Details van de review
Alleen bereikbaar via Facebook Messenger? of telefoon. Geen e-mail.
Maar afwachten wanneer je antwoord krijgt. Na verloop van tijd ontstond er een gesprek, maar je krijgt halve antwoorden. Zelfde vraag meerdere malen stelen, en dan opeens valt het kwartje.
Wij kunnen over naar glasvezel en kunnen kiezen uit twee providers.
Kans is groot dat TriNed het NIET wordt. Ze zijn duur en de enige ervaring met de helpdesk tot nu toe is niet best.
Maar afwachten wanneer je antwoord krijgt. Na verloop van tijd ontstond er een gesprek, maar je krijgt halve antwoorden. Zelfde vraag meerdere malen stelen, en dan opeens valt het kwartje.
Wij kunnen over naar glasvezel en kunnen kiezen uit twee providers.
Kans is groot dat TriNed het NIET wordt. Ze zijn duur en de enige ervaring met de helpdesk tot nu toe is niet best.
Gemiddelde score | 6.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 6.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
Ron Hanegraaf
December 29, 2017
1e keer helpdesk, op zoek naar informatie i.v.m. mogelijk overgaan naar glasvezel/TriNed
Alleen bereikbaar via Facebook Messenger? of telefoon. Geen e-mail.
Maar afwachten wanneer je antwoord krijgt. Na verloop van tijd ontstond er een gesprek, maar je krijgt halve antwoorden. Zelfde vraag meerdere malen stelen, en dan opeens valt het kwartje.
Wij kunnen over naar glasvezel en kunnen kiezen uit twee providers.
Kans is groot dat TriNed het NIET wordt. Ze zijn duur en de enige ervaring met de helpdesk tot nu toe is niet best.
Was deze review nuttig?