Details van de review
Na een jaar met ellende met mijn vorige provider Canal Digitaal ben ik meer dan tevreden met TriNed! Een helpdesk (gratis!) die de telefoon gewoon beantwoord, altijd vriendelijke is en je echt helpt. De installatiemonteur die het modem komt plaatsen heeft (ondanks dat het niet was afgesproken) als service mijn computer en laptop aangesloten en de televisie ingesteld. Ik gebruik via TriNed digitale televisie en zie echt HD-kwaliteit zonder problemen. Ik ben nu meer dan 2 maanden een heel tevreden TriNed klant! Ik ga ze dan ook zeker adviseren bij mijn vrienden en buren, ga zo door!
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Geschreven door
Koen
Januari 09, 2015
Ik ben tevreden!
Na een jaar met ellende met mijn vorige provider Canal Digitaal ben ik meer dan tevreden met TriNed! Een helpdesk (gratis!) die de telefoon gewoon beantwoord, altijd vriendelijke is en je echt helpt. De installatiemonteur die het modem komt plaatsen heeft (ondanks dat het niet was afgesproken) als service mijn computer en laptop aangesloten en de televisie ingesteld. Ik gebruik via TriNed digitale televisie en zie echt HD-kwaliteit zonder problemen. Ik ben nu meer dan 2 maanden een heel tevreden TriNed klant! Ik ga ze dan ook zeker adviseren bij mijn vrienden en buren, ga zo door!
Was deze review nuttig?
Commentaar
2 resultaten - getoond 1 - 2
Sortering
Fijn Koen, heb nog geen review geschreven, die zou op 3 plaatsen significant anders zijn, maar ben al wat langer klant. Gun ze het beste en wil er niet mee bezig zijn. Hoop dus ook voorals nog dat ik al niet onze ervaringen hoef op te schrijven ;)
U bent zeker een medewerker van Trined?
2 resultaten - getoond 1 - 2