Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
In totaal 7 a 8 weken wachten op internet
Ik heb een aantal weken geleden via internet een internet abonnement aangevraagd bij telfort. Op de website staat vermeld dat je binnen 3 weken internet krijgt. Ik had na 2 weken nog niks gehoord en daarom contact opgenomen met telfort. Toen kreeg ik te horen dat er geen bestelling in de computer stond (terwijl ik via de mail een bevestiging had gekregen). Ik moest het telefonisch opnieuw aanvragen en er zou met spoed voor gezorgt worden dat ik internet zou krijgen. Er werd mij toegezegt dat ik binnen 2 weken internet zou hebben, en ik moest de status van mijn bestelling in de gaten houden. Na twee weken stond de status van mijn bestelling nog precies hetzelfde. Ik heb toen weer contact opgenomen met telfort met de vraag hoe dit kon en wanneer ik nou eens internet zou krijgen. toen kreeg ik te horen dat ik pas halverwege januari internet krijg. ik heb toen tegen de medewerker gezegd dat ik mijn bestelling wilde stop zetten omdat het veel te lang duurt en omdat zij hun afspraken niet na komen. Ik kreeg te horen dat dit niet meer mogelijk was. de medewerker kon wel een aantekening maken van mijn klacht maar dit zou niets helpen werd mij verteld. Dus in totaal heb ik straks 7 a 8 weken gewacht op mijn internet (als ze halverwege januari wel mijn internet geregeld hebben). Ik zou iedereen afraden om klant te worden van telfort. ze hebben hele mooie praatjes, maar maken en niets van waar.