Details van de review

Telfort
Internet providers
Telfort heeft 13 weken terug een grote landelnlijke storing, vanaf die moment heb ik helemaal geen tv. Even Telfort bellen, ja meneer we gaan het oplossen.
Drie dagen later, hét probleem is niet opgelost, we sturen u alles nieuw
1,2 later, het probleem is nog steeds niet opgelost door Telfort.
10 weken later, komt KPN langs die die vind de oorzaak. Oorzaak zit bij Telfort.
12 weken later, je kan het raden Telfort geeft de gevonden oorzaak niet toe.

Ik ben als klant weg gegaan bij Telfort, omdat ze in gebreken zijn gebleven. Wat gebeurt nu opeens Telfort stuurt een deurwaarder langs omdat de diensten te innen die Telfort niet heeft geleverd de afgelopen 13 weken. We hebben navraag gedaan, en Telfort staat niet in hun recht. Dus onze advocaat heeft telfort gedagvaard en we hebben de zaak gewonnen.

Advies. Doe geen zaken met Telfort, je kan beter na KPN gaan of de overige aanbieders
Gemiddelde score 

1.2
Installatie 

2.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

1.0
Bellen 

1.0
Digitale televisie 

1.0
Geschreven door Anomien April 29, 2015

Alle diensten van Telfort is erg slecht

Telfort heeft 13 weken terug een grote landelnlijke storing, vanaf die moment heb ik helemaal geen tv. Even Telfort bellen, ja meneer we gaan het oplossen.
Drie dagen later, hét probleem is niet opgelost, we sturen u alles nieuw
1,2 later, het probleem is nog steeds niet opgelost door Telfort.
10 weken later, komt KPN langs die die vind de oorzaak. Oorzaak zit bij Telfort.
12 weken later, je kan het raden Telfort geeft de gevonden oorzaak niet toe.

Ik ben als klant weg gegaan bij Telfort, omdat ze in gebreken zijn gebleven. Wat gebeurt nu opeens Telfort stuurt een deurwaarder langs omdat de diensten te innen die Telfort niet heeft geleverd de afgelopen 13 weken. We hebben navraag gedaan, en Telfort staat niet in hun recht. Dus onze advocaat heeft telfort gedagvaard en we hebben de zaak gewonnen.

Advies. Doe geen zaken met Telfort, je kan beter na KPN gaan of de overige aanbieders

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.