Details van de review

Tele2 internet
Internet providers
Installatie = Makkelijk en had dit zo gedaan.
Helpdesk = Welke helpdesk? bestaat die bij Tele2? nee toch? dacht het niet hoor!
Internet = 40 mbit doet het prima!
Bellen = Af en toe dat de lijn een keertje stoort maar das zelden tot nooit, en dus ben ik tevreden over.
Digitale tv = Als alles werkt goed, op het begin veel problemen mee gehad.
Niet zo zeer het signaal. (die zou het ongetwijfeld gedaan hebben!)
Maar tele2 vond het nodig om kapotte tweedehands en zeer stinkende kastjes te leveren
Aan des tijds nieuwe klanten destijds waren wij een nieuwe klant!

Dus zoals ik ook eerlijk zeg.
De diensten signaal enz, die doen het wel tv werkt ik bedoel goed beeld goed geluid nauwelijks tot geen storingen.
Afstand van de centrale is 3155m dus nog behoorlijk ver weg en toch goed signaal ja dat is prima toch?
En amper data verlies.
Internet nooit problemen mee gehad op 3 x na dit lag aan de modem.
En door 2 bijna 3 jaar gebeurd dit gewoon dat is gewoon slijtage.
Deze is dan ook omgewisseld zonder verdere problemen achteraf te krijgen.
Tot op de laatste keer na!
Nou bellen hebben we wel wat mee gehad af ertoe konden wij niet bellen en mensen ons niet bereiken dit is wel iets vaker geweest.

Echter vaker over gesproken met de (klantenservice) aldus hun naam , en elke keer andere verhalen.
Tot ik eigenlijk zelf op het idee kwam een andere nummer te nemen dit heb ik gedaan.
(extra kosten 30Euro) omdat we niet gestalkt werden koste dit 30 euro om het nummer te veranderen.
problemen met de telefoon zijn nu dus voorbij en alles werkt .
Later nog een beetje uitgezocht dit zou wel eens gelegen kunnen hebben aan de portenring van het telefoon nummer naar de modem.
Dus kan ik hier niks aan doen.

Wij zijn eigenlijk over algemeen dus qua de diensten van Tele2 gewoon zeer tevreden
Maar alleen diensten vinden wij echt niet alleen belangrijk.

Service! Dat is belangrijk wat ook velen met me mee delen.
Misschien zelfs belangrijker dan producten die afgenomen worden.
Mijn persoonlijke mening.

Een paar maanden geleden zijn we verhuist van de ene wijk naar de andere zelfde woonplaats.
we hebben tele2 meegenomen naar het nieuwe adres,
Echter ging dit ook niet helemaal goed.
Ze wilde verhuiskosten gaan rekenen die heb ik geweigerd.
Ik heb gewoon een hoger pakket genomen voor 2 euro meer per maand had ik profijt,
en hun hoefde ik dan geen 30 euro te betalen.
Omdat ik van 20 naar 40 Mbit ging kreeg ik een andere modem erbij.
deze was ook binnen mum van tijd geïnstalleerd!
Toen bij onweer, bliksem, regen, en wolken vielen de diensten in ene weg nooit gehad nu wel.
dus hebben we gebeld is een monteur gewest die kon niks zo verder ontdekken en tele 2 zal dit verder oppakken
Als t dan weer mooi weer was deden alle diensten het gewoon.
Uiteindelijk begaf de tv signaal het en deze kwam "not back to live'.

ik heb toen gebeld waarop de klanten service medewerker zei:
"kijk eens op ons forum daar kunnen ze helpen technische problemen op te lossen".
Uhm Sorry ik ben behoorlijk technisch
Ik weet veel van die dingen ben ik dom of zo?
Maar goed ik naar dat forum zo ben ik, dat doe ik dan.
Ik plaats mijn bericht binnen 5 min een reactie ik denk zoooww das snel.
Ik kreeg me toch een grote mond en grof bericht zeg ik u niet normaal .

Ik ben dan ook zo dat ik ezel eigenlijk terug ga zitten reageren,
En ja hoor binnen 5 min een ban klap-bam en nja dat wast dan .
mmmm ik kreeg die ban.
En die gast of wat die begon niet of wat?.
(btw na uitzoeken Google staat er vol van. ook bij meerdere klanten doet hij dit)
En word nog steeds niet geband is nu op de dag vandaag misschien zelfs op dit moment wel bezig op dat forum daar .

nja ik de klanten service bellen die hebben dan een nieuwe modem gestuurd (ja t ging dus om die modem)
Dus mijn vraag en probleem is dan opgelost zul je denken.

Maar nee hoor volgens mij sowieso al even een klein feitje.

"Als die persoon begin en ik alleen reageer en beide niet door de beugel kunnen".
(Aldus de reden van opgaaf op mijn ban)
moeten beide toch ook geband worden lijk mij zo hoor.
Ik zie het als: het maken van onderscheid.
Het maken van onderscheid noemen ze ook wel Discriminatie.
Aldus Wikipedia.

Vervolgens kon ik dat forum niet meer op wegens die ban.
En zie ik berichten staan gericht naar mijn Vrouw en Mij
Wat eigenlijk te ziek voor worden was dit hier te gaan herhalen maar het was zowat gelijk aan die stinkende tv kastje die tele2 mij als nieuwe klant toegezonden had.
Hierop heb ik wel een paar telefoontjes gedaan naar instanties omdat echt even niet kan.
Ook tele2 gebeld en die zeggen nu elke gesprek u bent geband wij helpen u niet meer.
de webcare is het forum de klachten formulieren op hun site komen bij die zelfde webcare en dus forum gasten uit dus klagen heeft geen zin bij tele2 de medewerkers weten niks en kunnen niks aldus zeggen hun zelf altijd
"O nee ik kan u niet door verbinden"
"Nee , daar weten wij niet van"
o enz

op diverse fora lees je veel over dit forum
en ook dat dit dus eigenlijk helemaal niet van tele 2 is wel samen werkt met tele2.

Ik neem veel maar ik laat me niet in het openbaar beledigen door een paar doorgedraaide forumgasten en tele2 die er vooral niks aan wil doen.
Noch samen met mij tot een oplossing wil komen.
Die in mijn ogen ook nog eens simpel geschied, gewoon die ban er af die andere effen goed aanspreken dan wel bannen het boeit me niet.

Excuses vind ik op zijn plaats van tele2 webcare en service.

Hier doen ze al 10 dagen over ik inmiddels de geschillen commissie erbij gehaald heb die dinsdag as van mij 50 euro overgeboekt krijgen en geef ik t aan hun uit handen.

O ja zei de medewerker van tele 2 zo dag of wat geleden
"We moesten echt bij de huis telefoon blijven ivm de medewerker vandaag dus vrijdag uiterlijk terug gebeld zou hebben.

mijn vrouw en ik zitten al 4 dagen binnen bij de telefoon maar die blijft tot nog toe stil .
dan heb ik mijn best gedaan en dinsdag geeft ik door en die commissie en zo en ik zie wel verder.

echter besluit ik dus over te stappen niet voor de diensten
Maar door een zeer slechte klanten service
en in mijn ogen discrimineren volk op het tele2 forum incl haar webcare.
en daarbij horende aanhang.

ze zeggen wel mooi in hun reclame spotje dat zich zelf voorbij willen rennen en natuurlijk! beter worden.
Zelfs beter dan hun zelf!
en sneller dan een vrachtwagen chauffeur naar huis wil.

De vrachtwagens zijn nog steeds sneller thuis dan de reactie van de klanten service.

De ban bij jullie duur gemiddeld langer dan de langste gevangenisstraf in Nederland.

Gaat m zo niet worden hoor tele2!!!!

Gemiddelde score 

4.2
Installatie 

10.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

6.0
Bellen 

2.0
Digitale televisie 

2.0
Geschreven door Learjet45217 September 11, 2015

Welke helpdesk? bestaat die bij Tele2? nee toch? dacht het niet hoor!

Installatie = Makkelijk en had dit zo gedaan.
Helpdesk = Welke helpdesk? bestaat die bij Tele2? nee toch? dacht het niet hoor!
Internet = 40 mbit doet het prima!
Bellen = Af en toe dat de lijn een keertje stoort maar das zelden tot nooit, en dus ben ik tevreden over.
Digitale tv = Als alles werkt goed, op het begin veel problemen mee gehad.
Niet zo zeer het signaal. (die zou het ongetwijfeld gedaan hebben!)
Maar tele2 vond het nodig om kapotte tweedehands en zeer stinkende kastjes te leveren
Aan des tijds nieuwe klanten destijds waren wij een nieuwe klant!

Dus zoals ik ook eerlijk zeg.
De diensten signaal enz, die doen het wel tv werkt ik bedoel goed beeld goed geluid nauwelijks tot geen storingen.
Afstand van de centrale is 3155m dus nog behoorlijk ver weg en toch goed signaal ja dat is prima toch?
En amper data verlies.
Internet nooit problemen mee gehad op 3 x na dit lag aan de modem.
En door 2 bijna 3 jaar gebeurd dit gewoon dat is gewoon slijtage.
Deze is dan ook omgewisseld zonder verdere problemen achteraf te krijgen.
Tot op de laatste keer na!
Nou bellen hebben we wel wat mee gehad af ertoe konden wij niet bellen en mensen ons niet bereiken dit is wel iets vaker geweest.

Echter vaker over gesproken met de (klantenservice) aldus hun naam , en elke keer andere verhalen.
Tot ik eigenlijk zelf op het idee kwam een andere nummer te nemen dit heb ik gedaan.
(extra kosten 30Euro) omdat we niet gestalkt werden koste dit 30 euro om het nummer te veranderen.
problemen met de telefoon zijn nu dus voorbij en alles werkt .
Later nog een beetje uitgezocht dit zou wel eens gelegen kunnen hebben aan de portenring van het telefoon nummer naar de modem.
Dus kan ik hier niks aan doen.

Wij zijn eigenlijk over algemeen dus qua de diensten van Tele2 gewoon zeer tevreden
Maar alleen diensten vinden wij echt niet alleen belangrijk.

Service! Dat is belangrijk wat ook velen met me mee delen.
Misschien zelfs belangrijker dan producten die afgenomen worden.
Mijn persoonlijke mening.

Een paar maanden geleden zijn we verhuist van de ene wijk naar de andere zelfde woonplaats.
we hebben tele2 meegenomen naar het nieuwe adres,
Echter ging dit ook niet helemaal goed.
Ze wilde verhuiskosten gaan rekenen die heb ik geweigerd.
Ik heb gewoon een hoger pakket genomen voor 2 euro meer per maand had ik profijt,
en hun hoefde ik dan geen 30 euro te betalen.
Omdat ik van 20 naar 40 Mbit ging kreeg ik een andere modem erbij.
deze was ook binnen mum van tijd geïnstalleerd!
Toen bij onweer, bliksem, regen, en wolken vielen de diensten in ene weg nooit gehad nu wel.
dus hebben we gebeld is een monteur gewest die kon niks zo verder ontdekken en tele 2 zal dit verder oppakken
Als t dan weer mooi weer was deden alle diensten het gewoon.
Uiteindelijk begaf de tv signaal het en deze kwam "not back to live'.

ik heb toen gebeld waarop de klanten service medewerker zei:
"kijk eens op ons forum daar kunnen ze helpen technische problemen op te lossen".
Uhm Sorry ik ben behoorlijk technisch
Ik weet veel van die dingen ben ik dom of zo?
Maar goed ik naar dat forum zo ben ik, dat doe ik dan.
Ik plaats mijn bericht binnen 5 min een reactie ik denk zoooww das snel.
Ik kreeg me toch een grote mond en grof bericht zeg ik u niet normaal .

Ik ben dan ook zo dat ik ezel eigenlijk terug ga zitten reageren,
En ja hoor binnen 5 min een ban klap-bam en nja dat wast dan .
mmmm ik kreeg die ban.
En die gast of wat die begon niet of wat?.
(btw na uitzoeken Google staat er vol van. ook bij meerdere klanten doet hij dit)
En word nog steeds niet geband is nu op de dag vandaag misschien zelfs op dit moment wel bezig op dat forum daar .

nja ik de klanten service bellen die hebben dan een nieuwe modem gestuurd (ja t ging dus om die modem)
Dus mijn vraag en probleem is dan opgelost zul je denken.

Maar nee hoor volgens mij sowieso al even een klein feitje.

"Als die persoon begin en ik alleen reageer en beide niet door de beugel kunnen".
(Aldus de reden van opgaaf op mijn ban)
moeten beide toch ook geband worden lijk mij zo hoor.
Ik zie het als: het maken van onderscheid.
Het maken van onderscheid noemen ze ook wel Discriminatie.
Aldus Wikipedia.

Vervolgens kon ik dat forum niet meer op wegens die ban.
En zie ik berichten staan gericht naar mijn Vrouw en Mij
Wat eigenlijk te ziek voor worden was dit hier te gaan herhalen maar het was zowat gelijk aan die stinkende tv kastje die tele2 mij als nieuwe klant toegezonden had.
Hierop heb ik wel een paar telefoontjes gedaan naar instanties omdat echt even niet kan.
Ook tele2 gebeld en die zeggen nu elke gesprek u bent geband wij helpen u niet meer.
de webcare is het forum de klachten formulieren op hun site komen bij die zelfde webcare en dus forum gasten uit dus klagen heeft geen zin bij tele2 de medewerkers weten niks en kunnen niks aldus zeggen hun zelf altijd
"O nee ik kan u niet door verbinden"
"Nee , daar weten wij niet van"
o enz

op diverse fora lees je veel over dit forum
en ook dat dit dus eigenlijk helemaal niet van tele 2 is wel samen werkt met tele2.

Ik neem veel maar ik laat me niet in het openbaar beledigen door een paar doorgedraaide forumgasten en tele2 die er vooral niks aan wil doen.
Noch samen met mij tot een oplossing wil komen.
Die in mijn ogen ook nog eens simpel geschied, gewoon die ban er af die andere effen goed aanspreken dan wel bannen het boeit me niet.

Excuses vind ik op zijn plaats van tele2 webcare en service.

Hier doen ze al 10 dagen over ik inmiddels de geschillen commissie erbij gehaald heb die dinsdag as van mij 50 euro overgeboekt krijgen en geef ik t aan hun uit handen.

O ja zei de medewerker van tele 2 zo dag of wat geleden
"We moesten echt bij de huis telefoon blijven ivm de medewerker vandaag dus vrijdag uiterlijk terug gebeld zou hebben.

mijn vrouw en ik zitten al 4 dagen binnen bij de telefoon maar die blijft tot nog toe stil .
dan heb ik mijn best gedaan en dinsdag geeft ik door en die commissie en zo en ik zie wel verder.

echter besluit ik dus over te stappen niet voor de diensten
Maar door een zeer slechte klanten service
en in mijn ogen discrimineren volk op het tele2 forum incl haar webcare.
en daarbij horende aanhang.

ze zeggen wel mooi in hun reclame spotje dat zich zelf voorbij willen rennen en natuurlijk! beter worden.
Zelfs beter dan hun zelf!
en sneller dan een vrachtwagen chauffeur naar huis wil.

De vrachtwagens zijn nog steeds sneller thuis dan de reactie van de klanten service.

De ban bij jullie duur gemiddeld langer dan de langste gevangenisstraf in Nederland.

Gaat m zo niet worden hoor tele2!!!!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door bart616
September 11, 2015
Learjet,

Mooi verhaal (echt uit het hart)
Het internet staat vol met klachten van Tele2 dus.
Ik ben als klant van het eerste uur nog uit de tijd dat je bij de Shell een cd tje kon krijgen van ZON (Zonnet)
maar Ik ga zodra het kan over naar Telfort glasvezel

gr

Bart
1 resultaten - getoond 1 - 1