Details van de review
1 ster geeft by far een te positieve score voor Tele2!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Alleen maar ellende met Tele2, nog geen minuut internet, tv & telefoon gehad!
Wat een hel, Tele2. Ben overgestapt van KPN naar Tele2, alles door beide bedrijven keurig bevestigd, maar op de dag dat de overdracht plaats zou vinden nog niks ontvangen van Tele2. Gebeld en toen bleek dat ze pas 3 weken later konden leveren. Ondertussen had KPN me al afgesloten. Ik heb dus nu 3 weken geen internet, tv en telefoon en krijg al een week lang te horen 'ja sorry, het is inderdaad onze fout, we kijken er na en bellen u binnen 2 werkdagen!' Maandag zou dat woensdag zijn, woensdag werd dat zaterdag en vandaag zeggen ze dat ze niet kunnen zeggen wanneer ze precies gaan bellen. En doorverbinden met de afdeling die er dan zogenaamd 'mee bezig is' kunnen ze bij de klantenservice niet. Ondertussen heb ik al 3 verschillende versies van hun verhaal aan moeten horen en heb ik een 'annuleringsmail' gekregen waarvan ze me zelf ook niet kunnen vertellen wat het precies betekent. Echt, ik wist dat overstappen van telecomprovider dramatisch kan zijn, maar zo'n slechte behandeling had ik nooit voor mogelijk gehouden! Ik kan ondertussen niks, want mijn vaste telefoonnummer zweeft nu ergens tussen KPN en Tele2 (KPN zegt dus alles overgedragen te hebben aan Tele2)! Mijn dringende advies aan iedereen op aarde is dan ook: Stap nooit over naar TELE2!
1 ster geeft by far een te positieve score voor Tele2!