Details van de review
Dit was geen goede keuze,
vanaf de eerste dag alleen maar storing met het hele pakket,
de ene keer doet het internet het niet,
de andere keer de telefoon niet, de andere keer blijft de TV vastlopen,
of je hebt helemaal niks,
Toen ik hem aangeschaft had zat ik zelfs bijna een maand zonder TV, Internet en Telefonie, omdat ze dachten dat ik een gewoon pakket wilde hebben, terwijl ik duidelijk had aangegeven dat ik Glasvezelpakket wilde hebben.
Zelfs als je de helpdesk belt zeggen ze dat ze het samen met je nakijken,
ze zeggen dan dat alles volgens hun systeem zou moeten werken,
alleen heb ik dan niks en branden er ook geen lampen op de modem.
Nu hebben ze bij mij al 3x de modem vervangen,
als ze dit hebben gedaan gaat het 2 weken goed, en dan beginnen de problemen weer.
Ik heb ze al gezegd stuur maar alles nieuw misschien is het dan opgelost maar dit doen ze niet, ze zeggen dan wel laten wel een monteur komen of ze sturen een nieuw tv kastje.
Daar schiet je dus niks mee op.
Het grootste gedeelte waren de problemen bij ons net voor het weekend,
als je ze dan belt zeggen ze ook nog ja we kunnen in het weekend niks doen, dus zit je weer eens een weekend zonder TV/Internet en Telefoon.
Ik heb nu contact met ze gehad en gezegd dat ik minimaal de helft van de kosten terug wil hebben,
aangezien ik ongeveer 3/4 van het jaar wel iets van de 3 dingen niet had,
Ik kreeg een telefoontje van ze dat ze dit niet konden doen, ze konden wel een klein gedeelte vergoeden.
Ik heb dit maar aangenomen,
Ik heb nu wel besloten weer over te stappen naar een andere aanbieder die tenminste wel normaal alles leverd,
Ik had jaren lang KPN Glasvezel en daar was ik altijd tevreden over,
Ik wilde alleen iets goedkoper gaan zitten maar denk dat ik wel terug ga naar KPN.
Dus mensen pak echt niks van Telfort want het werkt 3/4 van het jaar toch niet.
Gemiddelde score | 1.2 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Slechtste aanbieder ooit nooit aan beginnen dus
Ik heb vorig jaar januari telfort glasvezel alles in 1 aangeschaft,
Dit was geen goede keuze,
vanaf de eerste dag alleen maar storing met het hele pakket,
de ene keer doet het internet het niet,
de andere keer de telefoon niet, de andere keer blijft de TV vastlopen,
of je hebt helemaal niks,
Toen ik hem aangeschaft had zat ik zelfs bijna een maand zonder TV, Internet en Telefonie, omdat ze dachten dat ik een gewoon pakket wilde hebben, terwijl ik duidelijk had aangegeven dat ik Glasvezelpakket wilde hebben.
Zelfs als je de helpdesk belt zeggen ze dat ze het samen met je nakijken,
ze zeggen dan dat alles volgens hun systeem zou moeten werken,
alleen heb ik dan niks en branden er ook geen lampen op de modem.
Nu hebben ze bij mij al 3x de modem vervangen,
als ze dit hebben gedaan gaat het 2 weken goed, en dan beginnen de problemen weer.
Ik heb ze al gezegd stuur maar alles nieuw misschien is het dan opgelost maar dit doen ze niet, ze zeggen dan wel laten wel een monteur komen of ze sturen een nieuw tv kastje.
Daar schiet je dus niks mee op.
Het grootste gedeelte waren de problemen bij ons net voor het weekend,
als je ze dan belt zeggen ze ook nog ja we kunnen in het weekend niks doen, dus zit je weer eens een weekend zonder TV/Internet en Telefoon.
Ik heb nu contact met ze gehad en gezegd dat ik minimaal de helft van de kosten terug wil hebben,
aangezien ik ongeveer 3/4 van het jaar wel iets van de 3 dingen niet had,
Ik kreeg een telefoontje van ze dat ze dit niet konden doen, ze konden wel een klein gedeelte vergoeden.
Ik heb dit maar aangenomen,
Ik heb nu wel besloten weer over te stappen naar een andere aanbieder die tenminste wel normaal alles leverd,
Ik had jaren lang KPN Glasvezel en daar was ik altijd tevreden over,
Ik wilde alleen iets goedkoper gaan zitten maar denk dat ik wel terug ga naar KPN.
Dus mensen pak echt niks van Telfort want het werkt 3/4 van het jaar toch niet.