Details van de review

TriNed
Glasvezel providers
Als ik de reviewsleutel lees denk ik dat het grootste aantal klachten te maken heeft met onkunde en geen inzicht. Het niet lezen van de site en totaal geen idee waar men mee bezig is. Men wil goedkoop en snel en wil ook zonder kennis gratis een helpdesk bellen terwijl het meeste gewoon een instellingsprobleem is. Trined heeft een stabiel netwerk voor Internet. Tv is een bijzaak. Tip pak Trined en daarnaast voor 12 euro een vol ab. Van canal digitaal voor tv. Hou het gescheiden. Het kostenplaatje is het zelfde. En waarom een vaste telefoon als iedereen al een 06 nummer heeft. Een vaste echte telefoon aan een huis is niet meer van deze tijd. Moraal. Pak snel en top Internet en blijf bij je leest. Sat tv blijft eerste rang en het beste. Pak het beste Internet van Trined en bel met je gsm. Klaar is kees.
Gemiddelde score 

8.3
Installatie 

9.0
Helpdesk 

8.0
Internet 

9.0
Bellen 

7.0
Digitale televisie 

Onbekend
Geschreven door Joost December 05, 2015

Onkunde reviewer

Als ik de reviewsleutel lees denk ik dat het grootste aantal klachten te maken heeft met onkunde en geen inzicht. Het niet lezen van de site en totaal geen idee waar men mee bezig is. Men wil goedkoop en snel en wil ook zonder kennis gratis een helpdesk bellen terwijl het meeste gewoon een instellingsprobleem is. Trined heeft een stabiel netwerk voor Internet. Tv is een bijzaak. Tip pak Trined en daarnaast voor 12 euro een vol ab. Van canal digitaal voor tv. Hou het gescheiden. Het kostenplaatje is het zelfde. En waarom een vaste telefoon als iedereen al een 06 nummer heeft. Een vaste echte telefoon aan een huis is niet meer van deze tijd. Moraal. Pak snel en top Internet en blijf bij je leest. Sat tv blijft eerste rang en het beste. Pak het beste Internet van Trined en bel met je gsm. Klaar is kees.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

3 resultaten - getoond 1 - 3

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door K.Bos
Januari 24, 2016
Klopt.. Gelijk heb je.
Wij hebben ook de schotelontvangst los van het internet.
TV blijft bij elke aanbieder een optie dat van 3e moet komen.

Voor internet is Trined de voordeligste en de snelste. Geen problemen mee.
Geschreven door ans
Januari 24, 2016
Ik kijk mee en geef jooste gelijk. telefoon thuis hoeft niet meer en wij hebben alles mobiel waarom een telefoon thuis :-) kijk ik naar trined dan is dit gewoon de beste optie. tv kijken ? daar hebben wij ook een schotel voor als is het om de ITV die nergens wordt aangeboden.
Geschreven door Simon le Bon
Februari 03, 2016
Hoewel ik zelf ook schotel en kabel heb (gecombineerd met een EMP multiswitch), is een schotel niet voor iedereen een optie. Tegenwoordig heeft Trined TV via DVB-C (gewoon via coax dus), voordeel is toch wel dat meerdere TV's makkelijker aangesloten kunnen worden dan bij IPTV of schotel. TV aanbod is natuurlijk wel basic en wat dat betreft is de schotel toch beter. Ik zou zelf ook niet zonder de Astra 2 (28.2) kunnen.

Voor mensen die gewoon Nederland 1, 2, 3, RTL SBS etc willen kijken is Trined op dit moment goedkoper, zeker wanneer je meerdere TV's in huis hebt.
3 resultaten - getoond 1 - 3