Details van de review

Telfort glasvezel
Glasvezel providers
Lochem.
Analoge TV nu helemaal weg, alleen nog RUIS. Telfort heeft KICK-XL overgenomen waar ik specifiek voor koos omdat daar Analoge TV in het pakket zat. Mijn kinderen hebbe analoge tv op hun kamer en kunnen met hun videorecorder programma's opnemen.
Telfort heeft het afgelopen jaar het analoge signaal steeds verder in kwaliteit (signaalsterkte) teruggedraaid, er kwam steeds meer ruis, nu is het helemaal weg. Een typische KPN tactiek, dit is bij alle providers die door KPN zijn overgenomen gebeurt.
Ik wil analoge tv terug met goed kwaliteit, daar betaal ik nog steeds voor!
of als alternatief:
-2 gratis digitale tv-boxen met opname mogelijkheid zodat mijn kinderen weer tv op hun kamer kunnen kijken en programma's kunnen opnemen.
-of, korting op mijn abonnement.
Henk, Lochem
Geschreven door Henk Gerrits November 30, 2014

Analoge TV nu helemaal weg in Lochem, daar betaal ik nog wel voor!

Lochem.
Analoge TV nu helemaal weg, alleen nog RUIS. Telfort heeft KICK-XL overgenomen waar ik specifiek voor koos omdat daar Analoge TV in het pakket zat. Mijn kinderen hebbe analoge tv op hun kamer en kunnen met hun videorecorder programma's opnemen.
Telfort heeft het afgelopen jaar het analoge signaal steeds verder in kwaliteit (signaalsterkte) teruggedraaid, er kwam steeds meer ruis, nu is het helemaal weg. Een typische KPN tactiek, dit is bij alle providers die door KPN zijn overgenomen gebeurt.
Ik wil analoge tv terug met goed kwaliteit, daar betaal ik nog steeds voor!
of als alternatief:
-2 gratis digitale tv-boxen met opname mogelijkheid zodat mijn kinderen weer tv op hun kamer kunnen kijken en programma's kunnen opnemen.
-of, korting op mijn abonnement.
Henk, Lochem

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Rene
April 18, 2015
Hoe is het afgelopen?
Ik heb namelijk sinds vandaag ook geen analoge radio en tv meer. Een monteur komt maandag langs. Ik heb nooit gehoord dat Telfort zou stoppen met analoog. Ook ik was eerst bij KickXL.
1 resultaten - getoond 1 - 1