Telfort glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/b7/06/bf/telfort-glasvezel-75-1454321690.png
 
4.7 (44)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review

Glasvezel is HOT en ook met Telfort internet kan je gebruik maken van supersnel internet via glasvezel. Eventueel aangevuld met digitale televisie en bellen dankzij het Telfort Alles-in-1 glasvezelpakket.

Telfort is net zoals XS4ALL, eigenaar van KPN, die recentelijk ook de glasvezel aanbieders XMS, KickXL, Concepts en Lijbrandt heeft overgenomen. KPN heeft al aangekondigd dat deze providers binnenkort allemaal verder gaan onder de naam Telfort glasvezel. Zit je bij een van deze glasvezel aanbieders? Lees hier dan alvast alle Telfort glasvezel ervaringen om te bekijken of je straks ook nog goed zit. Van plan om over te stappen? Doe onze glasvezel check door het invullen van je postcode en zie in een oog opslag de beste deals op jouw adres.

Telfort glasvezel ervaringen

Je leest hier alle Telfort glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel via Telfort internet. Een goed startpunt dus voor het kiezen van de juiste glasvezel aanbieder. Heb jij zelf al Telfort glasvezel ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen en help andere met het maken van de juiste keuze!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 44 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.7
Installatie 
 
5.2  (34)
Helpdesk 
 
3.4  (43)
Internet 
 
4.8  (37)
Bellen 
 
5.2  (30)
Digitale televisie 
 
4.8  (33)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Bagger. Trage bagger. Ik heb nog nooit een fatsoenlijke snelheid gehaald met namr met de Wifi niet. Als advies krijg je te horen dat je het kanaal moet vastzetten; als je uitlegt dat dat niet kan omdat er een aantal apparaten in huis zijn die niet werken op dat vaste kanaal kun je doodvallen. Of voor 100 euro een versterker aanschaffen. Kansloze krotenkokers. Ik stap mooi over!!! Begin er niet aan!!!!
Gemiddelde score 
 
3.5
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Jeroen Juli 16, 2019

Troep

Bagger. Trage bagger. Ik heb nog nooit een fatsoenlijke snelheid gehaald met namr met de Wifi niet. Als advies krijg je te horen dat je het kanaal moet vastzetten; als je uitlegt dat dat niet kan omdat er een aantal apparaten in huis zijn die niet werken op dat vaste kanaal kun je doodvallen. Of voor 100 euro een versterker aanschaffen. Kansloze krotenkokers. Ik stap mooi over!!! Begin er niet aan!!!!

Was deze review nuttig? 
Na een paar dagen werkt het niet meer en nu maar gaan afwachten of het misschien binnen een week is geregeld. Geen internet, geen telefoon, geen t.v., geen radio.
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Wim Mei 06, 2019

Niet aan beginnen

Na een paar dagen werkt het niet meer en nu maar gaan afwachten of het misschien binnen een week is geregeld. Geen internet, geen telefoon, geen t.v., geen radio.

Was deze review nuttig? 
Als je gestrest wil worden moet je overstappen naar Telfort, afgelopen jaar hebben ze een ontvanger teveel in rekening gebracht. Kreeg volkomen gelijk maar volgens procedure krijg ik alleen de laatste 3 maanden terug, ja meneer schrijf maar een klachtenbrief. En oh ja ipv het stopzetten van de extra ontvanger heb ik per ongeluk er een order van gemaakt, dus u krijgt er nog een thuisgestuurd. Deze moet u wel terugsturen anders brengen wij deze in rekening. Ik merk dat u boos wordt meneer maar nee u kunt geen teamchef te spreken krijgen. Ik kan nog wel 4 a4 tjes volschrijven maar ik ga een andere provider zoeken
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Sjaak Maart 15, 2019

Niet doen

Als je gestrest wil worden moet je overstappen naar Telfort, afgelopen jaar hebben ze een ontvanger teveel in rekening gebracht. Kreeg volkomen gelijk maar volgens procedure krijg ik alleen de laatste 3 maanden terug, ja meneer schrijf maar een klachtenbrief. En oh ja ipv het stopzetten van de extra ontvanger heb ik per ongeluk er een order van gemaakt, dus u krijgt er nog een thuisgestuurd. Deze moet u wel terugsturen anders brengen wij deze in rekening. Ik merk dat u boos wordt meneer maar nee u kunt geen teamchef te spreken krijgen. Ik kan nog wel 4 a4 tjes volschrijven maar ik ga een andere provider zoeken

Was deze review nuttig? 
Sinds kort heb ik glasvezel van Telfort
Ben hierover zeer te spreken. De kwaliteit van internet en tv is super.

De service is ook zeer kordaat. Als je het tenminste op de 2019 manier oplost. Via chat en deze is supersnel en nogmaals zeer kordaat. En ik kan het weten. Er was al 2 keer een probleem. Overigens buiten de schuld van telfort om. Kink in de glasvezel en verkeerde kastje opgehangen. Maar het was via de telfort chat beide keren binnen een paar uur OPGELOST naar volle tevredenheid. Ik was echt wars om over te stappen na alle negatieve recentie's hier. Daarom wilde ik ook eens laten weten hoe het echt gaat. Ik kan niet spreken over telefoon of via email.

Maar die chat is een super oplossing ??
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Wally Februari 09, 2019

Zeer te spreken over telfort

Sinds kort heb ik glasvezel van Telfort
Ben hierover zeer te spreken. De kwaliteit van internet en tv is super.

De service is ook zeer kordaat. Als je het tenminste op de 2019 manier oplost. Via chat en deze is supersnel en nogmaals zeer kordaat. En ik kan het weten. Er was al 2 keer een probleem. Overigens buiten de schuld van telfort om. Kink in de glasvezel en verkeerde kastje opgehangen. Maar het was via de telfort chat beide keren binnen een paar uur OPGELOST naar volle tevredenheid. Ik was echt wars om over te stappen na alle negatieve recentie's hier. Daarom wilde ik ook eens laten weten hoe het echt gaat. Ik kan niet spreken over telefoon of via email.

Maar die chat is een super oplossing ??

Was deze review nuttig? 
Vorig jaar 21 november het alles in 1 pakket voor glasvezel gekregen. Aansluiting laten doen door de monteur van Guidion. Die kon pas de 28 november komen. Nog geen week later 6 december problemen, gebeld, gebeld geen internet tv en telefoon. Er moest een knopje om worden gezet bij het netwerkbeheer?? Kon Telfort zelf niet, kreeg ook geen nummer moest gewoon maar afwachten. Na 2 weken wachten deed alles het. wauw!!! 6 december liggen we er weer uit!! monteur van Guidion kon op zijn vroegs 11 december komen. Top service. Kon het niet maken hahahaha. Moest iemand van reggefiber komen. de volgende dag al kon iemand komen van reggefibber. Heeft wat gerommeld, kon de oorzaak niet vinden. 13 december 1 dag internet ,tv, en telefonie gehad, Die dag wel gebeld door Telfort, niet of de problemen waren opgelost, waarom ik het abonnement op wilde zeggen. DUH.
14 december en weer liggen we eruit weer niets, na 6 uur bellen mobiel 60 euro ( klantenservice kost 0,90 cent plus je gebruikelijke kosten per minuut)Blijkt volgens Telfort dat het glasvezelkastje kapot is. Moet zelf een afspraak maken, want doorverbinden willen ze niet, behalve als Radar er is. Monteur kan niet eerder komen dan 19 december. Nu afwachten of de monteur het kan maken schijnt heeeeel lastig te zijn. Het moet eerst gemaakt worden voor dat ik een tegoed van hun kan regelen. Mijn voorstel is ik wil per direct oprotten bij jullie, maar dat mag je ook niet zeggen dan hangen ze de hoorn erop. Gek he dat je een keer uit de slof schiet. Telfort heeft leuke voorwaardes met 1 maand opzegtermijn.
Mijn recht waar ik voor moet betalen zijn jullie diensten, niet voor de niet geleverde diensten. Ik heb recht op dag en nacht internet, tv en telefonie, want dat heb ik bij jullie afgesloten. En als je niet betaald sturen ze een incassobureau op je af. Dus mensen nooit, maar dan ook nooit overstappen naar dit k.....bedrijf. De score klopt ook niet helemaal het moet nog minder dan 0 zijn.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door wilma December 18, 2018

nooit overstappen naar Telfort!!!!!

Vorig jaar 21 november het alles in 1 pakket voor glasvezel gekregen. Aansluiting laten doen door de monteur van Guidion. Die kon pas de 28 november komen. Nog geen week later 6 december problemen, gebeld, gebeld geen internet tv en telefoon. Er moest een knopje om worden gezet bij het netwerkbeheer?? Kon Telfort zelf niet, kreeg ook geen nummer moest gewoon maar afwachten. Na 2 weken wachten deed alles het. wauw!!! 6 december liggen we er weer uit!! monteur van Guidion kon op zijn vroegs 11 december komen. Top service. Kon het niet maken hahahaha. Moest iemand van reggefiber komen. de volgende dag al kon iemand komen van reggefibber. Heeft wat gerommeld, kon de oorzaak niet vinden. 13 december 1 dag internet ,tv, en telefonie gehad, Die dag wel gebeld door Telfort, niet of de problemen waren opgelost, waarom ik het abonnement op wilde zeggen. DUH.
14 december en weer liggen we eruit weer niets, na 6 uur bellen mobiel 60 euro ( klantenservice kost 0,90 cent plus je gebruikelijke kosten per minuut)Blijkt volgens Telfort dat het glasvezelkastje kapot is. Moet zelf een afspraak maken, want doorverbinden willen ze niet, behalve als Radar er is. Monteur kan niet eerder komen dan 19 december. Nu afwachten of de monteur het kan maken schijnt heeeeel lastig te zijn. Het moet eerst gemaakt worden voor dat ik een tegoed van hun kan regelen. Mijn voorstel is ik wil per direct oprotten bij jullie, maar dat mag je ook niet zeggen dan hangen ze de hoorn erop. Gek he dat je een keer uit de slof schiet. Telfort heeft leuke voorwaardes met 1 maand opzegtermijn.
Mijn recht waar ik voor moet betalen zijn jullie diensten, niet voor de niet geleverde diensten. Ik heb recht op dag en nacht internet, tv en telefonie, want dat heb ik bij jullie afgesloten. En als je niet betaald sturen ze een incassobureau op je af. Dus mensen nooit, maar dan ook nooit overstappen naar dit k.....bedrijf. De score klopt ook niet helemaal het moet nog minder dan 0 zijn.

Was deze review nuttig? 
Wat een gebed zonder eind! 1,5 maand wachten op internet en nog steeds hebben we niets. Elke keer weer toezeggingen van Telfort medewerkers, maar leveren ho maar. Het is vechten tegen de windmolens en niemand voelt zich verantwoordelijk. Ik ben blij dat storingen van gas, water en licht een stuk beter opgepakt worden door de nutsvoorzieners. Internet is kennelijk nog een luxe...
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Nilis December 01, 2018

Drama

Wat een gebed zonder eind! 1,5 maand wachten op internet en nog steeds hebben we niets. Elke keer weer toezeggingen van Telfort medewerkers, maar leveren ho maar. Het is vechten tegen de windmolens en niemand voelt zich verantwoordelijk. Ik ben blij dat storingen van gas, water en licht een stuk beter opgepakt worden door de nutsvoorzieners. Internet is kennelijk nog een luxe...

Was deze review nuttig? 
Begin september bij Telfort een aanvraag gedaan voor een "alles in een abonnement met behoud van mijn vaste telefoonnummer. "Dat moest ingaan op 29 oktober 2018. Er was ook afgesproken dat de installatie zou worden verzorgd door Telforrt. Om 13.15 u. zou de installateur hier zijn. Om 14.00 Telfort gebeld, ca 20 minuten in de wacht en eindelijk iemand aan de lijn die mij opdroeg om de fa. Guidion op te bellen, want dat deden zij niet, ik moest zelf die afspraak met ze maken. Dus dat klopte ook al niet. Maar, sul als ik ben, heb ik diverse malen geprobeerd om die installateur aan de lijn te krijgen, tijdens de wachttijden van meer dan 20 minuten werd ik kwader en kwader. Want alles internet,TV, en vaste telefoon waren 'smorgens al afgesloten.Dus alles moest met de mobiel. Na 4 x ruim 20 minuten wachten heb ik het opgegeven. Ik had nog een Digitennekastje van KPN, die heb ik toen maar aangesloten om nog radio en TV te krijgen.
De volgende dag de Telfort doos maar eens open gemaakt, dezelfde modems als bij KPN, dus zelf de boel maar aangesloten. En dat lukte. Meteen mijn directe omgeving maar even gebeld dat ik weer telefonisch bereikbaar was.
Maar toe kwam de zoveelste miskleun. Ik bleek een ander telefoonnummer te hebben.. Dus Telfort om 20.30 uur weer gebeld; al wachtende zitten puzzelen en om even voor 21.00 uur heb ik opgehangen omdat ze sowieso om 21.00 uur sluiten.
Dag 3 weer geprobeerd om Telfort aan de lijn te krijgen. Niet dus. Tot ik ergens een ander nummer zag en dat maar es gaan bellen. Direct werd er opgenomen, dus mijn verhaal van mijn vaste telefoonnummer verteld, maar dat had ik zelf niet goed gedaan volgens Telfort; dat had ik moeten aanvinken. Ik weet dat ik dat heb gedaan. Sterker nog in mijn contract staat dat zwart op wit bevestigd.
Ik heb dat in een chatbericht naar ze aangehaald en daarna kreeg ik de mededeling dat ik het nummer verkeerd aan ze heb doorgegeven. Mijn eis is nu dat ze die gegevens met het verkeerd opgegeven telefoonnummer aan mij moeten opsturen.
Kortom: de afspraak van de installatie is volledig in het honderd gelopen en dat moest ik zelf maar oplossen...... Alles was al afgesloten van mijn oude provider, die volgens zijn zeggen alles open had tot/met 1 november.... Volgens hun gegevens is de installateur wel bij mij geweest op 29/10, niet dus..... Mijn oude telefoonnummer is niet meer beschikbaar, dus ongevraagd heb ik een nieuw nummer gekregen en daar ben ik via mijn familie achter moeten komen, want ik wist totaal niet van een nieuw nummer, laat staan uit welke cijfers dat bestond...... Ik had het meeverhuizen van mijn telefoonummer niet bij mijn opdracht vermeld, maar het staat wel in het contract dat ik mijn telefoonnummer meeneem.
Ik heb een wijze raad voor iedereen die van Provider wil veranderen: A) breng je mobiele abonnement nooit onder bij dezelfde provider, als er iets mis gaat dan ben je helemaal niet bereikbaar. B) licht zelf je oude provider in dat je bij het weggaat en laat de boel altijd 2 of 3 dagen later afsluiten dan de ingangsdatum van je nieuwe abonnement.
Ik vond het zinnetje van Telfort in de orderbevestiging wel heel ironisch: >> "We regelen uw overstap
U wilt graag gebruikmaken van onze overstapservice. We maken het u gemakkelijk. U hoeft niets meer te doen. Uw huidige aanbieder kan proberen contact met u op te nemen om de overstap te controleren. Dit is niet nodig. Wij nemen namelijk zelf contact op met uw huidige aanbieder en regelen dat alles vlekkeloos verloopt."
Gemiddelde score 
 
3.4
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door I.P.I. November 04, 2018

Alles wat fout kon, is fout gegaan

Begin september bij Telfort een aanvraag gedaan voor een "alles in een abonnement met behoud van mijn vaste telefoonnummer. "Dat moest ingaan op 29 oktober 2018. Er was ook afgesproken dat de installatie zou worden verzorgd door Telforrt. Om 13.15 u. zou de installateur hier zijn. Om 14.00 Telfort gebeld, ca 20 minuten in de wacht en eindelijk iemand aan de lijn die mij opdroeg om de fa. Guidion op te bellen, want dat deden zij niet, ik moest zelf die afspraak met ze maken. Dus dat klopte ook al niet. Maar, sul als ik ben, heb ik diverse malen geprobeerd om die installateur aan de lijn te krijgen, tijdens de wachttijden van meer dan 20 minuten werd ik kwader en kwader. Want alles internet,TV, en vaste telefoon waren 'smorgens al afgesloten.Dus alles moest met de mobiel. Na 4 x ruim 20 minuten wachten heb ik het opgegeven. Ik had nog een Digitennekastje van KPN, die heb ik toen maar aangesloten om nog radio en TV te krijgen.
De volgende dag de Telfort doos maar eens open gemaakt, dezelfde modems als bij KPN, dus zelf de boel maar aangesloten. En dat lukte. Meteen mijn directe omgeving maar even gebeld dat ik weer telefonisch bereikbaar was.
Maar toe kwam de zoveelste miskleun. Ik bleek een ander telefoonnummer te hebben.. Dus Telfort om 20.30 uur weer gebeld; al wachtende zitten puzzelen en om even voor 21.00 uur heb ik opgehangen omdat ze sowieso om 21.00 uur sluiten.
Dag 3 weer geprobeerd om Telfort aan de lijn te krijgen. Niet dus. Tot ik ergens een ander nummer zag en dat maar es gaan bellen. Direct werd er opgenomen, dus mijn verhaal van mijn vaste telefoonnummer verteld, maar dat had ik zelf niet goed gedaan volgens Telfort; dat had ik moeten aanvinken. Ik weet dat ik dat heb gedaan. Sterker nog in mijn contract staat dat zwart op wit bevestigd.
Ik heb dat in een chatbericht naar ze aangehaald en daarna kreeg ik de mededeling dat ik het nummer verkeerd aan ze heb doorgegeven. Mijn eis is nu dat ze die gegevens met het verkeerd opgegeven telefoonnummer aan mij moeten opsturen.
Kortom: de afspraak van de installatie is volledig in het honderd gelopen en dat moest ik zelf maar oplossen...... Alles was al afgesloten van mijn oude provider, die volgens zijn zeggen alles open had tot/met 1 november.... Volgens hun gegevens is de installateur wel bij mij geweest op 29/10, niet dus..... Mijn oude telefoonnummer is niet meer beschikbaar, dus ongevraagd heb ik een nieuw nummer gekregen en daar ben ik via mijn familie achter moeten komen, want ik wist totaal niet van een nieuw nummer, laat staan uit welke cijfers dat bestond...... Ik had het meeverhuizen van mijn telefoonummer niet bij mijn opdracht vermeld, maar het staat wel in het contract dat ik mijn telefoonnummer meeneem.
Ik heb een wijze raad voor iedereen die van Provider wil veranderen: A) breng je mobiele abonnement nooit onder bij dezelfde provider, als er iets mis gaat dan ben je helemaal niet bereikbaar. B) licht zelf je oude provider in dat je bij het weggaat en laat de boel altijd 2 of 3 dagen later afsluiten dan de ingangsdatum van je nieuwe abonnement.
Ik vond het zinnetje van Telfort in de orderbevestiging wel heel ironisch: >> "We regelen uw overstap
U wilt graag gebruikmaken van onze overstapservice. We maken het u gemakkelijk. U hoeft niets meer te doen. Uw huidige aanbieder kan proberen contact met u op te nemen om de overstap te controleren. Dit is niet nodig. Wij nemen namelijk zelf contact op met uw huidige aanbieder en regelen dat alles vlekkeloos verloopt."

Was deze review nuttig? 
sinds 27 mei hebben wij glasvezel internet van telfort in onze nieuwbouw woning.
alles laten aansluiten door de monteur en alles werkt zeer goed tot nu toe ( 8 juni )

al vind ik de eenmalige aansluitkosten echt niet meer van deze tijd, dit was een beetje jammer
maar veder werkt alles na behoren
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door marcel beekmans Juni 08, 2018

goed

sinds 27 mei hebben wij glasvezel internet van telfort in onze nieuwbouw woning.
alles laten aansluiten door de monteur en alles werkt zeer goed tot nu toe ( 8 juni )

al vind ik de eenmalige aansluitkosten echt niet meer van deze tijd, dit was een beetje jammer
maar veder werkt alles na behoren

Was deze review nuttig? 
Momenteel komt mijn download snelheid niet boven de 5 Mbps. Zelfs niet met een kort LAN kabeltje. Ik verwacht meer van een van een glasvezelaansluiting midden in een stad

Ik betaal voor hoge snelheidstrein maar mag plaatsnemen op een houten bankje in de trekschuit.


Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Derk Maart 27, 2018

Traag internet via de glasvezell

Momenteel komt mijn download snelheid niet boven de 5 Mbps. Zelfs niet met een kort LAN kabeltje. Ik verwacht meer van een van een glasvezelaansluiting midden in een stad

Ik betaal voor hoge snelheidstrein maar mag plaatsnemen op een houten bankje in de trekschuit.


Was deze review nuttig? 
Telfort heeft een paar jaar geleden XMSNET glasvezel overgenomen. Tot heden geen enkel keer de service gebeld. Woensdag maar besloten om mijn lijn om te zetten naar 200Mbps. Afspraken gemaakt met medewerker: Binnen 2 dagen zou ik mijn contract krijgen en de 23ste was vast gezet dat de monteur zou komen. Vandaag maar bellen waar me contract bleef, krijg nu in een keer te horen dat ik tot 17:00 moet wachten en dat op de 23ste de beloofde 200Mbps niet geleverd wordt maar 5 dagen later. Krijg ik in een keer een mail dat de beloofde 2 dagen niet haalbaar wordt en dat er nog 5 dagen bij komen (voor een simple contract en begin datum???). Weer bellen, oorzaak was we kunnen helaas het niet in orde maken en kost meer tijd. Ik vroeg netjes OK maar als dit niet volgende week in orde is (dus duidelijkheid over de gemaakte afspraken) kan ik dan gewoon me bestaande abbo houden en de nieuwe laten zitten. Zegt de medewerker dood leuk nee, u heeft tijdens het gesprek akkord gegeven. Ik zei gelijk ja heel leuk maar de afspraak van binnen 2 dagen de contract af te leveren wordt niet nagekomen, de afspraak dat ik dan op de 23ste 200Mbps wordt niet nagekomen en nu is zelfs de monteur op de 23ste is niet zeker nu (ja ik werk dus moet natuurlijk tijdig mijn werkgever informeren over een vrijname). Dus alle afspraken van Telfort hoeven ze niet na te komen maar als consument moet je dat wel doen. Zit dus tot volgende jaar vast, maar ga zeker KPN benaderen volgende jaar voor een overstap als het vaker alleen onkunde is tijdens afspraken, dit zou dan zekers een overstap naar een andere bekwaam provider. Als bonus wordt in een gesprek gevraagd op het einde of ik van mijn mobiele provider naar Telfort wil overstappen, uhhhhh wat denk je zelf met deze eerste ervaring.
Gemiddelde score 
 
2.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Brian Februari 09, 2018

Drama provider

Telfort heeft een paar jaar geleden XMSNET glasvezel overgenomen. Tot heden geen enkel keer de service gebeld. Woensdag maar besloten om mijn lijn om te zetten naar 200Mbps. Afspraken gemaakt met medewerker: Binnen 2 dagen zou ik mijn contract krijgen en de 23ste was vast gezet dat de monteur zou komen. Vandaag maar bellen waar me contract bleef, krijg nu in een keer te horen dat ik tot 17:00 moet wachten en dat op de 23ste de beloofde 200Mbps niet geleverd wordt maar 5 dagen later. Krijg ik in een keer een mail dat de beloofde 2 dagen niet haalbaar wordt en dat er nog 5 dagen bij komen (voor een simple contract en begin datum???). Weer bellen, oorzaak was we kunnen helaas het niet in orde maken en kost meer tijd. Ik vroeg netjes OK maar als dit niet volgende week in orde is (dus duidelijkheid over de gemaakte afspraken) kan ik dan gewoon me bestaande abbo houden en de nieuwe laten zitten. Zegt de medewerker dood leuk nee, u heeft tijdens het gesprek akkord gegeven. Ik zei gelijk ja heel leuk maar de afspraak van binnen 2 dagen de contract af te leveren wordt niet nagekomen, de afspraak dat ik dan op de 23ste 200Mbps wordt niet nagekomen en nu is zelfs de monteur op de 23ste is niet zeker nu (ja ik werk dus moet natuurlijk tijdig mijn werkgever informeren over een vrijname). Dus alle afspraken van Telfort hoeven ze niet na te komen maar als consument moet je dat wel doen. Zit dus tot volgende jaar vast, maar ga zeker KPN benaderen volgende jaar voor een overstap als het vaker alleen onkunde is tijdens afspraken, dit zou dan zekers een overstap naar een andere bekwaam provider. Als bonus wordt in een gesprek gevraagd op het einde of ik van mijn mobiele provider naar Telfort wil overstappen, uhhhhh wat denk je zelf met deze eerste ervaring.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider