Details van de review
Ik heb internet via Trined besteld maar mijn eerste ervaring is al slecht.
Men verschuilt zich erg achter procedures. Oké we hebben een router in het programma. Dezelfde als die u wilt gebruiken maar die hoort niet bij het pakket dat u heeft gekozen dus die mag u niet als hoofd-router gebruiken. Die moet u er dan maar 2de rangs aanhangen. Ook niet als u m zelf koopt. hij blijft 2de rangs. Maar dan is het gebruik onhandig, aansluitingen verkeerd, meer ruimte en stroom gebruik. Niets mee te maken. Regels zijn regels. Bij dit pakket hoort deze router en die moet u gebruiken. O u heeft dezelfde versie als wij gaan sturen. Jammer. U moet toch die van ons gebruiken.
Slecht begin.
Ben benieuwd wanneer men voor een afspraak gaat bellen.
Men verschuilt zich erg achter procedures. Oké we hebben een router in het programma. Dezelfde als die u wilt gebruiken maar die hoort niet bij het pakket dat u heeft gekozen dus die mag u niet als hoofd-router gebruiken. Die moet u er dan maar 2de rangs aanhangen. Ook niet als u m zelf koopt. hij blijft 2de rangs. Maar dan is het gebruik onhandig, aansluitingen verkeerd, meer ruimte en stroom gebruik. Niets mee te maken. Regels zijn regels. Bij dit pakket hoort deze router en die moet u gebruiken. O u heeft dezelfde versie als wij gaan sturen. Jammer. U moet toch die van ons gebruiken.
Slecht begin.
Geschreven door
Henk
Mei 30, 2016
Slecht begin
Ik heb internet via Trined besteld maar mijn eerste ervaring is al slecht.
Slecht begin.
Was deze review nuttig?
Commentaar
5 resultaten - getoond 1 - 5
Sortering
Nee. Want de router die ik wil gebruiken is er een uit jullie eigen lijst. Alleen die mag ik pas gebruiken (als hoofdrouter) als ik een 2de telefoonlijn bestel. Het gaat nl om de fritzbox 7490 en ik MOET de 7360 gebruiken. Zelfs al koop ik m zelf. En een router achter een router is niet echt het meest praktisch
En toen werd het stil. Zelfs al wil je er voor betalen (of een andere borgsom) is er niet over te praten.
En mijn grootste frustratie zit m in het feit dat ik een router wil die met bepaalde pakketten gewoon geleverd wordt bij Trined incl glasvezel. Als ik een heel ander merk zou willen, zou ik het nog enigszins kunnen begrijpen.
En mijn grootste frustratie zit m in het feit dat ik een router wil die met bepaalde pakketten gewoon geleverd wordt bij Trined incl glasvezel. Als ik een heel ander merk zou willen, zou ik het nog enigszins kunnen begrijpen.
Omdat de Fritzbox welke u zelf aanschaft niet is voor zien van een TriNed configuratie kan deze niet worden opgenomen in ons beheer- en controlesysteem.
Ha ha. Ik denk niet dat AVM speciaal voor Trined een aparte firmware zal schrijven voor 3 type routers. Dus de configuratie zal een kwestie van vinkjes zijn.
De 7490 is ook het model dat wij willen gaan gebruiken. Wij hebben geen probleem met eventuele aanschaf door onszelf of bijbetaling indien nodig. Als Trined niet wil meewerken en vasthoud aan een ander model dan gaat de keuze voor aansluiting niet naar Trined.
5 resultaten - getoond 1 - 5