Details van de review

 
TriNed
Glasvezel providers
Vorige week ben ik op de info-avond in het dorp geweest over het aan te leggen glasvezelnet. Ik heb een inschrijfformulier "overeenkomst" meegenomen. Wat me opvalt is dat je interactieve TV kunt bestellen, terwijl ik in het commentaar op deze pagina lees dat er geen interactieve TV meer wordt aangeboden. (uw reactie op het commentaar van 3 jan. 2016. Hierdoor worden verkeerde verwachtingen gewekt bij de inschrijvers. Een bron voor discussie voor het moment dat de zaak is aangesloten. Of heb ik het niet goed begrepen? Ik zie de reactie graag tegemoet.
Wat me opvalt is dat Trined als telecombedrijf niet bereikbaar is via email. Vandaar maar via dit medium mijn opmerking plaats.
Geschreven door Willem Juni 23, 2016

interactieve TV

Vorige week ben ik op de info-avond in het dorp geweest over het aan te leggen glasvezelnet. Ik heb een inschrijfformulier "overeenkomst" meegenomen. Wat me opvalt is dat je interactieve TV kunt bestellen, terwijl ik in het commentaar op deze pagina lees dat er geen interactieve TV meer wordt aangeboden. (uw reactie op het commentaar van 3 jan. 2016. Hierdoor worden verkeerde verwachtingen gewekt bij de inschrijvers. Een bron voor discussie voor het moment dat de zaak is aangesloten. Of heb ik het niet goed begrepen? Ik zie de reactie graag tegemoet.
Wat me opvalt is dat Trined als telecombedrijf niet bereikbaar is via email. Vandaar maar via dit medium mijn opmerking plaats.

Antwoord van de eigenaar

In de gebieden waar op dit moment de diensten van TriNed reeds actief zijn wordt er nog gebruik gemaakt van het 'oude' interactieve televisieplatform welke helaas enkele beperkingen heeft. Het tarief hiervoor is € 45,- eenmalig en € 5,- per maand en voor opnemen betaal je € 5,- per maand extra. Wij bieden deze versie niet actief meer aan.

In alle nieuwe gebieden hebben een volledig vernieuwde versie van interactieve televisie welke veel meer functionaliteiten heeft en ook stabiel functioneert. Deze versie wordt aangeboden voor € 15,- eenmalig en € 9,50 per maand inclusief alle app's en opnemen.

In de komende periode gaan we alle huidige klanten ook voorzien van deze nieuwe versie. Dit traject pakken we zeer zorgvuldig aan en voeren dit dan ook in fases uit om de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Hopelijk is uw vraag hiermee antwoord. Contact met onze klantenservice kan telefonisch via 0800-8030, Twitter en Facebook.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

3 resultaten - getoond 1 - 3
 
Sortering 
 
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Willem
Juni 23, 2016
aanvulling:
Bij de KvK-inschrijving van Trined vond ik wel een email-adres. Ik heb mijn opmerkingen alsnog gemaild, maar ik kreeg een bericht dat de mail niet bezorgd kon worden. "no such user here".
Geschreven door Erik Moerman
Juni 24, 2016
Beste Eigenaar,

Dat houdt dan in dat ik al een jaar 10 euro te veel betaal voor een instabiele versie? Interactieve tv in het Rekam gebied wordt nog gewoon aangeboden en kost geen 5 euro per maand maar 15 euro per maand.
Als antwoord op een eerder commentaar

Geschreven door Paul van Wanrooij
Juni 24, 2016
Contact met onze klantenservice kan telefonisch via 0800-8030, Twitter en Facebook. Klanten met een actief abonnement kunnen via de persoonlijke pagina MijnTriNed ook contact met ons opnemen. Omdat u nog geen abonnement bij ons heeft kan dit op dit moment dus nog niet. Het is correct dat wij niet via email bereikt kunnen worden.
3 resultaten - getoond 1 - 3