wat meer betalen, bij Ziggo nooit problemen gehad!
Was deze review nuttig?