Details van de review
Veel gezeik met koude opstarten, compleet wegvallen, half opnemen, zeer wazig gebruikerservaring wb menu van de tv.
Internet is prima.
Contact met helpdesk is snel maar zelden wordt er iets gefixed.
Veel: ja daar zijn we mee bezig of hé die vraag hebben we nog nooit gehad.
Het menu van tv is echt vet onhandig en ze zouden eens wat meer bij hun concurrentie moeten kijken vwb gebruiksvriendelijkheid van het tv program.
Het is dat ik er een jaar aan vast zit, maar na dit jaar ga ik denk ik weer terug op kpn via het koperen draadje hier in het buitengebied van Landerd.
Jammer maar helaas.
Internet is prima.
Het menu van tv is echt vet onhandig en ze zouden eens wat meer bij hun concurrentie moeten kijken vwb gebruiksvriendelijkheid van het tv program.
Het is dat ik er een jaar aan vast zit, maar na dit jaar ga ik denk ik weer terug op kpn via het koperen draadje hier in het buitengebied van Landerd.
Jammer maar helaas.
Gemiddelde score | 5.8 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 3.0 |
Geschreven door
Carlo Wijnen
Juli 20, 2017
Typisch beginnerswerk
Veel gezeik met koude opstarten, compleet wegvallen, half opnemen, zeer wazig gebruikerservaring wb menu van de tv.
Internet is prima.
Jammer maar helaas.
Was deze review nuttig?