Details van de review
Veel storingen op het beeld. Als er gebeld wordt dan krijg je ook storing op het beeld. WiFi werkt slecht. Volgens de helpdesk moet je daar ook niet zoveel apparaten aan koppelen (3 telefoons, 1 tablet en een smart tv). Vast internet werkt wel maar dan moet je geen tv kijken. Het lijkt ook dat het op de spits tijden nog slechter werkt. Helaas dat we er nog een jaar aan vast zitten.
Gemiddelde score | 4.2 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 6.0 | |
Internet | 6.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Geschreven door
A v w
Oktober 01, 2017
Trined :(
Veel storingen op het beeld. Als er gebeld wordt dan krijg je ook storing op het beeld. WiFi werkt slecht. Volgens de helpdesk moet je daar ook niet zoveel apparaten aan koppelen (3 telefoons, 1 tablet en een smart tv). Vast internet werkt wel maar dan moet je geen tv kijken. Het lijkt ook dat het op de spits tijden nog slechter werkt. Helaas dat we er nog een jaar aan vast zitten.
Was deze review nuttig?
Commentaar
1 resultaten - getoond 1 - 1
Sortering
Ik heb ook diverse problemen gehad. Oplossingen van de helpdesk boden geen soelaas. Uiteindelijk heb ik het opgelost door nieuwe kabels CAT5E direct op de LAN3 en LAN4 aan te sluiten voor i-tv en LAN2 voor internet. Achter LAN2 heb ik nu een switch zitten zodat je inderdaad bijv. de smart tv ook bekabeld aan kan sluiten.
1 resultaten - getoond 1 - 1