Details van de review
Op adres 1 is in december 2014 glasvezel geïnstalleerd.
Dit is dermate slecht gebeurd dat in in januari 2016, dus ruim 1 jaar na installatie, er een stroomstoring plaatsvond.
Na lang zoeken werd de oorzaak gevonden in een contactdoos die door Guidion voor Telfort is aangelegd.
Ondertussen was ik wel ruim Euro-900.- kwijt voor een nieuwe zekeringkast terwijl dit achteraf niet nodig was geweest.
Telfort/Guidion wezen elke verantwoordelijkheid af, ook voor het feit dat door hun prutswerk een brandgevaarlijke situatie was ontstaan.
Reden: ik had geen derde persoon mogen inschakelen ondanks mijn verweer dat de storing ruim 1 jaar na installatie plaatsvond en het in eerste instantie niet duidelijk was waardoor deze veroorzaakt werd.
Ik heb een zaak gestart via de e-Kantonrechter, hiervoor moet Guidion/Telfort een verweer indienen. Op geen enkele wijze is dit duo te bewegen om dit te doen dus geen zaak.
Schandalig.
Op adres 2 kreeg ik het aanbod om voordelig mijn mobiele telefoon toe te voegen aan mijn all-in-one glasvezelpakket.
Na invullen formulier waarbij ik ook een nieuw toestel heb gekocht kwam de vraag wanneer ik e.e.a. wilde ontvangen.
Tot mijn verbazing bleek dit ook op zondag (5 juni) te kunnen. De hele zondag gewacht maat natuurlijk niets.
Ik sta er telkens weer versteld van dat zulke ICT-bedrijven zulke slechte websites kunnen bouwen.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Telfort-Glasvezel-Problemen
Ik heb 2 Telfort-Glasvezel abonnementen op 2 adressen.
Op adres 1 is in december 2014 glasvezel geïnstalleerd.
Dit is dermate slecht gebeurd dat in in januari 2016, dus ruim 1 jaar na installatie, er een stroomstoring plaatsvond.
Na lang zoeken werd de oorzaak gevonden in een contactdoos die door Guidion voor Telfort is aangelegd.
Ondertussen was ik wel ruim Euro-900.- kwijt voor een nieuwe zekeringkast terwijl dit achteraf niet nodig was geweest.
Telfort/Guidion wezen elke verantwoordelijkheid af, ook voor het feit dat door hun prutswerk een brandgevaarlijke situatie was ontstaan.
Reden: ik had geen derde persoon mogen inschakelen ondanks mijn verweer dat de storing ruim 1 jaar na installatie plaatsvond en het in eerste instantie niet duidelijk was waardoor deze veroorzaakt werd.
Ik heb een zaak gestart via de e-Kantonrechter, hiervoor moet Guidion/Telfort een verweer indienen. Op geen enkele wijze is dit duo te bewegen om dit te doen dus geen zaak.
Schandalig.
Op adres 2 kreeg ik het aanbod om voordelig mijn mobiele telefoon toe te voegen aan mijn all-in-one glasvezelpakket.
Na invullen formulier waarbij ik ook een nieuw toestel heb gekocht kwam de vraag wanneer ik e.e.a. wilde ontvangen.
Tot mijn verbazing bleek dit ook op zondag (5 juni) te kunnen. De hele zondag gewacht maat natuurlijk niets.
Ik sta er telkens weer versteld van dat zulke ICT-bedrijven zulke slechte websites kunnen bouwen.