Details van de review

TriNed
Glasvezel providers
Na een jaar met ellende met mijn vorige provider Canal Digitaal ben ik meer dan tevreden met TriNed! Een helpdesk (gratis!) die de telefoon gewoon beantwoord, altijd vriendelijke is en je echt helpt. De installatiemonteur die het modem komt plaatsen heeft (ondanks dat het niet was afgesproken) als service mijn computer en laptop aangesloten en de televisie ingesteld. Ik gebruik via TriNed digitale televisie en zie echt HD-kwaliteit zonder problemen. Ik ben nu meer dan 2 maanden een heel tevreden TriNed klant! Ik ga ze dan ook zeker adviseren bij mijn vrienden en buren, ga zo door!
Gemiddelde score 

10.0
Installatie 

10.0
Helpdesk 

10.0
Internet 

10.0
Bellen 

10.0
Digitale televisie 

10.0
Geschreven door Koen Januari 09, 2015

Ik ben tevreden!

Na een jaar met ellende met mijn vorige provider Canal Digitaal ben ik meer dan tevreden met TriNed! Een helpdesk (gratis!) die de telefoon gewoon beantwoord, altijd vriendelijke is en je echt helpt. De installatiemonteur die het modem komt plaatsen heeft (ondanks dat het niet was afgesproken) als service mijn computer en laptop aangesloten en de televisie ingesteld. Ik gebruik via TriNed digitale televisie en zie echt HD-kwaliteit zonder problemen. Ik ben nu meer dan 2 maanden een heel tevreden TriNed klant! Ik ga ze dan ook zeker adviseren bij mijn vrienden en buren, ga zo door!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Jeroen
Januari 14, 2015
Fijn Koen, heb nog geen review geschreven, die zou op 3 plaatsen significant anders zijn, maar ben al wat langer klant. Gun ze het beste en wil er niet mee bezig zijn. Hoop dus ook voorals nog dat ik al niet onze ervaringen hoef op te schrijven ;)
Geschreven door Bert
Juli 05, 2015
U bent zeker een medewerker van Trined?
2 resultaten - getoond 1 - 2