Details van de review

TriNed
Glasvezel providers
Na het verdwijnen van het KPN platform en de introductie van hun eigen platform, heeft Trined mooie beloftes gemaakt, maar is deze nimmer nagekomen. Slecht internet en de digitale televisie is zeer slecht! Men moet dan denken aan het herhaaldelijk niet opstarten van de TV ontvangers, opgenomen programma's niet terug kunnen kijken, geen goede werking van het live pauzeren en het doorspoelen gaat met maximaal 4 x (bij KPN 64 x)! Tevens zijn de medewerkers bij de klantenservice zeer onvriendelijk (Eshter), en denkt men totaal niet mee met hun klanten en wordt er verscholen achter procedures! Ik heb bijvoorbeeld al mijn spullen die ik bruikleen had op 15-01-2016 retour gezonden, maar mijn borg weigeren ze vooralsnog uit te betalen omdat ik nog tot 01-02-2016 een verbinding van Trined heb, terwijl ik al vanaf 15-01-206 aangesloten ben via KPN (gelukkig). Bij herhaaldelijk contact met Trined blijft men bij hun standpunt in plaats van een klantgerichte oplossing, maar wel een factuur sturen op 22-01-2016 voor de periode februari 2016, terwijl ik het contract per 01-02-2016 is opgezegd door mij! Dus ga niet in zee met dit bedrijf, ze maken mooie beloftes, maar komen die nimmer na!
Gemiddelde score 

2.2
Installatie 

5.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

2.0
Bellen 

2.0
Digitale televisie 

1.0
Geschreven door Roel Januari 23, 2016

Waardeloos bedrijf

Na het verdwijnen van het KPN platform en de introductie van hun eigen platform, heeft Trined mooie beloftes gemaakt, maar is deze nimmer nagekomen. Slecht internet en de digitale televisie is zeer slecht! Men moet dan denken aan het herhaaldelijk niet opstarten van de TV ontvangers, opgenomen programma's niet terug kunnen kijken, geen goede werking van het live pauzeren en het doorspoelen gaat met maximaal 4 x (bij KPN 64 x)! Tevens zijn de medewerkers bij de klantenservice zeer onvriendelijk (Eshter), en denkt men totaal niet mee met hun klanten en wordt er verscholen achter procedures! Ik heb bijvoorbeeld al mijn spullen die ik bruikleen had op 15-01-2016 retour gezonden, maar mijn borg weigeren ze vooralsnog uit te betalen omdat ik nog tot 01-02-2016 een verbinding van Trined heb, terwijl ik al vanaf 15-01-206 aangesloten ben via KPN (gelukkig). Bij herhaaldelijk contact met Trined blijft men bij hun standpunt in plaats van een klantgerichte oplossing, maar wel een factuur sturen op 22-01-2016 voor de periode februari 2016, terwijl ik het contract per 01-02-2016 is opgezegd door mij! Dus ga niet in zee met dit bedrijf, ze maken mooie beloftes, maar komen die nimmer na!

Antwoord van de eigenaar

Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent (geweest) met de diensten zoals wij deze aan u hebben geleverd. Vanuit uw bericht kunnen we uw personalia niet achterhalen en kunnen dus niet inhoudelijk reageren op uw bericht. Wij herkennen uw opmerkingen over onze klantenservice niet, wij proberen onze klanten via onze gratis klantenservice zo klantvriendelijke mogelijk te ondersteunen bij het gebruik van onze diensten.

De leveringen en facturatie van onze diensten lopen door tot aan de einddatum van uw overeenkomst. Nadat uw abonnement is beëindigd ontvangt u binnen enkele dagen automatisch een (credit)factuur verrekend met eventuele verbruikskosten en de borg indien wij de apparatuur retour hebben ontvangen. Als wij de apparatuur hebben ontvangen en verwerkt ontvangt u hiervan een bevestiging per email.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

3 resultaten - getoond 1 - 3

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Roel
Januari 24, 2016
Betreft de aansluiting op 5403 BH huisnummer 604. Aan het commentaar valt op te maken dat Trined niet eens de moeite neemt om mijn reactie goed te lezen. Jullie hebben de apparatuur allang retour ontvangen, aangezien ik hiervan een bevestigingsmail heb ontvangen. Ik heb zaterdag alweer contact met jullie gehad aangaande de factuur over februari 2016, welke wel door jullie geïncasseerd gaat worden op 25-01-2016. Dit gaan jullie ook gewoon doen werd mij verteld, ik heb al meteen gemeld dat ik het geïncasseerde bedrag zal storneren! Is toch te gek dat jullie wel gaan incasseren, terwijl jullie weten dat het contract per 01-02-2016 door mij is opgezegd! Zie hier lezers de klantonvriendelijkheid van het bedrijf Trined! Blijf er ver vandaan!
Als antwoord op een eerder commentaar

Geschreven door TriNed Webcare
Januari 26, 2016
We hebben uw reactie zeker wel goed gelezen, maar heeft onvoldoende informatie om een volledig antwoord te kunnen geven. Op basis van uw postcode en huisnummer in uw reactie hebben we nu wel de juiste informatie om inhoudelijk te reageren.

We hebben de apparatuur inderdaad correct ontvangen en deze wordt na opheffing van uw aansluiting automatisch aan u gecrediteerd tezamen met de abonnementsperiode 02-02-2016 t/m 29-02-2016.

De reden waarom wij de facturatie van onze diensten door laten lopen totdat het abonnement daadwerkelijk is beëindigd is dat bij een substantieel deel van de opzeggingen de einddatum op het laatste moment wordt verplaatst. Omdat we er altijd voor willen zorgen dat onze klanten niet zonder diensten komen te zitten hanteren wij deze werkwijze. Het is voor ons niet altijd zichtbaar of een andere provider een lijn al eerder overneemt of juist niet. Wel zien we dat uw aansluiting inmiddels sinds 15-01-2016 niet meer online is.

Overigens hoeft u geen weken te wachten op een creditfactuur, deze wordt automatisch binnen enkele werkdagen aangemaakt.
Als antwoord op een eerder commentaar

Geschreven door Tom Groot
Maart 10, 2016
Roel ze kunnen toch niet ruiken wie jij bent zonder enig informatie te geven. Waarom zo boos? Vaak gaat het bij klanten mis dat ze erg onduidelijk zijn, omdat ze er zelf weinig verstand van hebben. Dat mag ook, je hoeft als klant natuurlijk niet alles te begrijpen. Toch vind ik dat, voordat je zo'n beschuldigingen gaat maken, je zelf eerst een beetje moet verdiepen in hoe alles werkt. Je gaat immers ook niet terug naar een supermarkt omdat je je boterham niet kan smeren met het handvat van een mes. Je had bij je standpunt over 'slecht' internet ook wat snelheden door kunnen geven (dat kan je via deze site testen: http://www.speedtest.net/nl/) want cijfers geven toch meer duidelijkheid.

Dat ze via deze site hun klanten proberen te helpen geeft ook niet meteen aan dat ze een slechte klantenservice hebben. Integendeel. Je geeft een slechte recensie en ze proberen je nog steeds te helpen.

3 resultaten - getoond 1 - 3