Details van de review
Ik was 8 jaar afnemer van gewoon internet bij 1 woning. Ik kocht een nieuwbouw waar glasvezel was, deed een aanvraag bij reggifiber per 12 januari 2016. Het is vandaag 24 februari en ben woedend. Zeker 15 gesprekken verder ben ik niets verder en iedereen speelt de vermoorde onschuld, zowel reggifiber als Telfort. Jongens, als ik iets wil kopen doe ik dat graag bij een leverancier die zijn diensten graag levert. Jullie gaan voor de komende 10 jaar inkomsten missen en het andere abonnement ga ik ook opzeggen, dat huis is nu verhuurd maar de huurder mag ook naar Ziggo.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
Albert
Februari 24, 2016
Nooit meer.
Ik was 8 jaar afnemer van gewoon internet bij 1 woning. Ik kocht een nieuwbouw waar glasvezel was, deed een aanvraag bij reggifiber per 12 januari 2016. Het is vandaag 24 februari en ben woedend. Zeker 15 gesprekken verder ben ik niets verder en iedereen speelt de vermoorde onschuld, zowel reggifiber als Telfort. Jongens, als ik iets wil kopen doe ik dat graag bij een leverancier die zijn diensten graag levert. Jullie gaan voor de komende 10 jaar inkomsten missen en het andere abonnement ga ik ook opzeggen, dat huis is nu verhuurd maar de huurder mag ook naar Ziggo.
Was deze review nuttig?
Commentaar
1 resultaten - getoond 1 - 1
Sortering
Pff,ben al een maand aan het wachten tot ze mijn mail in orde hebben ben 4 weken geleden overgestapt naar glasvezel na ontelbare telefoontjes nog steeds geen mail je wordt telkens met een kluitje het riet ingestuurd ik heb er op deze manier geen zin meer in ben al 20 jaar klant bij telfort maar het einde is inzicht en daar geven ze ook niets om het interesseert ze helemaal niets!
1 resultaten - getoond 1 - 1