Details van de review
Het enige wat zonder problemen werkt is de telefoon. Hoop dat er snel een betrouwbare andere provider beschikbaar is in Landerd.
Gemiddelde score | 4.0 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Sinds oktober klant van Trined in Landerd bij gebrek aan beter in het buitengebied. Nooit aan beginnen!Continu storingen op TV. Interactieve TV is verschrikkelijk slecht. Storingen in beeld en geluid aan de lopende band. En bij live pauzeren springt de tijd ineens een eind vooruit waardoor je een deel van het programma mist. De helpdesk reageert nu en dan terug maar meestal niet. En als er dan gereageerd wordt, wordt de bal teruggelegd doordat ze zeggen dat ze niets meer van mij gehoord hebben. De omgekeerde wereld. Voor het gemak hebben ze mijn file gesloten waarin vele meldingen van afgelopen maanden. Internetsnelheid is wat ze beloven. Via wifi blijft er echter maar ongeveer 10% van over. Ik weet niet of dat normaal is? Trined zegt van wel.
Het enige wat zonder problemen werkt is de telefoon. Hoop dat er snel een betrouwbare andere provider beschikbaar is in Landerd.
Commentaar
Bedankt voor je reactie. Ik ga op,zoek naar een geschikte router.
Vriendelijke groeten,
Gerjo