Details van de review
verder is de installatie wel gemakkelijk, de snelheid prima (als ik verbinding heb dan) en over de prijs is niet te klagen.
echt jammer door dit incident, en de klantenservice kon mij voorlopig ook niet helpen, dus ik denk dat ik toch maar overstap. deze fout koste me bijna mijn baan en dat was toch echt de druppel voor mij.
Gemiddelde score | 7.0 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 5.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Tele2 is op zich een erg goede provider. ik zit er nu toch al bijna 1,5 jaar bij en praktisch nooit problemen, maar op disndagen heb ik geen internet en op sommige willekeurige dagen ook niet. dus ik gebeld, en de meneer aan de andere kant zegt dat dat komt omdat ik gebruik maak van draadloos internet. ik zeg tegen hem dat dat helemaal niet waar is, aangezien ik behalve mijn laptop, ook mijn PC zonder internet heb zitten op de desbetreffende dagen die aangesloten zit op kabel(, en ja die heb ik nog eens nagelopen). Dit probleem is me wel bijna fataal geworden i.v.m. werk, aangezien ik via mail/telefoon de informatie doorkrijg. geloof het of niet, maar door deze fout had ik bijna een ontslagbrief meegekregen, echt puur geluk dat ik goed met mijn baas kan opschieten en hem goed ken.
verder is de installatie wel gemakkelijk, de snelheid prima (als ik verbinding heb dan) en over de prijs is niet te klagen.
echt jammer door dit incident, en de klantenservice kon mij voorlopig ook niet helpen, dus ik denk dat ik toch maar overstap. deze fout koste me bijna mijn baan en dat was toch echt de druppel voor mij.