Details van de review

TriNed
Glasvezel providers
Sinds oktober klant van Trined in Landerd bij gebrek aan beter in het buitengebied. Nooit aan beginnen!Continu storingen op TV. Interactieve TV is verschrikkelijk slecht. Storingen in beeld en geluid aan de lopende band. En bij live pauzeren springt de tijd ineens een eind vooruit waardoor je een deel van het programma mist. De helpdesk reageert nu en dan terug maar meestal niet. En als er dan gereageerd wordt, wordt de bal teruggelegd doordat ze zeggen dat ze niets meer van mij gehoord hebben. De omgekeerde wereld. Voor het gemak hebben ze mijn file gesloten waarin vele meldingen van afgelopen maanden. Internetsnelheid is wat ze beloven. Via wifi blijft er echter maar ongeveer 10% van over. Ik weet niet of dat normaal is? Trined zegt van wel.
Het enige wat zonder problemen werkt is de telefoon. Hoop dat er snel een betrouwbare andere provider beschikbaar is in Landerd.
Gemiddelde score 

4.0
Installatie 

5.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

3.0
Bellen 

10.0
Digitale televisie 

1.0
Geschreven door Gloudemans April 23, 2017

Sinds oktober klant van Trined in Landerd bij gebrek aan beter in het buitengebied. Nooit aan beginnen!Continu storingen op TV. Interactieve TV is verschrikkelijk slecht. Storingen in beeld en geluid aan de lopende band. En bij live pauzeren springt de tijd ineens een eind vooruit waardoor je een deel van het programma mist. De helpdesk reageert nu en dan terug maar meestal niet. En als er dan gereageerd wordt, wordt de bal teruggelegd doordat ze zeggen dat ze niets meer van mij gehoord hebben. De omgekeerde wereld. Voor het gemak hebben ze mijn file gesloten waarin vele meldingen van afgelopen maanden. Internetsnelheid is wat ze beloven. Via wifi blijft er echter maar ongeveer 10% van over. Ik weet niet of dat normaal is? Trined zegt van wel.
Het enige wat zonder problemen werkt is de telefoon. Hoop dat er snel een betrouwbare andere provider beschikbaar is in Landerd.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

3 resultaten - getoond 1 - 3

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Erik M.
April 26, 2017
Snelheden via WiFi kunnen wel hoger. Trined levert standaard de Fritzbox mee die alleen de 2.4Ghz band ondersteund. Als je hier een router achter koppelt met 5Ghz is er veel meer haalbaar. Raar dat ze dat niet gezegd hebben bij Trined. Ik heb een 150Mbps verbinding van Trined en deze snelheid haal ik met de WiFi op 5Ghz band meestal 100%.
Geschreven door sabine
April 29, 2017
Inmiddels meerdere providers beschikbaar in landerd. Geen idee of ze beter zijn, maar oa Tweak die hier als beste glasvezel provider word aangeduid is beschikbaar.
Als antwoord op een eerder commentaar

Geschreven door Gerjo
April 29, 2017
Hallo Erik,
Bedankt voor je reactie. Ik ga op,zoek naar een geschikte router.
Vriendelijke groeten,
Gerjo
3 resultaten - getoond 1 - 3