Details van de review
September is bijna voorbij. En neem het fatsoen eens om netjes te reageren naar de klant.
Gemiddelde score | 4.3 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 7.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Televisie is bagger
Ik ben zeer ontevreden over de digitale televisie van Trined. Ik heb in juni 2015 bewust voor Trined gekozen omdat zij als enige IPTV aanbieden in Waalre. Voor mij is dit belangrijk omdat wij geen coax hebben in huis alleen UTP bekabeling. Ik ben nu al maanden bezig met Trined om tot een oplossing te komen omdat de beeld kwaliteit gewoonweg bagger is. Stilstaand beeld, blokjes in beeld, iedere avond alles resetten om een uurtje "normaal" tv te kunnen kijken. De helpdesk reageerd nergens op, bellen niet terug en als ze bellen maken ze beloftes die ze niet waar kunnen maken. Het enige wat ik hoor is dat ze de kastjes gaan vervangen maar dat het netwerk nog niet klaar is. Maar dit zou in september gaan gebeuren, natuurlijk.
September is bijna voorbij. En neem het fatsoen eens om netjes te reageren naar de klant.
Commentaar
Vorige week klantenservice gesproken en gaf aan nog beetje geduld en volgende week komen ze met rol-out van nieuw iTV systeem. Krijgen nieuw kastje en een Android App voor iTV. Erg benieuwd! Duurt veel te lang, maar goed wie weet hebben we asap een top iTV product. Proactief informeren is niet hun sterkste punt.
Indien volgende week nog niks dan maar weer massaal bellen!! Maar heb goede laatste hoop voordat hier vulkaan uitbarst.
Het probleem is nog steeds niet opgelost want het netwerk moet nog aangepast worden. Blijkbaar zijn er niet heel veel abonnees met IP-TV, maar dat mag mijn kijkgenot niet in de weg staan.
Ik krijg het geld terug vanaf de start van het abonnement (televisie) maar daar is mijn probleem niet mee opgelost. Ik wacht deze maand nog af.