Details van de review
Sinds kort heb ik glasvezel van Telfort
Ben hierover zeer te spreken. De kwaliteit van internet en tv is super.
De service is ook zeer kordaat. Als je het tenminste op de 2019 manier oplost. Via chat en deze is supersnel en nogmaals zeer kordaat. En ik kan het weten. Er was al 2 keer een probleem. Overigens buiten de schuld van telfort om. Kink in de glasvezel en verkeerde kastje opgehangen. Maar het was via de telfort chat beide keren binnen een paar uur OPGELOST naar volle tevredenheid. Ik was echt wars om over te stappen na alle negatieve recentie's hier. Daarom wilde ik ook eens laten weten hoe het echt gaat. Ik kan niet spreken over telefoon of via email.
Maar die chat is een super oplossing ??
De service is ook zeer kordaat. Als je het tenminste op de 2019 manier oplost. Via chat en deze is supersnel en nogmaals zeer kordaat. En ik kan het weten. Er was al 2 keer een probleem. Overigens buiten de schuld van telfort om. Kink in de glasvezel en verkeerde kastje opgehangen. Maar het was via de telfort chat beide keren binnen een paar uur OPGELOST naar volle tevredenheid. Ik was echt wars om over te stappen na alle negatieve recentie's hier. Daarom wilde ik ook eens laten weten hoe het echt gaat. Ik kan niet spreken over telefoon of via email.
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 10.0 |
Geschreven door
Wally
Februari 09, 2019
Zeer te spreken over telfort
Sinds kort heb ik glasvezel van Telfort
Was deze review nuttig?
Commentaar
1 resultaten - getoond 1 - 1
Sortering
U heeft waarschijnlijk geen hulp nodig gehad van de Helpdesk van Telfort.
Een 10 voor de helpdesk. Ik kan het me niet voorstellen.
Een 10 voor de helpdesk. Ik kan het me niet voorstellen.
1 resultaten - getoond 1 - 1