Details van de review

TriNed
Glasvezel providers
Een abonnement afgesloten voor 150 mb en krijg variërend van 1.77 tot 14.96 mbs terwijl ik wel voor 150 betaal dus dat moeten ze nodig aanpassen. Regelmatig valt mijn huistelefoon uit en bel ik met mijn gsm naar trined, dan wordt mijn postcode en huisnummer gevraagd en na een stilte van 0.30-1. minuut rinkelt mijn huistelefoon en vraag ik aan de technische man wat hij gedaan heeft, krijg ik als antwoord niets.
Maak dat de kat wijs maar niet je abonnee. Jullie zijn echt niet goed bezig.
Gemiddelde score 

3.0
Installatie 

4.0
Helpdesk 

3.0
Internet 

2.0
Bellen 

2.0
Digitale televisie 

4.0
Geschreven door Diana Mei 06, 2015

Beter geen net dan trined

Een abonnement afgesloten voor 150 mb en krijg variërend van 1.77 tot 14.96 mbs terwijl ik wel voor 150 betaal dus dat moeten ze nodig aanpassen. Regelmatig valt mijn huistelefoon uit en bel ik met mijn gsm naar trined, dan wordt mijn postcode en huisnummer gevraagd en na een stilte van 0.30-1. minuut rinkelt mijn huistelefoon en vraag ik aan de technische man wat hij gedaan heeft, krijg ik als antwoord niets.
Maak dat de kat wijs maar niet je abonnee. Jullie zijn echt niet goed bezig.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door EnricoM
Mei 08, 2015
Is het al opgelost?
Hoe gaan ze met jouw om als klant?
Geschreven door TriNed Webcare
Juli 11, 2015
Er zijn problemen bekend met een deel van de glasvezelmodem welke door HSLnet zijn geleverd. In de afgelopen periode hebben wij vrijwel alle modems met dit defect vervangen, de laatste serie zal de komende weken worden vervangen.

Mocht u nog problemen ervaren dan verzoeken wij dit te melden via onze gratis klantenservice of MijnTriNed.
2 resultaten - getoond 1 - 2