Details van de review

TriNed
Glasvezel providers
Sinds 8 februari bezig om weer tv Meierij te kunnen kijken op de tv, krijg wel steeds een reactie op mijn klacht maar geen oplossing. Volgens de informatie die we gekregen hebben ligt het aan de itv-Dune ontvanger.
Begin september 2016 hebben we een nieuw kastje ontvangen die aangesloten moet worden door Trined en die zou alle klachten van vorig jaar oplossen. Maar het kasje ligt nu (maart 2017) nog steeds ongebruikt op de kast te wachten op datum van aansluiten. Wanneer dat gaat gebeuren weten ze nog niet. Zie melding hieronder:

TriNed Klantenservice | 23-02-2017 10:12
Voor het nieuwe kastje hebben we nog geen exacte datum wanneer deze
te gebruiken is.
Maar voor het oplossen van mijn klacht nu ligt, volgens Trined, de oplossing bij tv Meierij (zie hieronder)

TriNed Klantenservice | 22-02-2017 16:24
Wij zijn in deze afhankelijk van Tv Meierij er is opnieuw contact met hun gezocht voor
meer duidelijkheid.
Zodra wij deze hebben zullen wij u zeker verder informeren.

Maar duidelijkheid hebben ze nog steeds niet, het blijft heel erg stil

Gemiddelde score 

1.0
Installatie 

Onbekend
Helpdesk 

1.0
Internet 

Onbekend
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

1.0
Geschreven door Addy Maart 09, 2017

TV ontvangst

Sinds 8 februari bezig om weer tv Meierij te kunnen kijken op de tv, krijg wel steeds een reactie op mijn klacht maar geen oplossing. Volgens de informatie die we gekregen hebben ligt het aan de itv-Dune ontvanger.
Begin september 2016 hebben we een nieuw kastje ontvangen die aangesloten moet worden door Trined en die zou alle klachten van vorig jaar oplossen. Maar het kasje ligt nu (maart 2017) nog steeds ongebruikt op de kast te wachten op datum van aansluiten. Wanneer dat gaat gebeuren weten ze nog niet. Zie melding hieronder:

TriNed Klantenservice | 23-02-2017 10:12
Voor het nieuwe kastje hebben we nog geen exacte datum wanneer deze
te gebruiken is.
Maar voor het oplossen van mijn klacht nu ligt, volgens Trined, de oplossing bij tv Meierij (zie hieronder)

TriNed Klantenservice | 22-02-2017 16:24
Wij zijn in deze afhankelijk van Tv Meierij er is opnieuw contact met hun gezocht voor
meer duidelijkheid.
Zodra wij deze hebben zullen wij u zeker verder informeren.

Maar duidelijkheid hebben ze nog steeds niet, het blijft heel erg stil

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.