Details van de review

Telfort glasvezel
Glasvezel providers
Test
Geschreven door Super User Augustus 07, 2014

Test

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door J.A. Groot
Augustus 13, 2014
Dinsdag 29 juli ca 16.00 uur geen signaal meer op glasvezelmodem. Storing gemeld. Zpou in 1 tot 2 dagen verholpen zijn. Wo 30 weer gebeld. Gevraagd wat men ging doen."U wordt gebeld" was t antwoord. Ik heb tweemobiele nrs doorgegeven. Daar was op dinsdag niet naar gevraagd. Do en Vrij andermaal gebeld zonder enige reusltaat en geen goede info. Bleek dat een zzp'r de modem bij mij moest controleren. Die kwam na direct contact met "Gideon" op vrijdag en constateerde dat we geen signaal hadden. Ze hadden osn gebeld op het vaste nr!!! Mobiele nrs waren niet bekend. Was dus door Telfort niet doorgegeven. Hij kon er verder niets aan doen. Via via contact gemaakt met Reggefiber. Die zouden weer een techn activeren. Ook die hebben ons via de vaste telefoon willen bellen. Reggefiber dus ook geen mobiele nrs doorgekregen. Op vrijdag 8 aug komt Volker Stevin Telecom en constateert dat verbinding tussen huis en wijkcentrale OK is. Geeft dat door aan zijn opdrachtgever (Reggefiber) Ik bel maandag met Reggefiber die zegt dat ze niets meer kunnen doen want dat Telfort opdracht moet geven aan KPN ITNS om een break-outkabel in de wijkcentrale te maken. Dinsdag 12 aug. opnieuw bellen met Telfort. Krijg weer iemand aan de tel die warrige verhalen houdt. Ik corrigeer hem en zeg dat ze de KPN aan het werk moeten zetten volgens info van Reggefiber en Volker Stevin Telecom. Ze zullen me terugbellen. Dat gebeurt niet. Ik protesteer dinsdag avond tegen deze handelwijze bij een mw die zich voordoet als de . Merk dat er veel halve en hele onwaarheden worden gezegd. Maar deze helpdesk mw, Wieger beloofd dat hij woensdag 13 aug om 9 uur zijn teammanager zal vragen mij te bellen. Hij belt zelf en vertelt dat ie "begrepen" van zijn team manager dat er contact is opgenomen met kpn itns. Ik vraag hen de dag en tijd waarop dat is gebeurt. Dat weet hij niet. Ik vraag of er een klachtendienst is en of ik daarvan het telnr kan krijgen. Hij zegt dat hij mij door gaat verbinden. De tel wordt verbroken. Ik bel opnieuw in en krijg weer een andere mw die mij vertelt dat ze helemaal niet kunnen doorverbinden met hun klachten dienst. Ik zou teruggebeld worden door de klachtendienst, en heb Wieger verkeerd begrepen wordt mij gezegd. Vandaag zal ik voor halfzes teruggebeld worden. Ik hoop dat dan wordt vertelt dat het spul weer functioneert na zestien dagen geen "diensten" van Telfort-glasvezel.
1 resultaten - getoond 1 - 1