Details van de review
over de internet snelheid thuis begin ik maar niet eens, 20MBps is het in ieder geval nooit geweest en op een goede dag haal je de helft. (nee ligt niet aan de wifi router, met de kabel maakt geen verschil)
Tele2 is een waardeloos bedrijf, het verbaasde mij dan ook niets dat ik enkele weken terug op nu.nl las dat dit de provider is waarvan de meeste mensen graag willen overstappen. Tele2 heeft er allemaal wat moeite mee, om mij en mijn mede tele2 klant slachtoffers over te zetten op het 4G netwerk. Mijn advies voor tele2, als je niet mee kunt doen met de grote jongens zoals vodafone, KPN of T-mobile, probeer dan ook die schijn niet op te houden.
Feit is gewoon dat ik met een 4G ready toestel in de Randstad ( Amsterdam ) na 6 maanden wachten nog steeds geen 4G verbinding heb en daarnaast komt nog eens dat de 3G verbinding ook vaak zeer matig is.
ik adviseer dus ook iedereen, wordt geen klant van tele2
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
tele2 internet, mobiel en thuis is niet best
Het internet van tele2 is ontzettend traag, waarschijnlijk hebben ze voor het overzetten van klanten naar hun "nieuwe" 4G netwerk ook ergens hun eigen internet nodig want dit gaat ook verdomde traag. "Hoe traag gaat het dan, dat overzetten?" vraag je jezelf misschien af. Ze zijn nu ongeveer een half jaar bezig. Zelf ben ik ongeveer 8 maanden klant bij tele2 mobiel en de reden dat ik klant werd is dat de mevrouw van de verkoop afdeling mij vertelde dat per 1 maart 4g uitgerold zou worden. Het internet bij mij thuis is ook van tele2 en ook dit komt amper in de buurt van de helft van de snelheid waaronder het product verkocht wordt. Ik heb meerdere malen contact gehad met tele2 maar het enige wat je te horen krijgt is een geweldig verhaal over een robot die mensen moet verhuizen etc.
over de internet snelheid thuis begin ik maar niet eens, 20MBps is het in ieder geval nooit geweest en op een goede dag haal je de helft. (nee ligt niet aan de wifi router, met de kabel maakt geen verschil)
Tele2 is een waardeloos bedrijf, het verbaasde mij dan ook niets dat ik enkele weken terug op nu.nl las dat dit de provider is waarvan de meeste mensen graag willen overstappen. Tele2 heeft er allemaal wat moeite mee, om mij en mijn mede tele2 klant slachtoffers over te zetten op het 4G netwerk. Mijn advies voor tele2, als je niet mee kunt doen met de grote jongens zoals vodafone, KPN of T-mobile, probeer dan ook die schijn niet op te houden.
Feit is gewoon dat ik met een 4G ready toestel in de Randstad ( Amsterdam ) na 6 maanden wachten nog steeds geen 4G verbinding heb en daarnaast komt nog eens dat de 3G verbinding ook vaak zeer matig is.
ik adviseer dus ook iedereen, wordt geen klant van tele2