Details van de review
Er was mij aan de telefoon verteld dat ik maximaal 21mbps zou halen. Na een speed test er op los te laten was hij 20mbps zeer stabiel en het valt niet uit! Gewoon perfect.
Dan interactieve tv. Wij hebben de afgelopen jaren al meerdere providers geprobeerd maar het dit werkt echt super en snel, niet alleen het zappen maar ook het zoeken naar zenders of door het menu van programma gemist / gids. HD is ook echt HD mijn t.v is nog nooit zo mooi geweest.
Pesonelijk raad ik telfort echt aan! En vooral in vergelijking met ziggo / tele 2.
Gr Leon
Gemiddelde score | 7.8 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 6.0 | |
Internet | 7.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 9.0 |
Ervaring telfort pakket
Wij hebben sinds februari 2015 Interactieve tv en Internet. Ongeveer 3 weken na het aanvragen kregen wij al het pakket thuis gestuurd. Op de dag dat het pakket werd op geleverd werd, was er ook een gratis monteur in gepland die wel ander half aanwezig is geweest super deskundig en nam ook echt de tijd om de kabels mooi weg te werken en om alles goed uit te leggen.
Er was mij aan de telefoon verteld dat ik maximaal 21mbps zou halen. Na een speed test er op los te laten was hij 20mbps zeer stabiel en het valt niet uit! Gewoon perfect.
Dan interactieve tv. Wij hebben de afgelopen jaren al meerdere providers geprobeerd maar het dit werkt echt super en snel, niet alleen het zappen maar ook het zoeken naar zenders of door het menu van programma gemist / gids. HD is ook echt HD mijn t.v is nog nooit zo mooi geweest.
Pesonelijk raad ik telfort echt aan! En vooral in vergelijking met ziggo / tele 2.
Gr Leon