Details van de review
Gemiddelde score | 2.2 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Waardeloos bedrijf
Na het verdwijnen van het KPN platform en de introductie van hun eigen platform, heeft Trined mooie beloftes gemaakt, maar is deze nimmer nagekomen. Slecht internet en de digitale televisie is zeer slecht! Men moet dan denken aan het herhaaldelijk niet opstarten van de TV ontvangers, opgenomen programma's niet terug kunnen kijken, geen goede werking van het live pauzeren en het doorspoelen gaat met maximaal 4 x (bij KPN 64 x)! Tevens zijn de medewerkers bij de klantenservice zeer onvriendelijk (Eshter), en denkt men totaal niet mee met hun klanten en wordt er verscholen achter procedures! Ik heb bijvoorbeeld al mijn spullen die ik bruikleen had op 15-01-2016 retour gezonden, maar mijn borg weigeren ze vooralsnog uit te betalen omdat ik nog tot 01-02-2016 een verbinding van Trined heb, terwijl ik al vanaf 15-01-206 aangesloten ben via KPN (gelukkig). Bij herhaaldelijk contact met Trined blijft men bij hun standpunt in plaats van een klantgerichte oplossing, maar wel een factuur sturen op 22-01-2016 voor de periode februari 2016, terwijl ik het contract per 01-02-2016 is opgezegd door mij! Dus ga niet in zee met dit bedrijf, ze maken mooie beloftes, maar komen die nimmer na!
Commentaar
We hebben de apparatuur inderdaad correct ontvangen en deze wordt na opheffing van uw aansluiting automatisch aan u gecrediteerd tezamen met de abonnementsperiode 02-02-2016 t/m 29-02-2016.
De reden waarom wij de facturatie van onze diensten door laten lopen totdat het abonnement daadwerkelijk is beëindigd is dat bij een substantieel deel van de opzeggingen de einddatum op het laatste moment wordt verplaatst. Omdat we er altijd voor willen zorgen dat onze klanten niet zonder diensten komen te zitten hanteren wij deze werkwijze. Het is voor ons niet altijd zichtbaar of een andere provider een lijn al eerder overneemt of juist niet. Wel zien we dat uw aansluiting inmiddels sinds 15-01-2016 niet meer online is.
Overigens hoeft u geen weken te wachten op een creditfactuur, deze wordt automatisch binnen enkele werkdagen aangemaakt.
Dat ze via deze site hun klanten proberen te helpen geeft ook niet meteen aan dat ze een slechte klantenservice hebben. Integendeel. Je geeft een slechte recensie en ze proberen je nog steeds te helpen.