Details van de review
Op 5 januari zou ik overstappen van ziggo naar Tele2. Het internet is geleverd maar heb nog steeds geen tv.
Al meer dan een uur met de klantenservice gebeld, verschillende uiterste data gehoord en iedere keer geen tv. Ze houden je daar aan het lijntje met leugens. Nu wil ik het ontbinden omdat Tele2 niet leverde, maar dit is niet mogelijk. Kortom ik zit zonder tv en Tele2 houdt de klanten gewoon aan het lijntje. Overstappen naar Tele2, doe het niet! Alleen maar ellende!
Al meer dan een uur met de klantenservice gebeld, verschillende uiterste data gehoord en iedere keer geen tv. Ze houden je daar aan het lijntje met leugens. Nu wil ik het ontbinden omdat Tele2 niet leverde, maar dit is niet mogelijk. Kortom ik zit zonder tv en Tele2 houdt de klanten gewoon aan het lijntje. Overstappen naar Tele2, doe het niet! Alleen maar ellende!
Gemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 5.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Geschreven door
Frank
Januari 17, 2015
Overstap drama Tele 2
Op 5 januari zou ik overstappen van ziggo naar Tele2. Het internet is geleverd maar heb nog steeds geen tv.
Al meer dan een uur met de klantenservice gebeld, verschillende uiterste data gehoord en iedere keer geen tv. Ze houden je daar aan het lijntje met leugens. Nu wil ik het ontbinden omdat Tele2 niet leverde, maar dit is niet mogelijk. Kortom ik zit zonder tv en Tele2 houdt de klanten gewoon aan het lijntje. Overstappen naar Tele2, doe het niet! Alleen maar ellende!
Was deze review nuttig?