Details van de review

TriNed
Glasvezel providers
Via een omzetting van KPN naar TriNed interne diensten, hebben wij geaccepteerd dat we nieuwe apparatuur kregen. Stom, maar ik heb niet gezien dat dat accepteren tevens een nieuw jaarcontract inhield.
We hebben het jaar uitgezeten, en zijn zeer content dat we nu eindelijk van Trined verlost zijn. De voornaamste reden is de zeer slechte TV dienst. Trined zei altijd dat de basis functionaliteit werkt, maar dat is basis gerelateerd naar de eerste TV's. Vraag niet naar snel vooruit spoelen, etc. In eerste instantie werkte opnemen en vooral terugkijken in het geheel niet. Veel over geklaagd. Problemen warden glashard ontkent en als je 10 minute later weer belt en iemand anders spreekt wordt wel bekend dat er een klein probleem is wat opgelost wordt. Dat oplossen duurde meer dan een jaar, want dat hebben wij niet meer meegemaakt. Wat een verschil met de service die we nu hebben, of eigenlijk niet nodig hebben, omdat alles gewoon werkt, en dan gerelateerd aan functionaliteit die je nu verwacht. (XS4all). Zelfs het afsluiten van ons email account bij Trined duurde maanden. Bizar bedrijf, wat mij betreft gun ik ze faillissement.
Gemiddelde score 

3.4
Installatie 

7.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

5.0
Bellen 

3.0
Digitale televisie 

1.0
Geschreven door Henk Beekhof Januari 03, 2016

Eindelijk verlost van Trined

Via een omzetting van KPN naar TriNed interne diensten, hebben wij geaccepteerd dat we nieuwe apparatuur kregen. Stom, maar ik heb niet gezien dat dat accepteren tevens een nieuw jaarcontract inhield.
We hebben het jaar uitgezeten, en zijn zeer content dat we nu eindelijk van Trined verlost zijn. De voornaamste reden is de zeer slechte TV dienst. Trined zei altijd dat de basis functionaliteit werkt, maar dat is basis gerelateerd naar de eerste TV's. Vraag niet naar snel vooruit spoelen, etc. In eerste instantie werkte opnemen en vooral terugkijken in het geheel niet. Veel over geklaagd. Problemen warden glashard ontkent en als je 10 minute later weer belt en iemand anders spreekt wordt wel bekend dat er een klein probleem is wat opgelost wordt. Dat oplossen duurde meer dan een jaar, want dat hebben wij niet meer meegemaakt. Wat een verschil met de service die we nu hebben, of eigenlijk niet nodig hebben, omdat alles gewoon werkt, en dan gerelateerd aan functionaliteit die je nu verwacht. (XS4all). Zelfs het afsluiten van ons email account bij Trined duurde maanden. Bizar bedrijf, wat mij betreft gun ik ze faillissement.

Antwoord van de eigenaar

We vinden het vervelend dat u niet tevreden bent geweest over de dienstverlening van TriNed. De mogelijkheden van interactieve televisie (IP-TV) waren inderdaad beperkt en niet te vergelijken met de mogelijkheden bij KPN welke u gewend was.

TriNed heeft enige tijd geleden de keuze gemaakt om interactieve televisie welke u heeft gehad niet meer te verkopen, nieuwe klanten kunnen dit dus niet meer bestellen. Als televisiedienst wordt op de meeste glasvezelnetwerken sinds enige tijd digitale televisie (DVB-C) gebruikt waar onze klanten wel in volle tevredenheid gebruik van maken.

Wij wensen u veel succes en plezier bij uw nieuwe provider.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door E
Januari 27, 2016
De brakke i-tv wordt nog steeds verkocht als of tie feilloos werkt. Ze houden ons aan het lijntje met hun zgn. update gepland eind 2015. Nou het is nu al februari en het werkt nog steeds niet.
Geschreven door Homeuser
December 27, 2016
Het televisie stuk is een stuk beter geworden met de nieuwe ontvangers. Maar helaas is het nogsteeds zo dat de service duidelijke grenzen heeft.

Zelfs nu bij het goedkoper worden van de abonnementen zie ik een enge toekomst voor Trined
(PS let op je wordt abonnementskosten worden naar beneden bijgesteld maar ze verzinnen er wel ineens een 3 euro kostende interactief plus bij (waarmee je kunt pauzeren en 100 uur opnemen wat niet in mijn overeenkomst staat)

Zodra je moeilijke vragen gaat stellen aan de helpdesk gaan ze je doorsturen naar de concurrent omdat je daar dan maar heen moet gaan. Waar gaat het heen met de service? Er is maar een telefoonnummer en een contact route. Waarbij je dus nooit een second opinion kan krijgen van een medewerker of af en toe een leidinggevende aan de telefoon krijgt elke keer is het de belmiep die haar flowchart naloopt.

Vooral zo doorgaan met de klanten zodat het faillissement dichterbij komt.
2 resultaten - getoond 1 - 2