Details van de review
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Uitstekende service provider
Zeer tevreden over TriNed, aansluiten verliep zeer voorspoedig met goede adviezen van installateur. Internet gaat als een speer, eerste dag viel echter precies in een grote storing, dus dan maak je je even zorgen. Maar welke grote provider heeft er niet ook zo nu en dan een landelijke storing. Sindsdien werkt het uitstekend en razendsnel. Groot voordeel is dat je de bestaand Coax installatie kunt blijven gebruiken, scheelt geld en veel werk. Voor de telefoon kan ik alleen maar zeggen dat de FritzBox een fantastische DECT telefooncentrale is met zeer veel mogelijkheden. Dagelijks plezier van! Als laatste is Trined sober in allerlei reklame en geen commerciële fratsen. Zeer prettig, je krijgt waar je voor betaalt en je betaalt dus ook niet teveel! Aanrader.
Commentaar
Noord-westen van de Overlaet, het werkt nog steeds prima:-)
groet Frank
Frank werkt waarschijnlijk bij Trined dat kan niet anders.
Nee ik werk er nog niet. als ik de reviews zo bekijk zijn het met name de interactieve TV en IP verbindingen naar de TV (Dune kastje?) die veel problemen en frustratie opleveren, die gebruik ik echter niet. Voor TV gebruik ik de standaard coax verbindingen en bij de TV een Humax decoder. Dus direct in de meterkast naar coax. De IP verbinding naar de TV gebruik ik dus niet, dat kon wel eens een boel schelen. Dat vond (en vind) ik juist de kracht van het TriNed systeem.
Internet en telefoon werken uitstekend en de TV dus ook, op boven beschreven manier.
Trined heeft overigens wel problemen (Surseance van betaling) maar levering lijkt gewaarborgd.
Sterkte met alle problemen.
Groet Frank