Details van de review
Gemiddelde score | 3.0 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Kapotte routers en leugens
Tele2 is een prutser bedrijf wat kapotte routers verkoopt en liegt over de maximum download en upload snelheid die je kan krijgen. Ik heb niet eens een jaar een contract gehad bij Tele2 en gemiddeld valt mijn internet 2 keer per dag weg. Ik noem het wisselvallig internet, soms zit je op de 2 mb/sec en een andere keer op de 10 mb/sec. Ook heb ik al 2 kapotte routers gekregen (of die in ieder geval stuk gaan binnen een half jaar). De customer service maakt valse beloftes, ik zou nog een internet kabel toegestuurd krijgen en daar heb ik nooit wat van gezien. Als je ook maar een keer met de customer service praat over een vergoeding, dan wordt je 2 keer door verbonden (bij problemen duurt het telefonisch ongeveer een half uur voordat je bij de goede "afdeling" bent) om te horen dat je eerst een "reparateur" langs moet laten komen, zodat deze kan kijken of je je internet wel goed hebt aan gesloten. Dus uiteindelijk kan ik over 2 maanden pas mijn abonnement afsluiten omdat alles super lang duurt bij hun en dan is er nog een kans dat ik mezelf nog steeds uit mijn contract moet kopen en de kosten van een reparateur moet betalen. Dit alleen omdat zij hun deel van het contract niet nakomen. Dus ik raad het heel erg af om internet te nemen van tele2, ze hebben meer opties voor goedkoop internet dan bij andere providers. Maar je krijgt een hele slechte service, slechte apparatuur en wisselvallige download/upload snelheden. Ik hoop andere mensen die op zoek zijn naar een provider genoeg af te schrikken om geen abonnement te nemen op tele2, want bedrijven moeten afleren leugens te verkopen aan hun klanten.