Telfort ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/af/29/99/telfort-99-1454321555.png
 
4.3 (73)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review

Bij Telfort internet heb je de mogelijkheid om internet af te nemen met een snelheid tot 50 Mb/s download en 5 Mb/s upload. Verder biedt Telfort je de mogelijkheid om naast internet ook vast bellen of Interactieve TV af te nemen. Interesse in alle Telfort diensten? Dan is er het Telfort Alles-in-1 basispakket waarmee je in één klap supersnel internet, Interactieve TV en bellen in huis haalt.

De consumentenbond heeft onlangs nog de Telfort modem als beste getest ten op zichten van KPN, Tele2 en Ziggo!

Je leest hier alle Telfort internet ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan. Een goed startpunt dus voor het kiezen van de juiste internet provider. Heb jij zelf al Telfort ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen en help andere met het maken van de juiste keuze!

Ook op InternetErvaring.nl, Telfort glasvezel ervaringen.

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 73 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.3
Installatie 
 
5.1  (62)
Helpdesk 
 
3.3  (63)
Internet 
 
4.3  (66)
Bellen 
 
4.5  (40)
Digitale televisie 
 
4.3  (34)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Overstapservice Telfort:
- NIET, datum wordt geprikt door Telfort, vervolgens moet je zelf maar een monteur zien te regelen op diezelfde dag. Lukt dat niet (later), dan zit je gewoon een aantal dagen zonder internet.
- Telfort doet iets fout, als klant ben je daar de dupe van, bv de verbinding wel opzeggen/overnemen, maar het abbo wordt niet opgezegd. Resultaat, je betaalt aan Telfort EN AAN je vorige provider.
Conclusie: check alles zelf ook nog een keer goed bij je vorige provider.

HELLpdesk:
- Geen ter zake kundige helpdesk medewerkers. Geven informatie die in praktijk niet blijkt te kloppen.
- Technisch niet geschoold. Doen maar aannames, die bewezen, fout zijn.

- Medwerkers: Kunnen alleen maar volgens procedure werken. Staan je niet goed te woord, willen niet doorberbinden.
- Een (1) woord: ELLENDE
- Bellen naar die HELLdesk van Telfort, eeuwig in de wacht.

Gelukkig wordt Telfort geintegreerd, maar liever nog opgeheven. En de huidige helpdesk alsjeblieft niet over naar KPN.

Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door J Mei 27, 2019

Telfort opgeheven, gelukkig wel

Overstapservice Telfort:
- NIET, datum wordt geprikt door Telfort, vervolgens moet je zelf maar een monteur zien te regelen op diezelfde dag. Lukt dat niet (later), dan zit je gewoon een aantal dagen zonder internet.
- Telfort doet iets fout, als klant ben je daar de dupe van, bv de verbinding wel opzeggen/overnemen, maar het abbo wordt niet opgezegd. Resultaat, je betaalt aan Telfort EN AAN je vorige provider.
Conclusie: check alles zelf ook nog een keer goed bij je vorige provider.

HELLpdesk:
- Geen ter zake kundige helpdesk medewerkers. Geven informatie die in praktijk niet blijkt te kloppen.
- Technisch niet geschoold. Doen maar aannames, die bewezen, fout zijn.

- Medwerkers: Kunnen alleen maar volgens procedure werken. Staan je niet goed te woord, willen niet doorberbinden.
- Een (1) woord: ELLENDE
- Bellen naar die HELLdesk van Telfort, eeuwig in de wacht.

Gelukkig wordt Telfort geintegreerd, maar liever nog opgeheven. En de huidige helpdesk alsjeblieft niet over naar KPN.

Was deze review nuttig? 
De afgelopen maanden is mijn 95 jarige moeder regelmatig urenlang telefonisch niet bereikbaar geweest. Ze kan ook zelf niet bellen vanwege dezelfde storing bij Telfort. Wanneer ik haar bel meldt een bandje dat haar nummer tijdelijk niet in gebruik is, met excuses voor het ongemak.
Maar ja, een hoogbejaarde vrouw urenlang zonder werkende telefoon te laten is natuurlijk onacceptabel en zeer risicovol. Kan wel een keertje gebeuren natuurlijk, maar de laatste tijd is het wel elke keer raak. Zo ook weer vandaag 12 mei 2019 Sinds 13 uur is mijn moeder niet te bereiken en het is nu 19:15 en nog is zij onbereikbaar en weet ik niet of alles goed met haar gaat.
Op de site van Telfort wordt er geen melding van een storing gemaakt, ook de postcode check geeft geen melding van een storing, nergens staat wat er aan de hand is, of Telfort iets doet om de storing op te lossen, of er een actie van Telfort is om dit inmiddels structurele probleem voor eens en voor altijd op te lossen. Je hoort gewoon helemaal niets.
Ik zou deze provider dan ook zeker niet aanbevelen aan anderen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Henk Mei 12, 2019

Alweer 6 uur lang geen vaste telefoon

De afgelopen maanden is mijn 95 jarige moeder regelmatig urenlang telefonisch niet bereikbaar geweest. Ze kan ook zelf niet bellen vanwege dezelfde storing bij Telfort. Wanneer ik haar bel meldt een bandje dat haar nummer tijdelijk niet in gebruik is, met excuses voor het ongemak.
Maar ja, een hoogbejaarde vrouw urenlang zonder werkende telefoon te laten is natuurlijk onacceptabel en zeer risicovol. Kan wel een keertje gebeuren natuurlijk, maar de laatste tijd is het wel elke keer raak. Zo ook weer vandaag 12 mei 2019 Sinds 13 uur is mijn moeder niet te bereiken en het is nu 19:15 en nog is zij onbereikbaar en weet ik niet of alles goed met haar gaat.
Op de site van Telfort wordt er geen melding van een storing gemaakt, ook de postcode check geeft geen melding van een storing, nergens staat wat er aan de hand is, of Telfort iets doet om de storing op te lossen, of er een actie van Telfort is om dit inmiddels structurele probleem voor eens en voor altijd op te lossen. Je hoort gewoon helemaal niets.
Ik zou deze provider dan ook zeker niet aanbevelen aan anderen.

Was deze review nuttig? 
Overgestapt naar Telfort. Een week lang geen telefoon en met smoejes maar aan het lijntje gehouden (no pun intended). Na veel bellen bleek dat ze mijn nummer niet konden overnemen. Ik ben dus mijn oude nummer kwijt, en ben onbereikbaar. Niet erg grappig, ze beloven je alles als je maar een contract met ze aan gaat maar leveren gaat minder goed. Service desk heeft geen flauw idee waar ze mee bezig zijn. Ik ga na een maand weer weg bij die club, ik heb mijn contract ontbonden.
Gemiddelde score 
 
2.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Hans Maart 12, 2019

Nummer behoud beloofd, niet gekregen

Overgestapt naar Telfort. Een week lang geen telefoon en met smoejes maar aan het lijntje gehouden (no pun intended). Na veel bellen bleek dat ze mijn nummer niet konden overnemen. Ik ben dus mijn oude nummer kwijt, en ben onbereikbaar. Niet erg grappig, ze beloven je alles als je maar een contract met ze aan gaat maar leveren gaat minder goed. Service desk heeft geen flauw idee waar ze mee bezig zijn. Ik ga na een maand weer weg bij die club, ik heb mijn contract ontbonden.

Was deze review nuttig? 
Mijn partner en ik gaan verhuizen en omdat we bij het nieuwe adres bij een andere provider beter internet kunnen krijgen, besloten we na 5 jaar abonnementschap over te stappen. Ik belde op 30 okotber om de lidmaatschap stop te zetten en onze laatste maand, opzegtermijn, in te kunnen gaan. Door een fout van een medewerker werd ons abonnement niet 4 weken later... maar 4 uur later opgezegd. De drie weken die daarop volgde zijn een paar van mijn meest frusterende weken van mijn leven geweest... erger dan mijn HBO afstudeer periode. Eerst werd er een noodpakket aangevraagd die 2 weken later eindelijk kwam. Toen we vroegen of iemand ons oude abonnement weer kon aanzetten hebben ze zonder onze kennis of toestemming een nieuw abonnement aangevraagd. Toen we hier achter kwamen hebben we gevraagd of ze deze wilden annuleren. Dit zou zijn gelukt, tot ik de volgende dag terug belde en er volgens die medewerker nergens bij stond dat deze geannuleerd zou worden. Vervolgens heb ik een week lang elke dag gebeld en het abonnement leek onmogelijk om af te zeggen. Elk gesprek eindigde met de belofte dat het kosteloos werd afgezegd. Uiteindelijk kregen we een mail met een factuur van 385 euro! Toen ik belde kreeg ik weer excuses voor de zoveelste fout die ze hadden gemaakt. Alleen konden ze dus niet dit voor ons afzeggen en zijn we na 3 weken en bijna elke dag te hebben gebeld en onze hele situatie opnieuw te hebben uitgelegd nog steeds bezig met ons abonnement af te zeggen. Het was een helse ervaring en ik raad iedereen af bij Telfort een abonnement af te sluiten... tenzij je levenslang gaat... want je komt er nooit meer van af.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Astrid November 22, 2018

Helse ervaring

Mijn partner en ik gaan verhuizen en omdat we bij het nieuwe adres bij een andere provider beter internet kunnen krijgen, besloten we na 5 jaar abonnementschap over te stappen. Ik belde op 30 okotber om de lidmaatschap stop te zetten en onze laatste maand, opzegtermijn, in te kunnen gaan. Door een fout van een medewerker werd ons abonnement niet 4 weken later... maar 4 uur later opgezegd. De drie weken die daarop volgde zijn een paar van mijn meest frusterende weken van mijn leven geweest... erger dan mijn HBO afstudeer periode. Eerst werd er een noodpakket aangevraagd die 2 weken later eindelijk kwam. Toen we vroegen of iemand ons oude abonnement weer kon aanzetten hebben ze zonder onze kennis of toestemming een nieuw abonnement aangevraagd. Toen we hier achter kwamen hebben we gevraagd of ze deze wilden annuleren. Dit zou zijn gelukt, tot ik de volgende dag terug belde en er volgens die medewerker nergens bij stond dat deze geannuleerd zou worden. Vervolgens heb ik een week lang elke dag gebeld en het abonnement leek onmogelijk om af te zeggen. Elk gesprek eindigde met de belofte dat het kosteloos werd afgezegd. Uiteindelijk kregen we een mail met een factuur van 385 euro! Toen ik belde kreeg ik weer excuses voor de zoveelste fout die ze hadden gemaakt. Alleen konden ze dus niet dit voor ons afzeggen en zijn we na 3 weken en bijna elke dag te hebben gebeld en onze hele situatie opnieuw te hebben uitgelegd nog steeds bezig met ons abonnement af te zeggen. Het was een helse ervaring en ik raad iedereen af bij Telfort een abonnement af te sluiten... tenzij je levenslang gaat... want je komt er nooit meer van af.

Was deze review nuttig? 
Bij deze ontbinding maak ik gebruik van mijn rechten op grond van het verzuimen van de verplichting van het leveren van de diensten door Telfort, gespecificeerd in de overeenkomst. Ik ga over tot onmiddellijke ontbinding van de desbetreffende overeenkomst. Ik heb een probleem met de router die niet oplosbaar is door het vervangen van het exemplaar door een exemplaar van hetzelfde model. Zodra ik de router belast met de snelheden zoals gedefinieerd in de overeenkomst, raakt deze defect. Ik moet ik deze router resetten om hem opnieuw te kunnen gebruiken.

Ik constateer dat dit een defect in het model is, omdat ik bij twee exemplaren van hetzelfde model exact dezelfde problemen ervaar. Ik ben van mening dat Telfort tekort is geschoten. Naar schatting heb ik ongeveer 10 maal de klantenservice gebeld heb, zonder dat er door Telfort een degelijke oplossing geboden werd. Dit heeft mij 2,5 uur van mijn tijd gekost.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Meijer November 10, 2018

Telfort gaat niet in op ontbinding contract

Bij deze ontbinding maak ik gebruik van mijn rechten op grond van het verzuimen van de verplichting van het leveren van de diensten door Telfort, gespecificeerd in de overeenkomst. Ik ga over tot onmiddellijke ontbinding van de desbetreffende overeenkomst. Ik heb een probleem met de router die niet oplosbaar is door het vervangen van het exemplaar door een exemplaar van hetzelfde model. Zodra ik de router belast met de snelheden zoals gedefinieerd in de overeenkomst, raakt deze defect. Ik moet ik deze router resetten om hem opnieuw te kunnen gebruiken.

Ik constateer dat dit een defect in het model is, omdat ik bij twee exemplaren van hetzelfde model exact dezelfde problemen ervaar. Ik ben van mening dat Telfort tekort is geschoten. Naar schatting heb ik ongeveer 10 maal de klantenservice gebeld heb, zonder dat er door Telfort een degelijke oplossing geboden werd. Dit heeft mij 2,5 uur van mijn tijd gekost.

Was deze review nuttig? 
Ik oktober j.l. overgestapt en net te laat contact gehad met de zogenaamde service desk. Zit er nu helaas een jaar aan vast.
Na enkele ervaringen met de klantenservice wat meer op schofferen lijkt, wat een drama. Bloed onder de nagels vandaan halen is wel een zeer goed ontwikkelde eigenschap daar.
Slecht luisteren, geen verantwoordelijkheid nemen voor fouten, zoek het lekker zelf uit advies en geen enkel initiatief om ook maar een passende oplossing te zoeken. ja, op de reglementen wijzen en zeggen dat het je eigen schuld is.
Naamsverandering geadviseerd naar Kwelfort, dat dekt de lading beter.
Geschreven door Ruud van der Poel November 03, 2018

Kwelfort in plaats van telfort

Ik oktober j.l. overgestapt en net te laat contact gehad met de zogenaamde service desk. Zit er nu helaas een jaar aan vast.
Na enkele ervaringen met de klantenservice wat meer op schofferen lijkt, wat een drama. Bloed onder de nagels vandaan halen is wel een zeer goed ontwikkelde eigenschap daar.
Slecht luisteren, geen verantwoordelijkheid nemen voor fouten, zoek het lekker zelf uit advies en geen enkel initiatief om ook maar een passende oplossing te zoeken. ja, op de reglementen wijzen en zeggen dat het je eigen schuld is.
Naamsverandering geadviseerd naar Kwelfort, dat dekt de lading beter.

Was deze review nuttig? 
Slechte service. Brutale medewerker
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Martijn November 01, 2018

Slechte service

Slechte service. Brutale medewerker

Was deze review nuttig? 
Afijn, de internet oplossing schijnt een soort joint venture van Telfort / KPN netwerk te zijn. Er wordt een Experia V10 box voor gebruikt. Die heeft het drie dagen vol gehouden, daarna was het op vrijdag 's avonds bij thuiskomst al afgelopen, geen internet meer en geen tv.
Met Telfort gebeld, ze gingen er de volgende week wel naar kijken. Hoe krijg je zo slechte service verzonnen!
Even gegoogeld, en nu blijkt dat de Experia V10 inderdaad bij iedereen onbetrouwbaar is, niet-werkende firmware update's en zo...
Daarna heb ik via de Telfort website proberen in te loggen met mij gebruikersnaam en wachtwoord. Maar na het klikken op inloggen zijn daar niet eens invulvelden voor het inloggen, alleen uitleg over hulp bij inloggen op een pagina die ze niet hebben, wat een rotzooi, daar werkt echt helemaal niets: geen internet, geen tv, geen inlogpagina en geen service!
Een weekend zonder TV en internet, nou, ik ga volgende week hun hulp niet afwachten, wat een wanprestatie is dit! Ik heb per omgaande mijn abonnement via hun website opgezegd (dat werkte wonderbaarlijk wel!).
Ik raak daarmee niets kwijt, want ik heb al niets!
Moet dus naar een andere internetoplossing op zoek, want hier hebben we helemaal niets aan!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Leo Berkhout Juni 09, 2018

Wat een wanprestatie en slechte service van Telfort!

Afijn, de internet oplossing schijnt een soort joint venture van Telfort / KPN netwerk te zijn. Er wordt een Experia V10 box voor gebruikt. Die heeft het drie dagen vol gehouden, daarna was het op vrijdag 's avonds bij thuiskomst al afgelopen, geen internet meer en geen tv.
Met Telfort gebeld, ze gingen er de volgende week wel naar kijken. Hoe krijg je zo slechte service verzonnen!
Even gegoogeld, en nu blijkt dat de Experia V10 inderdaad bij iedereen onbetrouwbaar is, niet-werkende firmware update's en zo...
Daarna heb ik via de Telfort website proberen in te loggen met mij gebruikersnaam en wachtwoord. Maar na het klikken op inloggen zijn daar niet eens invulvelden voor het inloggen, alleen uitleg over hulp bij inloggen op een pagina die ze niet hebben, wat een rotzooi, daar werkt echt helemaal niets: geen internet, geen tv, geen inlogpagina en geen service!
Een weekend zonder TV en internet, nou, ik ga volgende week hun hulp niet afwachten, wat een wanprestatie is dit! Ik heb per omgaande mijn abonnement via hun website opgezegd (dat werkte wonderbaarlijk wel!).
Ik raak daarmee niets kwijt, want ik heb al niets!
Moet dus naar een andere internetoplossing op zoek, want hier hebben we helemaal niets aan!

Was deze review nuttig? 
Oplichters!!! Het begint met het eerste belletje naar Telfort voor het aansluiten van internet. De medewerker van Telfort haalt mij over om het meteen af te sluiten aangezien het toch maandelijks opzegbaar is. Vervolgens blijkt uit een brief dat het pas na een jaar valt op te zeggen. Daar komt bij dat hij had verteld dat je pas betaald voor het internet wanneer de modem is aangesloten. Ik heb in al die tijd geen modem (na meerdere belletje met klantenservice) ontvangen en op het moment dat ik het na een paar weken maar besloot op te zeggen aangezien ik het niet kon aansluiten werd mij dus meegedeeld dat ik het pas na een jaar op kon zeggen (bleek idd in de brief te staan die een week ervoor was verstuurd, maar de verkoper had maandelijks gezegd) ik was precies een dag te laat voor de opzegdatum... Ik voelde mij belazerd en zij vertelde mij dat hun mensen van Telfort dit nooit zeggen. Ze zouden mij het telefoongesprek (wat dus mijn handtekening is) opsturen. Nadat ze dit gesprek waarschijnlijk geluisterd hebben hadden ze blijkbaar toch maar besloten om dit gesprek maar niet op te sturen aangezien er bedrog naar voren kwam. In plaats van dat ze mij mijn geld teruggaven en excuses maakte blijven ze vasthouden aan hun bedrog. Zo vertellen ze mij ook steeds dat ik de modem al heb en geloven ze mij dus niet. Ik heb nooit een modem ontvangen en al minstens 8 keer met Telfort aan de lijn gehangen waarbij mij minstens 4/5 keer is verteld dat ze een modem op zouden sturen. Een klacht bij Telfort indienen over dit verhaal is ook zinloos. Nooit meer wat van gehoord. In augustus 2017 had ik voor het laatst gebeld met de vraag of ze een modem op willen sturen en de vraag of ze mij mijn geld willen terugsturen voor de periode dat ik geen gebruik heb kunnen maken van het internet. Heb nooit meer wat gehoord en vandaag heb ik het een laatste kans gegeven. Had gehoopt dat ze zouden schrikken van het feit dat ze weer geen modem hebben gestuurd en dat ze niets hebben gedaan met mijn klacht. Maar nee, meneer zij dat hij mij geen geld terug kan geven en dat er in het systeem staat dat het modem is afgeleverd. Heb al mijn buren gevraagd maar niemand weet er iets van. Het gaat mij inmiddels niet meer om het modem. Ik heb inmiddels zo'n naar gevoel bij Telfort dat het afleveren van een modem of zelf een modem proberen te regelen mijn gevoel bij dit bedrijf niet gaat veranderen. Ik vind dat zij zulke slecht service hebben verleend 'eigenlijk geen of alleen maar super slechte service' dat ik mij enorm bedrogen/genaaid, van mijn geld afgetroggeld en niet gerespecteerd/gehoord voel. Waardoor ik de neiging voel dat iedereen dit moet weten zodat zij niet met hetzelfde gevoel rond komen te lopen. Ik hoop dat Telfort blij is met de 900 euro die ze voor 'NIETS' aan mij hebben verdient en dat ze de pleures krijgen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Gosse Mei 29, 2018

Oplichters

Oplichters!!! Het begint met het eerste belletje naar Telfort voor het aansluiten van internet. De medewerker van Telfort haalt mij over om het meteen af te sluiten aangezien het toch maandelijks opzegbaar is. Vervolgens blijkt uit een brief dat het pas na een jaar valt op te zeggen. Daar komt bij dat hij had verteld dat je pas betaald voor het internet wanneer de modem is aangesloten. Ik heb in al die tijd geen modem (na meerdere belletje met klantenservice) ontvangen en op het moment dat ik het na een paar weken maar besloot op te zeggen aangezien ik het niet kon aansluiten werd mij dus meegedeeld dat ik het pas na een jaar op kon zeggen (bleek idd in de brief te staan die een week ervoor was verstuurd, maar de verkoper had maandelijks gezegd) ik was precies een dag te laat voor de opzegdatum... Ik voelde mij belazerd en zij vertelde mij dat hun mensen van Telfort dit nooit zeggen. Ze zouden mij het telefoongesprek (wat dus mijn handtekening is) opsturen. Nadat ze dit gesprek waarschijnlijk geluisterd hebben hadden ze blijkbaar toch maar besloten om dit gesprek maar niet op te sturen aangezien er bedrog naar voren kwam. In plaats van dat ze mij mijn geld teruggaven en excuses maakte blijven ze vasthouden aan hun bedrog. Zo vertellen ze mij ook steeds dat ik de modem al heb en geloven ze mij dus niet. Ik heb nooit een modem ontvangen en al minstens 8 keer met Telfort aan de lijn gehangen waarbij mij minstens 4/5 keer is verteld dat ze een modem op zouden sturen. Een klacht bij Telfort indienen over dit verhaal is ook zinloos. Nooit meer wat van gehoord. In augustus 2017 had ik voor het laatst gebeld met de vraag of ze een modem op willen sturen en de vraag of ze mij mijn geld willen terugsturen voor de periode dat ik geen gebruik heb kunnen maken van het internet. Heb nooit meer wat gehoord en vandaag heb ik het een laatste kans gegeven. Had gehoopt dat ze zouden schrikken van het feit dat ze weer geen modem hebben gestuurd en dat ze niets hebben gedaan met mijn klacht. Maar nee, meneer zij dat hij mij geen geld terug kan geven en dat er in het systeem staat dat het modem is afgeleverd. Heb al mijn buren gevraagd maar niemand weet er iets van. Het gaat mij inmiddels niet meer om het modem. Ik heb inmiddels zo'n naar gevoel bij Telfort dat het afleveren van een modem of zelf een modem proberen te regelen mijn gevoel bij dit bedrijf niet gaat veranderen. Ik vind dat zij zulke slecht service hebben verleend 'eigenlijk geen of alleen maar super slechte service' dat ik mij enorm bedrogen/genaaid, van mijn geld afgetroggeld en niet gerespecteerd/gehoord voel. Waardoor ik de neiging voel dat iedereen dit moet weten zodat zij niet met hetzelfde gevoel rond komen te lopen. Ik hoop dat Telfort blij is met de 900 euro die ze voor 'NIETS' aan mij hebben verdient en dat ze de pleures krijgen.

Was deze review nuttig? 
Klantservice weten nergens geen opslosing en kunnen niks aanbieden.
Slechte internet verbinding en slechte wifi
Gemiddelde score 
 
3.2
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door K. Kovalkova April 10, 2018

Slechte internet en klantservice

Klantservice weten nergens geen opslosing en kunnen niks aanbieden.
Slechte internet verbinding en slechte wifi

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider