Details van de review

Tele2 internet
Internet providers
een ontevreden klant nog nooit heb ik zo een waardeloos bedrijf als tele 2 meegemaakt al maanden heb ik problemen met hun over een zogenaamde factuur die niet betaald is "ze konden de betaling nergens vinden" terwijl alles gewoon betaald is volgens de rabobank,ik heb zelfs nog geld van hun tegoed dagenlang hang je aan de telefoon en iedere keer krijg je wat anders te horen,liegen en bedriegen daar zijn ze goed in bij tele2 ik ben al 5 jaar klant maar ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik er ingetrapt ben de laatste keer bij het verlengen. nooit geen Tele2 meer! Ik adviseer andere mensen om voordat ze met tele2 in zee gaan eens goed achter hun oren krabben om een contract af te sluiten bij hun. AUB doe het niet, trap niet in hun mooie verhaaltje hier krijg je van dit beloof ik. Kijk maar op diverse forums op internet ik ben niet de enigste,er zijn ontelbaar klachten over tele2 beschreven ik ben een gewaarschuwd mens nu en ik hoop dat ik andere mensen ook kan waarschuwen voor al die wanpraktijken van hun tele2 is firma list en bedrog en co mvg michael Meulendijks uit helmond
Gemiddelde score 

5.5
Installatie 

Onbekend
Helpdesk 

1.0
Internet 

7.0
Bellen 

7.0
Digitale televisie 

7.0
Geschreven door MICHAEL Juli 08, 2015

TELE2 slechtste provider van NL

een ontevreden klant nog nooit heb ik zo een waardeloos bedrijf als tele 2 meegemaakt al maanden heb ik problemen met hun over een zogenaamde factuur die niet betaald is "ze konden de betaling nergens vinden" terwijl alles gewoon betaald is volgens de rabobank,ik heb zelfs nog geld van hun tegoed dagenlang hang je aan de telefoon en iedere keer krijg je wat anders te horen,liegen en bedriegen daar zijn ze goed in bij tele2 ik ben al 5 jaar klant maar ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik er ingetrapt ben de laatste keer bij het verlengen. nooit geen Tele2 meer! Ik adviseer andere mensen om voordat ze met tele2 in zee gaan eens goed achter hun oren krabben om een contract af te sluiten bij hun. AUB doe het niet, trap niet in hun mooie verhaaltje hier krijg je van dit beloof ik. Kijk maar op diverse forums op internet ik ben niet de enigste,er zijn ontelbaar klachten over tele2 beschreven ik ben een gewaarschuwd mens nu en ik hoop dat ik andere mensen ook kan waarschuwen voor al die wanpraktijken van hun tele2 is firma list en bedrog en co mvg michael Meulendijks uit helmond

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door learjet45217
September 12, 2015
helaas zijn wij ook een van de slachtoffers van tele2.
in de BAN van tele 2.

Het spookfactuur is idd ook al zeer erg bekent bij tele2 en op google staat het er vol van
het zelfs al zo erg is :
Dat u of ik al bijna een apart klachten bureau kan open alleen voor tele 2 klachten.
((of ze opgelost worden in dan een tweede aangezien tele2 op geen enkele manier ook maar enigszins mee werkt met welk probleem dan ook)
Zijn we zeker al 5 jaar zoet .
Dus lopen zal zoon zaak wel de aankomende 5 jaar!
en als tele 2 zo door ga kunnen we binnen 1 jaar 6 zaken uitbreiden met het zelfde doel.
sorry hoor maar dit is toch abnormaal wat die doen.
en nog erger dat een kassa nieuws ect (waarna al vele gemaild hebben) dit ook gewoon een keertje kunnen behandelen en het dan toch niet doen.
terwijl als je inderdaad alles na zoekt en uitzoek op alleen google al er toch wel een hoop mensen in Nederland zijn die eindelijk een keer antwoord wil van tele2 waarom deze zo slecht presteert en dan vooral in die service verlening

dus tele 2 tijd voor antwoord lijk me!
1 resultaten - getoond 1 - 1