Details van de review

Tele2 internet
Internet providers
Al vele jaren klant bij Tele 2 en tot tevredenheid. Echter sinds februari 2016 is het internet regelmatig zeer onstabiel. Snelheden van nog geen 50 K zijn dan normaal! Eerst geven zij toe dat er onvoldoende bandbreedte is en sinds deze week ligt het aan mij. Ze willen verder niet helpen om dit op te lossen. Ik denk dat ik de automatische machtiging maar intrek en naar snelheid ga betalen. Zijn er die dit soort ervaringen ook hebben ?
Gemiddelde score 

4.0
Installatie 

Onbekend
Helpdesk 

5.0
Internet 

3.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

Onbekend
Geschreven door Hans van der Himst Juni 19, 2016

Onstabiel internet

Al vele jaren klant bij Tele 2 en tot tevredenheid. Echter sinds februari 2016 is het internet regelmatig zeer onstabiel. Snelheden van nog geen 50 K zijn dan normaal! Eerst geven zij toe dat er onvoldoende bandbreedte is en sinds deze week ligt het aan mij. Ze willen verder niet helpen om dit op te lossen. Ik denk dat ik de automatische machtiging maar intrek en naar snelheid ga betalen. Zijn er die dit soort ervaringen ook hebben ?

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door H. vd Bosch
Juni 27, 2016
Tele2 net opgezegd. Download snelheid 3.5 Mb upload 1.3. Betaal al jaren voor 40Mb. Na contact werd verteld dat (via KPN) er max 12 Mb geleverd kon worden in onze buurt. Met digitale tv werkt dat dus niet. 2 x decoder voor 2 x tv + computer. HD zenders vragen al meer signaal. 1 tv werkte helemaal niet, andere geen HD tv. Tele2 zei zelf zou maar opzeggen maar niets over 2 jaar teveel betaald. Nu Ziggo, werkt prima voorlopig :)). Is duurder maar dan heb je ook wat.
1 resultaten - getoond 1 - 1